Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To jan 08, 2008 10:16 pm

@Ghostrider: jst bi 1.8T vzel.zanesljiv motor z dosti tuning potenciala.

@Dr.M3:ne bit tok pesimističen kdaj bo turbina šla.je pač sestavni del Tmotorja in je normalno da se komu tudi pokvari,ni pa to hiba ki bi crkovala 75% lastnikom.
in če maš samo zaradi tega pomisleke glede turbomotorjev,si pač smotan(sorry ampak tako je :lol: )



še nek:pa če ti že gre lečt T,pa tut ni nek opasan strošek,da ga ne bi mogu sfolgat.
pa bi si navadnga kupli 8)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny To jan 08, 2008 10:18 pm

evilson je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:Porabe pri nobenemu ne bos imel pod 9! Ti garantiram. registracija je povsod ista, ker sta v istem rangu (100kW-130kW). 1.8T se pa da chipat na 190hp in 290Nm. 2.3 pa ostane na 170hp. Je pa 4motion zakon.

Lp,
Matej

Sam si pa v nižjem razredu po prostornini :) (1.8t)


Če se ne motim je od 1.8-2.5 isto. Več je potem nad 2.5!
Če se motim me popravte.

LP,
Matej


1.8 = 1781ccm kar je pod 1.8 v registraciji
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 08, 2008 10:27 pm

Sej cestnega sklada ni tolk več da bi blo omembe vredno...

Kar se pa turbin in čipiranja tiče, je pa že znana zgodba, največ vedoi tisti ki je nimajo, ali pa imajo N/A motor v avtu...

Poraba pa je čisto ok, če je z avtom vse kakor mora biti.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jan 08, 2008 10:39 pm

Sonny je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:Porabe pri nobenemu ne bos imel pod 9! Ti garantiram. registracija je povsod ista, ker sta v istem rangu (100kW-130kW). 1.8T se pa da chipat na 190hp in 290Nm. 2.3 pa ostane na 170hp. Je pa 4motion zakon.

Lp,
Matej

Sam si pa v nižjem razredu po prostornini :) (1.8t)


Če se ne motim je od 1.8-2.5 isto. Več je potem nad 2.5!
Če se motim me popravte.

LP,
Matej


1.8 = 1781ccm kar je pod 1.8 v registraciji

Tudi če je točno 1800ccm, pade v en razred nižje. Višji razred je potem "nad 1800 do (vključno) 2500.

lp
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 08, 2008 10:45 pm

in če maš samo zaradi tega pomisleke glede turbomotorjev,si pač smotan(sorry ampak tako je )

Seveda. Pomisleki pri tako starih vozih s 150k km in več so glede turbine popolnoma upravičeni. Sploh če je prejšnji lastnik vozil "turbina-unfriendly". Seveda vzameš v zakup saj nisem rekel da ne. :-P

Kar se pa turbin in čipiranja tiče, je pa že znana zgodba, največ vedoi tisti ki je nimajo, ali pa imajo N/A motor v avtu..

Motiš se! :-P Enemu znancu je na BMW 320d po 4 letih in okrog 120k prevoženih (večinoma relacije) crknila turbina. Sodelavcu pa je turbina šla na Passatu 1.9TDI. Pa nobeden od njih ni bil ravno dirkač. Tudi zjutraj ni noben tiščal neogretega. Pač, vzeti moraš v zakup to, da gre lahko še ena dodatna stvar v maloro.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jan 08, 2008 11:18 pm

Dr.M3 je napisal/-a:
in če maš samo zaradi tega pomisleke glede turbomotorjev,si pač smotan(sorry ampak tako je )

Seveda. Pomisleki pri tako starih vozih s 150k km in več so glede turbine popolnoma upravičeni. Sploh če je prejšnji lastnik vozil "turbina-unfriendly". Seveda vzameš v zakup saj nisem rekel da ne. :-P

Kar se pa turbin in čipiranja tiče, je pa že znana zgodba, največ vedoi tisti ki je nimajo, ali pa imajo N/A motor v avtu..

Motiš se! :-P Enemu znancu je na BMW 320d po 4 letih in okrog 120k prevoženih (večinoma relacije) crknila turbina. Sodelavcu pa je turbina šla na Passatu 1.9TDI. Pa nobeden od njih ni bil ravno dirkač. Tudi zjutraj ni noben tiščal neogretega. Pač, vzeti moraš v zakup to, da gre lahko še ena dodatna stvar v maloro.

pa dj ne mesaj hrusk pa jabolk.nemores diesel turbin pa bencinc turbin primerjat.itak je znano da so diesel turbine velik bol obcutljive.bencin turbine pa so zlo neproblematicne.pa kaj tut ce gre turbo.se da staro v racun pa dobis novo (ne obnovljeno) za nekje 500 eur.verjetn se mn.
tko da kr uzam 1.8t.poraba je mansa k pri 1.8n/a motorju.gre neprimerljivo bol.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks To jan 08, 2008 11:18 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Sej cestnega sklada ni tolk več da bi blo omembe vredno...

Kar se pa turbin in čipiranja tiče, je pa že znana zgodba, največ vedoi tisti ki je nimajo, ali pa imajo N/A motor v avtu...

Poraba pa je čisto ok, če je z avtom vse kakor mora biti.


:clapclap :clapclap :[]
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 08, 2008 11:46 pm

Pavel_P je napisal/-a:
Sonny je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:Porabe pri nobenemu ne bos imel pod 9! Ti garantiram. registracija je povsod ista, ker sta v istem rangu (100kW-130kW). 1.8T se pa da chipat na 190hp in 290Nm. 2.3 pa ostane na 170hp. Je pa 4motion zakon.

Lp,
Matej

Sam si pa v nižjem razredu po prostornini :) (1.8t)


Če se ne motim je od 1.8-2.5 isto. Več je potem nad 2.5!
Če se motim me popravte.

LP,
Matej


1.8 = 1781ccm kar je pod 1.8 v registraciji

Tudi če je točno 1800ccm, pade v en razred nižje. Višji razred je potem "nad 1800 do (vključno) 2500.

lp


1801 je višji razred 1800 je še v nižjem isto je pri kilovatih,recimo C5 HDI=80 KW je nižji razred Marea JTD je pa 81 KW in padeš v višjega kar se pa pri polnem osnovnem zavarovanju pozna cca.100€.Sodelavc je mel voyagerja 2.5 (2501 ccm) in je padel v višji razred in namesto da bi plačal100€ je plačal 170€ cene so približne ker je ta avto mel ko so bli še sit-i
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 08, 2008 11:50 pm

abbe je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:
in če maš samo zaradi tega pomisleke glede turbomotorjev,si pač smotan(sorry ampak tako je )

Seveda. Pomisleki pri tako starih vozih s 150k km in več so glede turbine popolnoma upravičeni. Sploh če je prejšnji lastnik vozil "turbina-unfriendly". Seveda vzameš v zakup saj nisem rekel da ne. :-P

Kar se pa turbin in čipiranja tiče, je pa že znana zgodba, največ vedoi tisti ki je nimajo, ali pa imajo N/A motor v avtu..

Motiš se! :-P Enemu znancu je na BMW 320d po 4 letih in okrog 120k prevoženih (večinoma relacije) crknila turbina. Sodelavcu pa je turbina šla na Passatu 1.9TDI. Pa nobeden od njih ni bil ravno dirkač. Tudi zjutraj ni noben tiščal neogretega. Pač, vzeti moraš v zakup to, da gre lahko še ena dodatna stvar v maloro.

pa dj ne mesaj hrusk pa jabolk.nemores diesel turbin pa bencinc turbin primerjat.itak je znano da so diesel turbine velik bol obcutljive.bencin turbine pa so zlo neproblematicne.pa kaj tut ce gre turbo.se da staro v racun pa dobis novo (ne obnovljeno) za nekje 500 eur.verjetn se mn.
tko da kr uzam 1.8t.poraba je mansa k pri 1.8n/a motorju.gre neprimerljivo bol.

pa ti si ena velika hruška od kje razlika med dizel turbino in bencin turbino??če si ti konj maš lahko super kakovostno turbino pa jo boš zlomu če pa znaš je pa ne boš tako hitro oz. tko je razlika je med turbinarjem letnik 85 recimo in letnik 2005 ker takrat so nrdili recimo 100 T motorjev letno zdaj pa recimo 1000 in tukaj se pozna razlika ker je zelo povečana količina turbin ,materiali niso več tko kot včasih in vse je na brzino delano če razumete
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jan 09, 2008 12:17 am

čare je napisal/-a:1801 je višji razred 1800 je še v nižjem isto je pri kilovatih,recimo C5 HDI=80 KW je nižji razred Marea JTD je pa 81 KW in padeš v višjega kar se pa pri polnem osnovnem zavarovanju pozna cca.100€.Sodelavc je mel voyagerja 2.5 (2501 ccm) in je padel v višji razred in namesto da bi plačal100€ je plačal 170€ cene so približne ker je ta avto mel ko so bli še sit-i

Se res vnaprej opravičujem za offtopic, ma kaj niso glede na oznake te razredi? Torej da bi 2.5 še v nižjega prišel. Ker recimo avto z 1330ccm bi moral past v razred DO 1350, v resnici pa pade v naslednji razred, ker ima oznako motorja 1.4. :?

edit: da bo on topic:

_Ghostrider_, največja razlika med tema motorjema je, kot so rekli, turbina. To pa zato ker je način vožnje malenkost drugačen. Nekako se čuti ko turbina prime in takrat začne avto zlo vlečt, pri NA pa je ta pospešek bolj zvezen in se ne čuti da "zabije", čeprav je čas na koncu enak. Probaj peljat oba in se potem na podlagi "feelinga" odloči. Osebno bi bil bolj za 1.8t, je zelo preizkušen motor, vsi ga hvalijo, maš dosti delov, turbino bi pa jaz raje štel kot + in ne kot -. Predpogoj pa seveda je, da ne kupiš nek zmahan avto.

lp
Zadnjič spremenil Pavel_P, dne Sr jan 09, 2008 12:22 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 09, 2008 12:20 am

Nimaš kej mislt 1.8T.. Daleč najboljši motor ki ga je mel Golf IV..
Zanesljiva zadeva, razn LMM-a, če crkne turbina jo dobiš za smešen denar (150-200eur) seveda lepo delujočo.

Poraba 10-11l bp ob normalni vožnji in da stisnš kot ti paše..
V mojem primeru pr Leonu je tm 11-11,5, 100% tank po LJ z obvoznico, 210ps..

Plačaš cestino do 1800ccm..
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr jan 09, 2008 1:40 pm

Pavel_P je napisal/-a:Torej da bi 2.5 še v nižjega prišel. Ker recimo avto z 1330ccm bi moral past v razred DO 1350, v resnici pa pade v naslednji razred, ker ima oznako motorja 1.4. :?


Ti nisi resen...
Tukej bi omenil samo alfo 145 1.4TS, ki ima res idealno kubaturo 1351ccm :D
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr jan 09, 2008 1:50 pm

Jaz imam 1.4 TS pa je kubatura 1370cm. Ta 1351cm, je verjetno una k se je prodajala kot 1.3?
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr jan 09, 2008 1:56 pm

Pavel_P je napisal/-a:
čare je napisal/-a:1801 je višji razred 1800 je še v nižjem isto je pri kilovatih,recimo C5 HDI=80 KW je nižji razred Marea JTD je pa 81 KW in padeš v višjega kar se pa pri polnem osnovnem zavarovanju pozna cca.100€.Sodelavc je mel voyagerja 2.5 (2501 ccm) in je padel v višji razred in namesto da bi plačal100€ je plačal 170€ cene so približne ker je ta avto mel ko so bli še sit-i

Se res vnaprej opravičujem za offtopic, ma kaj niso glede na oznake te razredi? Torej da bi 2.5 še v nižjega prišel. Ker recimo avto z 1330ccm bi moral past v razred DO 1350, v resnici pa pade v naslednji razred, ker ima oznako motorja 1.4. :?


Ne bo držalo, velja za dejansko kubaturo (in ne oznako)!
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr jan 09, 2008 2:43 pm

Hvala vsem za tako hitre odgovore :D

Za registracijo pa vem od 110kw do 130kw je še isto vendar cestnina ni ista kot pri 2.3 ker 1.8 ma 1781ccm. Tukaj lahko preverite http://www.amzs.si/?podrocje=5
:D :D
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr jan 09, 2008 2:48 pm

Mam še eno vprašanje :? :)
Zanima me ko sem zasledil da so eni motorji 1.8T 5v, drugi so pa 1.8T 20v.....
Kaj se motorji kaj razlikujejo razen tega da ma prvi 5ventilov drugi pa 20ventilov??? :?:
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Sr jan 09, 2008 2:55 pm

V vsakem primeru imata oba 20V. Ona oznaka 5V pomeni 5 ventilov na valj. Pri 20V pa imaš že izračunan njihov produkt. :D
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 09, 2008 3:50 pm

_Ghostrider_ je napisal/-a:Mam še eno vprašanje :? :)
Zanima me ko sem zasledil da so eni motorji 1.8T 5v, drugi so pa 1.8T 20v.....
Kaj se motorji kaj razlikujejo razen tega da ma prvi 5ventilov drugi pa 20ventilov??? :?:


1.8T 5V
Tako ozanko ima ponekod GTI Golf 1.8T, 20VT oznako pa ima pa recimo Leon ( a veš kolk folka mislm da je to 2.0 motor)
Osnova je pa isti 1.8 turbo motor, 4je celindri 5 valjev na celinder..
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr jan 09, 2008 3:55 pm

aaa že razumem :D ...Hvala
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jan 09, 2008 8:37 pm

phoebus je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
čare je napisal/-a:1801 je višji razred 1800 je še v nižjem isto je pri kilovatih,recimo C5 HDI=80 KW je nižji razred Marea JTD je pa 81 KW in padeš v višjega kar se pa pri polnem osnovnem zavarovanju pozna cca.100€.Sodelavc je mel voyagerja 2.5 (2501 ccm) in je padel v višji razred in namesto da bi plačal100€ je plačal 170€ cene so približne ker je ta avto mel ko so bli še sit-i

Se res vnaprej opravičujem za offtopic, ma kaj niso glede na oznake te razredi? Torej da bi 2.5 še v nižjega prišel. Ker recimo avto z 1330ccm bi moral past v razred DO 1350, v resnici pa pade v naslednji razred, ker ima oznako motorja 1.4. :?


Ne bo držalo, velja za dejansko kubaturo (in ne oznako)!

Ja kako ne bo držalo, če je pa to dejstvo :) Imeli smo avto z 1332 cm^3 in oznako motorja 1.4 in NI bil v najnižjem razredu ;)
Ravno zato ne razumem :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov