čare je napisal/-a:1801 je višji razred 1800 je še v nižjem isto je pri kilovatih,recimo C5 HDI=80 KW je nižji razred Marea JTD je pa 81 KW in padeš v višjega kar se pa pri polnem osnovnem zavarovanju pozna cca.100€.Sodelavc je mel voyagerja 2.5 (2501 ccm) in je padel v višji razred in namesto da bi plačal100€ je plačal 170€ cene so približne ker je ta avto mel ko so bli še sit-i
Se res vnaprej opravičujem za offtopic, ma kaj niso glede na oznake te razredi? Torej da bi 2.5 še v nižjega prišel. Ker recimo avto z 1330ccm bi moral past v razred DO 1350, v resnici pa pade v naslednji razred, ker ima oznako motorja 1.4.
edit: da bo on topic:
_Ghostrider_, največja razlika med tema motorjema je, kot so rekli, turbina. To pa zato ker je način vožnje malenkost drugačen. Nekako se čuti ko turbina prime in takrat začne avto zlo vlečt, pri NA pa je ta pospešek bolj zvezen in se ne čuti da "zabije", čeprav je čas na koncu enak. Probaj peljat oba in se potem na podlagi "feelinga" odloči. Osebno bi bil bolj za 1.8t, je zelo preizkušen motor, vsi ga hvalijo, maš dosti delov, turbino bi pa jaz raje štel kot + in ne kot -. Predpogoj pa seveda je, da ne kupiš nek zmahan avto.
lp