Ok, gremo spet:
1. @nasty: Po kateri logiki je registracija za dizla dražja? Prej cenejša, saj ima dizel zaradi turbine lahko manj kw.
@Nejko87 7k eur že ni razlike pri citroenu, mal si poglej vseen kako je s popusti.
2. @Dr.M3: Načeloma je razlika predvsem v tem, da pri dizlu menjaš filter za gorivo bolj pogosto. Pri dizlu pa nimaš svečk. Tako, da razlika je res par evrov.
Primer za corso 1.4 benz pa 1,3 cdti: servis na 60k km. Pri obeh se menja filter goriva (pri dizlu na 30, pri benzu na 60), menja se tut kabinski in zračni filter pri obeh. Olja gre v dizla 3,2l, v bncinarja mislm, da kaksen deci več. Za dizla priporočajo olje 5w-30, za bencinarja je boljše 5w-40. Če smo čist natančni, olje za bencinarja je nekoliko dražje ker je boljše. Cene filtrov so podobne oz enake, naftni filter je kak evro dražji. Torej če tako gledaš, je servis pri teh avtih na 60k km dražji pri bencinarju zaradi svečk (naj nekdo pove kok stanejo , ki ve). Ampak razlike je tu par eur, kar se v enem letu ne pozna nč. Interval je pa itak na 30k km. Razlika je torej samo to, da se pri dizlu filter goriva menja vsak interval, pri bencinarju pa na vsakega drugega. Ker je pač slaba nafta, ne vem če je v tujini tut tko.
Je pa nekaj. Prvi servis je bil za mojo corso 210 eur v Lj, za bencinarko (v Celju) od kolega pa je bil mislm, 135 eur. Torej 75 eur razlike. Mene so pač bolj nategnl. Olja so računal preveč, pa še urne postavke za delo so višje v Lj (delo je blo 70 eur).
Tko da ne ga srat s temi velikimi razlikami v cenah servisov, še posebej pa v ceni registracije, ker to so babje čenče. Važna je samo kubatura za cestnino in kw za registracijo. Zdej so dizli pa bencinarji istih kw pa iste kubature praktično enako močni.
Prednosti dizla: uporabo klime praktično ne čutiš, niti na moči niit na porabi, ne čutiš teže, navor je super za v hrib, če daš za novega dizla več kot za bencinarja, potem tudi več dobiš za rabljenega dizla.
Slabosti: če ti gre turbina, potem pač nisi prišparal nič (če je že to nekaterim najbolj pomemben faktor), mašina se segreva nekoliko dlje (ne mislim s tem notranje ogrevanje), kar pomeni višjo porabo, če voziš kratke razdalje, držaji kasko (ker je osnovna cena višja), vendar pa cenejše delne kombinacije (ki gredo, vsaj pri triglavu, na kw).
Bencinar se hitrej ogreje, primeren je za kratke razdalje, tišji (čeprav tale corsa zarad verige niti ne:D ), klima mu pobere kar nekaj moči.
Bistveni tu sta dve stvari: cena ob nakupu: seveda, če daš 4000k eur več, potem boš to najbrž težko nadoknadil. Se pa da za dizle dobit kak popust...
Druga stvar je pa poraba. To je to.