Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

Napisal/-a 406 Sr jan 09, 2008 10:30 pm

mega_ne je napisal/-a:zakaj bi blo zavarovanje dražje? konji so konji, kubiki pa kubiki.

ja sej placas se mi zdi cestnino drazje..(zaradi izpusnih plinov)..pa se ce uzames dizla in bencinarja primer 150 konjev bos meu prostornino pri bencinarju 1.8 pri dizlu pa 2.5..tko da je tuki tud razlika
Zadnjič spremenil 406, dne Sr jan 09, 2008 10:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 09, 2008 10:30 pm

JustMuC je napisal/-a:
imilet1 je napisal/-a:definitivno se splača, poglejte si tole...
moja omega 2,5 tds je ze predelana za laufanje na jedilno olje in je vsekakor cenejse kot je bencin,nafta...

se link

http://www.dieselveg.com/conversion_photos.htm

predelat se da prav vsakega-tudi tuarega


Komu si dal pa to predelat? Kok stane...?


Sam to dela.... in nas je še enih par ki tole experimentiramo...je pa res da more bit olje ustrezbo predelano/prečiščeno.....kr tko ga ne moreš not zlit čeprav motor leti ampak kaj pa se zgodi na dolgi rok....raj nisem probaval :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jan 09, 2008 10:31 pm

ja servisi so baje dražji, čeprav men ni jasno od kod, pa meni se splača dizl
LP Rok
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Sr jan 09, 2008 10:32 pm

Nasty je napisal/-a:mega_ne;
ne mene napadat. Sem samo napisal, kar sem prebral. Mislim pa, da je
bilo to objavljeno pred časom v časopisu Delo.Postregli so konkretnimi
podatki. Po tistih podatkih, se diesel res ni izplačal.

Ni čisto tako enostavno, kot si sedajle na hitro napisal.
Jaz ne bom "znanstvenike" poslušal, ti pa ne bodi "znastvenik".

En primer, res da malo izven konteksta:
enoletno redno vzdrževanje BMW M5, ob prevoženih 20.000km
(brez zavarovanja in registracije), stane po cenah iz BMW
uradnega servisa v Nemčiji 6000 EUR. Približno toliko Audi RS6.
To sta podatka, ki jih je dal tip na VOX-u.
Tudi za to bi se ali se bodo lastniki takih avtomobilov v SLO
vprašali, zakaj in pa le kaj naredijo na servisu, da to toliko stane.
Tovarna ve že ve zakaj in kaj.


Bi verjel, če bi bil bilo pri tem "vzdrževanju" všteto tudi gorivo za 20000 km. Ne vem, kaj vse bi menjal, da bi prišlo toliko :?: :?: :?:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 09, 2008 10:36 pm

406 je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:zakaj bi blo zavarovanje dražje? konji so konji, kubiki pa kubiki.

ja sej placas se mi zdi cestnino drazje..(zaradi izpusnih plinov)..pa se ce uzames dizla in bencinarja primer 150 konjev bos meu prostornino pri bencinarju 1.8 pri dizlu pa 2.5..tko da je tuki tud razlika


Kaj vse ne zvem tuki gor..... :har :cry
R5 1.6D cestnina 78 evrov...... pasat 1.6bencinar cestnina 78 evrov.....
Jeep 2.5TD cestnina 127 evrov..... merkla 200 compresor cestnina 127 evrov.........

1.8T motor ima 150 konjev...... in pa 1.9 TDI ima 150 konjev.....zavarovanje in cestnina enako......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
jakl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To jul 13, 2004 9:51 pm

Napisal/-a jakl Sr jan 09, 2008 11:25 pm

js bom reku da je to odvisno od vsakega posameznika kaj se mu bolj splača. ko kupuješ avto vzami list papirja in kuli pa lahko hitr zračunaš kaj se ti bolj splača. treba to pogledat za konkretnega voznika oz. njegove potrebe in konkretno vozilo. tako na splošno je pa to tako kot bi vprašal katere se bolj splača: blond al črne? ;)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr jan 09, 2008 11:35 pm

to sem predelal sam doma in sicer sem dobil elektromagnetne ventile za preklop nafta olje v nemciji,pravtako tudi grelec olja, ki je potreben za ogrevanje olja na delovno T motorja preko vode le tega. Ko je motor topel preklopis na pomfri in se peljes nna prefiltrirano odpadno olje.Filtriram ga na 1 mikron-filtri za vodo.Pri starejsih dizlih ni nobenih tezav, namrec šobe niso tako občutljive in jih tudi ni potrebno menjat z drugimi-dobro jih je le nastaviti na visji tlak in nekoliko premakniti vžig-nastaviti...namrec viskoznost olja je se vedno vecja pri 90C kot nafta-enaka viskoznost je pri 140-150C, kr pa te T v avtu ne dosezemo je treba pac malo nastaviti šobe ali pa vse pustimo pri miru in npr. dodamo 10% nafte zraven....
Pri tdi-jih je problem,ker lahko pride do mešanja med motornim oljem in jedilnim,ker le to ni dovolj ogreto...Drugace pa npr.stara octavija letnik 98 90KM, laufa brez tezav na pol jedilnega olja in pol nafte-seveda mora biti filter ogrevan, ker mrzlo olje ne zgoreva popolnoma...
Uglavnem zadeva je enostavna pac je elektromagnetni ventil, kjer so 3 prikljucki, na enega pride dovod olja, na drugega dovod nafte, na tretjega pa cev po kateri tece nafta ali olje-pac najprej nafta, ko pa se ogreje pa krompircek.

ewo detaljna predelava golfa 4 TDI:
tuki se je vse zacelo in pocasi je zadisalo-zasmrdelo za menoj...

http://web.mac.com/proteusmd/iWeb/Edmun ... hotos.html

ewo se mal primerckov...

http://www.youtube.com/watch?v=Jt187bVVR4U

http://www.youtube.com/watch?v=33tisKppt_M

http://www.youtube.com/watch?v=MPuWka-KCr0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 09, 2008 11:40 pm

jakl je napisal/-a:. treba to pogledat za konkretnega voznika oz. njegove potrebe in konkretno vozilo. tako na splošno je pa to tako kot bi vprašal katere se bolj splača: blond al črne? ;)


Predlagam sistem par/nepar tako za dizle/bencinarje kot tudi za blond/črne. Tako si bo vsak zase najbolje prišel na jasno, kaj se mu bolj splača. :P :D

Takih splošnih tem/vprašanj, na katere je možen le zelo konkreten odgovor - torej je vprašanje že v osnovi zgrešeno in brez pravega odgovora - je zadnje čase na A.comu res preveč. Dajte najprej prebrat podobne teme, bo ponavadi verjetno zadostovalo...

En velik faktor je tudi velika razlika v vožnji med b. in d. (navor, udobje).
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če jan 10, 2008 12:11 am

predvsem je odvisno kateri avto gledamo.. bencin/dizl..

recimo xsara picasso (starejši tip) cena za 1.6 16v je 13k eur, cena dizla pa okoli 20k eur...
lahko se motim nevem kako je s popusti pri dizlu
:D

lepo bi blo pogledat kolikšna je razlika med novimi avtomobili, marsikje tudi če boš za rabljenega dobil 1-2k eur več še vedno prideš ceneje s bencincom skozi...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1157
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Če jan 10, 2008 12:15 am

neka raziskava je pokazala da se dizla splača met če narediš min 25000km letno. z vsemi stroški vključenmi... to velja pri manjših avtih (clio, polo,...), za večje ne vem...
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Če jan 10, 2008 12:27 am

Ok, gremo spet: :)

1. @nasty: Po kateri logiki je registracija za dizla dražja? Prej cenejša, saj ima dizel zaradi turbine lahko manj kw.

@Nejko87 7k eur že ni razlike pri citroenu, mal si poglej vseen kako je s popusti.

2. @Dr.M3: Načeloma je razlika predvsem v tem, da pri dizlu menjaš filter za gorivo bolj pogosto. Pri dizlu pa nimaš svečk. Tako, da razlika je res par evrov.
Primer za corso 1.4 benz pa 1,3 cdti: servis na 60k km. Pri obeh se menja filter goriva (pri dizlu na 30, pri benzu na 60), menja se tut kabinski in zračni filter pri obeh. Olja gre v dizla 3,2l, v bncinarja mislm, da kaksen deci več. Za dizla priporočajo olje 5w-30, za bencinarja je boljše 5w-40. Če smo čist natančni, olje za bencinarja je nekoliko dražje ker je boljše. Cene filtrov so podobne oz enake, naftni filter je kak evro dražji. Torej če tako gledaš, je servis pri teh avtih na 60k km dražji pri bencinarju zaradi svečk (naj nekdo pove kok stanejo , ki ve). Ampak razlike je tu par eur, kar se v enem letu ne pozna nč. Interval je pa itak na 30k km. Razlika je torej samo to, da se pri dizlu filter goriva menja vsak interval, pri bencinarju pa na vsakega drugega. Ker je pač slaba nafta, ne vem če je v tujini tut tko.
Je pa nekaj. Prvi servis je bil za mojo corso 210 eur v Lj, za bencinarko (v Celju) od kolega pa je bil mislm, 135 eur. Torej 75 eur razlike. Mene so pač bolj nategnl. Olja so računal preveč, pa še urne postavke za delo so višje v Lj (delo je blo 70 eur).

Tko da ne ga srat s temi velikimi razlikami v cenah servisov, še posebej pa v ceni registracije, ker to so babje čenče. Važna je samo kubatura za cestnino in kw za registracijo. Zdej so dizli pa bencinarji istih kw pa iste kubature praktično enako močni.

Prednosti dizla: uporabo klime praktično ne čutiš, niti na moči niit na porabi, ne čutiš teže, navor je super za v hrib, če daš za novega dizla več kot za bencinarja, potem tudi več dobiš za rabljenega dizla.

Slabosti: če ti gre turbina, potem pač nisi prišparal nič (če je že to nekaterim najbolj pomemben faktor), mašina se segreva nekoliko dlje (ne mislim s tem notranje ogrevanje), kar pomeni višjo porabo, če voziš kratke razdalje, držaji kasko (ker je osnovna cena višja), vendar pa cenejše delne kombinacije (ki gredo, vsaj pri triglavu, na kw).

Bencinar se hitrej ogreje, primeren je za kratke razdalje, tišji (čeprav tale corsa zarad verige niti ne:D ), klima mu pobere kar nekaj moči.

Bistveni tu sta dve stvari: cena ob nakupu: seveda, če daš 4000k eur več, potem boš to najbrž težko nadoknadil. Se pa da za dizle dobit kak popust...
Druga stvar je pa poraba. To je to.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jan 10, 2008 6:43 am

JustMuC;
moraš se zavedati, da je vzdrževanje takih avtomobilov drago.
Konkretno za M5 in RS6 vprašaj v BMW, oziroma Audi. Definitvno
pa tega podatka niso navedli brez veze. Če nimaš za vzdrževanje,
ne kupi avta. Potem se pa avto kvari. Kriv je avto, ne pa lastnik
avta, ki nima denarja za vzdrževanje.
Zakaj je pa vzdrževanje dražje? Splošno znano je, da imajo "športniki"
krajše servisne intervale, predvidevam, da olja in vsi deli niso ravno
enaki, kot za BMW 520 i in so za M5 dražji, urna postavka dela
za tak avto je dražja,...... Kdor ima za tak avto, naj bi imel tudi za
servis. Tako se v kapitalizmu gleda.
Jaz sem pa samo napisal, kar je povedal tip na VOX-u.Oddaja je ob
nedeljah od 17 uri - Automagazin.

halo007;
no pa še tebi :roll:
"Po izračunih, ki jih tudi delajo strokovne (dobesedno) revije se diesel,
za manj, kot 20 000km na leto ne izplača, oziroma šele po 5 letih
prideš na 0. Dražji avto v osnovi, dražje zavarovanje, dražje
vzdrževanje,.... Take so njihove ocene."
Vprašaj njih. Jaz sem samo napisal, kar sem prebral.
Bolj pazljivo boš moral brati. ;)
Zadnjič spremenil Nasty, dne Če jan 10, 2008 9:40 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Če jan 10, 2008 7:40 am

Glede cen servisov.. vse je odvisno od tega, o kakšnem avtu govorimo.
Avto za 1000€ na primer, golfi 2 in podobna D j***a imajo poleg majhne porabe tudi zelo poceni vzdrževanje. Cenejše od konkurenčnih bencinarjev. Načeloma zadeve itak delujejo, če pa kaj crkne, pa ponavadi stane nekaj evrov.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Če jan 10, 2008 11:14 am

406 je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:zakaj bi blo zavarovanje dražje? konji so konji, kubiki pa kubiki.

ja sej placas se mi zdi cestnino drazje..(zaradi izpusnih plinov)..pa se ce uzames dizla in bencinarja primer 150 konjev bos meu prostornino pri bencinarju 1.8 pri dizlu pa 2.5..tko da je tuki tud razlika


Ponavadi je ravno obratno, da namesto navora, ki ga ponuja 1.8/1.9 turbodizel potrebuješ 2.5 bencinarja po vsej moznosti 6V. Navor je tist faktor ki je najbolj uporaben pri normalni vožnji. Cene dizlov in bencinarjev so pri nekaterih znamkah celo primerljive. Tudi takrat ko je dizel 2000 evrov dražji, se vsi strinjajo, da si po 5 letih na 0, ce prevozis vsaj 25.000 km/leto. Ampak tist dan po 5 letih ko prodaš avto, imaš pa takoj 2000 evrov več v žepu, ce ne celo več. Tudi to se dogaja, da se razlika v ceni na rabljenem vozilu med dizlom in bencinom še zviša. Poleg tega imajo dizli daljšo življensko dobo.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Če jan 10, 2008 11:54 am

Trenutno so res cene diesla (goriva) drazje od bencina. Kar pa se bo pocasi spet obrnilo, ko se bo koncala kurilna sezona.

Cene so pa v vsakem primeru res visoke. Osebno na mesec porabim priblizno 80€ za nafto. Kar je vseeno najmanj v dolgoletnem povprecju - prej sem imel vedno bencinarje.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jan 10, 2008 8:10 pm

Dizl se definitivno splaca, sploh pri vecjih avtih pri katerih je razlika v porabi med bencinarom in dizlacem vecja.
PRi servisih ni neke razlike v ceni.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jan 10, 2008 8:33 pm

Mislim, da na splošno, tako "kar po čez", definitivno ne moremo
govoriti, ali se splača ali se ne.

No, pri večjih avtomobilih ja. Pri manjših je pa to že lahko vprašljivo.
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

Napisal/-a 406 Če jan 10, 2008 9:18 pm

lisko je napisal/-a:
406 je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:zakaj bi blo zavarovanje dražje? konji so konji, kubiki pa kubiki.

ja sej placas se mi zdi cestnino drazje..(zaradi izpusnih plinov)..pa se ce uzames dizla in bencinarja primer 150 konjev bos meu prostornino pri bencinarju 1.8 pri dizlu pa 2.5..tko da je tuki tud razlika


Kaj vse ne zvem tuki gor..... :har :cry
R5 1.6D cestnina 78 evrov...... pasat 1.6bencinar cestnina 78 evrov.....
Jeep 2.5TD cestnina 127 evrov..... merkla 200 compresor cestnina 127 evrov.........

1.8T motor ima 150 konjev...... in pa 1.9 TDI ima 150 konjev.....zavarovanje in cestnina enako......


kot prvo 1.8 in 1.9 je razlicn razred tako da je razlika.to sm dou samo en primer.pa mi povej pol npr. za 406 ko imas bencinarja 1.8 110 konjev in dizla 2.0 110 konjev.in bos reku da je registracija ista..
za cestnino pa sem jast tako slisal od agenta za zavarovanje,pa tud ce je razlika je majhna pa se gleda se na moc avta tako da brezveze o tem debatirat..
in mislm da naslednji avto ko bom kupoval ne bom uzel svincnik in racunal kaj me pride ceneje ampak bom sou oba avta probat in se odlocu ker mi je lepsi za pelat..
enkrat se zivi,ne bom s sabo nc uzeu k umrem.. :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 11, 2008 1:13 pm

406 je napisal/-a:kot prvo 1.8 in 1.9 je razlicn razred tako da je razlika.to sm dou samo en primer.pa mi povej pol npr. za 406 ko imas bencinarja 1.8 110 konjev in dizla 2.0 110 konjev.in bos reku da je registracija ista..

....110 PS je 110 PS in zavarovanje je isto (ker gre po kilovatih) - cestnina je pa za približno 40 eur višja...(1.799 ccm3 se mi zdi po starem 16.000 sit, 1.800 - 2499 ccm3 pa 26.000 sit...)
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe jan 11, 2008 1:59 pm

je pa res,da eni samo zaradi navora in načina vožnje dizla kupijo,pa tut če jih 5t na leto nardijo.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov