Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

VW Polo vs. Toyota Yaris?

VW Polo
21
36%
Toyota Yaris
38
64%
 
Skupaj glasov : 59
 
Uporabniški avatar
beretta9
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jul 02, 2007 10:49 am
Kraj: Ptuj, Slovenija

Napisal/-a beretta9 Ne feb 24, 2008 11:22 pm

BB99 je napisal/-a:Kaj to dizla al bencinarja kupuješ ?? Trivaljnika odsvetujem (dizla), ma fotr... in res ne veš al si v avtu al v traktorju... :twisted:

bencinarja... nismo neki pristaši dizlov :oops: :lol:

m.a.t je napisal/-a:Kaj pa mazdo 2. Si pogledal.

sem ja, samo smo se pol odločli da bo al VW al pa Toyota 8)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kaj pa kuplunga? mel sm na testu fabio 1.4, avto poskocen samo kuplunga je premehka za mene - mam pretezko nogo :roll: no po resnici povedano, sem navajen na corollino, ki ma dokaj trdo kar mi ugaja, ne vem pa kak je pri polotu - ce je tak mehka kot pri fabii mi to ni vsec :twisted:
Zadnjič spremenil beretta9, dne Ne feb 24, 2008 11:29 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Ne feb 24, 2008 11:27 pm

Definitivno Yaris, Yaris, Yaris :!:
Za polota boš dal preveč dnara, pol pa pride novi model ven, staremu cena itak full pade in ni ekonomske računice!
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Po feb 25, 2008 3:04 am

Pelji oba na testno vožnjo
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po feb 25, 2008 9:12 am

Glasujem za Toyoto. Že to da so pri Polotu iz 1,4L ven spravili samo 80km je porazno.
Potem pa še varnost, zanesljivost in oprema Yarisa... Polo je pač precenjen.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 25, 2008 11:17 am

Porazno je predvsem tvoje razmišljanje - "... samo 80 "konjev" ... "

Iz »"... samo 80 "konjev" ... " (+ pripadajoča tehnika in kar sodi zraven) se da razbrat pripadajoče lastnosti ali z eno besedo : »karakter« agregata. Kdor pač zna in zmore širši pogled. Očitno ne spadaš v to skupino.

Če se vrnemo na temo : preglej, poglej, testna vožnja ... pa izberi kar je zate "naj"

LP
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po feb 25, 2008 11:38 am

KARL ABARTH je napisal/-a:Porazno je predvsem tvoje razmišljanje - "... samo 80 "konjev" ... "
LP


Ne razumet da te napadam, daleč od tega, ampak ja, jest dam pa Energetiku prov.... sam imam 1.4 mašino pa ima 97 hp... tako da se mi teh 80 "konjev" pri mašini enake prostornine sliši smešno malo. Za avtomobile razreda polo, yaris, getz, C3, itd. mora imeti mašina, za moje pojme seveda, vsaj 90 "konjev" ali več zato da raznorazna daljša potovanja ob naloženem avtomobilu ne postanejo muka. Za mestno vožnjo je pa tudi že 70 "konjičev" popolnoma dovolj.
Torej moj glas gre Yarisu.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po feb 25, 2008 11:47 am

Vem kakšen ima "karakter". No nisem mislil tako hudo, čuden je pa bil prejšni agregat 1,4L in 60KM, ki je imel bolj "dizelski" značaj. Max navor v malo nižjih obratih in kratka prestavna razmerja. Sem ga vozil, dobr potegne v nizkih obratih, pri višjih ga pa zmanjka. Seveda je zdajšni boljši, saj so dodali 20KM. Tudi sklepam od našega Accenta: 1340ccm in 84KM - mašina iz leta '94, torej 14 let stara tehnika, pa da več od sebe, poleg tega pa izredno vzdržljiva.
Yaris pa ima verjetno bolj navit motor in ima dober navor tudi v visokih obratih - od tega tudi večja moč. Ampak iz tega jaz sklepam, da so pri Yarisu bolj izkoristili "material" in da je tudi tehnika boljša. Kaj je pa točno, bi znali pa povedal le inženirji, ki so načrtovali oba motorja.
Zadnjič spremenil Energetik81, dne Po feb 25, 2008 11:50 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 25, 2008 11:49 am

Kritik je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Porazno je predvsem tvoje razmišljanje - "... samo 80 "konjev" ... "
LP


Ne razumet da te napadam, daleč od tega, ampak ja, jest dam pa Energetiku prov.... sam imam 1.4 mašino pa ima 97 hp... tako da se mi teh 80 "konjev" pri mašini enake prostornine sliši smešno malo. Za avtomobile razreda polo, yaris, getz, C3, itd. mora imeti mašina, za moje pojme seveda, vsaj 90 "konjev" ali več zato da raznorazna daljša potovanja ob naloženem avtomobilu ne postanejo muka. Za mestno vožnjo je pa tudi že 70 "konjičev" popolnoma dovolj.
Torej moj glas gre Yarisu.


Zate velja enak odgovor - zgoraj si preberi

Pa kakšno testno vožnjo oz primerjavo svetujem - recimo FIAT G.PUNTO ima v ponudbi 1,4 l bencin tudi en takšen, kot vi temu pravite "porazen" agregat ... poleg zmogljivejšega.

LP
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po feb 25, 2008 11:55 am

tisto pri puntu je 8 ventilc. Pr polu pa ne vem, a je 8V al 16V.
Slika
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 25, 2008 12:19 pm

Energetik81 je napisal/-a:Vem kakšen ima "karakter". No nisem mislil tako hudo, čuden je pa bil prejšni agregat 1,4L in 60KM, ki je imel bolj "dizelski" značaj. Max navor v malo nižjih obratih in kratka prestavna razmerja. Sem ga vozil, dobr potegne v nizkih obratih, pri višjih ga pa zmanjka. Seveda je zdajšni boljši, saj so dodali 20KM. Tudi sklepam od našega Accenta: 1340ccm in 84KM - mašina iz leta '94, torej 14 let stara tehnika, pa da več od sebe, poleg tega pa izredno vzdržljiva.
Yaris pa ima verjetno bolj navit motor in ima dober navor tudi v visokih obratih - od tega tudi večja moč. Ampak iz tega jaz sklepam, da so pri Yarisu bolj izkoristili "material" in da je tudi tehnika boljša. Kaj je pa točno, bi znali pa povedal le inženirji, ki so načrtovali oba motorja.


Zakaj so po tvojem prepričanju potem izvedli (pomembno-bistveno) tehnično spremembno pri litrskem agregatu YARIS-a ob predstavitvi nove generacije ?

LP
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po feb 25, 2008 1:04 pm

Vozil Yarisa 1.3 zelo len motor če pa hočeš da gre ga moraš kr fajn vrtet...Glede precenjenosti je pa tako jaz mislim da sta oba precenjena ker tudi Toyota ni več kar je bila.
 
Jerac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po jan 07, 2008 9:04 pm

Napisal/-a Jerac Po feb 25, 2008 9:21 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Celokupno mi je Yaris všečnejši. Nov polo ima notranjost malodane smešno.


Verjetno sovražiš VW, ker za moje pojme ma Polo eno izmed lepših kombinacij notranjosti! Tukaj so Japonci vedno šepali za Nemci, za Italijani pa tako vsi šepajo!


Plusi za Polo-ta so:

prestavno razmerje je dobro za dolga potovanja (140km/h pr 4000 obratih). Novi Clio 1.4 100KM ima višje obrate pri tej hitrosti.

Večji od Yarisa

Kot so že omenili zelo dober menjalnik (mehek, točen...)

Normalni števci (že tradicionalna lepa modro/rdeča kombinacija)


Minusi za Polo-ta:

Servis na 90k res pride okrog 400€. Ampak večina avtomobilov z jermeni ni nič cenejša.

Velika poraba. Zelo težko pod 7L. Rajši celo 8 kot 7.

Z vklopljeno klimo, ga pri speljevanju kar malo pobere.

Plusov in minusov za Yarisa nam našteval, ker me avto nikoli prej ni niti toliko prepričal, da bi vsaj podatke,teste in kataloge pogledal.Skratka nimam pojma o njem.

Še nekatera dejstva:

Polo je kar malce dražji od francoskih tekmecev. Italijane in Japanarje ne poznam kaj dosti.

1.4 75KM 16V (NIMA TREH CILINDROV KOT JE NEKDO UGIBAL), ki ga imam jaz ima sedaj 80k km pa ni bilo na avtu pipano nič razen kolesnega ležaja pri 45k km, za kar pa je poskrbel servis in garancija. Aha, pod minus štejem slabo VW servisno mrežo. Zaradi njih sem se odločil, da po garanciji avto ne servisiram več pri njih.


@bereta: Polo ima mehko kuplongo, ker jo ima hidravlično! Ni več zajle!!!
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po feb 25, 2008 9:57 pm

Jerac: daleč od tega. Recimo Passat ima izredno všečno notranjost.
Če ti je pa tole na sliki všečno potem se pa vprašajmo o okusu (zastarelo in grdo za moje pojme - je imel prejšnji Polo kakšna dva razreda lepšo notranjost):
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po feb 25, 2008 10:14 pm

Evo da primerjamo z Yarisovo notranjostjo:
Slika

Precej futuristično se mi zdi :)
 
Jerac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po jan 07, 2008 9:04 pm

Napisal/-a Jerac Po feb 25, 2008 10:24 pm

Res je. Ob normalnih števcih bi bil Yaris res odličen! Kot sem že prej napisal, nikoli nisem nekaj gledal katakoge od Yarisa, pa sem imel v mislih še tistega prvega Yarisa, kjer ga je Polo prekašal.

Ne vem sicer kdo je napisal, da Polota nonstop prenavljajo. Meni je trgovec rekel, da ga na cca. 4 leta prenovijo, vendar po 4 letih je prvo facelifting (ozr. lepotni popravki, da sledijo smernicam), po spet 4 letih pa lahko govorimo o novem modelu. In pri VW bodo zgleda morali res pohiteti kar se Polo-ta tiče.

Pa še nekaj. nekdo je govoril o neudobnih sedežih pri Polo. Meni so vsaj sprednji nekaj boljšega, kar sem se vozil. Prej sem bil vajen francoskih ala P106 in R5. Za zadnje sedeže pa ne bom govoril, ker nisem nič na njih.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po feb 25, 2008 10:34 pm

pri toyoti se mi ne dopade digitaln števc na sredini,pred voznikom je kr neka praznina.
polotova notranjost na sliki je grda in čist oskubljena.pri verzijah s trikrakim volanom,climatronikom,s pokrovom predala,nosilcem za pijačo ter režami za kartice namest unih odprtih lukenj v armaturi lepše izpade.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po feb 25, 2008 10:39 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Jerac: daleč od tega. Recimo Passat ima izredno všečno notranjost.
Če ti je pa tole na sliki všečno potem se pa vprašajmo o okusu (zastarelo in grdo za moje pojme - je imel prejšnji Polo kakšna dva razreda lepšo notranjost):
Slika


Vsake oči majo svojga malarja tko da pač ne moreš govort kaj naj bi bilo komu všeč ker jaz to smatram za vsiljevanje mnenja... :idea:
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To feb 26, 2008 10:34 am

Gospod Jeremija aka VW fanboy: odgovoril sem le na kritiko. Češ da zaradi zanikrne Polo notranjosti sovražim VW. Mimogrede sem te dve sliki pokazal trem sodelavcem, ki ne ločijo VW od recimo Hyundaia in na sliki izbrisal tovarniški logo na volanu. Odziv ni bil ravno najboljši (na prvo sliko). Seveda je okus subjektiven ampak tudi največji fanboyi ne morejo mimo tega, da je notranjost žal že precej zastarela.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To feb 26, 2008 1:35 pm

Yaris je babji avto :lol:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To feb 26, 2008 9:09 pm

polota 1.2 ne jemlji razen če maš strica na petrolu :D ..mam priložnost ta " biser" od motorja voziti vsak dan in če nisi penzionist ne sanjaj o porabi pod 8 litrov, če pa hočeš sledit prometu, ali bog ne daj iti na avto cesto se pogovarjamo o 10 + litrih. Max POVPREČNA poraba je bila čez 14 litrov :shock: ..aja , pa še nepremičnina je ;) ...

Pogojno je dobre če se voziš na relacije z max 90 km/h brez klancev pa sam v avtu, takrat zna bit zelo varčen...

Uglavnem yaris, brez dileme...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov