Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 So mar 29, 2008 2:31 pm

Se strinjam z Dr.M3.! Kupi kakšnega 330i coupe ali kaj podobnega.
M3 za 20k evrov, je pa vseeno malo za tak avto, vendar so ze vecino kar zgonjeni, ce jih kupujes za tak denar.
bigturbo: res je da leti, samo kako se pa pelje po ovinkih tista tezka ladja je pa cisto nekaj drugega. Drag race je itak za debile.Po voznih lastnostih ga BMW poje.
lp
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 29, 2008 2:36 pm

offtopic; bigturbo: seveda bolje leti po ravnem če pa ima več konj, po ovinkih je pa popolnoma druga pesem.

Kaj pa za kakšno Hondo S2000 (ti je tudi že en prej dal link) si kaj gledal? Avto je pojem za športaka. Odličen motor (lol brez turbine zmore več kot večina turbincev :roll: ), zadnji pogon, športna notranjost, zunanjost. Meni se zelo dopade. V obratih pa motor tudi lepo poje. Če ti je samo dva zica prevelika omejitev, potem to ni zate. Je pa ultimativen stroj. Avto za užitek. 8)
Zadnjič spremenil Dr.M3, dne So mar 29, 2008 2:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So mar 29, 2008 2:45 pm

kup si imprezo al pa evota,tko k je en ze napisau,bos se najbol skoz prsu.pa meu bos sportnika v pravem pomenu.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar So mar 29, 2008 2:51 pm

krneki...
prej sm vidu R8 na cesti to ti je strojček (v šentjurju sm ga sreču)

da ne boš prehitr v kaki črno kroniki še pazi

pa morš vedet da če tak avto mal rukneš da je lahk hitr 10.000€ stroškov za popravilo (sem vidu na mercedesu z 300konji..)
.. no to je bila samo pripomba upam da se zavedaš..

megan rs, golf gti, astra opc in podobni so verjetno dost cenejši za vzdrževat..

je pa spet neki če bi rad mel avto da se greš kdaj ponoč mal hitrej zapeljat al pa za kazat :twisted:

tole bi pa jst kupu, mogoče celo bom čez kako leto, sam to ne bo smel bit edini avto...

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1912801
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo So mar 29, 2008 4:12 pm

Jaz bi gleda kaj takega.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1845315#

Mislim da je avto vsakdanje uporaben+ko se boš hotel peljati malo hitreje se zagotovo boš. Res pa je da ne bo šlo tak kot s kakšnim lancerjem ali pa imprezo (obadva se začneta nekje okoli 20k eurov). Tista impreza, ko je bla na tistemu linku gor se meni zdi precej čudna, ker je bla v osnovi bug eyed, zdaj jo je pa lastnik nekako "posodobil" s za moje pojme še bolj grdimi lučmi.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So mar 29, 2008 5:13 pm

Zdej tko... če bi pa res rad pocket rocket ti pa sam eno ostane

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vmo3yoeo3prt

ali vsaj

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vmtuxkfputln


Ne pozabi! Ta avto ima komaj 700 kil....se pravi konje pomnoži krat dva (2), da dobiš številko ki odgovarja nekje razmerju drugih običnih avtov... PS: za BMW pomnoži krat tri (3)!!! :P joke
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So mar 29, 2008 5:34 pm

Edino kar je na M3 zlatega je rumena barva. Kolega, drifter, je imel M3 kot osebno vozilo in vem kako astronomski so stroški vzdrževanja. Še prodajalec BMW je tarnal o stroških. M3 e46 ne dobiš za 20.000 evrov. Poleg tega je govorit o dobrih 20 ali o dobrih 10 velika razlika. Vozil sem se že v A3 3.2 dsg, ki je bil pred časom testni na izposojo zaposlenim v grupi Porsche Slovenija. Moram povedat, da je bil avto zelo primerljiv z porshejem 911, v katerem sem se vozil par dni predtem po Kopru z poklicnim voznikom rallya. Res da je 1s razlike v pospešku v prid 911, sam DSG naredi svoje. Poleg zelo dostopne cene, je A3 veliko bolj uporaben pri vsakodnevni vožnji, kot tudi pri ergonomiji (sedenje na sedežih, preglednost).
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 29, 2008 5:54 pm

Pa ajde no, primerjat 911 z A3 3.2 je pa malo hecno! V čem sta si podobna, v vožnji naravnost? Saj pospeški niso ravno vrlina navadne 911 (pustimo turbo, gt2... verzije) :P
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So mar 29, 2008 6:08 pm

ZA S3 bi še reku, 3.2 pa res ni nič posebnega..
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 29, 2008 7:10 pm

V čem se pa S3 tako razlikuje od A3 3.2. Aja značka (tiste S3 oznake po avtu)...lol. Ima par konjev več, lepši volan in drug sprednji odbijač ter nima DSGja, quattro je pa kaj pri obeh isti kajne(?), podvozje verjetno pa tudi, če vzameš tisti S-line paket (?)... :P Osebno bi imel raje 3.2 šestaka kot tisti turbo iz S3 (v vsakem testu S3ke je kakšna pripomba na motor in zakaj niso raje ruknili not kar 3.2 šestaka - dobro nos je težji ampak saj ima konec koncev quattro tako da se težava omili). Športnemu avtu pritiče tudi športen zvok - tega ponuja skoraj katerikoli šestak v izobilju v vsem območju vrtljajev, pri manjšem turbincu je pa pol-pol.

Rini, ne me narobe razumeti. A3 3.2 je stroj in pol in rabljeni so (smešno) poceni (verjetno zaradi večjega vzdrževanja) ampak primerjava z 911 je pa mal off (kot tudi S3 vs. 911)! Konec koncev sta to dva razreda. Na eni strani hatchback raketa, na drugi pa v osnovni različici dokaj uglajen športnik.

ps: če se pa motim naj mi pa nekdo pove v čem se razliku še S3 vs. A3. ;)
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So mar 29, 2008 7:22 pm

Dr.M3 je napisal/-a:V čem se pa S3 tako razlikuje od A3 3.2. Aja značka (tiste S3 oznake po avtu)...lol. Ima par konjev več, lepši volan in drug sprednji odbijač ter nima DSGja, quattro je pa kaj pri obeh isti kajne(?), podvozje verjetno pa tudi, če vzameš tisti S-line paket (?)... :P Osebno bi imel raje 3.2 šestaka kot tisti turbo iz S3 (v vsakem testu S3ke je kakšna pripomba na motor in zakaj niso raje ruknili not kar 3.2 šestaka - dobro nos je težji ampak saj ima konec koncev quattro tako da se težava omili). Športnemu avtu pritiče tudi športen zvok - tega ponuja skoraj katerikoli šestak v izobilju v vsem območju vrtljajev, pri manjšem turbincu je pa pol-pol.

Rini, ne me narobe razumeti. A3 3.2 je stroj in pol in rabljeni so (smešno) poceni (verjetno zaradi večjega vzdrževanja) ampak primerjava z 911 je pa mal off (kot tudi S3 vs. 911)! Konec koncev sta to dva razreda. Na eni strani hatchback raketa, na drugi pa v osnovni različici dokaj uglajen športnik.

ps: če se pa motim naj mi pa nekdo pove v čem se razliku še S3 vs. A3. ;)



Bolan si ti s tvojimi "šestaki" (po možnosti BMW, če se le da), tako kot primerjava 911 vs a3 .... pa kam smo prišli :?:

Kakšno vezo ima zvok in ne vem kaj še, če te 1.6 ali 1.8 turbo mlinček pelje scat (danes niti 1.4 na levem pasu ni več čudež)?!?!?! ...jst ne vem... če hočeš zvok kupi starega "osmaka" pa boš videl kaj je hrup. :lol:
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k So mar 29, 2008 7:35 pm

dobro ta o 1.6 proti kakemu 3.2 je res neprimerna :)

če kupuješ športnika pa seveda tudi zahtevaš dober zvok motorja
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 29, 2008 7:36 pm

Morda zato gospod FBR, ker je šestak (v tem primeru 3.2 v A3):
- lažje dostopen kot dobro ohranjen osmak (vedi da so osmaki ponavadi v precej večjih in že v osnovi precej dražjih avtomobilih ).
- precej nižji stroški vzdrževanja, ki pa itak izhajajo že iz alineje višje

Kakšno vezo ima zvok in ne vem kaj če te 1.6 ali 1.8 turbo mlinček pelje scat

Moje predstave športnega vozila so tudi v tem, da je oglašanje agregata športno. Kar pa razni 1.6 niso. :P Precej drugačen občutek ko zarohni (dostopni) šestak kot neko anemično oglašanje raznih 1.6 turbakov. Pa ne mešaj sedaj zmogljivosti in akustike.

Očitno imava različne predstave o športnih vozilih.

ps: Kubatura pa ima tudi še eno dobro lastnost. Kaj misliš da bo dlje držalo. Povprečni 3 litrski 6 valjnik z 250konji ali uber navit 2 litrski turbinc z 250 konji?
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So mar 29, 2008 7:52 pm

Mal se oddaljujete od bistva.
Mislim,da bi se resno moral obrniti za s2000.Avto je sigurno formula 1 proti vsem tukaj nastetim.Ce clovek isce avto do16000,mu take tudi ponudite,ne pa m3,ki se najcenejsi najde za 25000,da o tistih audijih in bog pomagaj se porsche se je tu vpletel :lol:
Dejte se mal zresnt.Mi je pa mal cudn,da isces avto z malo vec konji,potem je pa 170 prevec,kot si napisal za pugija.Pa tistih 140 ma zdej ze vsak druzinski avto.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So mar 29, 2008 8:09 pm

@Dr.M3 in @dms:

Avto je sigurno formula 1 proti vsem tukaj nastetim.


in

Očitno imava različne predstave o športnih vozilih.


Kaj je zame športni avto za relativno dostopno ceno lahko vidita v mojem postu kjer je zadnji link na autosuche.de... Za moje predstave o voznih lastnostih poleg evota in impreze pojem športnika za navadni avto.




PS: @Dr.M3: Ne mešaj kaj jaz govorim in kaj ti. Jaz sem samo povedal, da ni samo M3 oz. BMW športni avto, tako kot hočeš ti to avtomatično predstavit.... niti ne rabi bit zato "šestak". Sicer ne vem zakaj bi Mitshubishi, Subaru,... delali dobre športnike z 2.0 turbo "šteraki"... verjetno niso neumni.
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So mar 29, 2008 8:16 pm

FBR je napisal/-a:
Kaj je zame športni avto za relativno dostopno ceno lahko vidita v mojem postu kjer je zadnji link na autosuche.de... Za moje predstave o voznih lastnostih poleg evota in impreze pojem športnika za navadni avto.
.


Oba lotusa sta 23000,drugace se je pa ta avto izkazal za zelo nestabilnega na dezju.To je iz avtomanije se mi zdi,je pa sportak.Se pa strinjam da sta evo in subaru definitivno sportaka.Se posebaj evo.Sam to je ze prehudo.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So mar 29, 2008 8:21 pm

Dr.M3 je napisal/-a:V čem se pa S3 tako razlikuje od A3 3.2. Aja značka (tiste S3 oznake po avtu)...lol. Ima par konjev več, lepši volan in drug sprednji odbijač ter nima DSGja, quattro je pa kaj pri obeh isti kajne(?), podvozje verjetno pa tudi, če vzameš tisti S-line paket (?)... :P Osebno bi imel raje 3.2 šestaka kot tisti turbo iz S3 (v vsakem testu S3ke je kakšna pripomba na motor in zakaj niso raje ruknili not kar 3.2 šestaka - dobro nos je težji ampak saj ima konec koncev quattro tako da se težava omili). Športnemu avtu pritiče tudi športen zvok - tega ponuja skoraj katerikoli šestak v izobilju v vsem območju vrtljajev, pri manjšem turbincu je pa pol-pol.

Rini, ne me narobe razumeti. A3 3.2 je stroj in pol in rabljeni so (smešno) poceni (verjetno zaradi večjega vzdrževanja) ampak primerjava z 911 je pa mal off (kot tudi S3 vs. 911)! Konec koncev sta to dva razreda. Na eni strani hatchback raketa, na drugi pa v osnovni različici dokaj uglajen športnik.

ps: če se pa motim naj mi pa nekdo pove v čem se razliku še S3 vs. A3. ;)


Razlika med A3 3.2 quattro in S3? Nevem a ti pričakuješ da sta si avta različna kot dan pa noč? Še vedno je to "isti avto", po drugi strani pa kar konkretno druga zgodba. A3 ima 6-valjnik 3.2, S3 ima 4-valjnik 2.0. Zame že primerjat 3.2 V6 N/A in 2.0 T je mal nepredstavljivo. Vsaj v tem primeru, kjer je S3-jev motor še toliko bolj doteran (pa ne v smislu - čimvečja izhodna moč in jebeš vzdržljivost).

Podvozje je še bolj dodelano (ja tud v primerjavi z S-line podvozjem v A3), motor kot rečeno je čist drug (in KREPKO predelan od tistega, ki ga poznamo v Golfu GTI), zavore so druge, lepotne dodatke si pa itak že sam pogruntal, le da je še kakšen več (S3 oznake, volan, sedeži, odbijači, pragovi, maska, spojler, izpušni sistem, stopalke v notranjosti, spremenjena prestavna ročica, feltne itd itd.). Jap, tud takih malenkosti se nabere en kup.

Tolk o tem. On-topic: mal več konjev in športen avto... jaz bi na tvojem mestu definitivno pogledal še za bmw-jem E46 330ci. Morš it pa avtomobile itak sprobat da se lahko odločiš.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare So mar 29, 2008 8:38 pm

Mazdo pri miru pusti, lepo si kako Alfo naglej in dobro kupi pa boš srečen!
Z rx8 ko boš j...l ježa v hrbet razen če nisi lepo, lepo založen z €.
;)
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So mar 29, 2008 10:04 pm

Govora je o športnem avtomobilu in to rabljenem. Torej je rabljen 3.2 V6 bolj na mestu, kot pa 2.0 turbaš z super duper dodelano tehnolgijo. Pri nakupu rabljenega vozila je poanta to, da tudi avto sam zagotavlja določeno ohranjenjenost, ki se je pri turbaših jasno ne dosega tako kot pri navadnih šestvaljnikih. Tako je tudi Mazda RX8 z kratko življensko dobo, pa če je agregat še tak tehnološki biser z vrsto prejetimi mednarodnimi nagradami.

Povprečno dober voznik bo lažje vozil A3 kot pa 911 in malo kdo bi resnično izkoristil malce boljše potenciale porscheja. Razlika v ceni in vzdrževanju je pa vsaj 500%.

Najbolj žalostne so pa izjave v stilu, da ZA S3 bi še reku, 3.2 pa res ni nič posebnega.. v nadeljevanju pa potem našteva cel seznam lepotnih dodatkov, ki jih primore S3. Zato se ne čudim, kaj vse vozite in kaj imate v glavah.

Glede na to, da ste taki strokovnjaki, da jasno ločite športna vozila in minimalne finese, ki so za vas gromozanske, me zanima, kdo od vas si sploh drzne pritisnit na plin in noret po slovenskih cestah.
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 29, 2008 10:36 pm

Za 16.000 eurov, moraš dobit od športnih oz. nadpovprečno hitrih avtov, ki pa še vseeno niso dirkalniki in imajo temu primerno tudi normalno vzdrževanje:

- Alfa 147 GTA
- Alfa 156 GTA
- Audi A3 3.2
- Audi TT roadster
- BMW 330i
- Citroen C4 VTS
- Honda Civic Type R
- Honda S2000
- Hyundai Coupe V6
- Mercedes SLK 230 Kompresor
- Mini Cooper S
- Renault Megane RS
- Renault Clio RS
- Opel Astra Coupe (prejšnji model)
- Seat Leon FR
- Subaru Impreza STI
- Toyota MR2
- Toyota Celica (športna ne tista z 103kw)
- Volvo C70
- VW Golf R32

Tko da ne vem, kje je problem... Če ti je važno kako avto izgleda vzami kakšnega Leona, 147ko, C4, S2000, Mini S....

Če ti je važno kako gre in kakšn zvok ma pa uzami Imprezo, 147ko, Bmwja, S2000, Type R, Minija....

Upam , da ti je kaj od naštetega všeč ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov