Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Hendrix
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Po sep 26, 2005 12:48 am

Napisal/-a Hendrix Če apr 17, 2008 5:27 pm

Dej povej kolk hoče zanga, mogoče ga pa jaz vzamem!
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 To apr 22, 2008 6:44 pm

no, zdj sm glih dam pršu s testne vožnje tega peugeota ki me zanima in morm rečt d je avto še kr vredu. ni 94 letnik kot mi je en reku, ampak je letnik 96 s 69 kW. morm rečt d je kr lepo ohranjen...mašina je na vrhu glave glih mal mastna na vogalih ( to ni sile an?!), notranjost je ok, zunanjost je tud kr ok (sam tazadn odbijač se na vogalih lušči, rje nima nič, streha je na zadnjem delu malce zbledela). drgač sm pa opazu k sm ga pelav da volan malenkost na desno vleče (a se da to z optiko rešit al kako drugače?). od opreme ima centralno zaklepanje z alarmom, električne šipe, šibedah pa mogoče še kj. ma pa nove zavore, akumulator, auspuh od katalizatorja naprej pa mogoče še kj. v glavnem je to vse kar sm opazu. kaj pravte?

aja, pa še to bi vprašav, a se da ta avto kj navit še za kšnga konjička?
 
Hendrix
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Po sep 26, 2005 12:48 am

Napisal/-a Hendrix Sr apr 23, 2008 1:10 am

sam tazadn odbijač se na vogalih lušči


Standard, to pa zato, ker niso dajal prajmerja! :?

aja, pa še to bi vprašav, a se da ta avto kj navit še za kšnga konjička?


Seveda, kolektorji, odmične, povečat sesalne, CAI in računalnik še enkrat nastavit, min 120hp. ;) Sam to ni pocen hobi!
 
Hendrix
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Po sep 26, 2005 12:48 am

Napisal/-a Hendrix Sr apr 23, 2008 1:12 am

a se da to z optiko rešit al kako drugače?


Prvo napumpaj gume, če še vedno vleče pa nared optiko.
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 Sr apr 23, 2008 6:43 am

Hendrix je napisal/-a:
a se da to z optiko rešit al kako drugače?


Prvo napumpaj gume, če še vedno vleče pa nared optiko.


no, to sm pa že takoj opazu da so gume potrebne dodatnga zraka, ker tud k sm ga pelav se je čutil da gumo zaviha u ovinku...pol je mogoče to. hvala hendrix za pomoč!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 23, 2008 10:04 am

... Uh sami poznavalci .... XSi je Peugeotov model ki je bil postavljen v 106 - ki na vrh ponudbe (moč - oprema) .... pred 93 letnikom so bili 1360 92, 95 in 98 km razlike so bile med avtomobili z ali brez katalizatorja, blok je giza in nima niti malo podobnih problemov kot jih je imel AX z oljem in vodo ... ima tudi kazalec temperature vode in pritiska olja ... lega odlična, zadaj na žalost še vedno bobni a vseeno zadovoljivo ... po letu 94 se je pojavil nov motor in sicer 1.6 blok kot derivat povrtanega starega in preizkušenega 1.4XSi-ja kot nov vrh ponudbe z 105 km ... ima pa vse(zavore, motor, menjalnik in podvozje) kakor je na Rallyju le , da so malo bolj mehka oba stabilizatorja ... oba 1.4 in 1.6 motorja sta če sta redno servisirana zelo zdržljiva - če kdo rabi imam doma obe varianti za kak swap na ax-a ali 106 ko ... avta sta zelo poskočna, se ne vrtita visoko - in razen kakega izleta z ceste - ki jih karoserija zaradi močnega motorja doživi precej pogosto napak nimata - sta po strukturi dosti močnejša od ostalih 106 kakor tudi oba Rallye modela ! - dodatne ojačitve rok, kovane roke spredaj in dodatna pločevina privarjena na nosilce rok za večjo trdnost ...Še danes so v Italiji Franciji in Angliji med najbolj iskanimi modeli za predelave in za avto, ki se ob vikendih vozi po pistah - na odpadih povsod zelo redki primerki !!! 1.4 in 1.6 XSi je motor ki se da naviti na lepe konje ... V svojem ax-u imam 1.4 XSi motor z 140 km in 150 Nm navora ! http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=36333 in http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=35420
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr apr 23, 2008 11:57 am

no pa je razčiščeno :D
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 Sr apr 23, 2008 9:30 pm

no mad...pa sm le dočakav tvoj post...sm vedu d boš kj pametnga povedav ker vem d si domač pri teh avtomobilih.

sam jst sm še skoz u dvomih a nj ga kupm al ne...fotr pa še ene par mi jih prav d nj ne kupujem tega eni pa pravjo d je to ful vredu avto itd...

mad...kako pa to d je ta k ga jest gledam letnik 96 in ma motor 1.4., pa če lohk opišeš kako bi ga lohk predelav na recimo 120, 130 km? hvala!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 23, 2008 11:59 pm

GT500 je napisal/-a:no mad...pa sm le dočakav tvoj post...sm vedu d boš kj pametnga povedav ker vem d si domač pri teh avtomobilih.

sam jst sm še skoz u dvomih a nj ga kupm al ne...fotr pa še ene par mi jih prav d nj ne kupujem tega eni pa pravjo d je to ful vredu avto itd...

mad...kako pa to d je ta k ga jest gledam letnik 96 in ma motor 1.4., pa če lohk opišeš kako bi ga lohk predelav na recimo 120, 130 km? hvala!
Povej kolko konjev misliš plačat pa ti povem kaj dobiš :) ... odmična gred cca 9 - 12 km - 250 eur ... zobnik za nastavit odmično gred 130 eur kolektor izpuha druge roke okrog 200 eur ... 3-5 km ... predelana sesalna loputa - odstranitev stopničke 30 eur ... glava - porting , puliranje kanalov popravljeni prehodi iz sesalnega kolektorja v sesalne kanale in v izpušne v izpušni kolektor - 150 eur lažji ventili večji premer 1 mm iz posebnega materiala 240 eur , prebrušeni sedeži ventilov 40 eur , spuščena glava 25 eur , zavarjene in izenačene komore zgorevalnega prostora 100 eur , obdelava ventilov in sedežev ventila na posebne kote 80 eur , izenačenje tež ojnic in batov ter ojačanje ojnic 150 eur , lajšanje motorne gredi in vztrajnika ter balansiranje vrtečih mas - 180 eur , specijalni bati po načrtu 740 eur , predelava elektronike / nastavitev motorja 360 eur ... to bi bilo več ali manj vse ( 135 -138 km ) razen če res hočeš potegnit en dober kredit pa kupit še sistem na ločene lopute in elektroniko zanj to bi bilo še dodatnih 2000 - 3000 eur in dodatnih 25 - 30 km ... pol ne pozabi da boš rabil sprednje večje diske , čeljusti , večjo glavno zavorno pumpo , zadnje diske , dobro bi bilo zamenjati vse nosilce motorja in vse gume na podvozju , amortizerje z kakimi Bilstein B8 , Eibach ali podobne trše fedre, ojačitev zgoraj in spodaj na prvi premi , ne bi bilo slabo imeti špero distančnike in še in še bi lahko pisali :) če narediš glavo in odmično bi z enim dobrim izpuhom imel tam okrog 120 km ... Če kaj rabiš pa ne odlašaj - ker jutri grem v Milano, Varese, Como in Reggio Emilio po kose :) ... še imaš čas ... Izgleda da so 1.4 XSi delali tudi po letu 93 - kasneje, ker sem tudi jaz videl enega letnik 95 ... Za predelat ta avto imam praktično vse ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
baroax
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr apr 05, 2006 3:01 am

Napisal/-a baroax Pe apr 25, 2008 9:54 am

Koliko jaz vem je 106 XSI imel samo 1.4 motor od 92-95. Enak motor je bil u AX gti tudi od 92-95l.95l. je bil že 106 s16 z motorom 1.6 16v 120km. 1.6 motor 8v 105 km. je bil edino v modelu Rallye od 96l.naprej.

lp Baro
 
Uporabniški avatar
baroax
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr apr 05, 2006 3:01 am

Napisal/-a baroax Pe apr 25, 2008 10:18 am

In še nekaj, če ta moja trditev drži pol bi jaz na tvojem mestu (gt500) pogledal malo v prometno za letnik ki mislim da ga je lastnik malo pomladil za eno leto. Če si pa ti vidu prometno in piše da je 96l. pol OK. Sej na koncu ni tolko ni važno al je 95l. al 96l.

lp Baro.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov