hladni je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Le in samo izključno nova vozila.
ja veš...to se splača če maš avto 10 ali več let.
Dokler ne odpove oziroma ne začne nagajat, bo pri hiši, potem pa bomo kupl spet kej novega. Vsekakor se pa strinjam, da če bi avto na 3,4 leta menju je pa huda - potem delaš samo za avto, tega pa ta žerokeš od pleha ni vreden, razen če ti je to edini cilj v lajfu.
Itak ne smeš kupit prvih dveh serij, ko pride avto na trg, da popravijo porodne napake. Drugače pa pri novem avtu veš, kaj se je z njim dogajal in če skrbiš zanj, lepo voziš, ga pravilno uvoziš, redno menjuješ potrebne dele na motorju, avto zna dolgo služit, če nima kakšne serijske napake, pa naj gor piše Seat, Audi, Kia al pa pa kej podobnega.
Glede zgubljanja vrednosti je pa tako: karkoli v življenju kupiš, zgublja na vrednostii - podobno kot štedilnik, pohištvo, mikser, kosilnica, streha. Res pa je, da za avtom pride vdrževanje, zavarovanje,... vendar, če bi celo življenje samo o stroških razmišlju, potem škoda da živim. V kočni fazi je tudi voda iz vodovoda zapit cenejša od vsakega bolj ali manj škodljivega soka, a bote zdej zaradi tega pil samo vodo. Je pa vredno ob nakupu avta bit razsoden in se vprašat, če res nucaš V8 motor s 400 KM, vse možne bombončke in ne vem kaj še vse, kar posredno prinese na stroških (zavarovanje, višji kredit,...) in predvsem že v osnovi izbrat avto, ki je na realnem dosegu tvojim zmožnosti. Zadnje pa vsekakor drži in tu se strinjam z vami - kar smo govorili v drugih temah, Slovenčki zagonijo mnogo preveč za avtomobile in se naročijo goro opreme, katero potem v življenju sploh ne rabiš. Ok, podpiram razne ESPje, TCSe in podobne zadeve, a če avto nima el. pomika zadnjih stekel, litih felg, 400 konjev, sedempodročne klime, strešnega okna, gretja zicev, kovinske barve, obrok v barvi vozila in ne vem česa še vsega...