Kdor rabi malčka dizla, pa hoče met ornk pospeške, bo kupil 1.9 TDI s dobrimi 100 konji in stvarca lepo leti - pa tudi poraba je močnega motorja je, če že potrebuješ take pospeške manjša, kot če bi teral 70 konjev in zahteval podobne zmogljivosti - tudi zvok je zaradi 4 valjnika drug.
1.4 TDI s 70 oz. 80 konji sta motorja, primerna za tiste, ki ne zahtevajo poskočnega avta, ampak dajo prednost nižji porabi, manjšim stroškom zavarovanja ter jih ne moti večji hrup, ki ga povroča trivaljnik. Tako s polom kot ibio z 1.4 TDI motorjem se na relacijskih vožnjah brez težav voziš med 4 in 5 litri (če 1.9 TDI Leon naprimer popije 5.6 L / 100km) vendar je treba vozit varčno, ne pa gas bremza style, prestavljat pri 3000rpm, oz. vozit nad 110 na uro. Temu ta dva motorja nista namenjena teranju. Ibizo 1.4 TDI naprimer so imeli na testu pri Siolu in tudi tam so ugotovili podobno, če ga pritiskaš, je res poraba okoli 7-8l, sicer pa pade med 4-5 litri, kar je precej ugodno. Bi pa osebno glede na težo pola (ibize) vseeno predlagam močnejši 80 konjski motor, ki bo prišel prav pri premagovanju klacev, klimi, vožnji več ljudi v avtu. Saj podobno velja tudi za t.i. varčni motor WV 1.9 TDI s 105 KM - če ga teraš je poraba 8-11 L , kar je samoumevno: bolj ko tišiš, več energije rabiš. Še to: če pogledaš na
http://www.poraba.com je razlike v porabi med dizlom in bencinarjem pri polu nekje 2L - sedaj pa si sam preračunaj, kaj se ti glede na število KM letno bolj splača.