Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Sr maj 28, 2008 10:22 pm

pingvin je napisal/-a:
piagolo je napisal/-a:Pingvin
Daj mi kak uraden link. In ne tistega od novinarjev o variabilni turbini pri 1.4 tdi 80 KS


Pojma nimam kje bi ti našel kakšen verodostojen vir. Se mi niti ne da iskat, je prepozno :o Lahko ti kaj prilepiš, če najdeš.


Nikjer se ne pohvalijo z opisom turbine na uradnih linkih. Torej ni variabilna. So pa nekajkrat novinarji kar napisali, da je bla bla bla, in zato sem sklepal, da kar nekaj pišejo in se prepisujejo.
903cc
 
pingvin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr maj 28, 2008 9:20 pm

Napisal/-a pingvin Sr maj 28, 2008 10:23 pm

Evo na iz wikipedije, zdej ne vem, če se ti zdi kredibilno...

70-90 hp 1.4 TDI

Configuration
Diesel 1422 cc (86 in³) inline three cylinder
Block
bore * stroke 79.5 * 95.5, grey cast iron
Head
2 valves, overhead camshaft, 18 to 19.5 compression ratio
Aspiration
variable turbine geometry turbocharger, intercooler, 2.3 bar absolute boost
Fuel
Pump direct injection, (PD Pump injector, Pumpe-Düse) Bosch EDC 15 engine management
Exhaust
Oxidizing catalytic converter, exhaust gas recirculation, EU4 limits
Dimensions
127 kg
Output
51 kW (70 hp) @ 4000 rpm, 155 N·m between 1600 and 2800 rpm
55 kW (75 hp) @ 4000 rpm, 195 N·m (144 ft·lbf) @ 2200 rpm (discontinued)
59 kW (80 hp) @ 4000 rpm, 195 N·m @ 2200 rpm
66 kW (90 hp) @ 4000 rpm, 230 N·m from 1900 to 2300 rpm (discontinued)
Applications
Audi A2, VW Lupo, VW Polo, SEAT Arosa, SEAT Ibiza, SEAT Córdoba, Škoda Fabia , and most recently the Škoda Roomster
references
Audi AG (2003-11-10). "New Audi A2 1.4 TDI with 90 bhp (67 kW) Engine". Press release.
 
pingvin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr maj 28, 2008 9:20 pm

Napisal/-a pingvin Sr maj 28, 2008 10:25 pm

piagolo je napisal/-a:
pingvin je napisal/-a:
piagolo je napisal/-a:Pingvin
Daj mi kak uraden link. In ne tistega od novinarjev o variabilni turbini pri 1.4 tdi 80 KS


Pojma nimam kje bi ti našel kakšen verodostojen vir. Se mi niti ne da iskat, je prepozno :o Lahko ti kaj prilepiš, če najdeš.


Nikjer se ne pohvalijo z opisom turbine na uradnih linkih. Torej ni variabilna. So pa nekajkrat novinarji kar napisali, da je bla bla bla, in zato sem sklepal, da kar nekaj pišejo in se prepisujejo.


Ja ok ma ne moreš iz tega kar na pamet sklepat, da ni variabilna. Ma konec koncev me prav malo briga. Grem jaz spat :)
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Sr maj 28, 2008 10:25 pm

pingvin je napisal/-a:Evo na iz wikipedije, zdej ne vem, če se ti zdi kredibilno...

70-90 hp 1.4 TDI

Configuration
Diesel 1422 cc (86 in³) inline three cylinder
Block
bore * stroke 79.5 * 95.5, grey cast iron
Head
2 valves, overhead camshaft, 18 to 19.5 compression ratio
Aspiration
variable turbine geometry turbocharger, intercooler, 2.3 bar absolute boost
Fuel
Pump direct injection, (PD Pump injector, Pumpe-Düse) Bosch EDC 15 engine management
Exhaust
Oxidizing catalytic converter, exhaust gas recirculation, EU4 limits
Dimensions
127 kg
Output
51 kW (70 hp) @ 4000 rpm, 155 N·m between 1600 and 2800 rpm
55 kW (75 hp) @ 4000 rpm, 195 N·m (144 ft·lbf) @ 2200 rpm (discontinued)
59 kW (80 hp) @ 4000 rpm, 195 N·m @ 2200 rpm
66 kW (90 hp) @ 4000 rpm, 230 N·m from 1900 to 2300 rpm (discontinued)
Applications
Audi A2, VW Lupo, VW Polo, SEAT Arosa, SEAT Ibiza, SEAT Córdoba, Škoda Fabia , and most recently the Škoda Roomster
references
Audi AG (2003-11-10). "New Audi A2 1.4 TDI with 90 bhp (67 kW) Engine". Press release.


Ne bom oporekal. Bolj bi verjel, da bi ta podatek lahko preveril na prospektih in linkih Vag grupe.
903cc
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr maj 28, 2008 10:38 pm

pingvin je napisal/-a:Ne bom oporekal. Bolj bi verjel, da bi ta podatek lahko preveril na prospektih in linkih Vag grupe.


seveda lahko pogledaš samo uporabi GOOGLE in malo brskaj in brskaj in boš najdel konfigurator vozila in voila si izbereš motor 1.4 tdi z 80hp :o

aja ta wiki ni kar za brez veze postavljena ;)
 
w!cked
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po nov 05, 2007 4:52 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a w!cked Sr maj 28, 2008 10:51 pm

Polo 1.4 bencinar pije isto kot dizl, morm recit da ima polo bencinar izredno majhno porabo. Mama nardi 30 km na dan z njim, sam sm ga furu neki cajta in lahk recem da avto da dosti vzame malo.

Pr Polotu je bols vzet bencinarja kot dizla, poraba je ista drugace pa je ta odvisna od tvoje noge pa isto bo pri dizlu. Kar se tice lasnosti masine so za mesto ma relacije tudi vredu v mestu ponuja udobno voznjo lepo speljevanje itd.. tud za avto cesto je vredi najdaljso relacijo je mama nardila do Stutgard-a / Koln Neke uber hitrosti ne ponuja 170 je max kar te popelje pospeski pri prehitevanju so pa tudi se kar vredi. Poleg tega ponuja majhno registracijo pa lep je. Opremo ima klimo kot elektricne sipe kaj vec od tega vsaj moji mami ne nuca razn ABS/ASR. P.S. Popravil tudi nebo kej do sedaj je imela samo redne servise.

Pa tudi ko se bos odlocil za prodajo avta nebo problem saj se veliko voznikov se posebej zacetnikov odloca zanj seveda VW pri skodi bo veliko drugace ker se prodaje tice, plus polo bo vedno imel vecjo ceno kot skoda.
...w!cked on the run...
Admin Team - GoDaddy.com
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če maj 29, 2008 9:26 am

Testna vožnja z obemi pa izberi kar je zate najbolje.

Mimogrede: razlika v porabi je nekje 1-2 l/100 km pri primerljivih pogojih vožnje. V kolikor so manjše razlike je dejstvo, da gre za drugačne pogoje (vožnja, moč, ... ), ki vplivajo na porabo.

LP
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe maj 30, 2008 6:45 am

Kdor rabi malčka dizla, pa hoče met ornk pospeške, bo kupil 1.9 TDI s dobrimi 100 konji in stvarca lepo leti - pa tudi poraba je močnega motorja je, če že potrebuješ take pospeške manjša, kot če bi teral 70 konjev in zahteval podobne zmogljivosti - tudi zvok je zaradi 4 valjnika drug.

1.4 TDI s 70 oz. 80 konji sta motorja, primerna za tiste, ki ne zahtevajo poskočnega avta, ampak dajo prednost nižji porabi, manjšim stroškom zavarovanja ter jih ne moti večji hrup, ki ga povroča trivaljnik. Tako s polom kot ibio z 1.4 TDI motorjem se na relacijskih vožnjah brez težav voziš med 4 in 5 litri (če 1.9 TDI Leon naprimer popije 5.6 L / 100km) vendar je treba vozit varčno, ne pa gas bremza style, prestavljat pri 3000rpm, oz. vozit nad 110 na uro. Temu ta dva motorja nista namenjena teranju. Ibizo 1.4 TDI naprimer so imeli na testu pri Siolu in tudi tam so ugotovili podobno, če ga pritiskaš, je res poraba okoli 7-8l, sicer pa pade med 4-5 litri, kar je precej ugodno. Bi pa osebno glede na težo pola (ibize) vseeno predlagam močnejši 80 konjski motor, ki bo prišel prav pri premagovanju klacev, klimi, vožnji več ljudi v avtu. Saj podobno velja tudi za t.i. varčni motor WV 1.9 TDI s 105 KM - če ga teraš je poraba 8-11 L , kar je samoumevno: bolj ko tišiš, več energije rabiš. Še to: če pogledaš na http://www.poraba.com je razlike v porabi med dizlom in bencinarjem pri polu nekje 2L - sedaj pa si sam preračunaj, kaj se ti glede na število KM letno bolj splača.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Pe maj 30, 2008 9:42 am

Jst 1.4 16v sploh pogledal ne bi. Tale TDI je precej boljši, tako glede porabe (kdor ta motor vozi s porabo več kot 5l je nesposoben), tudi da občutek da bolj potegne, klima ga ne zmatra tolko...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov