Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Napisal/-a Gorgh To jun 10, 2008 6:03 am

Mislm,da mora motor še dolgo cajta lepo živet naprej (če je le bil vzdrževan tko kot mora, nič mrzlega nabijanja, vedno mel olje, etc)...

Moja je doživela 366.500km (tastara Civic HB '90 - 136km) in sem jo prodal. Mašina je bila tip top, srati pa je začela elektronika oz. kablovje, če bi tisto uštimal bi jo verjetno še danes imel, ampak sem raje menjal avto kot, da se z elektriko ubadam....

tko,da, se nimaš kej bat v kolikor je bil lastnik "prijazen" do avta...kar pa itak nkol nouš vedu :) aja, pa edin ceno zbit, ta je res mal huda :)
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. To jun 10, 2008 8:20 am

hvala za odgovore sej men je jasno če je sam 1 lastnik pol je mogo avto vzdrževat da je 300 000 km naredo sam cena mi je previsoka bom šou mal pogledat avto da vidim ka je še treba kej zamenjat da vidim stanje diskov in ploščic pa tak nasploh kakšna je v živo
hvala za odgovore l.p. aleš
 
Velocity
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr mar 28, 2007 7:56 pm

Napisal/-a Velocity To jun 10, 2008 9:42 am

Žalostno kolko se nekateri pametni, a v življenju niso imeli honde in klobasajo o porabi olja in nevem kaj še vse. Vti mašine nikakor ne pijejo olja, še pri 250k delajo brez problema in z MIMINALNO porabo olja, liter na deset tisoč prevoženih. Danes je še redkokdo, ki mrzlo tišči, verjamem pa da so izjeme, večinoma mulčki ki so ravnokar naredili izpit. In kaj pol če nekateri fantje vozijo na 7k rpm? Če je olje segreto na primerno temperaturo in če je v avtu pravo olje, lahko brezproblema, navsezadnje je avto bil narejen za to in ima blokado pri 8200. Še enega ni bilo, ki bi mu zaradi tega zaribal motor, sploh pa ne b16 motor iz vti-ja. Edin motor ki pije malo več olja je ESI 125hp, ki je v crxah, pa še to v mejah normale. Drugo pa je če je mašina iztrošena in potem pije, če ga pa pri 200k pije, lahko avtomatsko veš da je avto bil zgonjen in mrzlo tiščan.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To jun 10, 2008 9:53 am

Liter na 10.000 pa ravno ni minimalno. :lol:
Razen če je to za Hondo "normalno" ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jun 10, 2008 10:02 am

FBR je napisal/-a:Liter na 10.000 pa ravno ni minimalno. :lol:
Razen če je to za Hondo "normalno" ;)


Precej odvisno je od olja (enga Castrola bo še več žrlo) in pa btw še vsak avto tega ranga bo nekaj olja spil. Ni to Clio 1.2.

To so navite mašine, max moč pr visokih obratih, poraba olja (0.5-1,5 na 10.000km) je normalna. Honde prot ostalim, če je motor ok, še mal spijejo..
 
Velocity
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr mar 28, 2007 7:56 pm

Napisal/-a Velocity To jun 10, 2008 10:05 am

Pa mobil1 tud mal več gre. Povej mi avto ki se ga vrti do 8200 rpm pa ti bo spil tolko. Srečno pri iskanju ;) Drugo je da maš ti enga dizla ki ga šaltaš na 4k rpm.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jun 10, 2008 10:08 am

Ljudje pač ne poznajo teh močnejših zadev,sej ni čudno da se pol kkšn b****r okol brez olja voz itd. Pa al je to zdej VTI al GSI al bilo kaj. Treba si mal več cajta uzet za vzdrevanje, Hondini motorju, nekak še podpirajo "lenobo"..
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To jun 10, 2008 10:14 am

Bratu se zvrti do nekje 7 pa pol pa ne pije liter na 10.000.
No sej... mogoče da je res drugač normalno pa jaz pač tega ne vem...
...ni pa to malo... malo je 3dcl.
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless To jun 10, 2008 10:42 am

Velocity je napisal/-a:Še enega ni bilo, ki bi mu zaradi tega zaribal motor, sploh pa ne b16 motor iz vti-ja.


Na žalost imam veliko kolegov, ki so razmišljali enako kot ti. Zdaj imajo Renoja.

Lp
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat To jun 10, 2008 10:43 am

FBR je napisal/-a:Bratu se zvrti do nekje 7 pa pol pa ne pije liter na 10.000.
No sej... mogoče da je res drugač normalno pa jaz pač tega ne vem...
...ni pa to malo... malo je 3dcl.


Je pa tud ful podvisnmo od olja...sintetična olja so bolj redka in normalno je da ga mašina nekaj "porabi"... Drugač pa lahko daš olje za traktorje...pa ga ne bo porablo nič :lol: :lol:

Lp Davor
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat To jun 10, 2008 10:43 am

FBR je napisal/-a:Bratu se zvrti do nekje 7 pa pol pa ne pije liter na 10.000.
No sej... mogoče da je res drugač normalno pa jaz pač tega ne vem...
...ni pa to malo... malo je 3dcl.


Je pa tud ful odvisno od olja...sintetična olja so bolj redka in normalno je da ga mašina nekaj "porabi"... Drugač pa lahko daš olje za traktorje...pa ga ne bo porablo nič :lol: :lol:

Lp Davor
 
Velocity
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr mar 28, 2007 7:56 pm

Napisal/-a Velocity To jun 10, 2008 10:50 am

Legoless je napisal/-a:
Velocity je napisal/-a:Še enega ni bilo, ki bi mu zaradi tega zaribal motor, sploh pa ne b16 motor iz vti-ja.


Na žalost imam veliko kolegov, ki so razmišljali enako kot ti. Zdaj imajo Renoja.

Lp

Ahahhahahaha :lol: :lol: :lol: Zdaj si me pa tako nasmejal da sem skoraj padel na tla :lol: :lol: :lol: Joj kerokol drugo znamko, samo ne renoja, :lol: :lol: Me res zanima ker mašina bo prej zaribala ja :D Od kolega fotr ma laguno letnik 03, na 150k je moral menjati vse amortizerje, elektronika je bila fuč in je še vedno-ko prižge avto včasih ne dela nič kar je ekrančkov, katalizator trikrat menjan, crknile pumpe, da ne govorim, kako vse škripa v avtu in da je avto lahko sedaj proda za 6k eur, tako kot jaz svojo vti letnik 96 z skoraj 200k :lol: :lol: :lol: Je pa fotr star 60 let, in verjemi, da ne divja. Haha izjava leta :lol:
 
miha_321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jun 07, 2008 1:26 pm

Napisal/-a miha_321 Sr jun 11, 2008 11:06 am

Vse je odvisno samo od lastnika avtomobila. Sicer pa močnejši je motor, več škode lahko nardi nepazljiv lastnik zaradi večjih obremenitev. Tako maš lahko kangooja z 200k k dela ko urca pa hondo z 20k k žre 4litre olja na 10.000. In obratno.

Tejle hondici menjaš teflone, batne obročke pa je spet nared za naslednjih 200.000 ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov