Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če avg 14, 2008 6:58 am

Pri FR-ju katerega je cena 25.000 € mislim da moreš posebej naročit ročni pomik stekel., podobno je tudi pri vseh Stylance, Sport up, FR ter Cupra verzijah Leona ter Nitro-Stylance in Scorpion. Start, Reference in Nitro reference, ki so najosnovneši paketi, pa imajo ročni pomik stekel, a cena teh ne presega 19.000 €, če je v igri 105 KM dizel, sicer pa gre cena tudi 3.000 € nižje.

Nekateri pač potrebujejo več opreme, meni osebno pa se zdi škoda plačevat za stvari ki jih ne uporabljam (razni usnjeni zici, el. poklop ogledal, funkcije coming home, senzor za dež, el pomik zadnjih stekel, 35 področna klima z nastavitvijo pihanja z leve proti desni in tornadom v sredini) za katere najprej drago plačaš potem pa še zato vsako leto daš nekaj malega zavarovalnici. Zato sem tudi vzel najcenejšega dizelsko gnanega Leona, ki je bil takrat v salonu pa še ta ima več opreme, kot je potrebujem (npr odveč je kovinska barva, el. nastavljiva ogledala, ogrevana ogledala in ša bi lahko našteval). Število točk v trčenjih, število airbagov in podobnih zadev, pa je v tistem za 14.900 in tistem za 30.000 € enako. In tu se skriva tudi odgovor, zakaj imaš pri proizvajalcih v ponudbi modele z manj in več opreme: ker imamo kupci različne potrebe in seveda zaslužkarstvo proizvajalcev.

Če bi zneslo, ker pač ponoči slabše vidim in sva punco dosti na cesti, bi doplačal edino xenonske žaromete ter ESP.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če avg 14, 2008 10:04 am

Kako si na splošno zadovoljen z Leonom? Materiali, izdelava itd.. Je na nivoju prejšnega modela? Slabše, boljše? Osebno me najbolj motijo čip panele na vratih, pa sredinske konzole se treba navadit :lol:

Glede opreme se strinjam, vse prveč krame notr tlačjo (pač osebno nism zahteven). Tele FR verzije so mi pa itak bolj mimo (sploh bencinar), predrago naprom Cupri, če primerjaš da dobiš precej ne da bi rabil ne vem kolk doplačat.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če avg 14, 2008 10:28 am

V italji je pred letom cupra stala 26k€. 240 hp.
Drugace mam v reviji ko so italjani sprovali tole FR tdi(170).
212 kmh, 7"5 sekund do 100, 13.7 km/l pri 130 kmh. Mestna voznja 13.1 km/l,
90 konstantnih kar 20.87 km/l. Pac z mirno voznjo se da imet kar nizko porabo.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če avg 14, 2008 11:05 am

Men so pa najbolj hecni števci v kombinaciji z bord comp, ne vem kdo je tist zaslon tam na levo stran dal, ampak zgleda tako kot da bi ga en k je slep tam dal. Obup. Pa tud sredinski del je preveč preprost, brez domišlije narjen, 2 zaslona, par knofov in to je to. Notranjost je res porazna napram zunanjosti.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če avg 14, 2008 12:29 pm

CupraR je napisal/-a:Kako si na splošno zadovoljen z Leonom? Materiali, izdelava itd.. Je na nivoju prejšnega modela? Slabše, boljše? Osebno me najbolj motijo čip panele na vratih, pa sredinske konzole se treba navadit :lol:
Glede opreme se strinjam, vse prveč krame notr tlačjo (pač osebno nism zahteven). Tele FR verzije so mi pa itak bolj mimo (sploh bencinar), predrago naprom Cupri, če primerjaš da dobiš precej ne da bi rabil ne vem kolk doplačat.

Glede opreme je nasploh pri VW koncertnu skrajna glupost, da če si človek npr. zaželi met npr. Leona Start (ki nima niti klime, pri nas je v ceniku, prodal pa baje niso še nobenga) s xenonskimi žarometi to preprosto ne moreš naročit. Podobno je npr. zaželiš si Tourana Cross (oblazinjeje, barva) a ne moreš zraven naročit R-Line paketa ali pa športnega podvozja. Zakaj zaboga ne? Razumem tehnične omejitve, npr. 7 st. DSG je bil do nedavnega možen le do 250 nm navora, praktičnih pa ne. In podobno je z notranjostjo avtomobilov. En sam kurčcev temn dolgcjat. Da je lahko avto noter precej spremenjen če ga daš v kakšen drug odtenek kot ta kurčeva siva barva so pogruntal npr. italijani že v puntekih, ki ga dobiš za ogledala od Leona. Še bolj smešno pa mi je, da npr. med Leonom START za 15.000 € in Cupro za 30.000 € ni praktično nobene razlike, razen druge barve cvirna in zicov. Nesprejemljivo.

Pred Leonom sem vozil maminega Toleda 1.9 TDI s 110 KM. Kar se tiče motorjev, je novi TDI katastrofa. Porabi od identični vožnji dober liter goriva več, pospeški pa so napram tistem Toledu tudi bolj jalovi. Čeprav ko pogledaš tehnične podatke od 0 - 100, sta motorja skupaj (toleda sem vozil brez težav s klimo vret na 4.4 l / 100km, ta ne gre pod 5.3 l / 100km).

Primerjava med starim Leonom in novim je pa tako tako: odvisno kaj primerjaš: če bi primerjal starega štirikolesno gnanega V6 Leona in novo Cupro na kakšni zaviti cesti vprašanje kdo bi koga... ampak če je omejimo na osnovna modela je nekako takole: samo notranjost bo ocenil vsak sam, plastike in sive črnine pa je v obeh modelih dovolj, je pa na račun velikosti prostora noter več kot dovolj, tako spredaj kot zadaj. Se pa vseeno novemu Leonu pozna, da je vgrajena novejšta tehnika (mogoče je to lasten precedens) vendar je sklopka dosti bolj udobna za pritiskat, menjalnik pa je razen 5 prestave veliko bolj "mehek" in natančen. Toledo je tako znan, da je odnašalo zadn konc, v starem Leonu (nekajkrat vozil nadomestnega TDI-ja s 90 KM) pa se en morem znebit občutka, da se je avtek precej plaval in se nagibal (lahko da so bile krive tudi gume in iztrošeni blažilniki - 90.000 prevoženih). Tisto kar pa res lahko izpostavim, pa so prednji zici. Bil že na parih potovanjih, prevozil v enem dnevu tudi slabih 1.000 km, vendar nikoli nisem prišel zlomljen iz avta. Zvočna izolacija pa je ostala nekje na istem. Pri 3.000 rpm se moraš v obeh potrduit, da te slišijo :). Naslednja stvar ki je tudi izredno za izpostavit je tudi novi servo volan, ki je vsaj meni bomba: sučeš z enim prstom in sila natančen. Še zavore: na novem Leonu mnogo boljše, sploh majo vsi Leonu tudi EBV (sem ga skušal polovica peciklov na trav, polovica na asfaltu, okol usuknit pa ne gre, medtem ko mi je to na nadomestnem brez težav uspelo (letališka pista)) in tudi pojemek pri zaviranju je močnejši.

Po 28037 prevoženih kilometrih za sedaj nobene mehanske ukvare, menjali so le radio. Na naslednjem servisu pa bodo očitno popravili še zadnji šipi, da bosta ostali ves čas tesno zaprti. Zdej neke šlamparije ob samem sestavljanju avta nisem opazil razen dvojega: zadnji odbijač je pa vseh leonih kar sem jih videl s serijskim odbijačem na eni stran mal "odstopa" od karoserije (nekaj mm) podobno je tudi z robom havbe nad lučmi in tista guma okoli zadnji vrat je res profesionalne kakovosti.

@hladni: kolikor sem js bral, je za šumenje vetra (četudi porihtajo tesnenje v nulo) najbolj kriva kljuka vrat. Kot vemo je kljuka vrat skrita v zadnja vrata in je tam "lukna". Pri voski hitrosti se tam stvarja zračni vrtinec in posledično se zaradi tega sliši zavijanje vetra.

@Blinder: uradna cena Cupre je 27.500€. K temu potem dodaš bela lita platišča 18", xenonske žarome, zračni blazini zadaj, osnovni mp3 cd strežnik pa deaktivacijo prednje sovoznikove zračne blazine in prideš na 31.000 €. Našteta oprema je praktično obvezen nakup, če že kupuješ tako močan avto. Četudi dobiš nekaj popusta si še vedno na bliže 30.000 €, kot pa 25.000 npr.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če avg 14, 2008 12:52 pm

Nima Cupra črne notranjosti, ostali pa temno sivo? Že kr neki cajta od kar sm sedel notr, pa se ne morm spomnt, pobrano pa z ang foruma (Fr vs Cupra).

No sej na splošno k mal berem naokoli, tako kot z prejšnim modelim ni nekih težav od pritožb, sploh 2.0TFSi zelo hvaljo. Tko mal uprašam, kako ste kej zadovoljni, stari 1.8T je bil super (res ni večjih pripomb), nov model je pa tut na poti, pa bomo vidl kako se bo obnesu :D

So pa hude nove barve vn pršle :D Speed blue, Lumina orange..
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če avg 14, 2008 1:17 pm

Kael je napisal/-a:Glede opreme je nasploh pri VW koncertnu skrajna glupost, da če si človek npr. zaželi met npr. Leona Start (ki nima niti klime, pri nas je v ceniku, prodal pa baje niso še nobenga) s xenonskimi žarometi to preprosto ne moreš naročit.

Če ti je izbira dodatne opreme pri VW koncernu glupost (kjer lahko na osnovno opremo dodajaš malodane vse igračke iz spiska dodatne opreme), potem enkrat poglej cenik dodatne opreme npr. Azijskih avtomobilskih proizvajalcev, kjer praktično sploh nimaš možnosti izbire željene posamične dodatne opreme...na voljo imaš nekaj pektov opreme in to je praktično to! :roll:

Kael je napisal/-a:Podobno je npr. zaželiš si Tourana Cross (oblazinjeje, barva) a ne moreš zraven naročit R-Line paketa ali pa športnega podvozja. Zakaj zaboga ne?

Zato, ker je to tehnično neizvedljivo! ;) CrossTouran ima serijsko podvozje za slabše terene, ki je dvignjeno za približno 15 mm, medtem ko je pri športnem podvozju in paketu R-Line podvozje znižano za približno 15 mm! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če avg 14, 2008 1:45 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:[b]Če ti je izbira dodatne opreme pri VW koncernu glupost (kjer lahko na osnovno opremo dodajaš malodane vse igračke iz spiska dodatne opreme), potem enkrat poglej cenik dodatne opreme npr. Azijskih avtomobilskih proizvajalcev, kjer praktično sploh nimaš možnosti izbire željene posamične dodatne opreme...na voljo imaš nekaj pektov opreme in to je praktično to! :roll:

Zato, ker je to tehnično neizvedljivo! ;) CrossTouran ima serijsko podvozje za slabše terene, ki je dvignjeno za približno 15 mm, medtem ko je pri športnem podvozju in paketu R-Line podvozje znižano za približno 15 mm! :roll:

Nismo se čisto razumeli kaj sem hotel povedat: jasno da ne moreš ti hkrati podvozja znižat in zvišat (R-Line gre dol, Cross pa ima serijsko 15 mm gor). Ampak še vedno ostane dejstvo, da se vse stvari pri vseh paketih opreme ne da doplačat - ali je zahtevan višji nivo opreme, močnejši motor (kar pri 20" felgah razumem) ali pa teh sploh ni na voljo. Npr: meni je všeč oblika Cross tourana (lita platišča ki so zraven, oranžna barva in prekrasna živo oražna notranjost) in plastične obrobe okoli blatnikov ipd fore, a hkrati hočem met na tem avtu športno podvozje, ker tistega za slabše ceste ne potrebujem. In noben mi ne bo reku, da je tist kup plastike izgovor, da se pri cross modelu ne da naročit športnega podvozja. Če bi sam namreč že mogu met Tourana, zagotovo 2.0 TDI 140 KM Cross verzija + športno podvozje. A tega ne gre naročit... (vsaj s konfiguratorjem ne)

Še nedolgo je bil pogoj, tuk in tuk močan motor, da si lahko naročil TCS in ESP. Zakaj nebi smel naročit ESP z 1.2 motorjem in 70 KM v ibizi npr? Aja rabim dovolj močan motor, da se bo ESP vključu? :P. Podobno so pri Seatu pogojevali višje nivoje opreme, da si lahko naročil xenonske žaromete.
 
igor0203
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po avg 11, 2008 8:18 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a igor0203 Če avg 14, 2008 6:29 pm

Ja zakaj bi pri njih pustil npr. samo 300€, če pa lahko 1000+ €? Na vsakem koraku gledajo kako bi te nategnili.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe avg 15, 2008 8:31 am

Hočeš met nadzor tlaka, moraš dokupit esp.


Verjetno zaradi obodnih senzorjev s katerimi se posledično meri tudi prevožena pot kolesa na podlagi katere računalnik ugotovi dejansko stanje pnevmatike.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe avg 15, 2008 10:03 am

hladni je napisal/-a:majo pa take zanimive fore: recimo hočeš met coming home funkcijo in moraš dokupit paket senzor za dež+samozatem ogledalo. Hočeš met nadzor tlaka, moraš dokupit esp. Dečki so pokvarjeni postali.

Nikjer ni nobene zanimive fore in teorije zarote, ampak popolnoma preprosta logika! ;) Če hočeš imeti funkcijo Coming home / Leaving home potrebuješ tudi nek senzor, ki zaznava kdaj je zadosti temno, da se funkcija Coming home / Leaving Home sploh vključi (najbrž bi precej butasto izgledalo, če bi se sredi dneva prižigale vse luči in ti "osvetljevale" okolico :roll: ). In ta podatek o zadosti temni okolici sistem dobi iz senzorja za dež in senzorja samozatemnitve vzvratnega ogledala...

Za senzor tlaka ti je pa že simply povedal kako in kaj...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po avg 18, 2008 6:12 am

hladni je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Men so pa najbolj hecni števci v kombinaciji z bord comp, ne vem kdo je tist zaslon tam na levo stran dal, ampak zgleda tako kot da bi ga en k je slep tam dal. Obup. Pa tud sredinski del je preveč preprost, brez domišlije narjen, 2 zaslona, par knofov in to je to. Notranjost je res porazna napram zunanjosti.

Roko na srce, kje pa je domišljija v srednjem razredu pri vag koncernu? Pri octavii? Mogoče pri golfu? Ziher ne.

Če smo že pri tem, sam sicer vozm golfa ampak mi je notranjost pri octaviji lepša. Leon ima pa dobro zunanjost samo notranjost pa krepko zaostaja za zunanjostjo. Sicer naj bi seat spadal po audi, škoda pod VW, ampak jim nekak ni ratalo pri leonu, medtem ko nova ibica ima lepo notranjost.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a Renault_user Ne apr 08, 2012 10:15 am

Naj povem za info, da mi včeraj Leon Fr (tazadnja verzija in očitno dizelski, ker bencinar bi blo že težko) pri pospeševanju od približno 80 do 130 km/h ni bil kos..
Moj avto pa je bil Clio 1.2 Tce 101KM :shock: Zanimivo, da v srednjih prestavah tudi 70 konjev več ne pomaga, ker se turbak občutno hitreje vrti... 8) Lp!
 
Uporabniški avatar
weasel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 634
Pridružen: Ne avg 08, 2010 9:18 am

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a weasel Ne apr 08, 2012 10:26 am

A zdaj ti Clio dela tako kot mora?
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a srcnik Ne apr 08, 2012 10:28 am

170 km, bi te pojedu, če bi ga oba enako stisnala. Verjetno je bil 105 km dizl. ;)
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a HPF Ne apr 08, 2012 10:34 am

Renault_user je napisal/-a:Naj povem za info, da mi včeraj Leon Fr (tazadnja verzija in očitno dizelski, ker bencinar bi blo že težko) pri pospeševanju od približno 80 do 130 km/h ni bil kos..
Moj avto pa je bil Clio 1.2 Tce 101KM :shock: Zanimivo, da v srednjih prestavah tudi 70 konjev več ne pomaga, ker se turbak občutno hitreje vrti... 8) Lp!


Kje si ti zdaj najdo to 4 leta staro temo? :)
Si prepričan, da je Leon sploh tekmoval? Pomoje ga je mel ded lepo v 6. prestavi, roko na naslonu za roke, pa lagano pospeševal. Zraven te je verjetno gledal pa si mislo: "Mater se enim da naganjat s totimi podhranjenimi pločevinkami." :)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a peroRS Ne apr 08, 2012 10:35 am

HPF je napisal/-a:
Renault_user je napisal/-a:Naj povem za info, da mi včeraj Leon Fr (tazadnja verzija in očitno dizelski, ker bencinar bi blo že težko) pri pospeševanju od približno 80 do 130 km/h ni bil kos..
Moj avto pa je bil Clio 1.2 Tce 101KM :shock: Zanimivo, da v srednjih prestavah tudi 70 konjev več ne pomaga, ker se turbak občutno hitreje vrti... 8) Lp!


Kje si ti zdaj najdo to 4 leta staro temo? :)
Si prepričan, da je Leon sploh tekmoval? Pomoje ga je mel ded lepo v 6. prestavi, roko na naslonu za roke, pa lagano pospeševal. Zraven te je verjetno gledal pa si mislo: "Mater se enim da naganjat s totimi podhranjenimi pločevinkami." :)


:lol: :lol: :EE
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a Renault_user Ne apr 08, 2012 10:39 am

Kar delajte se norca, nihče pa ni nikoli sedel v Cliu s to motorizacijo....
Sicer so pa Renault bencinarji zelo dobri , če primerjaš druge firme bencinarjev z enako moči, jih v večini reanult poje... In ne, ni dal v 6. prestavo, ker je očitno pospeševal in dokaj agresivno vozil že prej...

Lp!
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a HPF Ne apr 08, 2012 11:10 am

Renault_user je napisal/-a:Kar delajte se norca, nihče pa ni nikoli sedel v Cliu s to motorizacijo....
Sicer so pa Renault bencinarji zelo dobri , če primerjaš druge firme bencinarjev z enako moči, jih v večini reanult poje... In ne, ni dal v 6. prestavo, ker je očitno pospeševal in dokaj agresivno vozil že prej...

Lp!


Sprobal sem vse generacije Cliotov, tudi kar nekaj motorjev. Od enke, do trojke RS. Cliota 3 (1.4 16v 100hp) smo meli 4 leta tudi doma, pa sem z njim naredo kar nekaj km. Enka pa dvojka s 100 konji sta bla že prave male raketice, trojka žal več ne. Tudi sam sem bil vesel ko smo ga vzeli, sem si mislo, mali avtek, 100 konjev, to bo šlo.. pol pa odprem gor prometno, pa vidim 1210kg. Sej je baje ful varn, samo tota varnost je terjala svoje kile. Kile pa so tu največji problem, skor 300kg več proti Cliotu 2.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a Blinder Ne apr 08, 2012 11:15 am

Renault_user je napisal/-a:Kar delajte se norca, nihče pa ni nikoli sedel v Cliu s to motorizacijo....
Sicer so pa Renault bencinarji zelo dobri , če primerjaš druge firme bencinarjev z enako moči, jih v večini reanult poje... In ne, ni dal v 6. prestavo, ker je očitno pospeševal in dokaj agresivno vozil že prej...

Lp!


TO me spominja na tistega rok brumen ki bi prehiteval veyrona in pol dal posnetek na youtube češ da njegov mitsubishi/integra pospeši bolje od veyrona :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: burek66 in 7 gostov