Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe sep 12, 2008 2:08 pm

zx14 je napisal/-a:Iz druge roke:
prijateljica je kupila novi A3 sportback s skoraj vso mozno opremo. Najprej je nameravala vzeti 1.6 motor, pa sem jo vendarle preprical da vzame 1.4TFSI. In zaenkrat je prezadovoljna :)


Ma njeno mnenje nas ne zanima. Zenske gledajo na zunanjost, pa če je mehko za vozit, udobno podvozje, tišina. O performansih pa se bolj malo razumejo. Je samoumevno, da gre 1.4 z 122-125 km boljse ko 1.6 102.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
|kr_en|
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Sr okt 06, 2004 8:37 am
Kraj: Šentjur

Napisal/-a |kr_en| Pe sep 12, 2008 4:05 pm

Ja načeloma so dizli za nas bolj lene voznike ki se radi pelemo od celja do lublane po stari cesti v 4./5. prestavi. definitivno je dizl primernejši za lenuhe (manj prestavljanja). glede moči....khm.....nekateri se še spomnete pred mnogo leti, ko je mel kdo yugota 65 pa je bil največji frajer, ko njegov avto je pa res letel. tudi s šibkejšim avtom se da vozit dinamično. res da se ne da prtišat na vrh vrhniškega klanca s 200, ampak kaj ti pa pomaga 200 na uro če te dobi škatlica presenečenja (radar)?

jz osebno navijam za dizle. je pa res da boljše kot da tu sprašuješ pa povzročaš razgreto debato o miljonkrat predebatirani temi, pojdi v audijev salon, povej kaka je situacija pa da maš željo preizkust oba modela, pjd z njima na testno vožnjo pa se odloč ktir je primernejši zate. definitivno ti milijon različnih mnenj ne more dat občutka v avtomobilu. pojdi na testno vožnjo in SAM presodi koliko potrebuješ, kaj je pšrimerneje zate...


je pa TFSI motor glede na optimizacijo in izkoristek kr lepa izbira. pač turbinski motorji so znani po večji moči in odzivnosti. pa še če s turbino lepo ravnaš ti zdrži več kot motor, če pa jo mučiš (to ni mišljeno priganjanje v visoke obrate ampak teranje mrzlega in ugašanje razžarjenega motorja) ti pa lahk rikne po 10000km.
imam peticu........nije beemve......ali troši ko beemve!!
 
Uporabniški avatar
zx14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po mar 17, 2003 1:51 pm

Napisal/-a zx14 So sep 13, 2008 4:49 am

Blinder je napisal/-a:
zx14 je napisal/-a:Iz druge roke:
prijateljica je kupila novi A3 sportback s skoraj vso mozno opremo. Najprej je nameravala vzeti 1.6 motor, pa sem jo vendarle preprical da vzame 1.4TFSI. In zaenkrat je prezadovoljna :)


Ma njeno mnenje nas ne zanima. Zenske gledajo na zunanjost, pa če je mehko za vozit, udobno podvozje, tišina. O performansih pa se bolj malo razumejo. Je samoumevno, da gre 1.4 z 122-125 km boljse ko 1.6 102.


Ja, fantiček, tvoje otresanje bo pa avtorju te teme zeeeelo pomagalo. Pojdi nazaj v vrtec sesat palec.
Njen mož ima namreč službeni A6 2.0TDI in je bil prav tako navdušen nad avtom in motorjem. Je rekel, da če avta ne bi potreboval za relacije, bi ga kar zamenjal :)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So sep 13, 2008 8:54 am

Najprej 1.6 motorja s 102 KM se izgogibaj kot hudič križa (razen če gre za 1.6 motor s 105 KM ki je vsaj malo prenovljen) saj zadeva pije kot žolna. Mestna vožnja 11 l, relacije 8-9.5 litra, odvisno kuk tišiščiš (za multišparovce: ja tudi 7.2 gre če se pelješ kot da je na gasu jež furađ za z bosim nogam) - tak da od tega motorja prste stran.

1.9 TDI motor s 105 KM pa naj ta ima 5 prestav ali 6 prestav - med njima ni nobene razlike, razen če ima AUDI drugačna prestavna razmerja kot Volkswagen. V obeh primerih namreč je motor pri nekje 130 na skoraj 3000 obratih, kar pomeni dvoje neznosen trušč v potniški kabini (jasno da v Leon bolj ropota kot v Audijuj, vendar mi ne bo nobeden rekel, da je A3 toliko izoliran, da se motorja ne sliši, oziroma da je isto kot če bi se pelu 90 v peti) in drugo to prinese kar lep dodatek na porabi. Dokler voziš do maximalno 110 in lepo, je porabna tudi s klimo smešno nizka od 5 do 5.6 litra, kot ga začneš pritiskat po avtocesti, kakšna gužva pa poraba raste tudi proti 8 litrom, kar pa ni ravno zgled neke varčnosti. Tako da 1.9 TDI je za voznike, ki rabijo optimalno ekonomičen avto in da ima toliko pospeškov da ga klima povsem ne ubije, lahko prehitijo koga pred sabo in vozijo tam do 120 na uro. Če pa rabiš avtomobil za potovanja, avtocestne relacije ali želiš se pri 130 pogovarjat brez drenja v avtu, potem pa je odgovor 2.0 TDI s 140 KM, ki prinese zraven 6 prestavo in do liter nižjo porabo pri višjih hitrostih v kolikor ciljaš na dizle.

Za tvoj primer torej, normalna uporaba avtomobila sem mnenja da motorja 1.8 TFSI ter supreme 2.0 TFSI s 200 ali 240 konji ne potrebuješ, ker tisto so že "napol dirkalniki", napram avtom ki jih vozimo smrtniki. Če osebno delal toliko kilometrov kot ti pa bi bila vseeno poraba pomembna, bi vsekakor izbral 1.4 TSFI motor s 125 KM, saj prinese 6 prestavo zmogljivosti so povsem zadovoljive za avto velikosti A3 pa zaradi dobre tehnologije, je poraba dejansko lahko krepko pod 7 litri, če lepo voziš. Edino kar se pozanimaj, je vzdržljivost motorjev. Ne bi rad širil dezinformacij, vendar a nismo na tem forumu brali, da so 1.4 170 KM nehali delat zaradi težav z motorjem?...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So sep 13, 2008 8:58 am

hladni je napisal/-a:
1,4 pa bo porabica takoj 9 litrov pri dizlu pa še vedno 6.

...to je itak....

P.S. ko sem čakal na moj avto, sem parkrat na teden menjal (od pooblaščenca testna - oz. kaj je bilo tisti moment fraj) in tako se "družil" tudi z golfom (122 KM) .....pet dni: 400 km lepe vožnje po predpisih, kakor tudi "cjazenja" ter tiščanja do onemoglosti - vse relacija Brežice - Obrežje (12 km) ter mesto, vsakih sto km sem resetiral B.C. in tista vožnja po predpisih je pokazala 7.2, tiščanje je pokazalo 11, normalno vožnjo, tako kot sem vozil prejšnjega golfa tdi 90(čipanega) kjer se je povprečje ustavilo na 6.6 je bilo pri tem motorju 8.9. In to je nekje to. (mogoče pri audiju za kak "mililitrček več"...)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So sep 13, 2008 6:17 pm

da so 1.4 170 KM nehali delat zaradi težav z motorjem


Nekaj se je govorilo, točnih podatkov pa ni bilo. Nekateri pravijo, da je bilo to samo natolcevanje, drugi da je resnica.

Če bi bila resnica me zanima zakaj je koncern VW lansiral še močnejši novi 1.4 TSI z 180KM v novo Ibizo Cupro?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So sep 13, 2008 6:39 pm

Jah samo: novi 1.4T z 180ps bo twinturbo, un 1.4 z 170 je bila pa kombinacija turbo+kompresor. Ni lih enako :lol:
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So sep 13, 2008 7:16 pm

Ja, tako kot 1.4 TSI 170 PS nima nič z 1.4 TFSI 125 PS.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov