Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po sep 22, 2008 7:35 pm

Gobavc je napisal/-a:No toliko o gospodu Černetu....
http://www.zurnal.org/Davek-drzavi-sice ... nika/67275

In sedaj je to, kar piše v Žurnalu sveta resnica? :roll: Dej malce premisli človek.

Rad bi povprašal lastnike vozil, če jih imajo še ali so jim jih odpeljali. Ker če ni davščin tudi avta ne bo na cesto. ;)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po sep 22, 2008 10:38 pm

če poznaš koga, ki ve kak pa kaj grejo stvari ga vprašaj, kak je možno tak poceni prodati avto pa ti bo povedal ;)
LP Rok
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Po sep 22, 2008 11:03 pm

Jest dnevno videvam te avtomobile na cesti,tko da se vedno obstajajo.Samo kolikor jaz poznam zadevo,so to najemi vozil in ne prodaja. Kar se tice pa Cerneta je pa baje ful posten dec,vsaj ce si dnar sposodi pa to.BAJE.Spet ne uradno,je pa sigurno bol zanesljivo kot tisti clanek v Zurnalu.No,kakor koli ze,tema je o drugem podjetju.
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Po sep 22, 2008 11:10 pm

Drocky je napisal/-a:če poznaš koga, ki ve kak pa kaj grejo stvari ga vprašaj, kak je možno tak poceni prodati avto pa ti bo povedal ;)


Mal razloži,nisem dobr razumel kaj si hotu povedat...

Hvala, LP
C u O r E S p O r T i V o
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc To sep 23, 2008 8:48 am

Nisem dal tega članka gor z namenom, da je desc baraba. Bolj v stilu previdnost ni nikoli odveč. Obstaja tudi možnost, da se ga je lotil SLO avtomobilski lobi. Ne bi bilo prvič in tudi zadnjič :evil:
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To sep 23, 2008 10:40 am

Tako je. Slo avtomobilski lobij je izredno močan. npr. Porsche Slovenija je praktično "untouchables". Sedaj si pa predstavljaj da boš ti dealal z novimi VAGi. Doživel boš vsaj medijski linč kot da si največji kriminalec ali pa celo kakšne bolj mafijske metode hehe. Bodi kar prepričan v to :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To sep 23, 2008 12:12 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Tako je. Slo avtomobilski lobij je izredno močan. npr. Porsche Slovenija je praktično "untouchables". Sedaj si pa predstavljaj da boš ti dealal z novimi VAGi. Doživel boš vsaj medijski linč kot da si največji kriminalec ali pa celo kakšne bolj mafijske metode hehe. Bodi kar prepričan v to :tomidelej:

Ne gre se za to, da je nekdo "untouchable" in bo sprožil medijski linč ali celo, da bi se posluževal mafijskih metod (očitno gledaš preveč Hollywoodskih filmov :lol: ) ampak je problem sivih uvoznikov mnogo širši, kot pa izgleda na prvi pogled...in včasih je dobro pogledati tudi malo preko plašnic, saj ne velja vedno "ceneje je boljše"! ;)

- Bo sivi uvoznik poskrbel za (razvejano) servisno mrežo?!
- Bo sivi uvoznik poskrbel za uveljavljanje garancijskih pogojev?
- Bo sivi uvoznik poskrbel za šolanje prodajalcev?!
- Bo sivi uvoznik poskrbel za floto testnih vozil?!
- Bo sivi uvoznik poskrbel za navodila v domačem jeziku?!
- Bo sivi uvoznik poskrbel za...

...sivi uvoznik bo k***c poskrbel za karkoli! ;)

Naloga uvoznika je mnogo širša, kot pa samo pobirati maržo od vsakega prodanega avtomobila (čeprav ima večina samo to sliko v glavi)! Edino, če je nekaterim v takem interesu, da bomo imeli pri nas vse urejeno "po kavbojsko"?!? :roll:


Je pa javna skrivnost zakaj so pri trgovcih tipa Avto Moto Černe cene v primerjavi z uradnimi prodajalci tako nizke...in razlog ni v tem, da nimajo nobenih stroškov, ampak v razlogih, ki so bili tudi v tej temi že nekajkrat omenjeni (DURS.press)! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
ocean
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To mar 29, 2005 9:14 pm

Napisal/-a ocean To sep 23, 2008 1:27 pm

Dokler majo majo slovenski generalni uvozniki in rečmo temu uradni prodajalci tko visoke marže (lih slučajno vem da nekatere dosežeje skor 100 %) je prou da obstajajo sivi uvozniki. Eni plačajo davke eni ne, to je stvar države da razišče pa kaznuje, sam ko pa te isti sivi uvozniki dobavlajo avte uradnim uvoznikom (ne govorim na pamet, poznam več primerov), pa jih te spet prodajajo naprej povelik višji ceni je pa spet use uredu ane...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To sep 23, 2008 2:56 pm

Tattoo-: vse skupaj je odločitev kupca. Ali bo kupil pri generalnem uvozniku ter doplačal enih 20% pri ceni. Ali pa se bo zatekel k drugi opciji. Saj tudi gospodič Rop je svoj avto na podoben način nov uvozil iz Nemčije in prihranil velik %. ;)

- Bo sivi uvoznik poskrbel za (razvejano) servisno mrežo?!

Seveda ne. Ker nima sredstev, ne motiva zaradi manjše količine vozil Dobro pa veš da ravno servisne storitve pomenijo zelo velik prihodek tem družbam. (beri: generalnim uvoznikom) ;)

- Bo sivi uvoznik poskrbel za uveljavljanje garancijskih pogojev?

Po mojim podatkih garancijo lahko uveljavljaš brez problemov pri tem "cenejšem" nakupu.

- Bo sivi uvoznik poskrbel za šolanje prodajalcev?!

Kot že rečeno. Ta prodaja je namenjena bolj učenim strankam, ki imajo vozilo že nagledano in se jim za prodajalce v salonu kratkomalo j**e... :tomidelej:

- Bo sivi uvoznik poskrbel za floto testnih vozil?!

Glej prejšnjo alinejo.

- Bo sivi uvoznik poskrbel za navodila v domačem jeziku?!

Glej predprejšnjo alinejo.

Glede na to, koliko raznih privatnikov se hkrati vozi v poršejih, hkrati pa podaljšujejo vrste za socialno pomoč (ker si seveda nakažejo minimalno plačo) se meni za tele manjše utaje davkov kratkomalo j**e (ampak očitno tako hude niso, ker ni nekih pritožb lastnikov zaradi zaplembe vozila oz. nemožnosti registracije ;) ). Ali smo v enih primerih tako dosledni, v drugih pa ne? :roll:
Dokler pač avto lahko registriraš je posel zame legalen. So pa tudi primeri (kakor je slišati), da zaradi neplačevanja davščin nosi breme sam končni uporabnik. Ampak ne sedaj vse po vrsti metati v isti koš.
 
enes čatak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To sep 23, 2008 3:52 pm

Napisal/-a enes čatak To sep 23, 2008 4:03 pm

firma blu pegasus obstaja tudi v sloveniji in ima zastopstvo na jesenicah-firma enca,tel 041875150
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To sep 23, 2008 4:20 pm

enes čatak je napisal/-a:firma blu pegasus obstaja tudi v sloveniji in ima zastopstvo na jesenicah-firma enca,tel 041875150


grem stavit, da si ti zaposlen v tem podjetju ter imam dokaz, da si z jesenic... in kakšno naključje, da si se registriral predkratkim
 
TomDoe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jan 04, 2004 10:45 am

Napisal/-a TomDoe To sep 23, 2008 4:23 pm

enes čatak je napisal/-a:firma blu pegasus obstaja tudi v sloveniji in ima zastopstvo na jesenicah-firma enca,tel 041875150


Družbe z imenom ENCA ni v poslovnem registru.
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 To sep 23, 2008 4:29 pm

Ja no sej lepo da "maš dokaz" da je z Jesenic.

Mogoče pa glih zarad tega ve da je firma tam...

Ker jaz tut vem da je KRKA v Novem mestu - ker tam živim...zihr vam hočem kako fajn drogico prodat potemtakem :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Raje zberimo več info o tej firmi in a je vse okej...na bmw.slo je mal več napisanega...
C u O r E S p O r T i V o
 
enes čatak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To sep 23, 2008 3:52 pm

Napisal/-a enes čatak To sep 23, 2008 7:55 pm

firma obstaja,ker sem jo jaz tudi ustanovil
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To sep 23, 2008 7:57 pm

:tomidelej:

ps: se ti več informacij glede tega ne da napisati? Mislim, da bi kaj takega marsikoga zanimalo. Pa tudi moderatorji bi tule lahko pogledali skozi prste. Napiši malce bolj imaginarno kako to poteka in ni problemov pomoje. ;)
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če sep 25, 2008 1:50 pm

Evo tudi pri nas ti že zrihtajo: :P

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2274871#
:tomidelej:
Evo E klasa; 20k EUR kavcije in 300Eur obroka. Zgleda da potem tisto podjetje dobro obrača tisto kavcijo, ker je izguba vrednosti na avtu itak večja, kot sam obrok. naj bi bila pa ena nalepka oz. reklama na zadnjem steklu. ;)
 
stash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne jun 01, 2008 9:03 pm

Napisal/-a stash Ne sep 28, 2008 11:29 pm

Pozdravljeni!

Do te teme sem pravzaprav prišel preko bmw foruma, ampak sem tukaj registriran, tam pa ne. Malo sem pogooglal in prišel do nekega nemškega foruma, kjer imajo o tej stvari precej pametnega za povedat in od tega nič pozitivnega, kar večini skeptikov ni prav nobeno presenečenje.


http://www.pff-online.de/wbb2/thread.php?threadid=2668659

In citat osebe adrenalin, ki je temo tam odprla. oseba je po nekaj brskanja in razmišljanja prišla do teh zaključkov

Hi,
also nochmal ich will, kann und werde mir keinen Porsche 997 Turbo kaufen.
Zumindest nicht jetzt und schon gar nicht über diesen "Vertriebsweg", sondern wenn dann im PZ.

Aber ich habe ein wenig gegoogelt, Firmenbuch-Einträge etc. angesehen und das ganze ist besser, als jede langweilige TV-Show. Ja ich habe wohl zuviel Zeit, aber was soll man machen bei dem Wetter nach Feierabend.

Die Firma Autohorst scheint eine Tochterfirma/Niederlassung der deutschen Firma Blue Pegasus zu sein. Diese wirbt seit 2005 bereits mit diesem Vertriebsmodell und hatte 2006 die Staatsanwaltschaft Erfurt am Hals. Ab dem Zeitpunkt wurde die "Kaution" nicht mehr auf ein Konto der Deutschen Bank, sondern auf Konten der Imastrag AG in der Schweiz eingezahlt.
Der Kunde wird somit Anteilseigner bei der AG und diese spekuliert munter drauf los, wobei natürlich ein gewisses "Risiko" nicht immer ausgeschlossen werden kann. Die Geschäfte werden auch nicht veröffentlicht bzw. bilanziert, da eine AG in der Schweiz eher einer GmbH in D gleichzusetzen ist. Das Geld kann also seelenruhig auf Konten in aller Welt wandern und man sagt dem Kunden am Schluss einfach die Finanzlage sei sehr schlecht und man hat das Geld verloren.

Natürlich hat diese Kautionsverwaltung nichts mit den Überlassungsverträgen zu tun, aber es ist schon seltsam, dass der Chef von Blue Pegasus im Verwaltungsrat der Imastrag AG sitzt und Unterschriftsvollmacht besitzt.
Weiterhin werden die Autos nicht von Blue Pegasus/Autohorst zur Verfügung gestellt (mit denen aber der Vertrag besteht und an die zurückgegeben werden muss), sondern von Tochterunternehmen der Imastrag AG.

Alles ziemlich gut aufgebaut und das Beste ist, dass sich der Chef von Blue Pegasus, Andreas Baese, in folgendem Forum selbst zu Wort meldet und sich und sein Konzept Seite für Seite selbst zerlegt.Viel Spass an die, die es interessiert:
http://www.autoextrem.de/showthread.php ... 21&page=17

Die Seite von Blue Pegasus, www.blue-pegasus.de , existiert noch und anscheinend wird das Geschäft munter weiterbetrieben, mit dem Unterschied, dass jetzt im Kleingedruckten die Spekulation wohl "ausdrücklich" erwähnt wird.

So far,
Michl


En kratek prevod, kar je ta Dunajčan napisal:

On ne želi kupiti Porsche turbo xxx, na podlagi katerega so ugotavljali ali je to profitabilno, vsekakor ga pa ne želi kupiti zdaj in preko te firme!

Pravi da je malo pogooglal, pogledal vpise v Firmenbuch (kakrkoli se temu reče po slovensko - seznam podjetij) in da je celotna stvar boljša kot kakršenkoli TV-Show.

Podjetje Autohorst naj bi bilo hčerinsko podjetje ali podružnica nemškega podjetja BLue Pegasus. Posluje s tem modelom že od 2005 in 2006 so imeli težave z državnim tožilstvom. Takrat je prišlo do preobrata, saj se kavcija ne nakazuje več na nemško banko, temveč na švicarsko: Imastrag AG (AG - Aktiengesellschaft - delniška družba). Stranka (ki tako postane - Anteilseigner - delničar oz. delni lastnik) prepusti denar Imastrag AG, da veselo špekulirajo z njim in kot si večina zna predstavljati to ni vedno brez rizika. (OPOMBA1 - beri spodaj). Poslovanje Imastrag AG se ne objvlja javno, saj je poslovanje AG v Švici podobno kot GMbH v Nemčiji. Denar se lahko tako pošilja na bilokateri konto po svetu in ko pretečeta 2 leti, se zna zgoditi da stranka pač sliši le, da je finančno stanje/poslovanje tako slabo, da ni mogoče izplačati "kavcije".

Vsekakor zgleda, da ta ki upravlja s kavcijo nima nič za opraviti s temi, ki izdajajo pogodbe o najemu, je pa vsekakor smešno, da šef Blue Pegasusa sedi v nadzornem svetu Imastrag AG. :shock: :shock: :shock: in ima pooblastilo za podpisovanje.
Nadaljuje da z avtomobili ne razpolaga ne Blue Pegasus (s katerimi je podpisana pogodba in katerim je potrebno avto vrniti), ne Autohorst, temveč hčerinsko podjetje Imastrag AG.

Nadaljuje, da se mu zdi, da je vse res dobro dodelano, ampak da se šef podjetja BLue Pegasus Andreas Baese na tem forumu: http://www.autoextrem.de/showthread.php?t=106521&page=17 sam demantira. (OPOMBA 2 - glej spodaj)

OK tukaj se prevod konča in od tu dalje moje osebno mnenje:
1. VSA pozornost ni odveč
2. računat znate vsi sami
3. razni sistemi piramid in Namibia-Connection so večini poznani
4. strinjam se z navedbami, da je potrebno biti zelo pazljiv, če nameravate nositi gotovino kamorkoli!
5. opomba 1 - 22.01.2008 20:30 - je bil objavljen post, ki sem ga prevedel, se pravi, da je možno, da so se stvari spremenili - govorim o raznih 2,5 % zavarovanjih kavcije

:lol:
6. opomba 2 - tega se mi dalje več ni dalo brat, ker sem že tukaj osebno prepričan, da gre za rizičen "najem" avtomobila
7. prosim, da nekdo pove o tem tudi uporabnikom na bmw forumu, ker se nimam namena registrirat tam, ker so ravno prav zagreti, pa vseeno še dovolj v dvomih
8. odbitna franšiza - kolikokrat v letu ta velja? in kako to da se odbitna franšiza plača šele ko se kaj zgodi. prosim vas lepo. če bo kdo prebral napsiano an bmw forumu, mu bo mogoče več jasno o čem govorim.
9. mi je osebno ZELO ZELO čudno, da glede na to kako poceni ponujajo avtomobile, da imajo tako ZELO ZELO ZELO malo avtomobilov v carpoolu! se pravi na zalogi. ja pa ja, verjamem, da je vsem res tako ZELO ZELO ZELO pomembno kakšno opremo ima avto za tako ceno!!! da imajo na zalogi od 0-2 avtomobila na njihov razred.
10. tudi so mi ti dobavni roki jako sumljivi - mislim kaj je tu za čarat - cena je po konfiguratorju! naroči avto in čaka se tolko kolko se čaka glede na tovarno, ne pa da oni najdejo nek že obstojče avto, ki čimbolj ustreza vsem tem zahtevam stranke, ki vso to dodatno opremo tako ZELO ZELO ZELO hoče. :roll: potem pa se naroči avto iz tovarne in ni treba avta prav nič ISKAT!

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne sep 28, 2008 11:58 pm

Pa še zavarujejo kavcijo baje pri AIG :lol: :tomidelej:

Jasno, da stvar vsebuje določeno mero tveganja (res pa je, da si lahko za razmeroma majhen denar najameš tudi 911turbo"). Obstaja sicer možnost, da tile majstri, ko se nabere dovolj kavcij preprosto izpuhtijo. Potem seveda vplačanega denarja ne boš videl.

Ziheraši bodo seveda ostali pri klasiki. :tomidelej:

Tam na bmw forumu je en zlo zagret za tole in je baje dal tudi nekaj prevest ter overit in podobno...Bo treba malce počakat na prve odzive.
 
stash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne jun 01, 2008 9:03 pm

Napisal/-a stash Po sep 29, 2008 12:23 am

Dr.M3 je napisal/-a:Pa še zavarujejo kavcijo baje pri AIG :lol: :tomidelej:
Svež pristop ja, da lahko delničar za 2,5% zavaruje svojo naložbo.

Dr.M3 je napisal/-a:Jasno, da stvar vsebuje določeno mero tveganja (res pa je, da si lahko za razmeroma majhen denar najameš tudi 911turbo").
Mah, pod temi pogoji se splača še clio pri njih kupit!
Dr.M3 je napisal/-a:Obstaja sicer možnost, da tile majstri, ko se nabere dovolj kavcij preprosto izpuhtijo. Potem seveda vplačanega denarja ne boš videl.

No, to je kar uveljavljena teza, ampk je potrebno počakat 2 leti, ker prej ti kavcije ne rabijo izplačat in AG v Švici kot sem zgoraj prevedel naj ne bi bila dolžna delat letne bilance. Prikladno, kajne? Sploh pa mislim, da ne rabijo niti izpuhtet, vsaj kar se države tiče, ker koliko razumem samo dobro izkoriščajo luknje.

Dr.M3 je napisal/-a:Tam na bmw forumu je en zlo zagret za tole in je baje dal tudi nekaj prevest ter overit in podobno...Bo treba malce počakat na prve odzive.

Moje osebno mnenje in možno, da se motim: tudi če vidim avto s to nalepko( ki je v resnici le reklama SAMO za to podjetje, kar ni ravno neke hude logike, razen da še lažje najdejo avto, ki ga iščejo tako :twisted: ko pride ponj firma, ki je dejanski lastnik) ni nujno da je vsak auspuh z nalepko akrapovič tudi res akrapovič, če se razumemo.

Mogoče je pa vse! Možno je, da so resnični poslovni geniji in toliko pošteni, da boš dejansko dobil "kavcijo" nazaj in se bomo ljudje čez desetletje vozili vsi z "najetimi" vozili . Bo čas več povedal. Jaz bom raje počakal še par let in se naučil kaj več iz izkušenj drugih, sploh glede na današnje stanje po borzah.

V zagovor jim pa naj povem, da nisem našel nikjer nič, da bi dejansko kdo pizdil, da mu niso vrnili kavcije, pa je od 2006 do 2000 ZDAJ minilo že 2 leti. Res pa je da mi je bilo dovolj, kar sem našel in nisem niti iskal več dalje!

Upam samo, da če gre za nateg, se čimmanj ljudi nategne. Oziroma povedano drugače: da si bo čimmanj ljudi namesto, da bi najeli avto, kupilo pamet.

LP
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Po sep 29, 2008 8:56 am

No ampak ko vzameš avto na lizing isto tvegaš "propad" firme, a ni tako?

Ker avto je dokler ga ne odplačaš v lasti firme...
C u O r E S p O r T i V o
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tomzzi in 10 gostov