
aileron je napisal/-a:A3 1.8 je izjemno požrešna zadeva, to iz lastnih izkušenj. Je pa dokaj posočen (za 1.8 motor). Sicer pa ne vem zakaj nekdo, gre kupovat avto, ki ima 180k+ prevoženih. To enostavno več ne moreš garantirat, da bo vse funkcioniralo. potem pa pride na vsake tolko manjše popravilo za nekaj 100€ in na koncu daš več kot pa za cel avto.
Tako star A3 močno odsvetujem.
the_man je napisal/-a:aileron je napisal/-a:A3 1.8 je izjemno požrešna zadeva, to iz lastnih izkušenj. Je pa dokaj posočen (za 1.8 motor). Sicer pa ne vem zakaj nekdo, gre kupovat avto, ki ima 180k+ prevoženih. To enostavno več ne moreš garantirat, da bo vse funkcioniralo. potem pa pride na vsake tolko manjše popravilo za nekaj 100€ in na koncu daš več kot pa za cel avto.
Tako star A3 močno odsvetujem.
180k km ob rednem vzdrževanju(primernem) ne sme biti problem za takšen motor. jas pa ne vem zakaj se tebi podobni vedno sprašujejo takšna vprašanja...avto ni uporaben samo do 100k km ampak še mnogo dlje![]()
lp
aileron je napisal/-a:
ampak pr ns v slo je tko da gledajo sam na kilometre pa ma lahko avto 300.000 km ampak vazn da bo na stevcu tko k pr ush 130.000km ...
:
podgurc je napisal/-a:OFF: Se opravičujem avtorju teme
K kdo prlima link od tiste nemške strani za ocenjevanje vrednosti avtomobila
the_man je napisal/-a:aileron je napisal/-a:A3 1.8 je izjemno požrešna zadeva, to iz lastnih izkušenj. Je pa dokaj posočen (za 1.8 motor). Sicer pa ne vem zakaj nekdo, gre kupovat avto, ki ima 180k+ prevoženih. To enostavno več ne moreš garantirat, da bo vse funkcioniralo. potem pa pride na vsake tolko manjše popravilo za nekaj 100€ in na koncu daš več kot pa za cel avto.
Tako star A3 močno odsvetujem.
180k km ob rednem vzdrževanju(primernem) ne sme biti problem za takšen motor. jas pa ne vem zakaj se tebi podobni vedno sprašujejo takšna vprašanja...avto ni uporaben samo do 100k km ampak še mnogo dlje![]()
lp
PRODRIVE je napisal/-a:Zame je avto še dobr tja do 130kKm,če je motor prostornine tja do 2.0,vse drugo jerazen govorim če je avto dobro vzdrževan se pravi kot piše v servisni knjigi in da ni lastnik,kakšen teliček.
Večje kilometrine so za večje kubature.
Daedalus je napisal/-a:Aileron, ne prodajaj buč... :P
Če bi vsi tko razmišljali bi razvit svet že zdavnaj doživel kolaps zaradi enormnega števila odrabljenih avtomobilov in enormne proizvodnje novih...![]()
Oz. 9/10 ljudi BI delalo samo še za avto.
aileron je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Aileron, ne prodajaj buč... :P
Če bi vsi tko razmišljali bi razvit svet že zdavnaj doživel kolaps zaradi enormnega števila odrabljenih avtomobilov in enormne proizvodnje novih...![]()
Oz. 9/10 ljudi BI delalo samo še za avto.
Ste pa smešni, če bi 10 let star avtombil bil enako dober kot nov, se nebi prodajal za drobiž v primerjavi z nakupno ceno ali?
To kaj bi bilo, če bi bilo pa je kvečjemu dobro za kašne pravljice...
JureV je napisal/-a:PRODRIVE je napisal/-a:Zame je avto še dobr tja do 130kKm,če je motor prostornine tja do 2.0,vse drugo jerazen govorim če je avto dobro vzdrževan se pravi kot piše v servisni knjigi in da ni lastnik,kakšen teliček.
Večje kilometrine so za večje kubature.
manjša kubatura,manjša obremenitev, daljša delovna doba
KARL ABARTH je napisal/-a:OFF : glede na zgornja mnenja me ne čudi dejstvo, da je treba za dobro prodajo rabljenega vozila pri nas obvezno »zavrtet« št. km »nazaj« - na kakšnih magičnih manj kot 100.000 km.
Glede »magičnih« 200.000 km - preberite si kakšen t.i. mega test na 200.000 km (zadnja sta bila menda GOLF in ASTRA) pa se čudite, zakaj je Slovence tako lahko in preprosto preslepit s kilometrino.
ON : glede na to, da imaš sedaj OK (vozno, vzdrževano, … ) vozilo se ti splača počakat na dobro ponudbo in ugoden čas.
Okrog novega leta se običajno »posušijo« denarnice, kar je za tistega ki ima denar in resen namen kupovat zelo dobra »letina«.
Skratka : spremljaj ponudbo pa izberi najboljše
LP
aileron je napisal/-a:the_man je napisal/-a:aileron je napisal/-a:A3 1.8 je izjemno požrešna zadeva, to iz lastnih izkušenj. Je pa dokaj posočen (za 1.8 motor). Sicer pa ne vem zakaj nekdo, gre kupovat avto, ki ima 180k+ prevoženih. To enostavno več ne moreš garantirat, da bo vse funkcioniralo. potem pa pride na vsake tolko manjše popravilo za nekaj 100€ in na koncu daš več kot pa za cel avto.
Tako star A3 močno odsvetujem.
180k km ob rednem vzdrževanju(primernem) ne sme biti problem za takšen motor. jas pa ne vem zakaj se tebi podobni vedno sprašujejo takšna vprašanja...avto ni uporaben samo do 100k km ampak še mnogo dlje![]()
lp
ok jaz še nisem videl avto star 10 let (približno takšnega želi thread starter), kjer bi vse funkcioniralo tako kot je treba.
100k pa 180k je pa velika razlika (skoraj enkrat več) zato je moje mnenje, da avto star več kot 6 let ali pa okrog 200k prevoženih ni več tak kot bi moral biti in je treba proč s tako staro škatlo.
in ta stavek v stilu "180k za tak motor ne sme biti problem" sem do sedaj slišal samo od kakšnih amaterskih mehanikov. motorji v audi-ju niso nič posebnega oz. nič slabši/boljši kot pri drugih znamkah. Saj če po pravici pogledamo je A3 samo polepšana verzija golfa...slednji pa predstavlja zgolj povprečje, tako po tehniki kot ostalem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov