SpeedyRS je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Pomoje bi tudi 1.4 TDI od VAG-a kej boljši oz. bolj zanesljiv od 1.4 HDI...al se motim?
Js osebno bi definitivno uzel Ibizo.
Haha, optimist. HDi > TDI. Še posebej v 1.4 primeru. Primerjaj lastnosti 1.4 HDi-a ali pa 1.4 TDI-a in pol govori.
CupraR je napisal/-a:Nej pol raj kr C5 uzame![]()
j. te Kia ne paše v ta razred.
ducky je napisal/-a:ko je moja punca kupovala avto, se je odločala med C3, Yarisom, Jazz-om, Cliotom, Coltom, Polotom, i30, Corso, Ibizo, Meganom..
Na koncu se je odločila za Mitsubishija (Colta), za to ceno je dobila največ.. avto zgleda zelo mali od zunaj, vendar te velikost notranjosti pozitivno preseneti (zadnji sedeži se premikajo nazaj/naprej enako kot prednji in tako če ne rabiš velikega prtlažnega prostora, lahko zadaj sediš lepše kot v kakem enoprostorcu - ogromno prostora za noge /al pa obratno, če rabiš velik prtljažnik pa sedeže enostavno potisneš do naprej ali jih pa celo vzameš ven(za kar porabiš celih 10s) ).. v glavnem, avto se super vozi, je zelo praktičen, kakovosten in ugoden, pa še Mitsubishi je![]()
drugač pa ti priporočam, da si ogledaš še še Hyundaja i30 - je tudi kar super avto.. (če bi jaz izbiral med avti kot sta C3 in Ibizo, bi se odločil za i30)
Mitsubishi je napisal/-a:.... design je iz Frankfurta (bivši audijev designer de silva in bivši vw designer lešnik)...
Mitsubishi je napisal/-a:...
-odličen evropski design (bivši designer desilva iz Audija ter bivši vw designer lešnik)..
wiki je napisal/-a:Following the appointment of the former Audi chairman Martin Winterkorn as the chairman of the Volkswagen Group in January 2007, de'Silva was promoted to Head of Design for the entire Volkswagen Group effective of February 2007 and is now responsible for the overall strategic direction of all VW brands encompassing Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT, Skoda and Volkswagen. He replaces Turkish-born Volkswagen chief designer Murat Günak and his first task was to re-evaluate the designs of four then-imminent Volkswagen models which had been penned by Günak: the 2007 Tiguan the 2008 Passat CC, the 2008 Scirocco, and the upcoming Mk6 Golf.[3] At Audi, de'Silva is succeeded by the Alfa Romeo 8C Competizione designer, Wolfgang Egger.[4]
:?:ducky je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:
@esem: saj, za isto ceno kot Ibiza prideš v razred golfa, z opremo, ki je bolj popolna.
saj, ravno zato!
esem je napisal/-a:Mitsubishi je napisal/-a:.... design je iz Frankfurta (bivši audijev designer de silva in bivši vw designer lešnik)...Mitsubishi je napisal/-a:...
-odličen evropski design (bivši designer desilva iz Audija ter bivši vw designer lešnik)..
Ko že tako rad ponavljaš iste argumente v sosednjih postih, bodi vsaj natančen. De Silva je še vedno pri VAG-u, le da je sedaj zadolžen za celotno grupo. KIA de Silve ne bo videla...
Je pa res nek drug bivši Auidijev dizajner šel v Kio - skupaj z Lešnikom.wiki je napisal/-a:Following the appointment of the former Audi chairman Martin Winterkorn as the chairman of the Volkswagen Group in January 2007, de'Silva was promoted to Head of Design for the entire Volkswagen Group effective of February 2007 and is now responsible for the overall strategic direction of all VW brands encompassing Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT, Skoda and Volkswagen. He replaces Turkish-born Volkswagen chief designer Murat Günak and his first task was to re-evaluate the designs of four then-imminent Volkswagen models which had been penned by Günak: the 2007 Tiguan the 2008 Passat CC, the 2008 Scirocco, and the upcoming Mk6 Golf.[3] At Audi, de'Silva is succeeded by the Alfa Romeo 8C Competizione designer, Wolfgang Egger.[4]
In Ibiza ter C3 sta razred polota, ne pa Golfa, kot so i-30 Ceed in Pro-Ceed.
Mitsubishi je napisal/-a:torej še enkrat: korejec je v nemški reviji 2x premagal vodilna nemška vozila v svojem razredu! je treba res še kej rečt?..
Mitsubishi je napisal/-a:esem se opravičujem, sem bil prepričan da je bil desilva-moja napaka..ampak sej niti ni to pomembno kdo je šel tja, bolj je pomembno da avtomobil dejansko dobro zgleda! in tudi to sem malo višje napisal da se c3 lahko kosa z picantom (zakaj nekateri ne preberete vse no??)..
in še to kot dodatek:
-v reviji autobild je ceed premagal tudi golfa V
-v reviji mislim da autozeitung ali pa mot pa še celo audi a3
torej še enkrat: korejec je v nemški reviji 2x premagal vodilna nemška vozila v svojem razredu! je treba res še kej rečt?..
esem je napisal/-a:Tattoo- - vsak nenemški avto, ki se v nemški reviji vsaj približa Golfu, je nesporen zmagovalec, tudi če odštejemo točke za nižjo ceno!
--------------------------------------------
Tudi meni ni jasno, zakaj ni več Ceedov na cesti. 7-letna garancija se je zdela dovolj močan argument proti značkarstvu (in protikorejskim predsodkom), a se zdi, da temu ni tako!
lp
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov