Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Ne sep 28, 2008 9:12 am

To tudi sam lahko potrdim, da je C3 zadaj povsem neprostoren.. prav tako je Ibiza malo bolj zanesljiva kot C3..
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Ne sep 28, 2008 10:23 am

SpeedyRS je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Pomoje bi tudi 1.4 TDI od VAG-a kej boljši oz. bolj zanesljiv od 1.4 HDI...al se motim?

Js osebno bi definitivno uzel Ibizo.


Haha, optimist. HDi > TDI. Še posebej v 1.4 primeru. Primerjaj lastnosti 1.4 HDi-a ali pa 1.4 TDI-a in pol govori.


Na Autoweek sem samo zarad tvoje izjave konkretno ta dva avta iz naslova primerjal. Ibiza ima manjšo porabo, hitrejši pospešek 0-100 km/h, manj onesnažuje, večji navor, več konjev, .. A še nadaljujem?

Pa še lahko vprašam če si se peljal z omenjenima motorjema, da to tako trdiš?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne sep 28, 2008 10:39 am

Kolko km ima hdi? 68? Ibiza jih ma 80, kar je skoraj 20% več. To je dosti.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR Ne sep 28, 2008 10:46 am

Ker je ravno debata o sedenju zadaj v C3. Jaz ne morem sedeti lepo zravnano, tako da bi naslonil glavo na naslonjalo, pa sem visok samo 183 cm.
Jaz bi vzel Ibizo, mi je še sedaj včasih žal da smo vzeli C3 namesto Ibizo. Sama izdelava in kvaliteta materialov pri C3 nekako ni na nivoju.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne sep 28, 2008 12:04 pm

Tudi kakšnega posebnega udobja v C3 ni, glede prostornosti na zadnji klopi pa te povsot nekaj tišči, kot pač pri vseh majhnih francozih (v clio-tih je zame nemogoče zadaj sedet, c3 ima vseeno malo več prostora). Mali fiati (punto) imajo zadaj prostora da ne veš kaj bi z njim
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Ne sep 28, 2008 1:29 pm

Moj nasvet: nobenega od teh 2.

C3 smo imel doma, imela ga je moja mama.
Avto smo kupili nov, takrat je bil ca. 3.8 mio SIT, 1.4 pa vsa oprema (avt.klima,bordcomputer,radio cd,vse na štrom, senzor za dež, mulit.volan etc.)
avto je porazno narejen:
-nasloni za roko so že pri novem imeli lufta še pa još, potem le še več
-plastika je IZJEMNO cenena (beri če z nohtom potegneš črto po njej, se pozna za vso večnost)
-plastika na strehi, torej tisti lok kamor se lahko postavijo nosilci, se je odlepila/odtrgala in je štrlelo k da je blo nevem kaj z avtom
-poraba je bila čisto previsoka za 1.4 motor
-lega na cesti grozna (torej izjemno želejasti občutek, zavore slabe)
-slaba zvočna izolacija
etc.

skratka meni res ni bil všeč

jaz bi na tvojem mestu kupil Kia Proceed, izjemno zanimiv avto v svojem razredu,
ves je narejen v 1 leto stari tovarni na Slovaškem, design je iz Frankfurta (bivši audijev designer de silva in bivši vw designer lešnik), 2 firmi sta razvijali le zvok avtomobila, ogromno opreme za serijski model, velik prtlažnik glede na velikost, izjemno dinamična oblika (ob strani izjemno spominja na aktualni model audi a3-sploh zadnji starnski okenček, od zadaj pa spominja na astro gtc), notranjost je vredu, materiali so ok, motorji prožni, izjemno zanimiva ponudba financiranja pa še 7 let garancije maš!
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne sep 28, 2008 3:11 pm

Nej pol raj kr C5 uzame :lol: :lol: j. te Kia ne paše v ta razred.
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po sep 29, 2008 10:21 am

CupraR je napisal/-a:Nej pol raj kr C5 uzame :lol: :lol: j. te Kia ne paše v ta razred.


imaš prav, proceed je večji od c3, njegov dejanski konkurent je picanto

Kia je še večja od C3 notri:
-večji prtljažnik
-več prostora pri nogah spredaj

Vozilo ima zares same + točke:
-odličen evropski design (bivši designer desilva iz Audija ter bivši vw designer lešnik)
-veliko podobnih detajlov z audijem (osvetljava, ročke, ključ za poklapat, stranska linija) ter z opelom gtc (zadnje luči, zadna šipa,zadnja vrata)
-izdeluje se v eni izmed najbolj moderni in najnovejši tovarni na Slovaškem, stara šele dobro leto
-ponuja bistveno več serijske opreme od C3 (klima,6x airbag, abs, esp, športni, multi volan, radio mp3, es, eo,..)
-7 let garancije

seat je itak kr neki...wanna be vw (pa ne da hočm povedat da je vw nevem kaj, ampak tko pač, nima svoje duše, ne najde se, vsakič je čist drgačn, ne skribijo za nek prepoznavni znak, ker je vsako leto popolnoma druga maska etc.-nevem no men niso kul, je pa definitivno seat bistveno bolj kvaliteten od citroena kle pa ni dvoma, sam 7 let garancije pa vseeno ne da)

lp
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po sep 29, 2008 10:40 am

ko je moja punca kupovala avto, se je odločala med C3, Yarisom, Jazz-om, Cliotom, Coltom, Polotom, i30, Corso, Ibizo, Meganom..
Na koncu se je odločila za Mitsubishija (Colta), za to ceno je dobila največ.. avto zgleda zelo mali od zunaj, vendar te velikost notranjosti pozitivno preseneti (zadnji sedeži se premikajo nazaj/naprej enako kot prednji in tako če ne rabiš velikega prtlažnega prostora, lahko zadaj sediš lepše kot v kakem enoprostorcu - ogromno prostora za noge /al pa obratno, če rabiš velik prtljažnik pa sedeže enostavno potisneš do naprej ali jih pa celo vzameš ven(za kar porabiš celih 10s) ).. v glavnem, avto se super vozi, je zelo praktičen, kakovosten in ugoden, pa še Mitsubishi je ;)

drugač pa ti priporočam, da si ogledaš še še Hyundaja i30 - je tudi kar super avto.. (če bi jaz izbiral med avti kot sta C3 in Ibizo, bi se odločil za i30)
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po sep 29, 2008 10:52 am

ducky je napisal/-a:ko je moja punca kupovala avto, se je odločala med C3, Yarisom, Jazz-om, Cliotom, Coltom, Polotom, i30, Corso, Ibizo, Meganom..
Na koncu se je odločila za Mitsubishija (Colta), za to ceno je dobila največ.. avto zgleda zelo mali od zunaj, vendar te velikost notranjosti pozitivno preseneti (zadnji sedeži se premikajo nazaj/naprej enako kot prednji in tako če ne rabiš velikega prtlažnega prostora, lahko zadaj sediš lepše kot v kakem enoprostorcu - ogromno prostora za noge /al pa obratno, če rabiš velik prtljažnik pa sedeže enostavno potisneš do naprej ali jih pa celo vzameš ven(za kar porabiš celih 10s) ).. v glavnem, avto se super vozi, je zelo praktičen, kakovosten in ugoden, pa še Mitsubishi je ;)

drugač pa ti priporočam, da si ogledaš še še Hyundaja i30 - je tudi kar super avto.. (če bi jaz izbiral med avti kot sta C3 in Ibizo, bi se odločil za i30)


tudi colt je dobra izbira ja, sedaj bo aktualni model še cenejši, ker prihaja facelift (isti prednji del bo mel kot lancer) in tudi i30 ni slab.
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 29, 2008 11:48 am

Mitsubishi je napisal/-a:.... design je iz Frankfurta (bivši audijev designer de silva in bivši vw designer lešnik)...


Mitsubishi je napisal/-a:...
-odličen evropski design (bivši designer desilva iz Audija ter bivši vw designer lešnik)..


Ko že tako rad ponavljaš iste argumente v sosednjih postih, bodi vsaj natančen. De Silva je še vedno pri VAG-u, le da je sedaj zadolžen za celotno grupo. KIA de Silve ne bo videla...

Je pa res nek drug bivši Auidijev dizajner šel v Kio - skupaj z Lešnikom.

wiki je napisal/-a:Following the appointment of the former Audi chairman Martin Winterkorn as the chairman of the Volkswagen Group in January 2007, de'Silva was promoted to Head of Design for the entire Volkswagen Group effective of February 2007 and is now responsible for the overall strategic direction of all VW brands encompassing Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT, Skoda and Volkswagen. He replaces Turkish-born Volkswagen chief designer Murat Günak and his first task was to re-evaluate the designs of four then-imminent Volkswagen models which had been penned by Günak: the 2007 Tiguan the 2008 Passat CC, the 2008 Scirocco, and the upcoming Mk6 Golf.[3] At Audi, de'Silva is succeeded by the Alfa Romeo 8C Competizione designer, Wolfgang Egger.[4]


In Ibiza ter C3 sta razred polota, ne pa Golfa, kot so i-30 Ceed in Pro-Ceed.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po sep 29, 2008 1:48 pm

Tudi jaz priporočam I30 ali Cee'd; recimo 1,6 CRDi. Že osnovna oprema je bogata, prostora veliko in zanesljivost.
@esem: saj, za isto ceno kot Ibiza prideš v razred golfa, z opremo, ki je bolj popolna. Še vedno ne vem, zakaj ni več Cee'dov na cestah. :ue
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po sep 29, 2008 2:08 pm

Energetik81 je napisal/-a:
@esem: saj, za isto ceno kot Ibiza prideš v razred golfa, z opremo, ki je bolj popolna.

saj, ravno zato!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po sep 29, 2008 2:16 pm

ducky je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
@esem: saj, za isto ceno kot Ibiza prideš v razred golfa, z opremo, ki je bolj popolna.

saj, ravno zato!
:?:

Napisu sm, da za ceno dizelske Ibize z neko srednjo opremo dobiš Cee'd v velikosti golfa z večjim prtljažnikom, prostornostjo, z močnejšim dizlom, 6 AB, 5* NCAP + nekoliko več opreme in 7 let garancije.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po sep 29, 2008 2:30 pm

:?:
saj se strinjam s tabo ja :D
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po sep 29, 2008 3:53 pm

Ibiza 1.4 TDI z 80KM z osnovno opremo ( klima, abs, 4x airbag... ) stane 13190EUR
Ibiza 1.4 16v z 85KM z osnovno opremo ( enako kot zgoraj ) pride 11.080EUR.

Zakaj že dizla?

KIA proCeed 1.4 z 109KM pa 12.088 EUR.
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po sep 29, 2008 7:40 pm

esem je napisal/-a:
Mitsubishi je napisal/-a:.... design je iz Frankfurta (bivši audijev designer de silva in bivši vw designer lešnik)...


Mitsubishi je napisal/-a:...
-odličen evropski design (bivši designer desilva iz Audija ter bivši vw designer lešnik)..


Ko že tako rad ponavljaš iste argumente v sosednjih postih, bodi vsaj natančen. De Silva je še vedno pri VAG-u, le da je sedaj zadolžen za celotno grupo. KIA de Silve ne bo videla...

Je pa res nek drug bivši Auidijev dizajner šel v Kio - skupaj z Lešnikom.

wiki je napisal/-a:Following the appointment of the former Audi chairman Martin Winterkorn as the chairman of the Volkswagen Group in January 2007, de'Silva was promoted to Head of Design for the entire Volkswagen Group effective of February 2007 and is now responsible for the overall strategic direction of all VW brands encompassing Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT, Skoda and Volkswagen. He replaces Turkish-born Volkswagen chief designer Murat Günak and his first task was to re-evaluate the designs of four then-imminent Volkswagen models which had been penned by Günak: the 2007 Tiguan the 2008 Passat CC, the 2008 Scirocco, and the upcoming Mk6 Golf.[3] At Audi, de'Silva is succeeded by the Alfa Romeo 8C Competizione designer, Wolfgang Egger.[4]


In Ibiza ter C3 sta razred polota, ne pa Golfa, kot so i-30 Ceed in Pro-Ceed.


esem se opravičujem, sem bil prepričan da je bil desilva-moja napaka..ampak sej niti ni to pomembno kdo je šel tja, bolj je pomembno da avtomobil dejansko dobro zgleda!in tudi to sem malo višje napisal da se c3 lahko kosa z picantom (zakaj nekateri ne preberete vse no??)..

in še to kot dodatek:
-v reviji autobild je ceed premagal tudi golfa V
-v reviji mislim da autozeitung ali pa mot pa še celo audi a3
torej še enkrat: korejec je v nemški reviji 2x premagal vodilna nemška vozila v svojem razredu! je treba res še kej rečt?.. ;)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po sep 29, 2008 8:19 pm

Mitsubishi je napisal/-a:torej še enkrat: korejec je v nemški reviji 2x premagal vodilna nemška vozila v svojem razredu! je treba res še kej rečt?.. ;)

Mogoče samo to, da se najprej malo pozanimaj o stvareh o katerih govoriš! ;)

Nisem vedel, da isto število točk po novem pomeni premagati?! :roll:

Auto Bild Test 14/2007

P.S.: Pa da ne bo pomote...KIA je s Cee'd-om glede na svoje prejšnje modele naredila ogromen napredek (in s 7-letno garancijo iznašla tudi odličen marketinški trik)...vseeno je pa njena glavna prednost (in zaradi tega tudi zmaga nad Audijem A3) predvsem CENA!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 29, 2008 11:38 pm

Tattoo- - vsak nenemški avto, ki se v nemški reviji vsaj približa Golfu, je nesporen zmagovalec, tudi če odštejemo točke za nižjo ceno!

--------------------------------------------

Tudi meni ni jasno, zakaj ni več Ceedov na cesti. 7-letna garancija se je zdela dovolj močan argument proti značkarstvu (in protikorejskim predsodkom), a se zdi, da temu ni tako!

----------------------------------------------
Mitsubishi je napisal/-a:esem se opravičujem, sem bil prepričan da je bil desilva-moja napaka..ampak sej niti ni to pomembno kdo je šel tja, bolj je pomembno da avtomobil dejansko dobro zgleda! in tudi to sem malo višje napisal da se c3 lahko kosa z picantom (zakaj nekateri ne preberete vse no??)..

in še to kot dodatek:
-v reviji autobild je ceed premagal tudi golfa V
-v reviji mislim da autozeitung ali pa mot pa še celo audi a3
torej še enkrat: korejec je v nemški reviji 2x premagal vodilna nemška vozila v svojem razredu! je treba res še kej rečt?.. ;)


Hvala za opravičilo. Res me razveseli, ko se najde kdo, ki je tega sposoben.
Opomba o neprimerljivosti Ceeda in Ibize/C3 ni letela nate. Mišljena je bila bolj skozi kontekst ozkosti izbire (Seat/Sitro), na katero naj bi se - kljub neproduktivnosti zaradi umanjkanja kriterijev in neprimerljivosti - omejili.
Se pa strinjam s skoraj vsem glede Ceeda. Je samo cenovno primerljiv (s Citroenovimi popusti v to sicer dvomim) - v vsem ostalem je spredaj.

-----------------------------------------------------------------------------

Tu smo spet pri osnovnem vprašanju te teme (ne nje vsebine), ki je: "Zakaj Ibiza/C3?". Zakaj tako postavljeno vprašanje, še posebno zaradi dejanske "neprimerljivosti"? Glede na to, da se avtor teme ne oglaša več, lahko samo ugibam, da je končni kriterij bil predvsem "všečnost" (morda skozi različnost moški/ženska?). Vendar - tu je še precej enako ali bolj zanimivih avtov. Ceed zaradi "dosti več avta za enak denar", Colt je tudi bil že omenjen, vsekakor ne smemo izpustiti Mazde 2 (ne poznam cene, a če prevaga Ibiza, je Mazda 2 verjetno še boljši izbor.

Še nekaj (cel kup?) zanimivih avtov čaka v vrsti: nova Fiesta, GP, Yaris, Jazz, Bravo, Clio, Twingo, Mini, 207, i-30, Corsa, tudi i-20, Picanto, C1, C2 in morda celo C4 (s popusti) itd. Da ne govorimo, kaj pride še ven "v roku enega leta" (novi A1, B2, C3)! A če avtor ne razjasni/obelodani podrobneje kriterijev za ravno tako selekcijo in tudi ostalega (družinske oder službene vožnje, potrebe po prostoru, moči, udobju, ostale prioritete in še in še...), je vse skupaj precej neproduktivno oz mu ne moremo dosti pomagat.

Počakajmo na avtorjev odgovor...


PS
BTW - mesec nazaj se je avtor v tej temi odločal med Fabio Combi, 207 SW in C4 (?). In po začetnem spraševanju, kjer je povedal samo to, da ga bo kupil v roku enega leta (!? - torej še 12 odprtih tem?), da denar ni problem, saj ga bo vzel na leasing (!??!) in da išče zanesljivega bencinca (zdaj pa dizla - ??), je utihnil.
Če se motim, naj mi bo, lepo prosim, oproščeno, a zdi se, da smo morda malo preresni za njega? ()

-----------------------------------

Ostaja pa dejstvo, da tudi med malimi ni več slabih avtov in da je izbira dejansko iz dneva v dan (iz ure v uro? :lol: ) težja. To (leto) bomo še trpeli.... :P

lp
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To sep 30, 2008 6:10 am

esem je napisal/-a:Tattoo- - vsak nenemški avto, ki se v nemški reviji vsaj približa Golfu, je nesporen zmagovalec, tudi če odštejemo točke za nižjo ceno!

--------------------------------------------

Tudi meni ni jasno, zakaj ni več Ceedov na cesti. 7-letna garancija se je zdela dovolj močan argument proti značkarstvu (in protikorejskim predsodkom), a se zdi, da temu ni tako!



lp


Obstajajo tudi (dejanski) zmagovalci v Nemških testih/primerjavah z GOLF-om. TOYOTA AURIS npr.

Glede CEED-a. Po mojem pričanju ima CEED enak/isti problem kot SUPERB med sebi enakimi. "Ime", prepoznavnost, ...

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov