Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So okt 25, 2008 7:15 pm

Kakorkoli, avta s tremi vrati jaz ne bi kupoval. Pa naj bo še tako strupen in oh in sploh.
Školjke delejo danes malo drugače kot na stoenkah, ko si na pločnik parkiral, pa si vrata odprl, zapreti jih pa nisi več mogel :D
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko So okt 25, 2008 7:19 pm

lej tukaj imaš ibizo od slickerja,je kar všečna zadeva,peglej mal pa preberi,mislim da bi jo dal za mal manj kot pa 16 000 evrov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
 
Uporabniški avatar
Zm3d3n1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 25, 2008 4:17 pm

Napisal/-a Zm3d3n1 So okt 25, 2008 7:26 pm

hribko je napisal/-a:lej tukaj imaš ibizo od slickerja,je kar všečna zadeva,peglej mal pa preberi,mislim da bi jo dal za mal manj kot pa 16 000 evrov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=


Ravnokar preletel temo - ni slab avto :P kaj posebnega pa nažalost tudi ne :lol: je pa zelo lepa sploh v beli 8)

gepl83 je napisal/-a:Saj jo lahko naviješ na okrok 170 KM se mi zdi. Drugač pa ne rabiš, ker je avto že sedaj pravi gokart.


Seat Ibiza 1.9 TDI 130PS

Leistung 130 PS (96 kw) - 165 PS (121 kw)
Drehmoment 310 Nm - 390 Nm

Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI 160PS

Leistung 160 PS (118 kw) - 190 PS (140 kw)
Drehmoment 330 Nm - 400 Nm

V konjih je še kar razlike po čipanju, v navoru pa niti ne :noro
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 7:27 pm

Pol pa raj glej še za kkšnim GTi-jem 8)
 
Uporabniški avatar
Zm3d3n1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 25, 2008 4:17 pm

Napisal/-a Zm3d3n1 So okt 25, 2008 7:35 pm

CupraR je napisal/-a:Pol pa raj glej še za kkšnim GTi-jem 8)


To mam varianto Edition 30 DSG itd. ampak to je preveč konjev serijsko :P
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 7:38 pm

Zakaj že? Sej ne rabš avto non skop tiščat. Bp umirjeno voziš, ko ti paše ga pa mal poženeš. Super zadeva za vsak dan..
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker So okt 25, 2008 7:42 pm

cupre so delali samo do leta 2006 in redke so da niso bile zbite. na avto.netu vem za 2 ki so ble. imaš pa 2 razreda nižje zavarovanje če ne druzga, pa če ti je 165ps premalo, dodaš še 350€ za IC od cupre pa je še nekaj malega več. najprej se sploh odloči če hočeš bencinca ali dizla. jaz bi od tvoje izbire mogoče vzel le bravota.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy So okt 25, 2008 7:45 pm

Kokr je @S|icKeR reku...najprej se odloči med dizlam al benzincam ;) ...moj glas gre tudi k Bravo-tu (150 km turbač) :)
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2212366# ...od opreme ni da ni ;)
 
audislovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: So okt 18, 2008 11:52 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a audislovenija So okt 25, 2008 8:10 pm

tale bravo je ful lep avtoček.
avtomobili na plin "LPG" EKOLOŠKO in EKONOMIČNO

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 5287593844
 
Uporabniški avatar
Zm3d3n1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 25, 2008 4:17 pm

Napisal/-a Zm3d3n1 So okt 25, 2008 8:37 pm

CupraR je napisal/-a:Zakaj že? Sej ne rabš avto non skop tiščat. Bp umirjeno voziš, ko ti paše ga pa mal poženeš. Super zadeva za vsak dan..


Prevelika reg. oz. brezveze mi je toliko zato plačevat....če ne bi prec vzel Cliota Sport ali Megane Sport :P

S|icKeR je napisal/-a:cupre so delali samo do leta 2006 in redke so da niso bile zbite. na avto.netu vem za 2 ki so ble. imaš pa 2 razreda nižje zavarovanje če ne druzga, pa če ti je 165ps premalo, dodaš še 350€ za IC od cupre pa je še nekaj malega več. najprej se sploh odloči če hočeš bencinca ali dizla. jaz bi od tvoje izbire mogoče vzel le bravota.


Sej sta samo 2 na a.net :lol:

Za bencin ali diesel mi je pač tko - skoraj vseeno. Lepo mi je bencin + turbo in obrati, čeprav pri T-Jetih je bolj tko-tko od 5500rpm naprej. Pri dieselah pa ne vem...

Dejansko iščem best-buy za moj denar in tako, da je avto fun, ima potencial,....kot zgoraj napisano ;)

Kaj ste vsi na Bravota tako mahjeni :P GP tudi ma kar nekaj opreme, samo ko ima 5.prestav :?
Slika
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho So okt 25, 2008 8:56 pm

Moj glas - Bravo 1.9 M-Jet ali 1.4 T-jet oz. Punto z enakim motorjem, oz. Alfa 147 z tem motorjem.
Če bi izbiral, bi vzel Bravota 1.9 M-jet
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo So okt 25, 2008 9:00 pm

Bravo 1.4 T jet 150 KM Sport oprema
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a Blink-182- So okt 25, 2008 9:04 pm

 
sajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: So okt 11, 2008 1:49 pm

Napisal/-a sajer So okt 25, 2008 9:19 pm

Bravo!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Vido85
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Ne jan 06, 2008 4:32 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Vido85 So okt 25, 2008 9:19 pm

Uzem fiesto st, ze serijska lepo leti, ce jo pa zrihtas pa se bl. Pa hudo zgleda s crtam, pa dobr zvok ma. Pa od vseh nastetih avtov se najbols pele, najbol direktno krmiljenje ma, za najvec uzitka v voznji, ce ti je to seveda usec.
Honda=stroj !!! I love to drive her ...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So okt 25, 2008 9:22 pm

GP Abarth ima ze serijsko vrhunsko opremo (prisilno hlajene 4-batne Brembo zavore, odličen 6-stopenjski menjalnik, poštene pnevmatike, izjemno podvozje, fantastične sedeže...)

Ergonomija je meni osebno vrhunska, in z avtom se je dejansko uzitek vozit. Najlepse pri vsem skupaj pa je to, da se z njim lahko peljes tudi povsem uglajeno in zelo udobno. Poraba goriva se giblje med 7,5 in 11 L/100 km, odvisno od teze noge (..in tega ali ga vozis z vklopljenim overboostom ali ne :D).

Tuning za Abartha ni drag. Kit SS je samo ena od opcij, ki pa zajema res bogat paket dodatkov. Za 600 EUR je navoljo G-techov modul, ki je naknadno vgradljiv in avtomobilu dvigne moc na 180 konjev. Vse ostalo na avtomobilu je pomojem doraslo temu prirastku. In avto je tocno to, kar pomojem isces: "big fun" za sprejemljiv denar

No, jasno je, vsak hvali svoje - ampak verjemi, sam sem se znasel v podobnem polozaju kot si zdaj ti in sem naredil res obsirno raziskavo o tem kaj bi bil lahko best buy za ta denar.

Najvecji minus C2-ke je njegova majhnost in atmosferski motor, sicer je postena karjola ;)

Moj glas gre se enkrat Ibizi z linka - za ta denar pomojem dalec najvec kar lahko dobis v tem rangu ta hip...

Vse Alfe 147 (z izjemo kake GTAjke), Bravoti in GP T-jet 120 je razred nizje od tega, kar si pomojem zelis. Ti segas po t.i. "hot hatch" oz. "warm hatch" segmentu, kar pa omenjeni niso. Fun faktor ni samo moc ;)

@ Blink: ...no, 116 konj v taksnem avtomobilu pa bo res malo premalo :)

EDIT: jaz bi pri Fiesti pocakal na novo verzijo. Avtomobil je v notranjosti precej zastarel...
 
Uporabniški avatar
Zm3d3n1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 25, 2008 4:17 pm

Napisal/-a Zm3d3n1 Ne okt 26, 2008 8:35 am

Vido85 je napisal/-a:Uzem fiesto st, ze serijska lepo leti, ce jo pa zrihtas pa se bl. Pa hudo zgleda s crtam, pa dobr zvok ma. Pa od vseh nastetih avtov se najbols pele, najbol direktno krmiljenje ma, za najvec uzitka v voznji, ce ti je to seveda usec.


Fiesta je mal pretežka za "samo" 150KM in motor tudi in rev-happy kolikor sem gledal teste. Volan je soliden, ampak tudi malo premehak - karoserija in lega pa baje fantastična. Ampak mi avto niti ni toliko všeč ravno tako kot motor tudi to ni to...

@gofra - jap maš popolnoma prav...ne iščem hot-hatche, ker sem probal kar nekaj z 200KM+ in nekako me to ni prepričalo, da je vredno...zato sem začel tudi bolj gledat v smer warm-hatchov z malo tuning potenciala.

GP Abarth mi je prva izbira za takšno ceno, če bi le bili v SLO :evil:

Bravo 1.4 T-Jet 150KM je očitno med temi kar sem naštel glede opreme, cene itd. v čistem vrhu. Se je že kdo peljal z takšnim?

Malo sem teste gledal od avtomanije itd. in kolikor se piše ni nikoli čutiti "pomanjkanja" moči in avto ima res veliko opreme...
Slika
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Ne okt 26, 2008 10:58 am

Avtu res ne zmanka moči saj na avtocesti pri 200 km/h ko pritisneš na plin še kar lima na sedeže :twisted:
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Ne okt 26, 2008 11:41 am

Če gledamo povsem iz racionalnega vidika in pustimo pripadnost določeni znamki ob strani, pridemo do dejstva, da boš pri Pro_ceed-u dobil največ avta za enak denar. Poleg tega se da motor 2.0 Crdi baje čipat na 170 konjev, brez da bi izgubil garancijo. Samo zdaj če ti je imidž oz. tradicija zelo pomembna in finančno nisi omejen, boš najbrž pogledal za čem drugim. Torej vprašanje je v prioritetah, to pa sam najbolj veš kaj ti je bolj važno - je to racionalnost, so to zmogljivosti, morda ugled znamke ali kaj četrtega...

Brezveze je pa favorizirat en avto oz. eno znamko (kot nekateri fanboy-i tu gor počnejo), ker imajo vsake oči svojega malarja. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
sajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: So okt 11, 2008 1:49 pm

Napisal/-a sajer Ne okt 26, 2008 1:26 pm

Polo78 je napisal/-a:Če gledamo povsem iz racionalnega vidika in pustimo pripadnost določeni znamki ob strani, pridemo do dejstva, da boš pri Pro_ceed-u dobil največ avta za enak denar. Poleg tega se da motor 2.0 Crdi baje čipat na 170 konjev, brez da bi izgubil garancijo. Samo zdaj če ti je imidž oz. tradicija zelo pomembna in finančno nisi omejen, boš najbrž pogledal za čem drugim. Torej vprašanje je v prioritetah, to pa sam najbolj veš kaj ti je bolj važno - je to racionalnost, so to zmogljivosti, morda ugled znamke ali kaj četrtega...

Brezveze je pa favorizirat en avto oz. eno znamko (kot nekateri fanboy-i tu gor p
očnejo), ker imajo vsake oči svojega malarja. ;)



Potemtakem tut ti favoriziraš kio,pa nimam nč proti avtu,dejstvo pa je,da se da čipat tut naprimer bravota na tolk ozeroma več konjev!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bole11 in 8 gostov