Školjke delejo danes malo drugače kot na stoenkah, ko si na pločnik parkiral, pa si vrata odprl, zapreti jih pa nisi več mogel

LP
Martin
hribko je napisal/-a:lej tukaj imaš ibizo od slickerja,je kar všečna zadeva,peglej mal pa preberi,mislim da bi jo dal za mal manj kot pa 16 000 evrov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
gepl83 je napisal/-a:Saj jo lahko naviješ na okrok 170 KM se mi zdi. Drugač pa ne rabiš, ker je avto že sedaj pravi gokart.
CupraR je napisal/-a:Zakaj že? Sej ne rabš avto non skop tiščat. Bp umirjeno voziš, ko ti paše ga pa mal poženeš. Super zadeva za vsak dan..
S|icKeR je napisal/-a:cupre so delali samo do leta 2006 in redke so da niso bile zbite. na avto.netu vem za 2 ki so ble. imaš pa 2 razreda nižje zavarovanje če ne druzga, pa če ti je 165ps premalo, dodaš še 350€ za IC od cupre pa je še nekaj malega več. najprej se sploh odloči če hočeš bencinca ali dizla. jaz bi od tvoje izbire mogoče vzel le bravota.
Vido85 je napisal/-a:Uzem fiesto st, ze serijska lepo leti, ce jo pa zrihtas pa se bl. Pa hudo zgleda s crtam, pa dobr zvok ma. Pa od vseh nastetih avtov se najbols pele, najbol direktno krmiljenje ma, za najvec uzitka v voznji, ce ti je to seveda usec.
Polo78 je napisal/-a:Če gledamo povsem iz racionalnega vidika in pustimo pripadnost določeni znamki ob strani, pridemo do dejstva, da boš pri Pro_ceed-u dobil največ avta za enak denar. Poleg tega se da motor 2.0 Crdi baje čipat na 170 konjev, brez da bi izgubil garancijo. Samo zdaj če ti je imidž oz. tradicija zelo pomembna in finančno nisi omejen, boš najbrž pogledal za čem drugim. Torej vprašanje je v prioritetah, to pa sam najbolj veš kaj ti je bolj važno - je to racionalnost, so to zmogljivosti, morda ugled znamke ali kaj četrtega...
Brezveze je pa favorizirat en avto oz. eno znamko (kot nekateri fanboy-i tu gor p
očnejo), ker imajo vsake oči svojega malarja.
Po forumu brska: Bole11 in 8 gostov