Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če nov 27, 2008 9:54 pm

Sem mislil, da so 2.0tdi nepokvarljivi. Razz


To so bili 1.9 TDI.

Glede Golfa GT :

Zanima me % prodaje med 1.4 TSIjem - 170KM in 2.0 TDI - 170 KM.

Dejstvo pa je, da je Golf GT 2.0 TDI 170 KM stal približno toliko kot GTI.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: leon 2.0 TDI 170KM vaše mnenje o motorju

Napisal/-a Kael Pe nov 28, 2008 8:03 am

ironmann je napisal/-a:Zdravo!
Veliko sem že izvedel na forumu glede samega avtomobila, kot celote seat leona fr tdi. Ampak glede samega motorja pa njegovih slabih stvari pa ne. Sam namreč nameravam kupiti avto s tem motorjem (leon 2.0 TDI 170KM). Vem, da je problematičen ta filter trdnih delcev. Zanima me, kako se obnese sam motor, da se ne bom potem tepel po glavi :)
lp

Kolikor smo na tem forumu prebrali, so bili problemi s 2.0 TDI 140 KM motorji, za 170 KM motorje pa ni nihče nič napisal. Drugače pa motor popije toliko kot ga tiščiš (nekateri imajo z 2.0 TDI 140 KM porabo 9 L, js sem brez težav vozil z nižjo kot na 1.9 TDI - deci čez 5 L. Tako da poraba je predvsem odvisna od voznika, v kolikor sta avtomobila enaka in enako vdrževana in z nobenim ni nič narobe).

Pri samem nakupu bodi pozoren na sledeče:
- če dela radio in če dela AUX in vhod (nedelujoč vhod je pogosto vzrok menjanega radia ter napačnega programiranja le tega). Prav tako sprobaj VSE funkcije radia - nikjer ne sme bit nobenih error izpisov
- tesnenje zadnjih oken in stanje šip: zakuri v avtu, zapelji čez par lukenj (povprečna cesta bo dovolj) in glej če ti kaj piha po buči - če ti, je problem v mehanizmu zadnjih šip
- stanju oblke v notranjosti na stranici ki povezuje pokrov motorja in streho (tam ko pride skupaj - pogosto razpada)
- mogoče imam sam nesrečo, vendar pri navadnem serijskem podvozju, mimogrede na teh slovenkih luknjah (beri cestah) razštelaš optiko. Svetujem optiko po nakupu.
- ter na dvomasovni vztrajnik
- kondenz v sprednjih lučeh: v sprednjih lučeh, na notranji strani in če gledaš avto od spredaj tudi na notranji strani luči (torej proti znaku S) se v skrajnem levem kotu v obliki krogca premere dveh tipk na tipkovnici kondenz. Avto dat iz mrzlega na toplo al kej podobnega, da ugotoviš, če je to tudi na tvojem težava.
- zadnje luči: odmontiraj luč dol ter poglej, kakšni so notranji nosilci žarnic. Pri nekaterih modelih se zaradi dolgo prižganih luči nosilci stopijo. Ko mi je crknal pol žarnic naenkrat, so pregledali vse nosilce žarnic zadnjih luči, da so videli če je vse uredu.

Dvomasovni vztrajnik:
- prva stvar: ta stvar nagaja pri VSEH tdijih, in to tistih letnik 2008 kot tistih letnik 2006. Sam imam Leona izdelanega marca 2007 (1.9 TDI) in "moj" je dvomasovni vztrajnik na ladji iz Španije. Po besedah lastnice Seatove avtohiše, se ta del menjujeje na vseh motorjih pri vseh štirih znamkah tega koncerna in da je to na TDI-jih trenutno največji problem. Podobno ima mat Tourana, na katerem bodo to zadevo (preventivno menjali).
- zdej na obeh naših avtih opažam, da ko sta mrzla, obrneš ključ, pokačaš da se "Windowsi naložjo - ugasnejo lučke" obrneš ključ in rečeš ena - avto vžge lepo ko nov. Ko ga pa ogretega ugasneš (počakat minutko in vganeš, da se turbo uhladi) pa potem npr. nazaj vžgeš pa kašlja in ropota ter šele nato vžge (ne zdej pol ure, ampak neki časa pa - vžig ni niti približno enak kot je pri mrzlem). Tako sem vsaj sam začel opažat, da neki ni uredu - no in smo ugotovili, da je se poslavlja dvomasovni vztrajnik.

Podvozje in Leoni:
- če FR kupuješ samo zaradi podvozja ti povem nekaj. Čudež ki sliši na ime športno podvozje, katerega lahko naročiš kot dodatek, je kolikor je vsaj men znano, isto kot ga dobiš v FR-ju serijsko - kar pomeni, da pridejo tudi Leoni Stylance z Sport paketom oz. dodatno naročenim športnim podvozjem v poštev - ne boš nič za zgubi. Je pa res, da imata FR in Cupra še dodatno izboljšano elektroniko in natančnost volana, ki pa je vsaj za moje pojme že pri najbolj osnovnem modelu za ta denar odlično, odlična. Zdej primerjava lege avtomobila, se spravi stylance sport pa fr-ja pa je malo tako tako - namreč na obeh avtomobilih bi moral imeti gor gume istega proizvajlca in enako velika platišča, kar pa dvomim, da ti je uspelo. Sam naprimer sem vozil 1.6 Staylance s 17" ter serijskim podvozjem ter Potenza gumami, nato pa 1.8 TFSI s nekim Michelinom in športnim podvozjem, pa je slednji tako drsel, da niti približno nisem mogu met iste hitrosti kot z onim. Ob naslednji priložnosti so bile na enem FRju gor 18" in enega fancy gume, stvar se držala kot vlak na tirnicah. Ravno na kvaliteto gum je podvozje Leona, meddrugim tudi zaradi narave avtomobila in namene strašansko občutljivo.

Leoni in zima:
- samo eno opozorilo če boš Leona kupil - zlasti je to opazno pri TDI-jih. PO snegu in poledenelih ovinkih ne pretiravaj, dokler ne spoznaš meje avtomobila, saj se avto obnaša po slednjem čisto drugače. Zadnji konec namreč vsaj pri meni postane precej nemiren (po dežju tega ne opažam) in v kaki prvi in drugi če prtisneš na gas mal preveč kolesa takoj obrne v prazno (TCS že pri 1.9 TDI s 105 KM ne sledi nalogi... kaj šele pri 170 KM) in potem maš veselico. Po suhem in normalno mokrem, pa je spravit avto s ceste pd dobrih gumah trud.

TDI, bencinc:
- probleme majo bencinci, kot TDI-ji, vendar če se boš vozil kolikortoliko, osebno bi še vedno kupil TDI-ja, sploh 2.0 170 KM je formulca. Pazi le na gume, ker stvar še v tretji zakoplje :). Predvsem bi TDI-ja vzel zaradi absurdno nižje porabe goriva, kot jo imajo bencinsko gnani motorji, saj so ti z nekaj izjemami požeruhi. Poraba 170 KM tdija pa je malo čez 6 l pri normalni vožnji
- 1.6 s 102 KM sploh ne glej, ker pije kot žolna (8.5 - 9.5 L / 100 km), 1.4 TSI s 125 KM je šparovček samo ob nepritiskanju (7.0 - 7.5 L / 100km), 1.8 je nek vmesnim člen - normalna vožnja 8 - 10 L, 2.0 200 in 240 KM pa gre proti 13 L (poglej http://www.spritmonitor.de).
- še to: tudi 1.8 TFSI lahko porabi 6.2 L / 100km, če furaš kot po jajcih (sprobano). Vendar mi naj eden potem razloži, v čem je point kupit avto s 160 KM, plačevat toliko dražje zavarovanje, potem pa furat ko stara mama? Če maš tak močn avto, pol menda ne boš vozu 110 po avtocesti, ampak vsaj 140 (pri teh hitrosti 1.9 TDI zavija ko burja na primorskem). Za normalnega voznika pa je več kot dovolj 1.4 TSI s 125 KM ali 2.0 TDI s 140 KM.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: leon 2.0 TDI 170KM vaše mnenje o motorju

Napisal/-a ban Pe nov 28, 2008 8:34 am

Kael je napisal/-a:
ironmann je napisal/-a:Zdravo!
Veliko sem že izvedel na forumu glede samega avtomobila, kot celote seat leona fr tdi. Ampak glede samega motorja pa njegovih slabih stvari pa ne. Sam namreč nameravam kupiti avto s tem motorjem (leon 2.0 TDI 170KM). Vem, da je problematičen ta filter trdnih delcev. Zanima me, kako se obnese sam motor, da se ne bom potem tepel po glavi :)
lp

Kolikor smo na tem forumu prebrali, so bili problemi s 2.0 TDI 140 KM motorji, za 170 KM motorje pa ni nihče nič napisal. Drugače pa motor popije toliko kot ga tiščiš (nekateri imajo z 2.0 TDI 140 KM porabo 9 L, js sem brez težav vozil z nižjo kot na 1.9 TDI - deci čez 5 L. Tako da poraba je predvsem odvisna od voznika, v kolikor sta avtomobila enaka in enako vdrževana in z nobenim ni nič narobe).

Pri samem nakupu bodi pozoren na sledeče:
- če dela radio in če dela AUX in vhod (nedelujoč vhod je pogosto vzrok menjanega radia ter napačnega programiranja le tega). Prav tako sprobaj VSE funkcije radia - nikjer ne sme bit nobenih error izpisov
- tesnenje zadnjih oken in stanje šip: zakuri v avtu, zapelji čez par lukenj (povprečna cesta bo dovolj) in glej če ti kaj piha po buči - če ti, je problem v mehanizmu zadnjih šip
- stanju oblke v notranjosti na stranici ki povezuje pokrov motorja in streho (tam ko pride skupaj - pogosto razpada)
- mogoče imam sam nesrečo, vendar pri navadnem serijskem podvozju, mimogrede na teh slovenkih luknjah (beri cestah) razštelaš optiko. Svetujem optiko po nakupu.
- ter na dvomasovni vztrajnik
- kondenz v sprednjih lučeh: v sprednjih lučeh, na notranji strani in če gledaš avto od spredaj tudi na notranji strani luči (torej proti znaku S) se v skrajnem levem kotu v obliki krogca premere dveh tipk na tipkovnici kondenz. Avto dat iz mrzlega na toplo al kej podobnega, da ugotoviš, če je to tudi na tvojem težava.
- zadnje luči: odmontiraj luč dol ter poglej, kakšni so notranji nosilci žarnic. Pri nekaterih modelih se zaradi dolgo prižganih luči nosilci stopijo. Ko mi je crknal pol žarnic naenkrat, so pregledali vse nosilce žarnic zadnjih luči, da so videli če je vse uredu.

Dvomasovni vztrajnik:
- prva stvar: ta stvar nagaja pri VSEH tdijih, in to tistih letnik 2008 kot tistih letnik 2006. Sam imam Leona izdelanega marca 2007 (1.9 TDI) in "moj" je dvomasovni vztrajnik na ladji iz Španije. Po besedah lastnice Seatove avtohiše, se ta del menjujeje na vseh motorjih pri vseh štirih znamkah tega koncerna in da je to na TDI-jih trenutno največji problem. Podobno ima mat Tourana, na katerem bodo to zadevo (preventivno menjali).
- zdej na obeh naših avtih opažam, da ko sta mrzla, obrneš ključ, pokačaš da se "Windowsi naložjo - ugasnejo lučke" obrneš ključ in rečeš ena - avto vžge lepo ko nov. Ko ga pa ogretega ugasneš (počakat minutko in vganeš, da se turbo uhladi) pa potem npr. nazaj vžgeš pa kašlja in ropota ter šele nato vžge (ne zdej pol ure, ampak neki časa pa - vžig ni niti približno enak kot je pri mrzlem). Tako sem vsaj sam začel opažat, da neki ni uredu - no in smo ugotovili, da je se poslavlja dvomasovni vztrajnik.

Podvozje in Leoni:
- če FR kupuješ samo zaradi podvozja ti povem nekaj. Čudež ki sliši na ime športno podvozje, katerega lahko naročiš kot dodatek, je kolikor je vsaj men znano, isto kot ga dobiš v FR-ju serijsko - kar pomeni, da pridejo tudi Leoni Stylance z Sport paketom oz. dodatno naročenim športnim podvozjem v poštev - ne boš nič za zgubi. Je pa res, da imata FR in Cupra še dodatno izboljšano elektroniko in natančnost volana, ki pa je vsaj za moje pojme že pri najbolj osnovnem modelu za ta denar odlično, odlična. Zdej primerjava lege avtomobila, se spravi stylance sport pa fr-ja pa je malo tako tako - namreč na obeh avtomobilih bi moral imeti gor gume istega proizvajlca in enako velika platišča, kar pa dvomim, da ti je uspelo. Sam naprimer sem vozil 1.6 Staylance s 17" ter serijskim podvozjem ter Potenza gumami, nato pa 1.8 TFSI s nekim Michelinom in športnim podvozjem, pa je slednji tako drsel, da niti približno nisem mogu met iste hitrosti kot z onim. Ob naslednji priložnosti so bile na enem FRju gor 18" in enega fancy gume, stvar se držala kot vlak na tirnicah. Ravno na kvaliteto gum je podvozje Leona, meddrugim tudi zaradi narave avtomobila in namene strašansko občutljivo.

Leoni in zima:
- samo eno opozorilo če boš Leona kupil - zlasti je to opazno pri TDI-jih. PO snegu in poledenelih ovinkih ne pretiravaj, dokler ne spoznaš meje avtomobila, saj se avto obnaša po slednjem čisto drugače. Zadnji konec namreč vsaj pri meni postane precej nemiren (po dežju tega ne opažam) in v kaki prvi in drugi če prtisneš na gas mal preveč kolesa takoj obrne v prazno (TCS že pri 1.9 TDI s 105 KM ne sledi nalogi... kaj šele pri 170 KM) in potem maš veselico. Po suhem in normalno mokrem, pa je spravit avto s ceste pd dobrih gumah trud.

TDI, bencinc:
- probleme majo bencinci, kot TDI-ji, vendar če se boš vozil kolikortoliko, osebno bi še vedno kupil TDI-ja, sploh 2.0 170 KM je formulca. Pazi le na gume, ker stvar še v tretji zakoplje :). Predvsem bi TDI-ja vzel zaradi absurdno nižje porabe goriva, kot jo imajo bencinsko gnani motorji, saj so ti z nekaj izjemami požeruhi. Poraba 170 KM tdija pa je malo čez 6 l pri normalni vožnji
- 1.6 s 102 KM sploh ne glej, ker pije kot žolna (8.5 - 9.5 L / 100 km), 1.4 TSI s 125 KM je šparovček samo ob nepritiskanju (7.0 - 7.5 L / 100km), 1.8 je nek vmesnim člen - normalna vožnja 8 - 10 L, 2.0 200 in 240 KM pa gre proti 13 L (poglej http://www.spritmonitor.de).
- še to: tudi 1.8 TFSI lahko porabi 6.2 L / 100km, če furaš kot po jajcih (sprobano). Vendar mi naj eden potem razloži, v čem je point kupit avto s 160 KM, plačevat toliko dražje zavarovanje, potem pa furat ko stara mama? Če maš tak močn avto, pol menda ne boš vozu 110 po avtocesti, ampak vsaj 140 (pri teh hitrosti 1.9 TDI zavija ko burja na primorskem). Za normalnega voznika pa je več kot dovolj 1.4 TSI s 125 KM ali 2.0 TDI s 140 KM.

Tole se pa bere bolj kot neka antireklama :?
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: leon 2.0 TDI 170KM vaše mnenje o motorju

Napisal/-a Polo78 Pe nov 28, 2008 8:54 am

ban je napisal/-a:Tole se pa bere bolj kot neka antireklama :?


Ali pa konkretne izkušnje, konkretnega uporabnika in ne tisto "baba čula...", kaj praviš a?! :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe nov 28, 2008 8:57 am

@ban: če bi še enkrat kupoval avto, bi še vedno kupil Leona, le da če bi finance vzdržale, bi vzel 2.0 TDI s 140 KM, ker je 1.9 TDI s 105 KM šrot in nikamor ne gre, sploh če bi rad slišal punco v avto pri 140 na uro. Tako da ni nobena antireklama, ampak samo spisek vseh težavic, katere sem dosedaj imel - po 34.000 prevoženih, od tega 90 % relacijske vožnje in upoštvanju vseh navodil za vožnjo mrzlega dizla. Namen tega pa je, da če bo avto kupil, vedel kaj takoj ob nakupu pogledat, saj je letnik 2007 še v garanciji in morajo na servisu vse stvari poštimat. Cena vztrajnika in menajve je okoli 1.000 €, radio je takoj 150 € z delom, prav tako pa tudi nosilci luči zadaj niso zastoj, kaj šele če ti kondezn pošdokuje sprednje luči. Drugače pa kot vidim, tudi Cupre niso imune na kondenz v sprednjih lučeh. V Celju imamo pred NKBM banko (pri štormanu) pogosto parkirano belo Cupro in tdi na tem avtu v v prednjih lučez kondenz - grem vsakič bratca pogledat, ko grem v banko :oops:

Kot sem omenil, poznam Seatovo avtohišo v drešinji vasi in sem vozil precej različnih Seatov, od parih ibiz, cordov, toledov, altej ter vse možne leone razen 2.0 TFSI s 200 KM, 1.4 85 KM ter 1.9 TDI 90 KM. Osebno pa še vedno pravim, da takiga avta, ko je bil Seat Toledo 1.9 TDI s 110 KM še dolgo nebodo nardil.

Pa še to: osebno me še noben VW avto ni pustil na cesti, čeprav je crknil altenator, se vžgal volan (Seat ibiza 00) kjer je skurlo polovico kablov v volanu ampak sem se vedno pripeljal vsaj do servisa. Kot drugo, pa se mi spisek okvar razen dvomasovnega vztrajnika zdi irelevanten, napram s čim vsem se ukvarjajo drugi s svojimi avtomobili. Ne obstaja avtomobilska znamka kjer nebi bilo nič narobe.
Zadnjič spremenil Kael, dne Pe nov 28, 2008 9:05 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe nov 28, 2008 8:58 am

Zakaj antireklama, hvala bogu človk pošteno pove kaj ga zajebava. Ker drugače človek dobi na tem forumu občutek, da crkuje vse druga (predvsem francozi) samo VW grupa ne. Dejstvo pa je, da je tista pregovorna zaneslivost golfa 2 samo še pobožna želja pri današnjih modelih in te lahko potem vzdrževanje takega recimo 2-3 let starega avta pride dosti dražje kot kake 10 ali več let stare arence, ki bi jih pa že eni vrli politika radi poslali v prešo.
Ni vse dobro kar je novo, ni vse slabo kar je staro.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe nov 28, 2008 9:27 am

Jst sem pač tko to razumel. Recimo da bi bil potencialen kupec za leona bi se na podlagi tega branja malo zamislu. So mi pa vag avti kljub temu še zmeri naj naj, tud sam si lastim vw, na srečo do sedaj ni blo še nobenih težav, kar še ne pomeni da jih bikol ne bo.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 28, 2008 9:47 am

Ponoči sem imel čas in sem (ne preletel)ampak dokaj temeljito pregledal BMW-jev forum; na E39 praktično nebenih težav, na E60(to so petice) pa noro: volanske letve, vztrajniki, roče se lomijo, sedeži škripajo, ter še cel kup drobnarij......enako na trojkah (E46/E90) dočim E30/E36 težav skoraj ne poznajo, oz. bi jih pripisal voznikom in že ogromno prevoženim kilometrih........

Kael je napisal dober post oz. dejansko stanje, samo posploševati tega ne gre, ker samo če iz svojega primera golfa V 2006 19TDI 90P_čipan od "prvega" dneva na "default" prodal sem ga letos marca pri 48.000 km, danes jih ima skoraj 70.000; hočeme povedat, da avto ne pozna napake, še manj kaj je to vztrajnik, kratko malo vse žarnice so še prve........če bi opisal, kaj vse sem menjal na A4 (l. 1995/1997/2001) bi rabil cel dan oz. tri strani, vi bi pa rekli:"lej ga norca, pa še četrtega audija je šel kupil"......(ki momogrede 14.000 km dela O.K.)

Skratka tako je: ene "hoče" ene "noče" loterija na kvadrat, kakšnen sreče si bil oz. pod kakšno zvezdo si rojen..........je pa res (oz niti ne samo moje mnenje, da je od voznika veliko odvisno, vsaj kar se turbin tiče....praktično vsak sam določi njen vek trajanja.....

Nikjer nisem zasledil, ali boš kupil nov ali rabljen avto?

Neglede, pa kot že 100x rečeno; mrzlega ne tišči, vročega ne ugašaj takoj, pa redno spremljaj olje(priporočam menjavo na 10.000) in mislim, da ni zime(tud če je -20 zunaj...)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe nov 28, 2008 9:47 am

@ban: dva sodelavca mata nova WV-ja, s tem da furata kot osla. Bi rad slišal spisek težav Eosa 2.0 TDI 140 KM, Tourana 1.9 TDI s 105 KM ter Golf V 1.9 TDI 7x DSG in kaj vse so že menjal po 20.000 km? Mojih tistih par servisev je pravi falus proti temu, da ti po 10.000 km menjajo celoten menjalnik, ker poka in se zatika itnp... sem pa izpostavil vse težave zato, ker četudi kupi rabljenega, bodo vsaj do konca tega leta na servisu morali odpravit vse te težave. In če bo do 200.000 km nagajal sam napisano, sem poceni skos pršu.
Zadnjič spremenil Kael, dne Pe nov 28, 2008 9:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Pe nov 28, 2008 9:49 am

ja!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 28, 2008 9:54 am

ironmann je napisal/-a: Sam namreč nameravam kupiti avto s tem motorjem (leon 2.0 TDI 170KM). Vem, da je problematičen ta filter trdnih delcev.


Pa le ta sploh ni problematičen :!: Od kod ti to..... :?: ko je čas za "čiščenje" zagori lučka v kabini in potem(če imaš možnost pač) pospešiš v tretji prestavi za par km na 3000rpm (če slediš BC vidiš porast trenutne porabe, ter nekaj malega črnine v špeglu)......meni se je v 14.000 tisočih prižgala lučka(oz. se izpeljal fazo čiščenja) 2x....

Tako kot sem ti napisal v zgornjem postu.......aha: pa če je DPF rabi olje specifikkacije 504 00-507 00; 5-30 (castro ali aral) to so long-life olja, ampak vseeno menjaš na 15.000(če pa nimaš long-life olja, potem na 10.000 tako, kot sem v predhodnem postu napisal...)
Zadnjič spremenil sašo5, dne Pe nov 28, 2008 9:56 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe nov 28, 2008 9:55 am

Zato pa mam jst ročni menjalnik in navaden bencinski motor. :P
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 28, 2008 10:30 am

ban je napisal/-a:Jst sem pač tko to razumel. Recimo da bi bil potencialen kupec za leona bi se na podlagi tega branja malo zamislu. So mi pa vag avti kljub temu še zmeri naj naj, tud sam si lastim vw, na srečo do sedaj ni blo še nobenih težav, kar še ne pomeni da jih bikol ne bo.


In lih kot potencialni kupec je fajn da lepo take zadeve zveš. Pri vseh znamkah je tako,samo je večina lastnikov tako zategnjenih da niti ne upa priznat da je kaj narobe.

Da mal višje odgovorim:

kondens: vsaj pr xenon lučeh ni nobenga problema.

Pr slabostih bi izpostavil še zelo neposrečene prednje brisalce in da mi gredo šparat z tem da ni več amortizerjev pri prednji havbi :roll: (vem malenkosti :lol: )

Kar se same opreme tiče pr FR proti Sportu (oz mislm da je uradno Sport UP) so bl kozmetične zadeve. Števčki, drug volanski obroč, bunka, sedeži so enaki (razn FR loga gor) in pač zunanjost, kjer je pa občutno drugačen le prednji odbijač. ZAdnji pr Sportu pač nima črnega dela in sport k sreč nima crom špeglov :lol:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe nov 28, 2008 10:48 am

CupraR je napisal/-a:Pr slabostih bi izpostavil še zelo neposrečene prednje brisalce in da mi gredo šparat z tem da ni več amortizerjev pri prednji havbi :roll: (vem malenkosti :lol: )

Eh če greš dlakocepit, boš našel za vsak avto 10.000 napak, čeprav so določene stvari res šlamparija brez primere:
- dosedaj še nisem videl Leona s serijskimi odbijači, da bi imel na bokih odbijač na obeh strah pravilno vpet. Vsaj na eni strani, tak kjer prideta skupaj karoserija (naprej od zadnjega kolesa) in odbijač je pr mm lufta
- zasnova je havbe je polom in pol. Imaš moker pokrov od avta in ga odpreš - kam steče vsa voda? Naravnost v motor, res briljantno
- že omenjen spoj obloge in na stranicah vetrobranskega stekla,....

Edin nekaj na zastopim: kaj zaboga je narobe z brisavci pri Leonih? Men je pa ravno to ena najbolj kul rešitev, ker so postavljeni tja gor. Je pa res, da maš na začetku občutek, da furaš avtobus, ker tudi tako brišejo :D :D
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Pe nov 28, 2008 11:14 am

Moje osebno mnenje je, da je to odličen dizelski agregat, ki te ne pusti ravnodušnega 8) Je pa seveda čisto stvar osebne izbire kaj izbrati. Jaz recimo, ko sem kupoval golfa, sem se seveda takoj odločil za bencinarja, ker mi je pač večji užitek voziti bencinarja, pa še poraba je skoraj enaka kot pri dizlu. Daleč od tega pa da je dizelski agregat z 170KM slab. Jaz ti svetujem, da se zapelješ z obema različicama, pa se boš potem lažje odločil kar ti bolj ustreza. ;) Crkneta pa itak lahko oba, če ju voziš kot en b****.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe nov 28, 2008 11:14 am

Eto in ravno zato kar ste napisali do sedaj na tej strani, človek še manj razume t.i. "zvestoba do groba" fanboy-ev posameznih znamk, ki kljub vsem težavam še vedno svoj ljubi avto povzdigujejo v nebesa, druge pa zaničujejo.

Tipičen primer so tile novejši BMW-ji. Ampak kljub vsemu bo 'Bimmer' za nekatere še vedno zakon ter oh in sploh über dojče nad-avto. :roll: Jao, jao, si sploh ne predstavljam kako bi sedaj vsi spljuval kakega korejca, če bi se samo četrt tehle navedenih problemov pojavljal pri njih... :bonk :huh:

Pa BMW ni edini! Tudi novejši Mercedesi in kot že večkrat rečeno VAG grupa imajo precej problemov oz. vsaj precej več, kot so njihovi ponosni lastniki (razen parih svetlih izjem) pripravljeni priznat... In potem se nekateri čudijo, ko jim omeniš, da je Golf precenjen. In dobiš odgovor, češ, kvaliteta se pa ja plača! K*rc pa taka kvaliteta...

Sicer je vse tole samo moje skromno in nepomembno mnenje, toda nisem dovolj bogat, da bi takole "subvencioniral" katerokoli znamko in hkrati še okrog govoril kako zakon je tale moja xy znamka.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe nov 28, 2008 11:20 am

hladni je napisal/-a:Še malo pozitivne reklame: Osebno poznam vsaj 6 lastnikov leonov, v razponu od 105 do 170 in noben nima teh težav kot kael, tak da to ni pravilo. (sam tudi hodim na seat drev, moram malo povprašat če je stanje res tako alarmantno) Celo 140 ps iz leta 2005 je neproblematičen, glava cela, ima 120t km. Polovica vključno z mano pa ima težave s tesnili oken, vendar nam ne piha noter med vožnjo kot kaelu.(še) :wiihuu LP

@hladni: sej sem napisal, da je Leonovo podvozje strašno občutljivo na kvaliteto gum, sklepam da to očitno opažaš predvsem zaradi prekleto neposrednega volana s katerega ti je takoj jasno, kam avto nese in splošnega športnega temperamenta (konkretno podvozje). Npr. pri kakem mehkem avtu, kjer vse vse nagiba kot v ladji na morju, nimaš pojma kaj se z avtom dogaja. Tako da bi znala bit res tudi obutev kriva, da mimogrede obrne kolesa v prazno in odnaša zadnji konec. Je pa res ja, napram toledu gre ta avto kot po tirnicah... ta je bil kar se tega tiče, podobno kot cordobe, poglavje zase. Moreš pa vseeno vedet da tebi hočeš ali nočeš ovinke ESP lepo popravlja (vozil tudi z ESP) in je razlika v legi ko je avto na meji precej opazna.

Kar se tiče pa zgrešenega nakupa: sej sem napisal, da če bi kupoval avto, bi istega kupil še enkrat, le deci motorja in par vrancev več ter da je spisek težav irelevanten, razen omenjenega dvomasovnega vztrajnika (si spregledal del, da me še noben Seat, četudi je malo zagorel, ni pustil na cesti...). Podobno so meni crknale samo žarnice, nosilcev pa niso menjali, ker so B.P. (se pa to pri Leonih na zadnjih lučeh dogaja - povedal serviser). Kondenz v lučeh tudi ni sam moj problem, ampak boš to težavo našel v temi od Tourana, ko je dal en link na ang. stran ko gor surverye od avtov pišejo in tam poročajo o tej zadevi (kondenz). Vendar če bo tip kupil letnik 2007 ima še letos garancijo in res ne vidim razloga, zakaj nebi vseh potencialnih problemov preveril in jo odnesel brez stroškov, zato sem tudi celoten seznam napisal.

Tako da osebno, glede nato kaj vse crkne pri drugih avtomobilih, sem s svojim avtom več kot zadovoljen (lega, poraba, izgled, ...), tudi z zvdržljivostjo, saj ni crknilo še nič takega, kar bi onemogočalo vožnjo in oz. jo uteževalo. Vendar, pa to ne pomeni, da ne vidim grdih kiksov, ki so jih pri proizvajalcu naredili.

In še to: problemi z motorji 2.0 TDI pri Leonih meni niso znani, razen tega dvomasovnega vztrajnika. Tudi poknjene glave pri 2.0 TDI pri Leonu nisem slišal.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 28, 2008 11:55 am

Kael je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Pr slabostih bi izpostavil še zelo neposrečene prednje brisalce in da mi gredo šparat z tem da ni več amortizerjev pri prednji havbi :roll: (vem malenkosti :lol: )

Eh če greš dlakocepit, boš našel za vsak avto 10.000 napak, čeprav so določene stvari res šlamparija brez primere:
- dosedaj še nisem videl Leona s serijskimi odbijači, da bi imel na bokih odbijač na obeh strah pravilno vpet. Vsaj na eni strani, tak kjer prideta skupaj karoserija (naprej od zadnjega kolesa) in odbijač je pr mm lufta
- zasnova je havbe je polom in pol. Imaš moker pokrov od avta in ga odpreš - kam steče vsa voda? Naravnost v motor, res briljantno
- že omenjen spoj obloge in na stranicah vetrobranskega stekla,....

Edin nekaj na zastopim: kaj zaboga je narobe z brisavci pri Leonih? Men je pa ravno to ena najbolj kul rešitev, ker so postavljeni tja gor. Je pa res, da maš na začetku občutek, da furaš avtobus, ker tudi tako brišejo :D :D


Hm glede na koserije morem rečt da v mojem primeru je v nulo vpeto. MAm edino občutek da bo lak bolj občutljiv kot prej.

Brisalci?? ne moti me postavitev, ampak da so kr zelo glasni in da slabše opravljajo funkcijo kokr so na prejšnem modelu. (metlco so k btw, tako da ni to problem).

Pozabl smo pa dodat še kr problematično preglednost Leona. Na račun bolj dinamične karoserije in majhnih oken, pol k vn vidš :lol:

Kokr kol, če prežviš sredinsko konzolo je avto dobr nakup sploh če primerjaš ceno naprom Golfu. Sploh močnejše verzije so še posebej fajn nakup :D močnejši bencinarji (kokr berem tuje forume) so sploh zanesljivi iz prve roke pa povem čez kkšn let :P

Dizlov ne da jih ne bi priporočal, sam se mi osebno zdijo predragi naprom bencinarjem, kjer so pa po večini ži vsi gnani z turbino, kar pa omogoč precejk več navora+občutno nižjo porabo..
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe nov 28, 2008 1:03 pm

Podpis pod tole.

Če ne drugega, vsaj poizkusi TFSI. ;)
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ironmann Pe nov 28, 2008 2:09 pm

Jaz osebno bi vzel rablenjega letnik letnik 2007, ker je še pod garancijo. Če je karkoli narobe morjo zrihtat. Sam bi pa rajši imel dizla predvsem zarad navora, ki ga ta motor ima pa tud poraba je čist normalna. Samo rabljenih leonov fr v slo na avto.net jih ni. V nemčiji je pa dost ponudbe samo spet prideš tja pol pa ni avto tak, kot bi moral bit. pa še slišav sem za neke nove davke na avte. Pa seveda xenon luči, da ti malo pomagajo v ovinkih. Pa tud avto s temi lučmi je men lepši, ampak spet stvar okusa.

Ste pa veliko takih stvari mi povedal, k jest še pomislu ne bi na njih. Nisem se premislil glede leona. Čakam samo kakšno dobro ponudbo. pa če jih je tko mal na netu z tdi mašino pol bi mogl bit dobri.
Sam spet en mehanik mi reče, da ta mašina ni v redi drug pa, da je pol pa nej ti bo kej jasn :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov