Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a Blink-182- Ne nov 30, 2008 2:52 pm

Mislim da se da dobiti za ta denar tudi boljši avto, vendar res ne moreš pričakovati samo 120 k km.
Če ti je to preveč, potem ti res ostane samo še nov avto (no malce pretiravam, ampak vseeno...).
Ne vem zakaj se vsi tako obremenjujete s temi kilometri, če je motor redno servisiran in vzdrževan nima kaj biti. Sploh pa so števci pri starejših avtih, ki imajo tako malo kilometrov po večini prevrteni. Razen če si res našel avto od prvega lastnika, z potrjeno servisno, pa še tu ni 100%

Lp
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Ne nov 30, 2008 7:48 pm

Avto z 200.000 km + se znajo prkazat že kakšne večje napake. Že to, da moraš delat velik servis.
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Ne nov 30, 2008 9:10 pm

Kaj se pa pokaže pri tistih, ki imajo v 10letih 140kkm na 200podlage :?:
tista številka do 150kkm na števcu je zelo magična, ne glede na starost in stanje vozila.
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Po dec 01, 2008 4:06 pm

Moje mnenje je tako: pri 10 let starem avtu je najpomembneje da pleh ni gnil, oziroma, da karoserija ni zategnjena od kakšnega karambola. Motor poglej da ni preveč masten, se tudi vidi, ali je bil opran ali ne. Ali so kilometri realni ali imajo 90 000km podlage pa boš tudi videl, mal poglej obrabljenost zicev, volana, prestavne ročice...
Cena pa mislim da je tam okrog 2400, kar primerna, če je avto v dobrem stanju.
okužen z Rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Po dec 01, 2008 5:01 pm

šinki je napisal/-a:Moje mnenje je tako: pri 10 let starem avtu je najpomembneje da pleh ni gnil, oziroma, da karoserija ni zategnjena od kakšnega karambola. Motor poglej da ni preveč masten, se tudi vidi, ali je bil opran ali ne. Ali so kilometri realni ali imajo 90 000km podlage pa boš tudi videl, mal poglej obrabljenost zicev, volana, prestavne ročice...
Cena pa mislim da je tam okrog 2400, kar primerna, če je avto v dobrem stanju.


Samo nekaj, da te popravim moja Honda ima skoraj 210tkm pa bi ji ocenil po notranjosti prej 80tkm.
Nek avto pa je lahko notri ves obdelan in jih ima 120tkm.

Pri nakupu avta moraš vse preverit od pasov do delujeoče elektronike od podna do spodnjega dela motorja, zato pa je najbolje avto dat pred nakupom na dvigalo, da se vidi, kje je kaj poškodovano, zanič.

Avtor je prašal, kakšne stroške lahko pričkuje v roku enega leta. Ravno prvo leto se pokažejo nekateri problemi, ker pač prodajalec ti ne bo dal popolnoma brezhibno vozilo. Se zna zgodit, da je kakšen avto brezhiben, amapk večina se jih prodaja ravno zaradi tega, ker ali ni bil narejen glavni servis ali so se ga naveličal, največkrat pa zaradi, kakšne večje napake le to skrije prodajalec ZAČASNO toliko, da kupcu dela avto še nekaj časa....premajhen ali prevelik avto nekaj je že od tega.

IN še enkaj tud sam sem šel pred kakima dvema mesecama gledat v CERKNO vw polo 1.0 motor, lastnica je djala, d aje avto nekaramboliran, brezhiben, ampak temu ni bilo tako, kako s elahko zdraven oz. gleda mene in mi laže. Avto je bil drugače na enih vratih rjav flek in po pragu, karamoliran in štrihan pa je bil tako ali tako, seveda ona je trdila drugače
Seveda glede na ceno me je zmotilo to, d aje rjav si ne zasluži, da bi ga nabavil takrat.
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Po dec 01, 2008 5:09 pm

kofy je napisal/-a:Kaj se pa pokaže pri tistih, ki imajo v 10letih 140kkm na 200podlage :?:
tista številka do 150kkm na števcu je zelo magična, ne glede na starost in stanje vozila.


Meni ne bo noben več govoril, kaj pomeni za avto 200.000 km, ker jah izkušnje dajo svoje, take in drugačne. Ne govorim samo o enem avto temevč o 20 avtih in več. POgledal ap sem jih sigurno do zdaj več, kot 50 avtov. Ne vem, kje sem dobil toliko časa, ampak vseeno sem si ga vzel
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po dec 01, 2008 8:45 pm

Bolje rečeno kupoval si avtomobile z 200.000 km. Nekaj drugega pa je kupit nov avto in z njim prevoziti 200.000 km.

Gre za (bistveno) drugačne izkušnje.

Glede 200.000 in več km - pri sodobnem, predvsem pa redno vzdrževanem vozilu nič posebnega

Ta vikend sem se na razmeroma dolgi relacij vozil z avtom, ki ima cca 230.000 km. Povsem običajen SLO avto, na trgu vreden optimističnih 2000 EUR, v avto-hiši pa praktično "drobiž".

Vožnja dovolj udobna in prijetna, edina "napaka" avtomobila je, da ga v kratkem čaka večji servis, ki bo veljal lep (beri:precejšen) del vrednosti vozila.

Na takem primeru bi lahko naredili debato o racionalnosti oz kaj se lastniku takega vozila bolj splača:
Avto v avto-hiši ocenijo z "drobiž", v bistvu pa tehnično brezhiben, praktično brez lepotnih napak, pa tudi nadaljnih 100.000 km brez težav "preživi" brez posebnih stroškov.
Je racionalno plačati za servis praktično toliko kot je avto vreden in se voziti nadaljnih 100.000 km, ali strošek servisa vložiti v nov/novejši avto ?

LP
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po dec 01, 2008 9:55 pm

Za ta avtomobil pride menjava jermenov in redni servis(material+delo)seveda pri popoldancu okrog 200€ :idea:
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Po dec 01, 2008 11:15 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Bolje rečeno kupoval si avtomobile z 200.000 km. Nekaj drugega pa je kupit nov avto in z njim prevoziti 200.000 km.

Gre za (bistveno) drugačne izkušnje.

Glede 200.000 in več km - pri sodobnem, predvsem pa redno vzdrževanem vozilu nič posebnega

Ta vikend sem se na razmeroma dolgi relacij vozil z avtom, ki ima cca 230.000 km. Povsem običajen SLO avto, na trgu vreden optimističnih 2000 EUR, v avto-hiši pa praktično "drobiž".

Vožnja dovolj udobna in prijetna, edina "napaka" avtomobila je, da ga v kratkem čaka večji servis, ki bo veljal lep (beri:precejšen) del vrednosti vozila.

Na takem primeru bi lahko naredili debato o racionalnosti oz kaj se lastniku takega vozila bolj splača:
Avto v avto-hiši ocenijo z "drobiž", v bistvu pa tehnično brezhiben, praktično brez lepotnih napak, pa tudi nadaljnih 100.000 km brez težav "preživi" brez posebnih stroškov.
Je racionalno plačati za servis praktično toliko kot je avto vreden in se voziti nadaljnih 100.000 km, ali strošek servisa vložiti v nov/novejši avto ?

LP


Daleč od tega najmanj kilometrov jih je imel 80tkm največ pa 390tkm.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To dec 02, 2008 8:08 am

To je praktično isto - novega avtomobila verjetno še nisi imel oz kupil. In seveda z njim prevozil 200.000 km.


LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov