šinki je napisal/-a:Moje mnenje je tako: pri 10 let starem avtu je najpomembneje da pleh ni gnil, oziroma, da karoserija ni zategnjena od kakšnega karambola. Motor poglej da ni preveč masten, se tudi vidi, ali je bil opran ali ne. Ali so kilometri realni ali imajo 90 000km podlage pa boš tudi videl, mal poglej obrabljenost zicev, volana, prestavne ročice...
Cena pa mislim da je tam okrog 2400, kar primerna, če je avto v dobrem stanju.
kofy je napisal/-a:Kaj se pa pokaže pri tistih, ki imajo v 10letih 140kkm na 200podlage![]()
tista številka do 150kkm na števcu je zelo magična, ne glede na starost in stanje vozila.
KARL ABARTH je napisal/-a:Bolje rečeno kupoval si avtomobile z 200.000 km. Nekaj drugega pa je kupit nov avto in z njim prevoziti 200.000 km.
Gre za (bistveno) drugačne izkušnje.
Glede 200.000 in več km - pri sodobnem, predvsem pa redno vzdrževanem vozilu nič posebnega
Ta vikend sem se na razmeroma dolgi relacij vozil z avtom, ki ima cca 230.000 km. Povsem običajen SLO avto, na trgu vreden optimističnih 2000 EUR, v avto-hiši pa praktično "drobiž".
Vožnja dovolj udobna in prijetna, edina "napaka" avtomobila je, da ga v kratkem čaka večji servis, ki bo veljal lep (beri:precejšen) del vrednosti vozila.
Na takem primeru bi lahko naredili debato o racionalnosti oz kaj se lastniku takega vozila bolj splača:
Avto v avto-hiši ocenijo z "drobiž", v bistvu pa tehnično brezhiben, praktično brez lepotnih napak, pa tudi nadaljnih 100.000 km brez težav "preživi" brez posebnih stroškov.
Je racionalno plačati za servis praktično toliko kot je avto vreden in se voziti nadaljnih 100.000 km, ali strošek servisa vložiti v nov/novejši avto ?
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov