Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 12:45 pm

Ko je bila še nafta ceneje od bencina, se je za avtomobil B-D povnil ves strošek ki je bil dražji od bencinarja šele po 5 letih ali po prevoženih 100 000km pisalo v revijah in bilo objavljeno tudi na tv-ju
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 12:48 pm

hladni je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Res da je razlika u vzdrževanju avtomobila minimalna, samo je pa dizel večji strošek pri registraciji,cestnini, in še nafta je dosti dražja. Poraba dizel ali bencin je pa tudi že nekje enaka, saj se tudi dizel motor že zavrti v iste obrate kot bencinar, in nato je tudi obraba materiala enaka


Čuješ, pa kaj ti si prebral kaj si napisal? zakaj je reg. višja? Zato ker dizl glasnejši verjetno ne....
Poraba je enaka? Daj no....
Iste obrate? Tale pa je.....biser.


Nevem če je še ampak pri dizlih si moral plačati še EKO takso, in tudi pri zavarovanju nista bila bencinar in dizel na istem seznamu.
Za obrate se nekateri dizli ravnotako zavrtijo tudi do 5000 obratou, voziš se pa ravnotako z dizlom pod 2000 obrati kot jaz z bencinarjem tako da :?:


Ja treba si bo malo golfa 2 dizla sposodit in se sam prepričat, da pišeš neumnosti. Recimo vagov 1.6 doseže max.navor šele pri 3800obratih in to le borih 148. Dizl pa pri 1700 in to 250. Pri 5000 obratih več navora ni, oziroma krivulja strmo pade. Pri benzu pa si konstantno na 5000 ali več obratih če se hočeš kam premaknit.


Nemoreš zdaj primerjat stare dizle, ki so se vrteli do max cca 2500 to so bili neuničljvi motorji.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
slovenc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So avg 16, 2008 12:49 pm

Napisal/-a slovenc Ne jan 04, 2009 12:50 pm

Ja tukaj lahko mešamo med idared in jonatan jabolki :D
Res je za čist natančno primerjavo mormo vzet dva poplnoma enaka avtomobila z različnima motorjama.
Cena servisne ure je povsod približno ista. Razen pri popldancih.Cena materiala je tudi tam nekje.
Da se razumemo ne hvalim svojega avta, z njim sem zadovoljen tako kot sem bil s Škodo. Oba sta imela dobre in slabe lastnosti. Škodo sem prodal ker so mi jo razbili, fiat je v moji lasti zato ker sem za denar ki sem ga odštel zanj največ dobil. Drži,da mu cena hitro pade, ampak dokler me ne zaj...a mi dol visi za to. Tudi ni avto ki je poceni za vzdrževanje. Žal. Jaz pravim da je vsak avto dober dokler ga ne serje.
Sicer smo pa zašli iz teme.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne jan 04, 2009 12:56 pm

No jst sem imel možnost vozit že veliko avtomobilov in kr neki sem jih tudi mel v lasti in jih zamenjal.
Razlike seveda so in to že ob nakupu avtomobila,če gledamo kr nakup novega avtomobila je velikokrat dizel dražji a vedno temu ni tako.Velikokrat imaš sedaj možnost kupit novega dizla po ceni bencinarja pač različno od akcije.
Torej servisi so tam tam pač odvisno ali je to redni servis ali izredni.Pri rednih servisih sta oba tipa kr izenačena ali pa je razlika zanemarljiva pri izrednih servisih..... pa je dizel mnogo dražji kot bencinski brat to mi pa nebo noben uporekal.
Pri dizlih od WV se z uvedbo novih motorjev že pojavljajo napake tko kot jih je imel reno in to zarad naše vrhunske nafte,da ne omenjam kaj vse lahko gre k hudiču.Prevereno na WV servisu bil poleg pri novem passatu pa nebom zj blatil znamke.
Dizli imajo lahko v izrednih primerih strašanske stroške od brizgalnih šob,turbine do pumpe in podobno bencinski bratje malo manj.
Torej,če gledamo na daljši rok je lahko pri dizlu mnogo več sitnosti in stroškov kot pri bencinarju ampak zj govorim o izrednih primerih.
Oba tipa imata svoje prednosti in slabosti o porabi pa ne mislim fantazirat,ker vem kolk mi je pil Leon in kolk mi pije Honda.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jan 04, 2009 2:02 pm

Eden od uporabnikov je napisal sledeče:

Nevem če je še ampak pri dizlih si moral plačati še EKO takso, in tudi pri zavarovanju nista bila bencinar in dizel na istem seznamu.
Za obrate se nekateri dizli ravnotako zavrtijo tudi do 5000 obratou, voziš se pa ravnotako z dizlom pod 2000 obrati kot jaz z bencinarjem tako da


Eko takse za dizle pri nas ni bilo...nikoli. Kot so ti že povedali, se zavarovanje plačuje po KW...že dolgo časa.
Z dizlom se res voziš na 2krpm...ampak ko prtisneš gas, se dizl premakne....bencinar je pa do 4krpm mrtev ko krava.

Glede stroška turbine, pumpe, diz...itd: Turbine crkujejo, ker nesposobni šoferji hladne mašine preganjajo do rdečega polja, vroče pa takoj ugašajo. Pumpe in dize pa crkujejo zato, ker denar za nov avto je, za nafto pa ne...in je treba vozit na kurilca. Povrhu vsega pa pumpe in dize crkujejo tudi zato, ker imajo za sabo po števcu 100kkm, dejansko pa vsaj 350kkm.

Kar se tiče cene samega vzdrževanja (filtri,olje,svečke,jermeni,španerji) B in D motorja sta pa oba tu-tu.Razlike je morda za en pir al pa še to ne.

LP!
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Ne jan 04, 2009 2:02 pm

Večna tema in kregarija, ja :roll:
Vzrževanje je približno isto. Pri dizlu edino pride drago, če gre kaka pumpa ali pa turbina, ipd. ...tukaj se lahko vrtijo cene po 1000€ in navzgor :!: Ponavadi je to pri kakih ''šoferčkih'' tipa > službeni avto - turbo dizel - cepec - katastrofa :roll:
Če delaš več kot 20000 km na leto in relacije se še kako splača dizel.
Razlika je edino v zvoku motorja - dizel ima bolj ''traktorski'' :P

LP
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne jan 04, 2009 2:52 pm

lancia hf je napisal/-a:Res da je razlika u vzdrževanju avtomobila minimalna, samo je pa dizel večji strošek pri registraciji,cestnini, in še nafta je dosti dražja. Poraba dizel ali bencin je pa tudi že nekje enaka, saj se tudi dizel motor že zavrti v iste obrate kot bencinar, in nato je tudi obraba materiala enaka


Tale je res bosa. Jaz pri sebi plačam manj pri registraciji kot "enakovreden" 1.4 bencinc v istem avtu, pri porabi se pa tud kr dost pozna - je pa res, da ni povsod isto - nekje je dost razlike, nekje je minimalna...

Omenil si, da se da in z dizlom in bencinarjem peljat pri 2000 obratih. Pri konstantni vožnji pri takih obratih že, kaj je pa pri vožnji v klanec, je pa druga zgodba ;)

Ampak kot že 364 drugih istih tem - sama kregarija, kateri je boljši :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost