Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Sr mar 04, 2009 10:34 am

Do tam ko se je začelo vzpenjat so me spremli, mislim da je je šla pot mim arkanove beznice.
Sem posnel, bom dal youtube muvie. In gledam film in evo 4runnerca na posnetku, takrat ko še nisem razmišljal o nakupu. jaoo.

takole je zgledalo, samo mi je audio skenslalo.

http://www.youtube.com/watch?v=SdXjeyRsruo
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Sr mar 04, 2009 8:53 pm

Zaenkrat toyota adria dela poizvedbo o tem modelu in možnostjo za eu trg.
tukaj bi bilo fino, da bi _furby_ povedal, če ve, kam so bile 4runnerce iz luke koper namenjene.
Ker vsaka možnost, da so bili avti legalno in uradno prepeljani, homologirani in registrirani v EU, je potem možnost, da uporabim te podatke za podlago pri homologaciji v slo.

Problem je tudi, da mi je prodajalec dal 13 mestno VIN številko, pri adriji pa so hoteli 17 mestno. 13 mestna je kao frame number, medtem ko je prodajalec rekel, da imajo vsi UN avto 13 mestno VIN zaradi lažjega razpoznavanja.
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr mar 04, 2009 10:24 pm

Folk pa kwa je z vami.....
Ne kupujte takega avta s Kosova.
Ta dobesedno ne moreš lepo ravnat z avtom, ker je cesta hujša od makadama.
Luknje so velike po cca 1 meter( dolžine) in cca 5-10 cm globoke, dejansko se jih res stežka umakneš....
Pred Prištino cca 5 kilometrov popravljajo cestišče in je vse u kurcu....
Blata in peska je toliko na cestišču da ne morš verjet, vsi avto so speskani spodaj.


Dejansko bi moral opravit barvanje spodnjega dela avtomobila, menjati bi moral skor celo podvozje ( roke, končniki, itd)....

Mislim, lahko vam povem kako je na Kosovu iz prve roke......
E60 525dA M-Optic, 2005
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Sr mar 04, 2009 11:31 pm

zbrisal, ker ni pomembno
Zadnjič spremenil DWR, dne Pe mar 06, 2009 10:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 05, 2009 8:22 am

DWR je napisal/-a:Po mojih izkušnjah pri prehodu čez celo državico ni bilo nobenih lukenj, ceste primerljive ali boljše od naših lokalnih z izjemo cest v gradnji, ampak tam je hitrost 3.

O tem nimam pojma, tako da tega komentiral ne bom, je bila pa cesta čez albanijo "sama jama".

DWR je napisal/-a:Je pa tu govora o terenskem vozilu toyota, za katerega velja da ima poleg pucha in mogoče kakega defenderja najtrpežnejše podvozje. Če je treba zamenjat kak končnik, pa je to potrošna roba.


No to velja za heavy duty toyote ala landcruiser 80HDJ, toyota 4runner je pa bolj soft terenc, bolj podobna kot pajero sport ali nissan terrano. 4runner ni nek strašen terenc, že zaradi prve preme (ki ni toga) in zaradi vijačnih vzmeti, zdržijo bistveno manj kot listnate (seveda je pa vožnja na vijačnih vzmeteh mnogo udobnejša).

Kar se pa tiče končnikov, na ferozi (zelo podobna zgradba prednjega dela) imam še original končnike iz leta 1990, pa ne kažejo niti najmanjše namere, da bodo crknili ali kaj podobnega.

DWR je napisal/-a:Načeloma ima avto šasijo in zaščiten spodnji del školjke, tako da obnova in zaščita za 150€ še ne spravi človeka u bankrot.


Vprašanje kako je zaščiten spodnji del in koliko so te 4runnerce težje od običajnih. Zaradi min na cestah so morali kaj ojačat ja, ampak na kakšen način?

Drugače pa slaba zaščita je slabša, kakor če te zeščite nebi bilo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Če mar 05, 2009 9:11 am

Zaenkrat slabo kaže.
Tojota adria pravi da je avto "general spec", se pravi da nima nobenih evropskih skladnosti, čeprav jim najbrž ustreza.
Uradno takega avta zaenkrat v EU ni.
So take mašine in so po obliki takšni modeli, kombinacije pa ne.
Zadnjič spremenil DWR, dne Pe mar 06, 2009 10:36 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 05, 2009 10:03 am

No ja, 4runner ni nek znak trpežnosti, je bolj podobna rav4, kot pa eni LC-jki. Je pa vsaj 5x cenejša od kake heavy duty toyote, kakršne uporabljajo na misijah v afriki.
Old subarus never die, they just get faster!
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Če mar 05, 2009 11:14 am

zbrisal, ker ni pomembno
Zadnjič spremenil DWR, dne Pe mar 06, 2009 10:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Če mar 05, 2009 3:36 pm

Sem kontaktiral tipa, ki sem ga slučajno našel s takšnim avtom na google earth in mi je napisal:

...Sorry to tell you but I am not in Kosovo anylonger.
The UN mission has been taken over by European Union.
As far as I have heard the EU bought these cars from UN so they are still running in Kosovo.
I am quit sure they have MUCH more than 160.000 km, though the condition is still ok.Here is the link to UN in Kosovo...
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun Če mar 05, 2009 3:53 pm

Imaš pa eno drugo varianto, da ga uvoziš kot zdomec, potem ne rabi vozilo izpolnjevat nobenih predpisov in EU homologacijskih zahtev, saj ga uvažaš kot svojo lastnino. Glede na to, da se gre za Kosovo bi si ga doli registriral nase ter prav tako nekako tam uredil začasno prebivališče, kar bi se nekako dalo glede na njiho pravno in zakonsko ''urejenost''. Lastnik moraš biti najmanj 6 mesecev in tako dolgo moraš tudi doli imeti prebivališče!!! Potem ga uvažaš kot lastnino povratnega zdomca. V tem času se voziš v SLO na KS tablice... cariniš in prijaviš ga po 6tih mesecih.
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Če mar 05, 2009 11:11 pm

Res huda varjanta.
Če še malo razmišljam naprej.
Npr če je en njegovih kolegov začasno prijavljen tam dol, živi pa tukaj -ker ima prodajalec eno vezo v grosupljem zarad transporta vozil-, bi ga ta "grosupeljčan" lahko kao kupil in pisal nase na kosovem, ga tu po pol leta carinil in homologiral.
In po opravljenih postopkih prodal npr enemu naključnemu meni..

Mene kot solđerja ne vem kako bi gledali v OVSovci, če bi se prijavljal tam doli.:)
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun Pe mar 06, 2009 5:55 pm

Lahko bi šlo na to varianto kot si omenil, da ti ga en od doli pripelje gor nanj registriranega. Ampak, če si doli na misiji kot vojak potem imaš začasno prebivališče doli, na to varianto bi mogoče tudi šlo pozanimaj se če ti voska izda da si bil recimo 6 mesecev oz. koliko pač misija traja doli, vendar šele ko zaključiš službovanje na Kosovu. Samo potem bi moral ti kupiti avto takoj ob začetku misije, da ko se vračaš in ga vzameš s seboj ga imaš že več kot 6 mesecev v lasti.
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Pe mar 06, 2009 8:17 pm

Če bi že bil dol, ni pogojev da se za čas misije prijaviš, ker si v bazi, ki ozemeljsko ni teritorij države gostiteljice. In potem še en avto pripeljat domov.
Malo bom še počakal, kaj bojo EUjevci rekli, ker sem dobil en kontakt in če ne bo nič pametnega, bom probal prek prodajalca nekaj se dogovorit, če bo za varjanto prodaja tam dol, registracija, uvoz.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe mar 06, 2009 10:15 pm

DWR je napisal/-a:Res huda varjanta.
Če še malo razmišljam naprej.
Npr če je en njegovih kolegov začasno prijavljen tam dol, živi pa tukaj -ker ima prodajalec eno vezo v grosupljem zarad transporta vozil-, bi ga ta "grosupeljčan" lahko kao kupil in pisal nase na kosovem, ga tu po pol leta carinil in homologiral.
In po opravljenih postopkih prodal npr enemu naključnemu meni..

Mene kot solđerja ne vem kako bi gledali v OVSovci, če bi se prijavljal tam doli.:)


pol si pa verjetno z mojim kolegom dol ? mate kakega belokranjca med vami?
litr bencina, litr olja ;)
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR So mar 07, 2009 10:30 am

Uh nene, sem bil med dopustom dol, civilno prečkanje u črno goro.
Iz bele krajine pa pri nas ni nobenega, najbrž dela v Lj ali v Ce.
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Ne mar 08, 2009 1:07 am

Še odgovor od osebe, ki ga službeno še fura in bi ga tudi rad imel privat

Thanks for your mail. I'll try and answer your ? as good as I can.



The 4-runners was a donation from Japan to UN in Kosovo in '99, where there came a huge number. I dont know how many.



When UN started to down seize here, a lot of them were repainted, and sold to private car dealers. As you probably know, many of them where painted red and white, coca-cola's, being used for patrols. Driven by a lot on indias, pakistani, africanis etc. And these cars probably have the most milage on the meter. So these cars are to avoid. But I think all of them were painted white, so you have to look good after the red color below, and avoid it.


The cars that was white all the time, were mostly driven by adm. staff, and not so much on dirt-roads etc.



When I was here in 2005, I also "fall in love" with "my" car, and wanted to buy one. I think they were sold for like 2000 euro - but don't hang me on that. But, it was not possible for individuals to buy them, (even not inside the system), instead they were sold in a package to car dealers in Kosovo, who then repaired them, and sold them of.



So today there are a lot of these old UN-vehicles driving around, privately owned, or owned by municipality or some other official organisation. And the a still running good, even if they are all 10 years old.



Average milage could be between 140-160.000 km. Or anything between 100 - 200.000 km. The coca-colas probably more. Mine has gone 120.000, and is still in a very good condition. Also taken in consideration, it has been driven by many diff. people, (some of them should never have had a drivers license), and all the time on very bad roads. But I think UN took good care about the vehicles, and did good maintance on them.



I think you are right, that it might be difficult to get them registered in EU, as they probably don't comply with all the "strange" rules we get in EU. No KAT-filters and probably some other things. Also, if it has no homologation attest in Europe, it might be difficult to get number plates on in an EU-contry.



But if it is possible for you to get one from Germany, which is allowed to use in Germany, AND you can use it in Slovenia, that would probably be your best way to get one. I don't think that the price at 6.500 euro is so unrealistic, if it is in a good shape.

I don't think you will find it much cheaper here.



If you want, I can try and find out, what the prices would be here, from a privat car dealer. It might be a bit cheaper for you to go to Kosovo yourself to buy it, on the other hand, if a german car dealer have done all the paper work for you, and it is "accepted" in EU, that might be the easiest way to get it, instead of having a lot of hazzel yourself.



About the state of these vehicles. There might be a few scarthes and bumps on them, but they just drive and drive and drive. It is a very strong car, every thing is working very good on it, and every one enjoys driving them. People prefer these 10 yrs old ones instead of the brand new Nissan patrols. (only thing missing is a robot for the wiper) All of them have air condition. Manual windows.



Well, I think that was answer to most of your ??. Write back to me, if you want some more infos, and I will try and help you out.

Let me know, when you get one, where you got it from, and for how much.



Good luck !
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 08, 2009 8:00 am

Kaj lahko ti meni poveš....zakaj si se zapiču v te "gare" od "tam-dol"? Kaj se to ne prodaja tudi pri nas...po možnosti bolje ohranjeno...in po liniji najmanjšega odpora (brez fukaraja s homologacijo....uvozom...itd)?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne mar 08, 2009 9:45 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Kaj lahko ti meni poveš....zakaj si se zapiču v te "gare" od "tam-dol"? Kaj se to ne prodaja tudi pri nas...po možnosti bolje ohranjeno...in po liniji najmanjšega odpora (brez fukaraja s homologacijo....uvozom...itd)?

LP!


Ja tiste, ki se prodajajo, se prodajajo za zlato, pa še nič ohranjene niso.
Old subarus never die, they just get faster!
 
DWR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po mar 02, 2009 9:38 am

Napisal/-a DWR Ne mar 08, 2009 9:48 am

Ta karoserijska oblika (96-02) v kombinaciji s to mašino se v celi EU ne da dobit, ker nikol ni bil namenjen za ta trg.
Starejši model 91-95 pa je težko dobit euro2, čeprav motor je identičen s katalizatorjem in poganja še marsikero drugo toyoto.
Že mesece spremljam vse možne varjante, anet, mobile in scout in spraševal po tujih forumih in se jebal z nemščino, ampak tega avta v EU ni.

Situacije je podobna kot v US, kjer po letu '86 do danes toyota ne prodaja dizlov, in se folk tam muči dobit diesel motor 2.4 ali 3.0 td.

načeloma je ena sprejemljiva 4runerca na anet, ki tudi nebi zahtevala veliko vložka v školjko, samo malo prešraufat material.
Ne vem pa, v kakšnem stanju je podvozje in mašina je in še čakam da avtocenter.si omogoči preverjanje števila lastništev na Slo tleh,
da potrdim ali ovržem prvo možno laž prodajalca...in potem na ogled.
Ke po izkušnjah, ko prodajalca dobiš ne eni laži, počasi sčivka vse ali pa se zavije v zmeden molk, kar pa marsikaj pove.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2656333&show=
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 08, 2009 10:07 am

A...to je pa potem druga pesem. No velik sreče pri nakupu.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov