Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Pe apr 17, 2009 4:12 pm

Predvidevam, da slabo pozaš zgodovino znamke LANCIA .

Priporočam, da si pogledaš njeno zgodovino, predvsem v smislu LANCIA:konkurenca, skozi vsa obdobja.

THESIS npr. nima praktično nobenega spodobnega/razredu primernega agregata - glede na "motorizacijo" te znamke v recimo 50', 60' letih prejšnjega stol.

LP
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe apr 17, 2009 4:28 pm

Doktor;
glede servisov teh letnikov Maseratijev (Ghibli&Quattroporte) se
ne strinjam s teboj. Tudi nekateri po tvojem "popoldanski mehaniki"
obvladajo "šravfanje" teh Maseratijev. Dele greš iskat v Avstriji ali
Italijo. On ti jih pa zamenja. Samo poznati moraš "prave" ljudi.

Ob normalni uporabi ni kakšnih prav velikih stroškov vzdrževanja.
Razen, ko zaropata nekaj ne bi smelo. Drago je zavarovanje.

Ko greš gledati v drobovje teh Maseratijev, vidiš iz katerih delov
so skupaj znešeni.

Tudi Alfa 156 GTA ni ravni poceni za vzdrževanje. Upam, da se strinjaš.
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe apr 17, 2009 5:47 pm

Doktor je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Lancia je pač že od nekdaj prestižna znamka.


Od prevzema (FIAT) dalje predvsem/kvečjemu prestižni FIAT.

Prestiža, predvsem pa avandgarde, ki je bila zaščitni znak starejših avtomobilov te znamke od takrat ni več.


LP



Tako povšalne in neutemeljene argumente pišete da kr glava boli.
Si mogoče že kdaj peljal ta avto? Mislim,da ga še v živo videl nisi,pa ga komentiraš.
Dejstvo je, da ko je avto prišel "na svet" so se prodajalci mercedesa zelo bali takšnega konkurenta,saj je definitivno( po vgrajenih materialih, kakovosti in naprednosti) bil pred MB. To mi je povedal mehanik na pooblaščenem servisu MB. Ker pa je bil marketing Lancie zelo zelo slab( slaba promocija...) je avto po krivici po potonel. Ergonomijo je razvil svetovno znan psiholog, kakovost avta takšna na vrhuncu itd..
Preberite si tale test:

http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?t=14061

Ps: Tudi sam sem se peljal v thesisu in vem kakšen je filing.
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe apr 17, 2009 5:52 pm

Doktor je napisal/-a:Predvidevam, da slabo pozaš zgodovino znamke LANCIA .

Priporočam, da si pogledaš njeno zgodovino, predvsem v smislu LANCIA:konkurenca, skozi vsa obdobja.

THESIS npr. nima praktično nobenega spodobnega/razredu primernega agregata - glede na "motorizacijo" te znamke v recimo 50', 60' letih prejšnjega stol.

LP


joj ti res nevem kaj govoriš. Osebno sem se peljal z 2.4jtd(150hp) avto pospešuje izredno dobro, agregat je odličen prav za ta avto. Itak pa ni avto za dirkat ampak za umirjeno in prestižno vožnjo; za užitev v vožnji.
Poskusi se peljati z 2.4 jtd, potem pa komentiraj.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Pe apr 17, 2009 6:21 pm

ima sosed thesisko, res me prav neki nenavadni prijeteni občutki oblijejo zmeri ko jo vidim, čudno, to glede merceseda sem pa tut jst že slišal, da so se bali te lanice ko hudič križa, pač jim marketing ni stekel...
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe apr 17, 2009 6:46 pm

snikerson je napisal/-a:ima sosed thesisko, res me prav neki nenavadni prijeteni občutki oblijejo zmeri ko jo vidim, čudno, to glede merceseda sem pa tut jst že slišal, da so se bali te lanice ko hudič križa, pač jim marketing ni stekel...


ja res je škoda..zamenjat ljudi v marketingu pri lancii!
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Pe apr 17, 2009 7:01 pm

Doktor je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Lancia je pač že od nekdaj prestižna znamka.


Od prevzema (FIAT) dalje predvsem/kvečjemu prestižni FIAT.

Prestiža, predvsem pa avandgarde, ki je bila zaščitni znak starejših avtomobilov te znamke od takrat ni več.


LP


Čisto zares? Povsem prepričan?

OGLEJ SI JO

Motorji pa tudi niso čisto anemični. Upoštevaj, da tukaj ne gre niti za kanček športnosti, ampak je njeno poslanstvo vrhunsko udobje.

Ampak to je vse offtopic...

ON:
Mislim, da s servisiranjem Maseratija ne bi smelo biti večjih težav, glede na to, da v Italiji to sploh ni zelo redek avto. Se je pač treba do Trsta zapeljat.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe apr 17, 2009 7:53 pm

Doktor: Jah žal je situacija glede Lancie bila pač taka. Fiat ni imel RWD platforme za Thesisa. Motorji so ob prihodu na trg bili definitivno konkurenčni, notranjost in materiali pa so konkurenčni še zdaj (pravtako lepo spoliran Thesis na cesti deluje kot avto, ki je letos prišel na trg).

Če bi se avto prodajal kot je treba, bi sigurno videli kakšno močnejšo različico, a še vedno bi bil problem stlačit prečno kakšen V8 not, seveda ob pogonu na vsa 4 kolesa. Edina realna opcija bi bil 3.2 V6 s turbo puhalom, a za razvoj kaj takega Fiat tik prek skorajšnjim bankrotom ni bil sposoben.

Torej je celotna zadeva nanesla na to na kar pač je. Je pa kot ste že eni rekli Thesis usmerjen v udobje, eleganco in stil, športnosti ne pozna, najboljše pa se počuti na avto cestah.


V tem trenutku razen Ferrarija in Maseratija nobena tovarna v italiji ni to kar je nekoč bila, še najmanj Lancia in Alfa, in v naslednjih par letih sploh za Lancio ne pričakujem, da bi imela v ponudbi prestižne limuzine in prestižne kupeje. Pravtako verjetno Alfa še en čas ne bo imela avta ki bi se po moči kosal z M3 in RS4 ter M5, RS6,...

Je pa zame osebno Thesis zadnja prava Lancia. Elegantna, s stilom, zelo drugačna, vpadljiva, nekonvencionalna, redka, skratka zelo posebna in meni zelo lepa.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe apr 17, 2009 8:09 pm

M;
kakšna Italija. Fantje znajo "šraufat" tudi v SLO. Samo poznat moraš te ljudi.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe apr 17, 2009 8:15 pm

Jao kako lahko napisete "masserati, maseratti, quatroporte, qqqatrroportte
mislim manjka vam logika da uspete tako napačno napisat besede.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
JZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:02 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a JZ So apr 18, 2009 6:32 am

mislim da je tema ušla nadzoru, glede alfe gta sem se že pozanimal zelo rade crkujejo in to takšne stvari za katere niti pomisliš ne da bo šlo kdaj v maloro, poleg tega mi je avto premajhen rabim limuzino. Lancia edfenitivno odpade ker se mi ne dopade, registracija ni tako velik problem imam max bonus, letno pa delam cca 5.000 km. Osebno tudi mislim da pri nas obstajajo mehaniki ki ti zameljajo dele, problem so samo deli, za katere bi se moral voziti v Italijo ali Avstrijo zamenjati nekaj na motorju bodisi Maserati bodisi Clio pa menim da je eno te isto sr... no seveda so razlike ampak v osnovi so vsi motorji isti. Eden je omenil da se MB boji konkurence v Maseratiju, to mislim da je težko mogoče, saj je kvaliteta izdelave popolnoma druga, ok je športno vozilo pa je popolnoma predvidevati da gre sklopka tako hitro v menjavo, ampak da pa sta pri teh km že obe turbini menjani? Vem da lahko turbini uničiš v enem korku, vendar oseba ki ima takšen avto 15 let zna ravnati z njim tako kot je treba. Moj namen je večja limuzina klase S ali A8 in menim da je opcija Quatroporte nekaj posebnega avto je redkost in ekskluzivnost ki ne bo nikoli zamrla to pa je tudi slaba stran tega redkost - redki deli pa se bojim da bo za vsako malenkost avto stal 1 mesec pri miru.
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M So apr 18, 2009 7:40 am

JZ je napisal/-a:mislim da je tema ušla nadzoru, glede alfe gta sem se že pozanimal zelo rade crkujejo in to takšne stvari za katere niti pomisliš ne da bo šlo kdaj v maloro, poleg tega mi je avto premajhen rabim limuzino. Lancia edfenitivno odpade ker se mi ne dopade, registracija ni tako velik problem imam max bonus, letno pa delam cca 5.000 km. Osebno tudi mislim da pri nas obstajajo mehaniki ki ti zameljajo dele, problem so samo deli, za katere bi se moral voziti v Italijo ali Avstrijo zamenjati nekaj na motorju bodisi Maserati bodisi Clio pa menim da je eno te isto sr... no seveda so razlike ampak v osnovi so vsi motorji isti. Eden je omenil da se MB boji konkurence v Maseratiju, to mislim da je težko mogoče, saj je kvaliteta izdelave popolnoma druga, ok je športno vozilo pa je popolnoma predvidevati da gre sklopka tako hitro v menjavo, ampak da pa sta pri teh km že obe turbini menjani? Vem da lahko turbini uničiš v enem korku, vendar oseba ki ima takšen avto 15 let zna ravnati z njim tako kot je treba. Moj namen je večja limuzina klase S ali A8 in menim da je opcija Quatroporte nekaj posebnega avto je redkost in ekskluzivnost ki ne bo nikoli zamrla to pa je tudi slaba stran tega redkost - redki deli pa se bojim da bo za vsako malenkost avto stal 1 mesec pri miru.


je, je malo ušla nadzoru. mislim, da glede na bližino Italije deli ne bi smeli biti prevelik problem. na ebayu se kar najde...

EBAY-IT
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So apr 18, 2009 8:22 am

Res je. Tile Bi-Turbo motorji bi naj bili slaba reklama za Maserati, skratka pregovorno niso bili zanesljivi, koliko je pa v tem resnice pa lahko povejo samo lastniki.
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor So apr 18, 2009 8:40 am

JZ je napisal/-a:mislim da je tema ušla nadzoru, glede alfe gta sem se že pozanimal zelo rade crkujejo in to takšne stvari za katere niti pomisliš ne da bo šlo kdaj v maloro, poleg tega mi je avto premajhen rabim limuzino. Lancia edfenitivno odpade ker se mi ne dopade, registracija ni tako velik problem imam max bonus, letno pa delam cca 5.000 km. Osebno tudi mislim da pri nas obstajajo mehaniki ki ti zameljajo dele, problem so samo deli, za katere bi se moral voziti v Italijo ali Avstrijo zamenjati nekaj na motorju bodisi Maserati bodisi Clio pa menim da je eno te isto sr... no seveda so razlike ampak v osnovi so vsi motorji isti. Eden je omenil da se MB boji konkurence v Maseratiju, to mislim da je težko mogoče, saj je kvaliteta izdelave popolnoma druga, ok je športno vozilo pa je popolnoma predvidevati da gre sklopka tako hitro v menjavo, ampak da pa sta pri teh km že obe turbini menjani? Vem da lahko turbini uničiš v enem korku, vendar oseba ki ima takšen avto 15 let zna ravnati z njim tako kot je treba. Moj namen je večja limuzina klase S ali A8 in menim da je opcija Quatroporte nekaj posebnega avto je redkost in ekskluzivnost ki ne bo nikoli zamrla to pa je tudi slaba stran tega redkost - redki deli pa se bojim da bo za vsako malenkost avto stal 1 mesec pri miru.


Najprej in predvsem ti želim dober nakup.

Brez dvoma je ekskluziva v "poplavi", predvsem Nemških premium znamk. V primerjavi s slednjimi gre skupno za "peščico" vozil te generacije - slabih 1700, od katerih je bila najbolj množična prav "tvoja" različica, ter dodatnih dobrih 1000 "kosov" t.i. "evoluzione", ki je posledica prevzema "komande" s strani Ferrrari-ja. Slednji je v naslednji/aktualni generaciji pokazal vso mojstrovino izdelave - praktično gre za "limo-ferrari".

Glede sprejemljivosti stroškov : če si prepričan, v to potem avto enostavno kupi.

Glede dejanskih strškov : nekaj malega je v povezavi z QP zapisano na net-u, lahko si pomagaš tudi z primerjavo konkurenčnih/primerljivih znamk/modelov

Glede A.R. : mehanika poznam, ima sloves tudi v širši Sloveniji - pri njem servisirane A.R., ki sicer po "javnem mnenju", kot ti praviš "zelo rade crkujejo", so bile zanesljive in neproblematične

LP
 
Uporabniški avatar
JZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:02 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a JZ So apr 18, 2009 9:30 am

Glede Alfe nimam predsodkov ker jo imam trenutno tudi sam, z njo nimam praktnično nobenih problemov imam pa JTD, kolega je imel bencinarco turbo sami problemi, najverjetneje je 3.2 defenitivno bojša sem imel tudi italijana turbino bencinarja, ponovno sami problemi Quatroporte pa je ponovno italijan ta celo bi-turbo ki pa ima že dalj časa sloves da je bolj za en ...

Hvala vsem za odgovore, bom defenitivno še temeljito premislil.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So apr 18, 2009 8:03 pm

JZ;
glede vzdrževanja Maseratija ni ravno vse tako črno, kot pišejo.
Ampak ti se odločaš. Sam najboljše veš kaj za tebe še sprejemljivo.
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy Ne apr 19, 2009 5:16 pm

Ni ga vec na netu. :ue
[size=75]Volvo. For life.[/size]
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov