Doktor je napisal/-a:lizard je napisal/-a:Lancia je pač že od nekdaj prestižna znamka.
Od prevzema (FIAT) dalje predvsem/kvečjemu prestižni FIAT.
Prestiža, predvsem pa avandgarde, ki je bila zaščitni znak starejših avtomobilov te znamke od takrat ni več.
LP
Doktor je napisal/-a:Predvidevam, da slabo pozaš zgodovino znamke LANCIA .
Priporočam, da si pogledaš njeno zgodovino, predvsem v smislu LANCIA:konkurenca, skozi vsa obdobja.
THESIS npr. nima praktično nobenega spodobnega/razredu primernega agregata - glede na "motorizacijo" te znamke v recimo 50', 60' letih prejšnjega stol.
LP
Doktor je napisal/-a:lizard je napisal/-a:Lancia je pač že od nekdaj prestižna znamka.
Od prevzema (FIAT) dalje predvsem/kvečjemu prestižni FIAT.
Prestiža, predvsem pa avandgarde, ki je bila zaščitni znak starejših avtomobilov te znamke od takrat ni več.
LP
JZ je napisal/-a:mislim da je tema ušla nadzoru, glede alfe gta sem se že pozanimal zelo rade crkujejo in to takšne stvari za katere niti pomisliš ne da bo šlo kdaj v maloro, poleg tega mi je avto premajhen rabim limuzino. Lancia edfenitivno odpade ker se mi ne dopade, registracija ni tako velik problem imam max bonus, letno pa delam cca 5.000 km. Osebno tudi mislim da pri nas obstajajo mehaniki ki ti zameljajo dele, problem so samo deli, za katere bi se moral voziti v Italijo ali Avstrijo zamenjati nekaj na motorju bodisi Maserati bodisi Clio pa menim da je eno te isto sr... no seveda so razlike ampak v osnovi so vsi motorji isti. Eden je omenil da se MB boji konkurence v Maseratiju, to mislim da je težko mogoče, saj je kvaliteta izdelave popolnoma druga, ok je športno vozilo pa je popolnoma predvidevati da gre sklopka tako hitro v menjavo, ampak da pa sta pri teh km že obe turbini menjani? Vem da lahko turbini uničiš v enem korku, vendar oseba ki ima takšen avto 15 let zna ravnati z njim tako kot je treba. Moj namen je večja limuzina klase S ali A8 in menim da je opcija Quatroporte nekaj posebnega avto je redkost in ekskluzivnost ki ne bo nikoli zamrla to pa je tudi slaba stran tega redkost - redki deli pa se bojim da bo za vsako malenkost avto stal 1 mesec pri miru.
JZ je napisal/-a:mislim da je tema ušla nadzoru, glede alfe gta sem se že pozanimal zelo rade crkujejo in to takšne stvari za katere niti pomisliš ne da bo šlo kdaj v maloro, poleg tega mi je avto premajhen rabim limuzino. Lancia edfenitivno odpade ker se mi ne dopade, registracija ni tako velik problem imam max bonus, letno pa delam cca 5.000 km. Osebno tudi mislim da pri nas obstajajo mehaniki ki ti zameljajo dele, problem so samo deli, za katere bi se moral voziti v Italijo ali Avstrijo zamenjati nekaj na motorju bodisi Maserati bodisi Clio pa menim da je eno te isto sr... no seveda so razlike ampak v osnovi so vsi motorji isti. Eden je omenil da se MB boji konkurence v Maseratiju, to mislim da je težko mogoče, saj je kvaliteta izdelave popolnoma druga, ok je športno vozilo pa je popolnoma predvidevati da gre sklopka tako hitro v menjavo, ampak da pa sta pri teh km že obe turbini menjani? Vem da lahko turbini uničiš v enem korku, vendar oseba ki ima takšen avto 15 let zna ravnati z njim tako kot je treba. Moj namen je večja limuzina klase S ali A8 in menim da je opcija Quatroporte nekaj posebnega avto je redkost in ekskluzivnost ki ne bo nikoli zamrla to pa je tudi slaba stran tega redkost - redki deli pa se bojim da bo za vsako malenkost avto stal 1 mesec pri miru.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov