Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Ne maj 03, 2009 12:11 pm

DaDek je napisal/-a:a ni open klasa nad 130kw?

Je ja,...

Drugace pa sem jaz za corso, samo zaradi izgleda, ker se nisem sedel v nobenem od dveh nastetih ;)
Karakteristike pa so tak vec ali majn podobne,...
Slika
 
Uporabniški avatar
colecutter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So mar 07, 2009 9:17 pm

Napisal/-a colecutter Ne maj 03, 2009 12:38 pm

Ja se strinjam, o porabi ne sanjat, da bo pri kateremkoli od teh avtov nizka, tak avto si ne kupiš, da bi ga vozil kot star ata. Na relacije se da peljat z normalno porabo, če se seveda pelje normalno, v mestu in ko pritisneš po gasu pa boš pač več porabil.
Se pa tudi meni zdi, da sta si avta na prvi pogled podobna, ampak bistveno različna po karakterju. Kakor so že fantje rekli, so karakteristike turbo motorja mogoče boljše za bolj "normalno" in sproščeno vožnjo, atmosferec v Cliu pa pride do izraza pač v malce višjih obratih...več dela je potrebno z menjalnikom, da si hiter.
Clia pač bolje poznam, zato še ena malenkost: če ga boš že probaval, bi bilo dobro, da odpelješ s kakšnim, ki ima vsaj 15000 km, kajti šele nekje tam motor v avtu pokaže, kaj približno zmore in čez čas postaja le še boljši. To se mi zdi zelo zanimiva karakteristika tega avta. Seveda pa zdaj že govorimo o novem modelu Clia oz. faceliftu, ki je ravno prišel na trg in če bi se jaz odločal zdaj, težko, da bi ga kupil, ni mi ravno všeč na slikah, treba videti v živo.
Na netu je dovolj gradiva...razni testi, forumi, prispevki, ... o obeh avtih, zato bi ti svetoval, da se najprej lotiš tega in si prebereš vse, na kar boš naletel, da se boš na koncu lahko lažje odločil. V oddaji Fifth gear so oba avta poleg ostalih testov testirali tudi vzporedno in je razlika med obema lepo vidna, ampak le na dirkaški progi. Ko si boš ustvaril neko svojo sliko in stestiral oba, boš zanesljivo vedel katerega si želiš, tako da naj se ti ne mudi.

LP.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne maj 03, 2009 1:08 pm

Se mi zdi da ti je 207cc še najboljše povedal...


Kar se prostornine tiče je žal velika razlika... mam tudi sam isti avto in tudi cliota in žal razlika več kot očitna že samo za sedeti spredaj... veliko več horizontalnega prostora v meganu... Prtljažnik in zadni sedeži so ravno tako manj prostorni v nižjem razredu...

Mene je to odvrnilo od nakupa, tako da ne grem vejretno nikoli več na manj kot spodnji srednji razred...

Ti si verjetno že prepričal samega sebe da je enako, tako da po drugi strani je verjetno škoda mojega časa da bi ti kaj dopovedoval...

Še enkrat... vse skupaj ni bistvene razlike med tema dvema... tako da ostaja logika 207cc-ja edina prava...vzemi kar ti je lepše...torej corsa....
Zadnjič spremenil Prokarjon, dne Ne maj 03, 2009 1:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne maj 03, 2009 1:33 pm

Če se ne motim, Corsa nima xenon žarometov, niti kazalca za temperaturo vode. Naj nekdo to potrdi.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne maj 03, 2009 1:41 pm

Cash je napisal/-a:niti kazalca za temperaturo vode.


če se jaz ne motim tega nima niti astra gtc
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne maj 03, 2009 1:41 pm

Corso imam 4 mesce, kupil sem novo, zanjo sem se odločil zaradi notranjosti, ker je po mojem okusu veliko lepša od clia, potem zaradi bolj udobne vožnje in najbolj pomembo mi je bil tuning, ki je pri turbačih veliko cenejši in jo ni problem dobit na 250hp, pa še to, obstajata dva kita podvozja za corso od eibacha oznaka mislim da je V1 in V2. Poraba se mi vrti okrog 10,5l za 11,5l moraš bit pa kar že norc, najmnšo porabo ki sem jo dobil je bila 6,8l na 100km (avtocesta), vse ostalo je pa tukaj http://www.zeperfs.com/en/match1574-1348.htm
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne maj 03, 2009 2:19 pm

Sem se zmotil ni od eibacha ampak od KW-ja še stran http://www.avto-magazin.si/tuning/z_dir ... -6875.aspx
 
Uporabniški avatar
Mr. andrew
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne avg 19, 2007 6:10 pm

Napisal/-a Mr. andrew Ne maj 03, 2009 3:17 pm

 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne maj 03, 2009 3:37 pm

moje mnenje je da sta oba tam tam.odločajo samo malenkosti!
uspešen nakup ti želim!
p.s. jest bi vzel rs-a.
lp
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Ne maj 03, 2009 4:04 pm

definitivno corso, veliko večji tuning potencial, kot je že nekdo omenil tja do 250 konjev........sicer pa probaj če boš imel možnost oba in se na podlagi tega odloči.........uspešen nakup ti želim.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
BS-speed
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: To feb 12, 2008 5:35 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a BS-speed Ne maj 03, 2009 4:45 pm

Z enim in drugim neboš faliu, samo mam občutek da je renaultov motor bol preizkušen, kot pa oplov. Drugače pa najbolše da se pozanimaš pri kakem slovenskem dirkaču, pa ti bo znau bolj obrazložit v čem so prednosti in slabosti, turbo in navadnih motorjev.
Lp, Boštjan
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne maj 03, 2009 5:18 pm

xsara je napisal/-a:definitivno corso, veliko večji tuning potencial, kot je že nekdo omenil tja do 250 konjev........sicer pa probaj če boš imel možnost oba in se na podlagi tega odloči.........uspešen nakup ti želim.........



Veliko večji tuning potencial... :?: :!: ...baje ... Cenejši ja...večji potencial pa ne... clio je le 2.0 motor medtem ko corsa 1.6... je pa res da Cliota to košta, medtem ko pri corsi dela čudeže že čip-tuning...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Ne maj 03, 2009 5:48 pm

Prokarjon je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:definitivno corso, veliko večji tuning potencial, kot je že nekdo omenil tja do 250 konjev........sicer pa probaj če boš imel možnost oba in se na podlagi tega odloči.........uspešen nakup ti želim.........



Veliko večji tuning potencial... :?: :!: ...baje ... Cenejši ja...večji potencial pa ne... clio je le 2.0 motor medtem ko corsa 1.6... je pa res da Cliota to košta, medtem ko pri corsi dela čudeže že čip-tuning...


e pa to je to, mam turbota in vem kaj pomeni večji tuning potencial. Z turbino skoraj ni omejitve v narekovajih seveda pri atmosfercu se pa kmalu zadeva ustavi razen seveda če imaš na voljo neomejen limit pol itak ni mej. Jest mam 1,4 in turbino in samo na tri četrt izkoriščen potencial samega motorja podprtega s turbino pa ma že zdaj cca 150 konjev na kolesih, teoretično bi bilo možno jet tudi na 200 konjev in to z 1,4 litra prostornine, ampak seveda potem je treba to moč tudi spraviti nekako na asfalt, to pa je že drugo vprašanje, jest še zmeraj pravim vzami rajši opelco, turbina te sigurno ne bo razočarala...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
FFST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Ne jan 04, 2009 9:28 pm

Napisal/-a FFST Ne maj 03, 2009 5:49 pm

Mr. andrew je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=GjL_AyuhJnc

poglej, vse ti bo jasn ;)


Kaj je jasno? Iz tega videa le to, da je na tej progi v rokah Tiffa avto hitrejši za bore 1.2 sekunde. Ali rabi Maniak avto za na progo? Za vsakdanjo uporabo ni vse v tem, kateri avto je hitrejši okrog nekega kroga...

LP U
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne maj 03, 2009 5:56 pm

FFST je napisal/-a:
Mr. andrew je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=GjL_AyuhJnc

poglej, vse ti bo jasn ;)


Kaj je jasno? Iz tega videa le to, da je na tej progi v rokah Tiffa avto hitrejši za bore 1.2 sekunde. Ali rabi Maniak avto za na progo? Za vsakdanjo uporabo ni vse v tem, kateri avto je hitrejši okrog nekega kroga...

LP U

pa si si pogledal film- oz. a si ga poslušal kaj je povedal??
uglavnem na ovinkih se reno počuti bolše- pa še FL je glihakar pršu- neboš pa z nobenim prav nič falil
lp
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Ne maj 03, 2009 5:59 pm

en ma ene prednosti drug druge, na koncu sta približno enaka, res bi blo najbol probat, da se ne boš potem kesal zakaj nisi raje vzel drugega.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
FFST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Ne jan 04, 2009 9:28 pm

Napisal/-a FFST Ne maj 03, 2009 6:01 pm

kljukec je napisal/-a:
FFST je napisal/-a:
Mr. andrew je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=GjL_AyuhJnc

poglej, vse ti bo jasn ;)


Kaj je jasno? Iz tega videa le to, da je na tej progi v rokah Tiffa avto hitrejši za bore 1.2 sekunde. Ali rabi Maniak avto za na progo? Za vsakdanjo uporabo ni vse v tem, kateri avto je hitrejši okrog nekega kroga...

LP U

pa si si pogledal film- oz. a si ga poslušal kaj je povedal??
uglavnem na ovinkih se reno počuti bolše- pa še FL je glihakar pršu- neboš pa z nobenim prav nič falil
lp


Pa vendar je peljal le 1.2 sekunde hitreje... in to pri vožnji na polno, pri človeku, ki recimo da zna peljat avto bolje od ostalih 95% ljudi... tudi s tega foruma. Kaj to pomeni za kupca avta, ki ga bo uporabljal vsak dan in glih profesionalni dirkač? To, da nobeden od avtov ni bistveno boljši! Oba sta dobra! Odloči naj se glede na vse kar bo izvedel, ne na podlagi enega takega videa... :roll: Avto je treba videt, se vsest notri, ga peljat... pogledat stroške vzdrževanja, itd. in se na koncu odločit, kateri mu je bolj všeč.

LP U
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Ne maj 03, 2009 6:30 pm

corsa opc in clio RS imata dobre in slabe lastnosti. tako da kot so ze nekateri napisal se bos moral se odpelat kaksen krog da bos videl kateri ti bolj lezi. pri nakupu cliota bi jst osebno rajsi vzeu R27 kot navadnega RSa, zaradi recaro sedezou in se bolj sportnega podvozja. osebno mi je pa bolj vsec corsa zaradi turbine...

pa velik srece pri nakupu
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne maj 03, 2009 6:48 pm

xsara je napisal/-a:e pa to je to, mam turbota in vem kaj pomeni večji tuning potencial. Z turbino skoraj ni omejitve v narekovajih seveda pri atmosfercu se pa kmalu zadeva ustavi razen seveda če imaš na voljo neomejen limit pol itak ni mej. Jest mam 1,4 in turbino in samo na tri četrt izkoriščen potencial samega motorja podprtega s turbino pa ma že zdaj cca 150 konjev na kolesih, teoretično bi bilo možno jet tudi na 200 konjev in to z 1,4 litra prostornine, ampak seveda potem je treba to moč tudi spraviti nekako na asfalt, to pa je že drugo vprašanje, jest še zmeraj pravim vzami rajši opelco, turbina te sigurno ne bo razočarala...........



Torej še enkrat... to ni večji tuning potencial ampak cenejši potencial...to ni isto... ali je?!
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne maj 03, 2009 7:16 pm

res je, da med avtoma ni velike razlike, je pa corsa bolj primerna za vsakdanjo vožnnjo, clio pa bolj za "divjanje", oba sem tudi vozil. poleg tega pa mi clio deluje veliko bolj "brutalno", široki blatniki, reže, difuzor in po možnosti še kakšen original spojler ter original podaljšek spredaj in da ne pozabim na model R27.

imata pa oba eno slabost, oba sta nad 130 kw. namreč tudi sam se zanimal nekaj časa za ta dva avtomobilila ampak sta me zaradi tega odvrnila, z vidika registracije je tako veliko boljša izbira 207RC, tuidi velik tuning potencial in pa cenejša registracija v osnovi za cca. 400€, seveda brez bonitete ( 100% ), to pa je že en dopust na leto.

sam sem tako prišel do spoznanja, da če bom kupil renault sport model bom raje vzel megane RS, ima že kar nekaj čez 130 kw, poleg tega pa je še turbo motor, glede stroškov vzdrževanja pa ni bistvene razlike.

no to so seveda samo moja mišljenja, kako pa se boš sam odločil pa je tvoja izbira. kot prvo pa je najbolje, da z obema narediš nekaj kilometrov. ob tej krizi je najbolje, da pri kakšni avtohiši "nafehtaš" oba za test za kakšen dan ali celo več, ker zdaj so časi, da se lahko kaj takšnega izbori. se pa tudi najde kakšen lastnik, ki te bo z veseljem zapeljal in ti predstavil svojo "lubico" :P
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], tilzator, tomzzi in 4 gostov