207sport je napisal/-a:chevy je napisal/-a:MatejW je napisal/-a:mattiazz je napisal/-a:207sport: ta model nima airbaga v volanu....
??
Tukaj je govora o 106ki...
Drugac pa neves ce je bil razbit, mogoce je pac dal zarad izgleda gor aftermarket volan...
207sport ima uporabniško ime
res je:D
šinki je napisal/-a:Te 106ke so bile narejen z namenom, da si čim manj predelavami naredimo rally avto, zato tudi manj opremo. Tudi tak, ki bo ta avto kupoval, bo gledal na užitek v vožnji, ne pa a ima klimo in podobno odvečno kramo v športnih avtomobilih.
Ta avto ima očitno en dirkač, saj se v ozadju vidi en pokalni seicento.
Jeaka je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:šinki je napisal/-a:Te 106ke so bile narejen z namenom, da si čim manj predelavami naredimo rally avto, zato tudi manj opremo. Tudi tak, ki bo ta avto kupoval, bo gledal na užitek v vožnji, ne pa a ima klimo in podobno odvečno kramo v športnih avtomobilih.
Ta avto ima očitno en dirkač, saj se v ozadju vidi en pokalni seicento.
Ja to je res. Baje, da (vsaj model 1.3) ima spredaj na odbijaču odprtino za hlajenje zavornih diskov. No original je tale odprtina zaprta, se pa jo da odpret, če se rabi več hlajenja za diske.
Bivšemu 1.3 rallye pa so dali stari 1.294 ccm motor(iz 205), čeprav so v 106 xs vgrajevali 1.360ccm z 95 km(= skoraj isto). Point tega 1.294 motorja pa je v tem, da je pri rallyju padel v klaso do 1.3 litraZato so v 106 rallye vgrajevali 1.294, v xs pa 1.360.
Vxs-u je že bil 1360ccm motor vendar ne z 95km ker edini ki je bil z 95km je bil 106 xsi, 1.3 motor iz 106ke pa ni isti kot iz 205ke je kar veliko razlik ampak pustimo zdaj to. avto je bomba, podvozje pri rally in gti ni identično razlika je v zadnji premi in sicer v stabilizatorju ki je pri gti debelejši in diskih ki jih ima samo gti.
Jeaka je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:šinki je napisal/-a:Te 106ke so bile narejen z namenom, da si čim manj predelavami naredimo rally avto, zato tudi manj opremo. Tudi tak, ki bo ta avto kupoval, bo gledal na užitek v vožnji, ne pa a ima klimo in podobno odvečno kramo v športnih avtomobilih.
Ta avto ima očitno en dirkač, saj se v ozadju vidi en pokalni seicento.
Ja to je res. Baje, da (vsaj model 1.3) ima spredaj na odbijaču odprtino za hlajenje zavornih diskov. No original je tale odprtina zaprta, se pa jo da odpret, če se rabi več hlajenja za diske.
Bivšemu 1.3 rallye pa so dali stari 1.294 ccm motor(iz 205), čeprav so v 106 xs vgrajevali 1.360ccm z 95 km(= skoraj isto). Point tega 1.294 motorja pa je v tem, da je pri rallyju padel v klaso do 1.3 litraZato so v 106 rallye vgrajevali 1.294, v xs pa 1.360.
Vxs-u je že bil 1360ccm motor vendar ne z 95km ker edini ki je bil z 95km je bil 106 xsi, 1.3 motor iz 106ke pa ni isti kot iz 205ke je kar veliko razlik ampak pustimo zdaj to. avto je bomba, podvozje pri rally in gti ni identično razlika je v zadnji premi in sicer v stabilizatorju ki je pri gti debelejši in diskih ki jih ima samo gti.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov