Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 22, 2009 10:59 am

Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po jun 22, 2009 11:26 am

dask je napisal/-a: ... da delamo za vse firme z istim standardom. Delamo pa dele za firme od VW do Lamborghini do Hyundai, Škoda, BMW itd... Tako da se plača samo od posrednikov naprej, proizvajalec lahko proizvaja iste dele v isti proizvodnji z istimi standardi (VDA, ISO, ISO TS.....), le cena je drugačna.


Zakaj pa so pregovorno vgrajeni boljši materiali v avtomobile za zahodni trg? Možno torej da različni dobavitelji enakih delov?
 
mikimis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Če avg 09, 2007 9:53 pm
Kraj: missing data...

Napisal/-a mikimis Po jun 22, 2009 11:40 am

nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.


tudi sam sem prej vozil japonca l. 1996 druge znamke in kot praviš - redni servisi in nič drugega. pri toyoti l. 2005 (izdelana na japonskem) pa najmanj 5x v popravilu v garanciji + druge napake, ki si jih toyota res ne bi smela privoščiti.

naslednji avto bo evropejc - poceni deli (kopije) in skor vsak jih zna šravfat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 22, 2009 11:47 am

Sej za japonce tudi dobiš kopije iz poljske. Pa še zelo poceni so. Za moj avto (za po blatu) so celo cenejši kot za enga cliota.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jun 22, 2009 12:34 pm

nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.

stare so bile očitno bolše..
sem se vozil po gradbiščih s prejšnim pa po slabih cestah pa se mi je zdelo tisto podvozje super..

nova je pač bol za na avtocesto, pri 150 se prav fajn počuti
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a aygo Po jun 22, 2009 12:48 pm

Še mal preglejte forum od T..... pa bo marsikaj bolj jasno.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 22, 2009 1:03 pm

aygo je napisal/-a:Še mal preglejte forum od T..... pa bo marsikaj bolj jasno.


A sploh obstaja?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po jun 22, 2009 1:16 pm

nebivedu je napisal/-a:
aygo je napisal/-a:Še mal preglejte forum od T..... pa bo marsikaj bolj jasno.


A sploh obstaja?


Obstaja.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jun 22, 2009 1:17 pm

aygo je napisal/-a:Še mal preglejte forum od T..... pa bo marsikaj bolj jasno.

http://forumslo.toyotaadria.com/viewtopic.php?t=1238

verjetno kj tazga..
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Po jun 22, 2009 1:28 pm

še moje mnenje...sicer se ne bom umešaval v proizvodnjo ker jo ne poznam, vem samo, da iz leta v leto po svetu prodajo več avtomobilov...doma vozimo rav 4, yaris, celicoturbo in celico 1.8 in pri vseh teh avtih ni bilo nikoli nobenega problema, redni servisi in to je to, zato vozimo same japonce, tako kot ste nekateri razočarani nad toyoto sem bil sam pri 1.8 t passatu in že daleč nazaj audiju 80 2.0, bmw m3 sicer 96 letnik in podobni, sedaj vozim subaruja in sem tudi navdušen....je pa res da se vsaka znamka pokvari ,koliko procentov pokvarjenih avtov je resnično prisotnih je pa odvisno od prodanih, in kljub vašim "pametovanjem" tukaj bo še vedno v vrhu...

o sami porizvodnji pa, če ne bi bila uspešna je ne bi ohranjali, čist enostavno :!:

ja pa res , sem pristaš japoncev :lol:
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi Po jun 22, 2009 3:15 pm

TOYOTA se strinjam s teboj!! mene je tud vw razočaral, pa sem menjal na avtomobile iz orienta! nimam nobenih problemov

lp
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jun 22, 2009 4:52 pm

@Toyota podpis pod tole!

En pacient prilepi link od enega zgrešenega Rav4, pa so že zdaj vse Toyote zanič?! Očitno je edina z pokvarjenim menjalnikom, ker ni bilo nobenega odgovora :)

LP
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jun 22, 2009 5:07 pm

GiGi1985 je napisal/-a:@Toyota podpis pod tole!

En pacient prilepi link od enega zgrešenega Rav4, pa so že zdaj vse Toyote zanič?! Očitno je edina z pokvarjenim menjalnikom, ker ni bilo nobenega odgovora :)

LP

očitno so že dve take... (mislim da je kar pri vseh na začetku izdelanih rav4 2.2 d problem)

pa to se dogaja samo pri teh novih..
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Po jun 22, 2009 8:27 pm

eljuero je napisal/-a:
dask je napisal/-a: ... da delamo za vse firme z istim standardom. Delamo pa dele za firme od VW do Lamborghini do Hyundai, Škoda, BMW itd... Tako da se plača samo od posrednikov naprej, proizvajalec lahko proizvaja iste dele v isti proizvodnji z istimi standardi (VDA, ISO, ISO TS.....), le cena je drugačna.


Zakaj pa so pregovorno vgrajeni boljši materiali v avtomobile za zahodni trg? Možno torej da različni dobavitelji enakih delov?


Saj si sam napisal - "pregovorno" boljši materiali. Lahko ti zaupam, da imamo z enim delom ca. 50 % svetovno tržni delež ter ca. 80 % evropski. Del se proizvaja v količinah 3,5 do 4 miljone letno in vgrajuje v avte, ki sem jih naštel že zgoraj. Torej vsaj z vidika elektronike v avtomobilu oz. njenih delov, ki jih mi proizvajamo, me ne moreš prepričat, da ima BMW ali Benz boljše od Kie ali Hyundaia.... In verjamem, da je v drugih tovarnah, ki delajo po certificiranih standardih, enako.
Kot sem že napisal, razlika v ceni/kvaliteti se začne delat pri posrednikih (delov in avtov)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To jun 23, 2009 7:28 am

Iz bližnjih krogov meni poznana primera:
Rav4 D4D, 2 generacije: neprijetni črički v armaturni plošči kmalu po nakupu ("znana" napaka ter hitro odpravljena), pri cca 60.000km (še v garanciji) - okvara črpalke za gorivo.
Rav4 D4D, 3. generacija: pri cca 25.000 že natrgano usnje pri voznikovem sedežu ter pokanje v volanskem mehanizmu.
Vendar sta (bila) lastnika zadovoljna voznika Toyote, zavedajoč se, da ni nepokvarljivih avtomobilov, imata pa zelo dobre izkušnje s servisi.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To jun 23, 2009 8:22 am

Ma dejstvo je, da je prav vsaka znamka pokvarljiva. In tako kot je nekdo napisal, da je končni izdelek vreden cca. 50% MPC, kupci v glavnem preplačujemo avte. In to v pretežni meri zaradi marketinga ter imidža znamk. Zato sam osebno ne prisegam na nobeno znamko ampak na prav vse gledam iz kritičnega vidika. Ajd razvoj je tudi drag, ampak še zdaleč ni edini krivec za (pre)drage avte. Drugi razlog za moje "antiznačkarstvo" je pa ta, ki ga navaja @dask in ki je meni tudi precej znan, čeprav se marsikdo tukaj s tem ne strinja. Ampak samo v razmislek: Če bi bili avtomobili premium znamk tako oh in sploh ter superduper izdelani, se ne bi smeli toliko kvarit kot se. Čudno ne?!

Sem pa pred časom pisal o tem, kako je to pomembno kje je kak avto narejen pa je bilo nekaj posmehljivih odgovorov na to. Avtor teme pa je samo potrdil, tisto kar jaz že nonstop trdim: Japonci (Toyote, Honde,...), izdelani v EU niso iste kvalitete kot tisti, ki so narejeni na Japonskem! Sem slišal že za premnogo primerov, da bi bilo to zgolj naključje. Enako je veljalo npr. za polote, ki sem si ga sam lastil (letnik 2001), ki so jih delali v Španiji. Kvaliteta v k...u! Kar se pa Toyote tiče, sparitev s PSA jim je očitno iz vidika kvalitete le škodila.
Antiznačkar po prepričanju
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d To jun 23, 2009 8:45 am

Polo78 je napisal/-a:Ma dejstvo je, da je prav vsaka znamka pokvarljiva. In tako kot je nekdo napisal, da je končni izdelek vreden cca. 50% MPC, kupci v glavnem preplačujemo avte. In to v pretežni meri zaradi marketinga ter imidža znamk. Zato sam osebno ne prisegam na nobeno znamko ampak na prav vse gledam iz kritičnega vidika. Ajd razvoj je tudi drag, ampak še zdaleč ni edini krivec za (pre)drage avte. Drugi razlog za moje "antiznačkarstvo" je pa ta, ki ga navaja @dask in ki je meni tudi precej znan, čeprav se marsikdo tukaj s tem ne strinja. Ampak samo v razmislek: Če bi bili avtomobili premium znamk tako oh in sploh ter superduper izdelani, se ne bi smeli toliko kvarit kot se. Čudno ne?!

Sem pa pred časom pisal o tem, kako je to pomembno kje je kak avto narejen pa je bilo nekaj posmehljivih odgovorov na to. Avtor teme pa je samo potrdil, tisto kar jaz že nonstop trdim: Japonci (Toyote, Honde,...), izdelani v EU niso iste kvalitete kot tisti, ki so narejeni na Japonskem! Sem slišal že za premnogo primerov, da bi bilo to zgolj naključje. Enako je veljalo npr. za polote, ki sem si ga sam lastil (letnik 2001), ki so jih delali v Španiji. Kvaliteta v k...u! Kar se pa Toyote tiče, sparitev s PSA jim je očitno iz vidika kvalitete le škodila.


Premium znamke niso drage zaradi potencialne zanesljivosti in tudi zanesljivost ni edina, sploh pa ne najdrazja kategorija v razvoju avtomobila. Torej, trditve, da bi premium avti moral biti najbolj zanesljivi, je milo receno, zelo primitivna.

Glede tega, kje so avti izdelani in potencialna problematika.... tisti, ki je karkoli studiral quality control ve, da bi na daljsi rok moralo biti odstopanj med proizvodnimi obrati takorekoč nično. Edini problem je pri novih tovarnah, kjer quality control rezultati niso enaki povprečnim. Iz tega sledi, ta teoretično in praktično razlik med fabrkami ne bi smelo biti, razen pri ne direktno povezanih faktorjih, kot je infrastruktura, podnebje, itd... Sploh pa ne bi smelo biti razlik med tovarnami Toyote, vsi nemci, itd..., kjer so quality procesi tako neverjetno jasno definirani, da je strašljivo.

To, na kar se ta post navezuje, je omemba projektantske napake, ki ni posledica izvora motorja, temveč zanič inžinirskega dela. Bogokletno, zna biti da japonskega inženirja. Dojemite to ze enkrat.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To jun 23, 2009 8:52 am

kolesar je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.

stare so bile očitno bolše..
sem se vozil po gradbiščih s prejšnim pa po slabih cestah pa se mi je zdelo tisto podvozje super..

nova je pač bol za na avtocesto, pri 150 se prav fajn počuti


Če je teza slabše kvalitete nejaponskih pravilna, je posledično 3. generacija Rav-a bolj problematična. 1. in 2. generacija sta bili namreč v celoti japonski (z vsemi možnimi deli), 3. generacija je že bolj "mešana na žaru".

Druga, najbrž verjetnejša teza: pregovorna nepokvarljivost japonskih proizvajalcev je bila dolga leta tudi posledično zaradi kasnejšega lansiranja tujih inovacij, potem ko so se pri konkurenci že pokazale otroške bolezni. Predvsem Toyota je morala za primat na tržišču pokazati nekaj novega, posledica le tega pa je večji rizik napak.

Tretja teza pa je povsem psihološke narave kupcev in že omenjena mistifikacija nepokvarljivosti. Podobni občutki se porajajo tudi kupcu prestižnega 100.000€ vrednega BMW ali MB, ko pride do minorne napake, kupec prepričan v superiornost svojega zlatega bika pa potencira svoje nezadovoljstvo do prispevka na Kanalu A. Lastniku Dacie pa lahko vrata dol padejo, pa se bo nasmehnil.

Kot omenjeno pa se kupcem Toyot ter ostalih japonskih znamk ni potrebno bati prihodnosti, saj se je njihov sistem nenehnih izboljšav že dodobra izkazal - v Sloveniji (sicer malce capljajoč za ostalo Evropo) pa se kaže v zadnjih letih tudi v povečanem nadzoru ter prenosu trgovskih ter servisnih dejavnosti na druge (primer: Arden v Mariboru).
Nihče pa ne omenja Toyotinega Lexusa in verjetno najboljšega suporta strankam.
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d To jun 23, 2009 9:09 am

CHAN je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.

stare so bile očitno bolše..
sem se vozil po gradbiščih s prejšnim pa po slabih cestah pa se mi je zdelo tisto podvozje super..

nova je pač bol za na avtocesto, pri 150 se prav fajn počuti


Če je teza slabše kvalitete nejaponskih pravilna, je posledično 3. generacija Rav-a bolj problematična. 1. in 2. generacija sta bili namreč v celoti japonski (z vsemi možnimi deli), 3. generacija je že bolj "mešana na žaru".

Druga, najbrž verjetnejša teza: pregovorna nepokvarljivost japonskih proizvajalcev je bila dolga leta tudi posledično zaradi kasnejšega lansiranja tujih inovacij, potem ko so se pri konkurenci že pokazale otroške bolezni. Predvsem Toyota je morala za primat na tržišču pokazati nekaj novega, posledica le tega pa je večji rizik napak.

Tretja teza pa je povsem psihološke narave kupcev in že omenjena mistifikacija nepokvarljivosti. Podobni občutki se porajajo tudi kupcu prestižnega 100.000€ vrednega BMW ali MB, ko pride do minorne napake, kupec prepričan v superiornost svojega zlatega bika pa potencira svoje nezadovoljstvo do prispevka na Kanalu A. Lastniku Dacie pa lahko vrata dol padejo, pa se bo nasmehnil.

Kot omenjeno pa se kupcem Toyot ter ostalih japonskih znamk ni potrebno bati prihodnosti, saj se je njihov sistem nenehnih izboljšav že dodobra izkazal - v Sloveniji (sicer malce capljajoč za ostalo Evropo) pa se kaže v zadnjih letih tudi v povečanem nadzoru ter prenosu trgovskih ter servisnih dejavnosti na druge (primer: Arden v Mariboru).
Nihče pa ne omenja Toyotinega Lexusa in verjetno najboljšega suporta strankam.


odlicen post. Ta tretja teza je recimo izvor rezultatov JD-jevih raziskav, ki so sami po sebi izredno nemerodajni ravno zaradi te subjektivne poze anketiranih.

Druga teza je pa res ena najbolj verjetnih, sploh ce pogledamo razvoj korejskih avtov, ki s forsiranjem novejsih tehnologij sele nastopajo in kjer lahko vedezevalsko recemo, da bo prislo do podobnih problemov.

Razen ce ne bodo spet zaceli starih tehnologij marketinsko zavijati v celofan "novo, novejse"...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To jun 23, 2009 9:59 am

ne vem če niste razbrali...
logično da se kaj pokvari, samo ko ti pa na avtu tolk menjajo pa tolk je na servisu, pa avto še vedno ni ok!!

ni tak ko je bil nov ruži ko bi mel 300.000km (odkar so šarili po mašini- sam avto je dost glasnejši pa turbina je bol glasna..)

ko je glih govora o mercedesu, tam vsaj znajo napake odpravit za razliko od teh šalabajzerjev ki hodijo na izobraževanja ne vem kam vse...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov