dask je napisal/-a: ... da delamo za vse firme z istim standardom. Delamo pa dele za firme od VW do Lamborghini do Hyundai, Škoda, BMW itd... Tako da se plača samo od posrednikov naprej, proizvajalec lahko proizvaja iste dele v isti proizvodnji z istimi standardi (VDA, ISO, ISO TS.....), le cena je drugačna.
nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.
nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.
aygo je napisal/-a:Še mal preglejte forum od T..... pa bo marsikaj bolj jasno.
GiGi1985 je napisal/-a:@Toyota podpis pod tole!
En pacient prilepi link od enega zgrešenega Rav4, pa so že zdaj vse Toyote zanič?! Očitno je edina z pokvarjenim menjalnikom, ker ni bilo nobenega odgovora![]()
LP
eljuero je napisal/-a:dask je napisal/-a: ... da delamo za vse firme z istim standardom. Delamo pa dele za firme od VW do Lamborghini do Hyundai, Škoda, BMW itd... Tako da se plača samo od posrednikov naprej, proizvajalec lahko proizvaja iste dele v isti proizvodnji z istimi standardi (VDA, ISO, ISO TS.....), le cena je drugačna.
Zakaj pa so pregovorno vgrajeni boljši materiali v avtomobile za zahodni trg? Možno torej da različni dobavitelji enakih delov?
Polo78 je napisal/-a:Ma dejstvo je, da je prav vsaka znamka pokvarljiva. In tako kot je nekdo napisal, da je končni izdelek vreden cca. 50% MPC, kupci v glavnem preplačujemo avte. In to v pretežni meri zaradi marketinga ter imidža znamk. Zato sam osebno ne prisegam na nobeno znamko ampak na prav vse gledam iz kritičnega vidika. Ajd razvoj je tudi drag, ampak še zdaleč ni edini krivec za (pre)drage avte. Drugi razlog za moje "antiznačkarstvo" je pa ta, ki ga navaja @dask in ki je meni tudi precej znan, čeprav se marsikdo tukaj s tem ne strinja. Ampak samo v razmislek: Če bi bili avtomobili premium znamk tako oh in sploh ter superduper izdelani, se ne bi smeli toliko kvarit kot se. Čudno ne?!
Sem pa pred časom pisal o tem, kako je to pomembno kje je kak avto narejen pa je bilo nekaj posmehljivih odgovorov na to. Avtor teme pa je samo potrdil, tisto kar jaz že nonstop trdim: Japonci (Toyote, Honde,...), izdelani v EU niso iste kvalitete kot tisti, ki so narejeni na Japonskem! Sem slišal že za premnogo primerov, da bi bilo to zgolj naključje. Enako je veljalo npr. za polote, ki sem si ga sam lastil (letnik 2001), ki so jih delali v Španiji. Kvaliteta v k...u! Kar se pa Toyote tiče, sparitev s PSA jim je očitno iz vidika kvalitete le škodila.
kolesar je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.
stare so bile očitno bolše..
sem se vozil po gradbiščih s prejšnim pa po slabih cestah pa se mi je zdelo tisto podvozje super..
nova je pač bol za na avtocesto, pri 150 se prav fajn počuti
CHAN je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Sam pa s toyoto nimam nobenih problemov. Avto je letnik 1998 2.0 bencinar s 125Km (94kW). Res da je 11 let stara, ampak delamo samo redne servise in nič drugega. Voziš, tankaš bencin in spet voziš.
Sam sem nad kvaliteto zadovoljen.
stare so bile očitno bolše..
sem se vozil po gradbiščih s prejšnim pa po slabih cestah pa se mi je zdelo tisto podvozje super..
nova je pač bol za na avtocesto, pri 150 se prav fajn počuti
Če je teza slabše kvalitete nejaponskih pravilna, je posledično 3. generacija Rav-a bolj problematična. 1. in 2. generacija sta bili namreč v celoti japonski (z vsemi možnimi deli), 3. generacija je že bolj "mešana na žaru".
Druga, najbrž verjetnejša teza: pregovorna nepokvarljivost japonskih proizvajalcev je bila dolga leta tudi posledično zaradi kasnejšega lansiranja tujih inovacij, potem ko so se pri konkurenci že pokazale otroške bolezni. Predvsem Toyota je morala za primat na tržišču pokazati nekaj novega, posledica le tega pa je večji rizik napak.
Tretja teza pa je povsem psihološke narave kupcev in že omenjena mistifikacija nepokvarljivosti. Podobni občutki se porajajo tudi kupcu prestižnega 100.000€ vrednega BMW ali MB, ko pride do minorne napake, kupec prepričan v superiornost svojega zlatega bika pa potencira svoje nezadovoljstvo do prispevka na Kanalu A. Lastniku Dacie pa lahko vrata dol padejo, pa se bo nasmehnil.
Kot omenjeno pa se kupcem Toyot ter ostalih japonskih znamk ni potrebno bati prihodnosti, saj se je njihov sistem nenehnih izboljšav že dodobra izkazal - v Sloveniji (sicer malce capljajoč za ostalo Evropo) pa se kaže v zadnjih letih tudi v povečanem nadzoru ter prenosu trgovskih ter servisnih dejavnosti na druge (primer: Arden v Mariboru).
Nihče pa ne omenja Toyotinega Lexusa in verjetno najboljšega suporta strankam.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov