Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne jun 28, 2009 7:03 pm

kolesar je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:ima pa 1.8 boljši tuning potencial

plačaš pa več zavarovanja pa predvidevam da se tud pri porabi pozna ;)


če prav razumem gre za 1.4 motor in 1.8 motor, oba 160 konjev. zavarovanje se plačuje po kW kar pomeni da je za oba enako, cestnina pa se plačuje po prostornini in je od 1350 do vključno 1800 kubičnih centimetrov enaka.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jun 28, 2009 7:35 pm

mihaing je napisal/-a:@Tatto: da so pri golfu ponudili 1.8 namesto 1.4 zaradi čakalne dobe ni res. Na lagerju se jim je nabralo nekaj zaloge in tako bodo pokrili nekaj logističnih težav (poznam nekaj ljudi v VW). Proizvajaec obeh motorjev je isti in jim je enkako narediti enega in drugega, tako da to ne predstavlja rešitve čakalne dobe.

No jaz sem pa direktno vpleten v ta proces in iz prve roke vem, kje je problem! ;)

Povpraševanje po 1.4 TSI motorjih je v zadnjem času po celi Evropi zaradi različnih subvencij za zamenjavo odsluženega vozila enostavno preseglo vsa pričakovanja in tudi načrtovano proizvodnjo...in čeprav se motorji izdelujejo v isti tovarni in na istih strojih ni problem le pri končni izdelavi / dobavi motorjev, ampak v celotni dobaviteljski verigi sestavnih delov za 1.4 TSI motorje! ;) Na drugi strani se je pa trg vozil srednjega / višjega-srednjega razreda skoraj ustavil (saj so ljudje zaradi krize začeli (zopet) kupovati manjša vozila) in posledično proizvodnja 1.8 TSI motorjev ni polno zasedena...

P.S.: In če mi ne verjameš glede čakalne dobe za 1.4 TSI...pokliči jutri kakšnega od prodajalcev VW pa povprašaj po dobavnem roku za 1.4 TSI motor z 90 kW / 122 KM! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 28, 2009 7:42 pm

Samo če je tako povpraševanje po tsi motorju z 122 ps, kaj ma to veze s tem, da so ugradili 1.8tsi, sej ta dva nista konkurenta, ugraditi bi morali 1,tsi s s160 konji, po katerem pa dvomim, da je ne vem kako veliko povpraševanje, razen seveda, če zaradi 122 konjskega tsi trpi proizvodnja 160 konjskega tsi.

Uglavnem, po moje je največji razlog, da se mora pospešiti proizvodnja 1.8 tsi motorja.

sicer je off ampak vendarle..zakaj je pri dveh novih 1.6 tdi motorjih na razpolago še 2.0 tdi s 110 ps, ki je s tem postal povsem nepotreben, razen če mu dvignejo moč na nekje 125 ps, in s tem zapolnijo vrzel do 140 ps tdi-ja.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne jun 28, 2009 9:07 pm

Motor popije toliko kot ga pritiskaš. Relacijska vožnja s klimo 110 po avtocesti okoli 6.8 litra / 100km, normalna vožnja do 130 med 8 in 9 litri, vse kar je več pa raste 10 in krepko čez če je potrebno. Ob neki normalni uporabi, pa boš imel porabo med in 8 in 9 litri (odvisno od stanja v koloni, količini mestne vožnje in tiščanju na gas). Podatki za Seat Leon 1.8 TSI s 160 KM. Dvomim da je v Golfu VI kakšna bistvena razlika.

Koliko koga boli poraba je njegov problem, je pa motor pravi biser kar se tiče porabe napram 1.6 motorju s 102 KM ki pije podobno in nikamor ne gre, motor je tako tih, da ne veš da je avto prižgan (sploh če si vajen 1.9 TDI motorja...), krasno pospešuje predvsem pa je ql ker omogoča različne stile vožnje zaradi navora: lahko voziš kot dizla, saj ma solidne pospeške od 1500 rpm dalje in na 2000 že šaltaš, lahko pa maš dirke do rdečega polja :).

@all: glede na svojo moč 1.8 TSI motor ni bistveno požrešen, saj če furaš nežno, lahko maš porabo med 7 in 8 litri (vendar potem ponučaš 20% potenciala motorja) kar je nekaterim še vedno veliko... No pri 1.4 TSI motorja je poraba še nižja, saj se da voziti pod 6 litri ali med 6 in 7 litri, kar je ob šparanju blizu, ali celo enako porabi dizelskega motorja. Poleg vseh prednosti ki ste jih navedli, je ta motor polnil luknjo v prodajnem programu če si iskal kompromis poraba, zmogljivost, cena stroški, udobje na avtocesti. 1.9 TDI je varčen, vendar pogojno zmogljiv tepe ga manko 6 prestave, 1.6 MPI žre kot p*****a nikamor ne gre, 2.0 TDI s 140 KM je že precej drag, 1.8 TSI spet prinese stroške - kaj ostane - ja ravno vmesni člen 1.4 TSI...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jun 29, 2009 4:52 pm

No vsekakor bi premislil kaj bi vzel če bi imel na izbiro 1.4 TSI in 1.8 TSI za enako ceno. Edinole poraba govori v prid 1.8 TSIju in mogoče eksplozivnost ni takšna kot pri malem motorju. Kaj bi pa vi izbrali?

Glede 1.6 TDI - 105KM in 2.0 TDI z 110 KM - le tega bo imel predvsem Passat - saj zanj zaenkrat še ni predviden 1.6 TDI!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Po jun 29, 2009 6:55 pm

speedfreak je napisal/-a:Samo če je tako povpraševanje po tsi motorju z 122 ps, kaj ma to veze s tem, da so ugradili 1.8tsi, sej ta dva nista konkurenta, ugraditi bi morali 1,tsi s s160 konji, po katerem pa dvomim, da je ne vem kako veliko povpraševanje, razen seveda, če zaradi 122 konjskega tsi trpi proizvodnja 160 konjskega tsi.

Uglavnem, po moje je največji razlog, da se mora pospešiti proizvodnja 1.8 tsi motorja.

sicer je off ampak vendarle..zakaj je pri dveh novih 1.6 tdi motorjih na razpolago še 2.0 tdi s 110 ps, ki je s tem postal povsem nepotreben, razen če mu dvignejo moč na nekje 125 ps, in s tem zapolnijo vrzel do 140 ps tdi-ja.


Kaj ne zastopiš, 1,8 imajo presežne zmogljivosti, 1,4 pa premalo in bodo za isti ceno ponudili 1,8 ker jih majo viška (konji ne igrajo vloge).

110KM v passatu je pa tak al tak premalo za kakšno kulturno vožnjo, golf pa je kul.

Drugače pa v primerjavi 1,4 160KM in 1,8 160KM, zmaga pri meni slednji vedno. Večja kubikaža se tudi nekje pozna. ČE ne drugje pri priganjaju in zvenosti.
Slika
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Po jun 29, 2009 7:06 pm

je ta mašina 1.8 za kaj? fullll me mika zadnje dni.. ;)
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Po jun 29, 2009 7:10 pm

menda je v redu, pa tut s čipom si na 200KM, sicer je pa tako že prejšnji 1.8t veljal za enega boljših pri VAGu
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Po jun 29, 2009 7:50 pm

Mene tudi tale akcija mika, imam pa trenutno rezervirano Škodo Octavio RS TDI ki je skoraj 5k eur dražja, sicer tudi prostornejša - kar se resnici na ljubo rabi premalokrat, pa še 18 col feltne ma ki me bolj motijo kot ne - krepko dražje gume ter nekako ne ravno primerna dimenzija za slovenske ceste kar se udobja tiče....
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Po jun 29, 2009 7:57 pm

za tako ceno nimaš kaj razmišljat, takoj kupit :D
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Po jun 29, 2009 8:02 pm

Gatsu je napisal/-a:Mene tudi tale akcija mika, imam pa trenutno rezervirano Škodo Octavio RS TDI ki je skoraj 5k eur dražja, sicer tudi prostornejša - kar se resnici na ljubo rabi premalokrat, pa še 18 col feltne ma ki me bolj motijo kot ne - krepko dražje gume ter nekako ne ravno primerna dimenzija za slovenske ceste kar se udobja tiče....


Če se odločaš me to octavijo in pa nekim povprečnim golfom, mislim da ni dilem. Pa čeprav je "le škoda".
Slika
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Po jun 29, 2009 8:44 pm

snikerson je napisal/-a:za tako ceno nimaš kaj razmišljat, takoj kupit :D



Takoj kupit RSko?
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Po jun 29, 2009 8:46 pm

Gatsu je napisal/-a:
snikerson je napisal/-a:za tako ceno nimaš kaj razmišljat, takoj kupit :D



Takoj kupit RSko?


x2
lp
 
[Iztok]
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Če avg 19, 2004 10:05 am

Napisal/-a [Iztok] Po jun 29, 2009 9:59 pm

Me prav zanima če na to verzijo glofa tudi dajo še kaj popusta pri trgovcu, kot na ostale golfe nekje okoli 8%... Bo treba it povprašat...
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če jul 09, 2009 6:29 pm

OK, kar se tiče osnovnega zavarovanja prideš enako skozi (pri nas) ampak za kasko pa dvomim. Uradna nabavna cena 1.8 bo sigurno večja od 1.4. Tudi pri kasku se gleda prostornina in nisem siguren, če je ta razdeljena kot pri osnovnem.
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Če jul 09, 2009 7:07 pm

kje točno pri kasku se pa gleda prostornina motorja? :shock: važna je cena brez popustov in mislm da bi znala bit kr podobna, tut če se razlikuje za par sto evrov, to ne igra bistvene vloge, ker je vse v procentih od vrednosti novga avta...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če jul 09, 2009 8:18 pm

Iz prve roke...

TSI 122 je čakalna doba 4 mesece... simpl... jih je pa nekaj še na zalogi
TSI 160 ni naročljiv! Jih je pa še par na zalogi
TSI 1.8 160 je motor iz passata CC.. tam pije normalne vožnje nekje 7,5 - 9l.

V realnosti pomeni da je 122 tsi najbolj varčen in za popotovanje iz LJ v Portorož s hitrostjo 150kmh porabi 6,8 ... se pravi nič... poleg 1.8 tsi je kot je že nekdo omenil najbolj kultiviran saj zna pri 160 1.4 motor malce "zadrhteti" ko prestavi iz enega načina v drugega... plus povprečna poraba je za liter pa še mal višja kot pri 122 tsi-ju...

Da ne bo kdo mešal dizle... dizel je dražji 2k€ in pije manj... 90konjskega tdija sem pa namenoma ven črtal ker ga tsi 122 razen v porabi pelje scat kjer koli...

tako na hitro... Pa še o kasku... za kasko je vedno osnova MPC po ceniku... in ta je 18500 za osnovno Sidartho. Zvarovanje je s 50 bomusa 420€, kasko pa cca 600€ (izhajam iz MPC mojega golfka).

lp
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Če jul 09, 2009 9:25 pm

mito155 je napisal/-a:Iz prve roke...
TSI 160 ni naročljiv! Jih je pa še par na zalogi
lp


kako to misliš ni naročljiv.... :? :? :? ...
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Če jul 09, 2009 10:39 pm

1.8 TSI je vskočil namesto 1.4 TSI za nekaj časa. Mene že dolga čakalna vrsta pri 1.4 TSI odbije. Ker porabi 1.8 TSI več, če smo natančni v mestnem ciklusu 0,9 litra več, je posledično cenejši od 1.4 TSI. Enaka oprema 1.8 TSI 18.500, 1.4 TSI 21.850, brez popustov. Dejanska razlika je okoli 1200 evrov v prid 1.8 TSI.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe jul 10, 2009 9:20 am

lukp je napisal/-a:1.8 TSI je vskočil namesto 1.4 TSI za nekaj časa. Mene že dolga čakalna vrsta pri 1.4 TSI odbije. Ker porabi 1.8 TSI več, če smo natančni v mestnem ciklusu 0,9 litra več, je posledično cenejši od 1.4 TSI. Enaka oprema 1.8 TSI 18.500, 1.4 TSI 21.850, brez popustov. Dejanska razlika je okoli 1200 evrov v prid 1.8 TSI.


TSI jev je še kar enkaj na zalogi, tako da ni razloga da ne bi našel kaj zase.... cenovni razpon pa od 19k do 24,7 k€ ... tudi DSG! ...

160 konjski 1.4 NI mogoče naročit... enostavno... je @tattoo že povedal zakaj ne...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov