Motor popije toliko kot ga pritiskaš. Relacijska vožnja s klimo 110 po avtocesti okoli 6.8 litra / 100km, normalna vožnja do 130 med 8 in 9 litri, vse kar je več pa raste 10 in krepko čez če je potrebno. Ob neki normalni uporabi, pa boš imel porabo med in 8 in 9 litri (odvisno od stanja v koloni, količini mestne vožnje in tiščanju na gas). Podatki za Seat Leon 1.8 TSI s 160 KM. Dvomim da je v Golfu VI kakšna bistvena razlika.
Koliko koga boli poraba je njegov problem, je pa motor pravi biser kar se tiče porabe napram 1.6 motorju s 102 KM ki pije podobno in nikamor ne gre, motor je tako tih, da ne veš da je avto prižgan (sploh če si vajen 1.9 TDI motorja...), krasno pospešuje predvsem pa je ql ker omogoča različne stile vožnje zaradi navora: lahko voziš kot dizla, saj ma solidne pospeške od 1500 rpm dalje in na 2000 že šaltaš, lahko pa maš dirke do rdečega polja

.
@all: glede na svojo moč 1.8 TSI motor ni bistveno požrešen, saj če furaš nežno, lahko maš porabo med 7 in 8 litri (vendar potem ponučaš 20% potenciala motorja) kar je nekaterim še vedno veliko... No pri 1.4 TSI motorja je poraba še nižja, saj se da voziti pod 6 litri ali med 6 in 7 litri, kar je ob šparanju blizu, ali celo enako porabi dizelskega motorja. Poleg vseh prednosti ki ste jih navedli, je ta motor polnil luknjo v prodajnem programu če si iskal kompromis poraba, zmogljivost, cena stroški, udobje na avtocesti. 1.9 TDI je varčen, vendar pogojno zmogljiv tepe ga manko 6 prestave, 1.6 MPI žre kot p*****a nikamor ne gre, 2.0 TDI s 140 KM je že precej drag, 1.8 TSI spet prinese stroške - kaj ostane - ja ravno vmesni člen 1.4 TSI...