Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To jul 28, 2009 4:03 pm

leon1309 je napisal/-a:Passati 1.9 tdi imajo probleme s turbinami?

LP


res. od kdaj pa?
lp
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire To jul 28, 2009 4:10 pm

Meni se zdi da njega zanima ce imajo probleme z turbino.Na koncu ma vprasaj.
Naceloma nimajo probleme z turbino.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
mobileas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jul 17, 2009 10:53 pm

Napisal/-a mobileas To jul 28, 2009 4:30 pm

Kolega je imel passata 1.9 tdi (MESEC DNI) vzrok "TURBINA " "Zakaj turbina"?
Turbine ratajo fuč potem ko avto vžgemo zjutraj ob 06:00 ko gremo v službo in že tiskajo plin ko še turbina ni zalafala kot treba. Drugo je to ko pridemo z avtom do cilja ga ne smemo takoj ugasniti "zakaj" ker mora olje priteči nazaj v turbino to traja cca. 30sec. Za starejši model dizelskega passata to ne velja, za novega pa še nevem.

LP
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To jul 28, 2009 4:57 pm

mire je napisal/-a:Meni se zdi da njega zanima ce imajo probleme z turbino.Na koncu ma vprasaj.
Naceloma nimajo probleme z turbino.
Lp


se opravičujem :oops: :oops: :oops: , nisem videl vprašaja.
brez zamere.

p.s. @mire hvala za opazko

lp
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To jul 28, 2009 5:39 pm

12k euro za star model passata? Denar in odločitev sta seveda tvoja, ampak sam bi na tvojem mestu gledal bolj takole:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2462986&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2929384&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2923190&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2946134&show=1

če pa ga že misliš vzet pa preden izpljuneš denar preveri št. lastnikov :!: Mislim da boš presenečen....

Uspešen nakup
LP
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To jul 28, 2009 5:43 pm

Pa obvezno se skloni in poglej ali ima res 4x4 ker se je moj znanec ravno pri tem nategnil, saj je bila na avto samo nalepka pogona pa ne.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa To jul 28, 2009 9:36 pm

GiGi1985, po podatkih, ki sem jih dobil od lastnika vozila, dobim na https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl.euprava prvega lastnika. Tako kot ima tudi sam napisano. Servisi in kilometri tudi štimajo (preverjeno preko porche-ja). A maš morda ti kakšne podatke več, ki kažejo na to, da gospod res ni prvi lastnik?

Novi passati 4M me ne zanimajo zaradi visko sklopke. Iščem izrecno star model z vzdolžno postavitvijo motorja in thorsen diferencialom (audijev quattro).
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To jul 28, 2009 9:40 pm

tak diferencial ima tudi alfa...
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To jul 28, 2009 9:53 pm

Če štima da je dejansko v tej bazi vpisan samo 1.lastnik, potem ni ovire. Veliko je nategavščin kar se tiče št. lastnikov, zato sem ti rekel, da preveri pred nakupom.
Če praviš, da novejši Passati ne pridejo v poštev, potem je to druga pesem.
Osebno se mi zdi 12k za tak avto odločno preveč, dejansko že drugo leto ne bo vreden kaj dosti več kot 6k-7k, kar je dost velika izguba. Odvisno koliko ti to pomeni. Poizkusi ga scenkat čimveč, nekje od 10k do 11k euro bi bila že neka sprejemljiva cena.
Druga 4x4 vozila te ne zanimajo?
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Sr jul 29, 2009 6:12 am

Ja, dejansko štima, saj sem to prvo preveril. Tudi servisi, intervali, računi in to štima, saj sem tudi to preveril preko porche-ja. Avtomobil kopujem vsaj za 6-8 let, potrebujem pa kombinacijo potovalnega avtomobila in terenca z veliko prostora za otroške stvari, kot je voziček ipd.
Pomembna je tudi poraba, ki bi naj pri tem vozilu znašala cca. 7.5l ob normalni vožnji. Prav tako želim stalen štirikolesni pogon, ne preko raznih viskoznih sklopk ipd. ker imajo znanci in prijatelji, ki so se poslužili tega načina, vse preveč problemov.
Nekdo, je zgoraj ponudil alfo crosswagon. Tudi ta je bila zraven Audi A4Q v prvotnem spisku vendar po ogledu le te, sem dobil občutek, da je alfa veliko manj prostorna kot passat. Audi, pa je izpadel že zaradi cene, saj je v poprečju iti letnik skoraj 3000k+ € dražji od passata, gledano približno enaki letniki in enaka oprema.

Vsekakor pa je dobrodošel tudi kak predlog drugih 4x4 vozil s stalnim štirikolesnim pogonom.

Kar se tiče cene, je lastnik rekel, da ni zadnja. Vendar preden začnem hndlati, si bom danes avtomobil podrobneje ogledal, šele nato handlanje :D

Zvečer sporočim rezultat.

Pa še nekaj drugega me zanima. Mnogi na avto.net zraven opreme pišejo še kratici ASD in ASR (samodejna zapora diferenciala in nadzor nad zdrsom pogonskih koles). Mehanik mi je dejal, da vsak passat, ki ima ESP ima v okrilju tega tudi ASD in ASR, saj naj bi preko ESP-ja pod katerim bi naj biil ASD simuliral delovanje špere in zapiral prosto vrteče se kolo... Je to res, oziroma ima kdo boljšo razlago?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Sr jul 29, 2009 8:18 am

ASD je najbolj osnovna stvar - z zaviranjem kolesa, ki zdrsuje se preko diferenciala več moči prenese na drugo kolo. Temu pravijo elektronska zapora diferenciala, v bistvu pa gre kot si napisal za nekakšno simulacijo. Delovanje (meritve hitrosti posameznih koles in morebitno zaviranje) zagotavljajo elementi sistema ABS.
Prva nadgradnja je ASR, ko v primeru zdrsavanja obeh pogonskih koles elektronika še zmanjša navor motorja. Tu je poleg zgoraj navedenih elementov vpletena še krmilna enota motorja.
ESP je pa pravi sistem za stabilizacijo vozila, kjer je pa vključeno še več dodatnih namenskih senzorjev (pospeški v več oseh, kot zasuka volana) na podlagi katerih elektronika izračuna tako morebitno potrebno manjšanje navora motorja, kot tudi morebitno zaviranje posameznih koles.

Torej vsak naslednji višji sistem vključuje prejšnjega in je to kar si že sam napisal čisto pravilno.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jul 29, 2009 8:26 am

Je torsen diferencial, uporabljen v prejšnjih Passatih (B5) res toliko boljši in prepričlivejši od lamelne sklopke Haldex, uporabljene v novem modelu? Haldex se resda uporablja pri modelih s prečno postavljenim motorjem, vendar bi sam predvideval, da je sistem v novejšem modelu bolj doteran ter hkrati tudi bolj elektronsko podprt.
ASR (sistem proti zdrsu gnanih koles) je seveda sestavni element sistema ESP. ASD (oziroma avtomatska zapora diferenciala - se ne imenuje pri VW EDS?) takisto, v starem modelu ga je bilo možno naročiti posebej, če še ni imel sistema ESP.
Glede alternativ in če je sistem štirikolesnega pogona res toliko odločujoč, še link na seznam modelov, kakšen štirikolesni pogon uporabljajo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Sr jul 29, 2009 9:58 am

No potemtakem se mehanik res nekaj spozna na zadevo.

Zanima pa me še nekaj drugega. Ima kdo izkušnje s kakovostjo izpušnih sistemov na teh avtomobilih. Iz dosedanjih izkušenj (renault 19), sem izpušni sistem menjaval na vsake 3-4 leta ( je prerjavel - luknje).

Za turbino sem se tudi pozanimal, in so mi rekli, da pride okrog 500€, če le ta slučajno crkne, če pa dam turbino obnavljati, pa 300€. Če ima kdo izkušnje, držijo ti podatki?

Prav tako me zanima, če kdo ve, imajo tile passati turbino s spremenljivo geometrijo lopatic al s fiksno? To sem pozabil mehanika vprašat...

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Sr jul 29, 2009 1:00 pm

turbina je variabilna, izpuh pa ti lahko povem da ima moj po 180k km se vedno v celoti prvega in nima nobenih znako za kaksno menjavo. ;)
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr jul 29, 2009 3:42 pm

mobileas je napisal/-a:Kolega je imel passata 1.9 tdi (MESEC DNI) vzrok "TURBINA " "Zakaj turbina"?
Turbine ratajo fuč potem ko avto vžgemo zjutraj ob 06:00 ko gremo v službo in že tiskajo plin ko še turbina ni zalafala kot treba. Drugo je to ko pridemo z avtom do cilja ga ne smemo takoj ugasniti "zakaj" ker mora olje priteči nazaj v turbino to traja cca. 30sec. Za starejši model dizelskega passata to ne velja, za novega pa še nevem.

LP

Da se mrzlega ne sme terat na obrate se strinjam, da ga na cilju ne smemo takoj ugasnit je pa veliko preveč posplošena trditev in velja le v primeru, ča turbo dizelaša pred tem res "gonimo" v visokih obratih. Ob normalni vožnji res ni razloga, za tako početje. Najhuje za turbino pa je, če na mestu pohodiš plin do konca in takoj za tem ugasneš motor.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Sr jul 29, 2009 6:45 pm

najvecje napake glede turbin se dela na AC ko se ustavimo na pocivALISCIH in ga takoj ugasnemo
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Sr jul 29, 2009 9:41 pm

Sasha....kupi subaru legacya :)
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jul 29, 2009 9:44 pm

mobileas je napisal/-a:Kolega je imel passata 1.9 tdi (MESEC DNI) vzrok "TURBINA " "Zakaj turbina"?
Turbine ratajo fuč potem ko avto vžgemo zjutraj ob 06:00 ko gremo v službo in že tiskajo plin ko še turbina ni zalafala kot treba. Drugo je to ko pridemo z avtom do cilja ga ne smemo takoj ugasniti "zakaj" ker mora olje priteči nazaj v turbino to traja cca. 30sec. Za starejši model dizelskega passata to ne velja, za novega pa še nevem.

LP


kva ti strelas?
Ni vse res kar napišem
 
mobileas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jul 17, 2009 10:53 pm

Napisal/-a mobileas Sr jul 29, 2009 10:32 pm

abbe je napisal/-a:
mobileas je napisal/-a:Kolega je imel passata 1.9 tdi (MESEC DNI) vzrok "TURBINA " "Zakaj turbina"?
Turbine ratajo fuč potem ko avto vžgemo zjutraj ob 06:00 ko gremo v službo in že tiskajo plin ko še turbina ni zalafala kot treba. Drugo je to ko pridemo z avtom do cilja ga ne smemo takoj ugasniti "zakaj" ker mora olje priteči nazaj v turbino to traja cca. 30sec. Za starejši model dizelskega passata to ne velja, za novega pa še nevem.

LP


kva ti strelas?


To kar bereš, majku ti, če nimaš porma raje bodi tiho OK.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Pe jul 31, 2009 10:55 am

No da sporočim kako je bilo na ogledu. Avto res kot nov, tako zunaj kot notraj. Res zamenjane stavri na velikem servisu, tako kot je napisano vendar en catch. Avto je last podjetja, ki je res prvi lastnik, nato pa se začnejo mučke. Potem ga mora ta, ki ga vozi vzeti nase, je že drugi lastnik, in če bi ga nato vzel jaz bi bil tretji lastnik...v glavnem to že odpade. Kot drugo, pa ima avto že 180k prevoženih, kar pa je tudi tak tak.

Drugače pa res avto gre kot urica, ohranjen je pa tud. Samo za takšno kilometrino in glede na to kako to lastništvo poteka, mu ne dam več kot max. 9k. Avto ima tudi 10x airbagov, tako, da mu praktično manjka samo navigacija, ki pa je glede na današnje cene garminov najmanjši kamen spotike.

Aja vožen je bil izključno na dolge relacije, ogromno na relaciji Slovenija, Nemčija, Švica.

Kaj mislite vi?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov