King1 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Samo ne kupit VW-ja bencinarja, ker ti bo žau. Še posebej 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 v polotih.
Zakaj že?
x2 in še obrazložitev zraven, ko toliko veš.
lp
Jože20 je napisal/-a:King1 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Samo ne kupit VW-ja bencinarja, ker ti bo žau. Še posebej 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 v polotih.
Zakaj že?
x2 in še obrazložitev zraven, ko toliko veš.
lp
Zato, ker po mojih iskušnjah in iskušnjah kolegov/sodelavcov so zanič.
Pijejo kar konkretno za svojo kubikažo/konjažo, premaknejo se pa nikamor.
Pa znajo kar konkretno olje pit. In to po 1 liter na 1000km. Js sm se smejau ko sm gledau manual od polota 1.0 50km, pa piše notr da je normalna porabe liter olja na 1k kmPotem od kolega golf 4 1.4 75km je katastrofaln, žre več kot liter olja na 2k km, bencina pa pije cca 7.5-9L, kar je ogromno za tako nepremičnino.
Uglavnem, roko na srce, takrat v časih polota in golfa 3/4 ni imel dobre bencinarje. Majo pa zato tolk boljše dizle.
Zdaj z novimi TSI-i zgodba veliko drgačna
abcabc je napisal/-a:
Poraba pri 1.5 je poleti 6-7 litrov, pozimi pa mal nad 7 litrov.......
PRIPOROČAM NAKUP
sašo5 je napisal/-a:abcabc je napisal/-a:
Poraba pri 1.5 je poleti 6-7 litrov, pozimi pa mal nad 7 litrov.......
PRIPOROČAM NAKUP
olja.... :P
kako "priporočaš" če si pa v eni temi (ne da se mi iskat, ker maš 20 nickov in 200 tem si odprl) napisal da nevela nič in da ti je nevem kako žal, da si ga kupil in da je suzuki veliko boljši kot ti hyundaji.....![]()
abcabc je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:King1 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Samo ne kupit VW-ja bencinarja, ker ti bo žau. Še posebej 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 v polotih.
Zakaj že?
x2 in še obrazložitev zraven, ko toliko veš.
lp
Zato, ker po mojih iskušnjah in iskušnjah kolegov/sodelavcov so zanič.
Pijejo kar konkretno za svojo kubikažo/konjažo, premaknejo se pa nikamor.
Pa znajo kar konkretno olje pit. In to po 1 liter na 1000km. Js sm se smejau ko sm gledau manual od polota 1.0 50km, pa piše notr da je normalna porabe liter olja na 1k kmPotem od kolega golf 4 1.4 75km je katastrofaln, žre več kot liter olja na 2k km, bencina pa pije cca 7.5-9L, kar je ogromno za tako nepremičnino.
Uglavnem, roko na srce, takrat v časih polota in golfa 3/4 ni imel dobre bencinarje. Majo pa zato tolk boljše dizle.
Zdaj z novimi TSI-i zgodba veliko drgačna
ajoj ne pisat bedarije, če ne poznaš teh motorjev te motorji zlasti 1.6 in 1.8 so zelo vzdržljivi in tud poraba ni visoka.
1.4 pije 6-7litrov
1.6 pije 7-8 litro
1.8 pa 8/9 ali celo pod 8 litrov. Vse različice sem imel.
Edine težave, ki imajo motorji so termostati in menjalniki vse ostalo je OK.
Jože20 je napisal/-a:
In potem se bo sašo delal b***** iz 1.5 Accenta, kako žre olje
Jože20 je napisal/-a:abcabc je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:King1 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Samo ne kupit VW-ja bencinarja, ker ti bo žau. Še posebej 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 v polotih.
Zakaj že?
x2 in še obrazložitev zraven, ko toliko veš.
lp
Zato, ker po mojih iskušnjah in iskušnjah kolegov/sodelavcov so zanič.
Pijejo kar konkretno za svojo kubikažo/konjažo, premaknejo se pa nikamor.
Pa znajo kar konkretno olje pit. In to po 1 liter na 1000km. Js sm se smejau ko sm gledau manual od polota 1.0 50km, pa piše notr da je normalna porabe liter olja na 1k kmPotem od kolega golf 4 1.4 75km je katastrofaln, žre več kot liter olja na 2k km, bencina pa pije cca 7.5-9L, kar je ogromno za tako nepremičnino.
Uglavnem, roko na srce, takrat v časih polota in golfa 3/4 ni imel dobre bencinarje. Majo pa zato tolk boljše dizle.
Zdaj z novimi TSI-i zgodba veliko drgačna
ajoj ne pisat bedarije, če ne poznaš teh motorjev te motorji zlasti 1.6 in 1.8 so zelo vzdržljivi in tud poraba ni visoka.
1.4 pije 6-7litrov
1.6 pije 7-8 litro
1.8 pa 8/9 ali celo pod 8 litrov. Vse različice sem imel.
Edine težave, ki imajo motorji so termostati in menjalniki vse ostalo je OK.
Vse ostalo je okej?
Zakja potem 1.4 Golfi 4 imajo en kup serijskih napak? Vsi 1.4 golfi žrejo olje, to je že čist normalno, vsi to vejoŽre bencina pa glih tulko, kot 2.0. To je kao dobr bencinar?
Sodelavec ima Polota 1.6 letnik 99 če se ne motim, to je šele pogreb od motorja. 75km, ki se ne premaknejo nikamor, tako lenega motorja še v življenju nism vidu. Aja btw, tudi olje žre. Pravijo na servisu, da tako pač je pr starejših VW bencinarjih, da bi blo treba ventile in teflone menjat verjetno.
Moj sosed mizar, je kupil polota 1.0 za hčero lani. Prodal ga je po 3 mescih, saj je tolk olja žrlo, da je že oreng kadilo. V navodilih piše da je liter na 1000k km normalna porabaJs res nism mogu verjet. Pr Cliotu piše max 3dcl na 1000k
![]()
Mi smo imeli doma let 2000 1.4 Polota, dokler ga oče ni sesipal. Tisto je biu taki pogreb da ni res. In ja uganu si, olje je piu, en kup stvari je šlo v malogo v roku enega leta. Kupljen pa 2 leta star, z cca 20k km. Aja piu je cca 7+, pod 7 se ga teško spravi.
Uglavnem point je, da VW becinarji premalo dajo od sebe, glede na to kolk popijejo.
In potem se bo sašo delal b***** iz 1.5 Accenta, kako žre olje
abcabc je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:abcabc je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:King1 je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Samo ne kupit VW-ja bencinarja, ker ti bo žau. Še posebej 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 v polotih.
Zakaj že?
x2 in še obrazložitev zraven, ko toliko veš.
lp
Zato, ker po mojih iskušnjah in iskušnjah kolegov/sodelavcov so zanič.
Pijejo kar konkretno za svojo kubikažo/konjažo, premaknejo se pa nikamor.
Pa znajo kar konkretno olje pit. In to po 1 liter na 1000km. Js sm se smejau ko sm gledau manual od polota 1.0 50km, pa piše notr da je normalna porabe liter olja na 1k kmPotem od kolega golf 4 1.4 75km je katastrofaln, žre več kot liter olja na 2k km, bencina pa pije cca 7.5-9L, kar je ogromno za tako nepremičnino.
Uglavnem, roko na srce, takrat v časih polota in golfa 3/4 ni imel dobre bencinarje. Majo pa zato tolk boljše dizle.
Zdaj z novimi TSI-i zgodba veliko drgačna
ajoj ne pisat bedarije, če ne poznaš teh motorjev te motorji zlasti 1.6 in 1.8 so zelo vzdržljivi in tud poraba ni visoka.
1.4 pije 6-7litrov
1.6 pije 7-8 litro
1.8 pa 8/9 ali celo pod 8 litrov. Vse različice sem imel.
Edine težave, ki imajo motorji so termostati in menjalniki vse ostalo je OK.
Vse ostalo je okej?
Zakja potem 1.4 Golfi 4 imajo en kup serijskih napak? Vsi 1.4 golfi žrejo olje, to je že čist normalno, vsi to vejoŽre bencina pa glih tulko, kot 2.0. To je kao dobr bencinar?
Sodelavec ima Polota 1.6 letnik 99 če se ne motim, to je šele pogreb od motorja. 75km, ki se ne premaknejo nikamor, tako lenega motorja še v življenju nism vidu. Aja btw, tudi olje žre. Pravijo na servisu, da tako pač je pr starejših VW bencinarjih, da bi blo treba ventile in teflone menjat verjetno.
Moj sosed mizar, je kupil polota 1.0 za hčero lani. Prodal ga je po 3 mescih, saj je tolk olja žrlo, da je že oreng kadilo. V navodilih piše da je liter na 1000k km normalna porabaJs res nism mogu verjet. Pr Cliotu piše max 3dcl na 1000k
![]()
Mi smo imeli doma let 2000 1.4 Polota, dokler ga oče ni sesipal. Tisto je biu taki pogreb da ni res. In ja uganu si, olje je piu, en kup stvari je šlo v malogo v roku enega leta. Kupljen pa 2 leta star, z cca 20k km. Aja piu je cca 7+, pod 7 se ga teško spravi.
Uglavnem point je, da VW becinarji premalo dajo od sebe, glede na to kolk popijejo.
In potem se bo sašo delal b***** iz 1.5 Accenta, kako žre olje
Veš morda je pa krivo nepravilno vzdrževanje vozila.
Brat ima polota 1.4 že 150.000 km v njegovi lasti in vrjel ali ne je imel težave samo z termostatom in cca 5000km nazaj mu je šel po gobe menjalnik je pa bil avto vseskozi redno servisran nikol se ni šparalo na materialh in se je menjalo po predpisih.
J
zuzek je napisal/-a:tudi sam študent kupujem avto za 500€
odloču sm se za cliota 93-96
- rt oprema (daljinsko, servo itd..)
- 1.2 če vzameš porabi 6/100
- ne kvarijo se dosti
- poceni registracija
pa tudi accente hvalijo, samo je dražja registracija
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov