xandrej je napisal/-a:/miha je napisal/-a:Od sošolca oče je kupil novega C5 (prejšna generacija). Sami problemi.
Največja problema:
-Redno so se prižgale lučke in je šel avto v zasilni način. Niso uspeli popravit kakor vem.
-Enkrat je vztrajnik odtrgalo oz. se je odšraufal...zakaj, kako...nobenemu jasno. Teorija je bila, da so v tovarni preveč (uničili navoje) oz. premalo zategnili vijake, ki ga držijo. Škode še pa še.
Vse to pri 50.000km. Motor pa 2.2Hdi, avtomatik.
Od moje babice prijateljica njenega moža sin žena... Daj ne kakj s nekimi šraufi pa teke scene v firmi pa niso uspeli lučk popravit kakih lučk? Ima samo eno diagnostično drugo ispisuje na ekran. vsak servis zna avto na tester priklopit... Tam pa jim v vsam nam znanem slovenskem jeziku napiše: menjaj to in ono... Če so smotani pač greš na žalost na drug servis ki je v pravem pomenu besede servis in tam rešijo napako. Kaki zasilni način?
TrijoAdijo je napisal/-a:čare je napisal/-a:Če zate 118€ za manšeto notranjega zgloba z dvema objemkama in mastjo ni draga pejt pa si jih kupi 5.FD-jeva popolnoma ista ravno tako z objemkama in mastjo je koštala celih 8€.Pa ko te zajebava DELPHI-jev vbrizgalni sistem in ga pelješ na summit (ker je glih slučajno čez cesto) in ti mirne duše povejo da so ti šle 3 šobe in da ena košta 550€,potem pa ga pelješ k Frlic-u (lesce,menda edini sposoben serviser za Forda) in ti pove da sta šle samo 2 in ti zrihta obnovljene iz nemčije za 250/kom. in zraven še reče da si jih on za 550€ niti ne upa prodajat da ga bojo fentale stranke ,če bo take pokal.Pa ko ti na lepem crkne avto in ga pod posrednikovo garancijo dobi v roke Krevs na gorjancih,kateremu sem že prvič po enem tednu rekel če je pogledal senzorje gredi pa me je napadal češ kaj se jaz spoznam...no po enem mescu in na pol podrtem motorju in testno menjanih šobah,črpalki in elektroniki k****n ugotovi da je razmajan senzor glavne gredi??Pa da bi ga pes poscal!!Pa ko potem ko avto odpelješ od Kravsa ne dela tempomat in ti da odgovor da je on avto dobil na šlep službi in da že prej ni delal (tester mu je barvan televizija!!) no in potem je končno po 2-h tednih iz drugega mondea potegnil software in ga naložil na bratovega in je tempomat začuda delal.Tok na kjratko o Fordu.TrijoAdijo je napisal/-a:Hehe...fantje...lahko je tulit v nebo, da so deli za forda dragi, če pa za italijane kupujete najcenejše ponaredke, ki jih menjate trikrat dnevno, da lahk potem v enem šusu naredite 50km:D
Če iščeš avto, ki je udoben + prostoren + z odlično lego na cesti + z dobrim motorjem gre glas za Mondeota 2,2TDCi.
LP!
Joj ej..dej ne pametuj no....Ena delphijeva šoba pri nas košta 250€ (obnovljena) in je ni potrebno naročevat iz DE (pa tut za manj dnarja se jo je dalo pri nas dobit...).Če pa tebe frlic in vsi skupi nategujejo...je pa to tvoj problem..
Pa še ena zanimivost...Če se že morajo vgrajevat original deli, se potem te deli kupujejo v eni trgovini z originalnimi rezervnimi deli na celovški v LJ..(pa ne bom o tem v kateri, da ne bom slučajno delal reklame).
Me prav zanima, kje ti dobivaš dele za Fiata---al karkoli že pač voziš...
![]()
![]()
LP!
De_Tomaso je napisal/-a:Gled eizbire bi jaz rekel, da se je najbolje zapeljati z vsakim od naštetih avtomobilov in se bo najlažje odločit. Gre namreč za to, da so si ti avtomobili že po samih konceptih tako različni, da bo kupec zlahka opazil v katerem se najbolje počuti ter kaj mu ustreza.
Za "strojnika" Miheja pa še ena statistika, da bo lahko razširil svoje znanje in sledil spremembam v industriji:
http://www.atzonline.de/binary/jdPower. ... 2c8d8d9994
sašo5 je napisal/-a:ha, ha ...dobro branje, eden zagrižen fordovc (celo znanec in načitan teoretik, tu ni kaj oprekat) eden pa dejanski mehanik praktik(ne poznan - verjamem, da ne dober ampak odličen) in debata je tu.....pa, da nebi kdo brisal
![]()
P.S Trijo....ford?![]()
TrijoAdijo je napisal/-a:p.s.: Ne samo teoretik, ampak tudi praktik...veš čigav "vajenec" sem jest....pa slovi kot eden the best of mehanik..
TrijoAdijo je napisal/-a:Ja...ford...vedno in povsod...
LP!
/miha je napisal/-a:Glede alf je takole:
- za novejše ne vem kakšne so, ker jih še ni v statistikah
- za starejše se pa ponavadi sliši v pogovorih: Rade se kvarijo, ampak lepe pa so.
Preprosto niso zanesljive in pika. Če kdo meni drugače sam sebi laže in mu lahko pokažem na tone statistik in raziskav.
Glede bmwjev se pa strinjam, da so dragi, pa še težko je dobrega dobit. Sam imam (itak) bmwja in sicer 11 let starega 316i compact. Prevozil sem 12000km in sem zamenjal eno zadnjo žarnico in brisalce. Žal sem moral vzeti tak kompromis, ampak sem ZELO zadovoljen. Za primer uporabnosti naj povem, da sva s punco iz Rutarja odpeljala štiri (4) kuhinjske stole brez večjih težav. Avto ima tud minuse, pa jih ne povem :P .
Če ne moreš kupit bmwja, boš moral kupit avto s sprednjim pogonom. Fordi imajo dobro podvozje. Honda accord je ena redkih, ki ima spredaj podobno vpetje koles kot F1 (double wishbone)... se še kaj najde.
čare je napisal/-a:Poserjem se jaz na statistike in raziskave!!Zdele v trenutku lahko naštejem 10 znancev ki se vozijo z JTD-ji in nima noben problemov z njimi!!So pa se alfe kvarile tja do 33-ke potem ko so prišle ven 145,146 in 155 so se zadeve občutno umirile je pa problem pokvarljivosti alf,ker jo vsak k****n žuli do onemoglosti....V glavnem moj glas gre definitivno 166-ki 2,4 JTD z 150KM ali JTDM z 175 KM.Zakaj??Ker je avto prostoren,udoben,stabilen,močan in za svoje zmogljivosti varčen in ker mi je preprosto hud avto
čare je napisal/-a:@Lenivec Jaz bi Oplov CDTI vzel.nemc je le nemc
/miha je napisal/-a:Glede motorjev... misliš, da ne vem, da je oplov cdti italjanski (licenca VM motori, izdelava drugje). Da ima tudi jeep in dodge nitro tudi od VM motori... itd.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov