Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po nov 16, 2009 3:10 pm

@adis: Bom vprašal.

Poraba na moji kratki, mestni vožnji z omenjenim Phaetonom je bila bliže 30l po BC :?
Phaeton 6.0 w12 je bil dolgo časa tudi službeno vozilo na Porsche Slovenija, kot pa sem slišal, pa so imeli nemalo problemov z menjalnikom (tudi zamenjava). Zakaj je do tega prišlo, žal ne vem.
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Po nov 16, 2009 3:14 pm

Poraba na moji kratki, mestni vožnji z omenjenim Phaetonom je bila bliže 30l po BC Confused
Phaeton 6.0 w12 je bil dolgo časa tudi službeno vozilo na Porsche Slovenija, kot pa sem slišal, pa so imeli nemalo problemov z menjalnikom (tudi zamenjava). Zakaj je do tega prišlo, žal ne vem.


Verjetno so zato bili problemi z menjalnikom :) ker verjetno ga niste preveč "šparali" (predvidevam)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po nov 16, 2009 3:21 pm

Kljub ne-šparanju avtomobila je prihajalo do preveč napak za ta rang vozila. Je mogoče vzrok v navorsko premočnem motorju za vgrajeni menjalnik? Predvidevam, pa da je šlo še za poporodne težave, saj je bil omenjeni testni model med prvimi na trgu. Podobno se je dogajalo z začetnimi serijami motorjev 5.0 TDI v Touaregih. Pa ne le pri testnih, temveč privatnih, ki so se le čuvali.
Žal nisem strokovnjak na tem področju, omenjene težave sem zasledil v pogovorih z VW serviserji.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po nov 16, 2009 3:42 pm

CHAN je napisal/-a:Phaeton 6.0 w12 je bil dolgo časa tudi službeno vozilo na Porsche Slovenija, kot pa sem slišal, pa so imeli nemalo problemov z menjalnikom (tudi zamenjava). Zakaj je do tega prišlo, žal ne vem.

Ko so prišli Phaetoni na trg je tovarna VW postavila izredno zahtevne pogoje, kar se tiče zagotavljanja standardov salona / razstavnih vozil / postrežbe / servisa in tako je Porsche Ljubljana dobila ekskluzivo za prodajo Phaetona za Slovenijo. Phaeton 6.0 W12 je imel za službeno vozilo direktor Porsche Ljubljana (g. Žekar) in ga tudi kar nekaj časa uporabljal v te namene...nabavna cena konkretnega vozila je pa takrat znašala astronomskih 28.000.000 SIT! Potem se je avto še kar nekaj časa uporablja kot nadomestni avto za stranke servisa Porsche - pred kratkim pa prodal za res male pare...

S tem konkretnim avtom sem prevozil kar nekaj kilometrov in avto gre res kot avion (pri 200+ km/h sploh ne veš, da se pelješ) in tudi samo udobje je na ravni najboljših v razredu! ;) Se je pa pri tem konkretnem avtu poznalo, da je imel več "lastnikov" in da se ga ni nikoli šparalo (kar najbrž tudi razloži različne probleme).

Drugače je pa poleg samega imiđa daleč največji problem pri Phaetonu teža vozila (sploh v primerjavi z enako motoriziranim Audijem A8 )...in edina "pametna" motorja v Pahetonu sta ali 3.0 TDI ali pa 6.0 W12! :oops: Bencinski 3.2 motor je za tako težo enostavno preslaboten (čeprav si s poraba 25 - 30 l/100 km vseeno kar malo pretiraval oziroma je bila tako visoka poraba posledica samo mestne vožnje)! ;)
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Po nov 16, 2009 3:46 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po nov 16, 2009 3:42 pm

spet ga mimo sekate z porabo 30L
nevem kaj je tolk v modi, kak je nek velik engine, da se takoj omeni 25-30L :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po nov 16, 2009 4:13 pm

Hehe kakšne porabe.
Sicer malo off, ampak večje kubature pri ameriških muscle avtih imajo manjšo porabo kot tale bencinski Phanteon, pa so tudi po 2 tone + ''frgazr'' iz 70-setih let.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po nov 16, 2009 4:16 pm

Tist ki ima denar za nakup (sploh novega) in vzdrževanje (servisi,gume..) takega avta se vrjetno ne sekira če mu pije 20 al pa 30l.
Večji strošek je že sama izguba vrednosti pri taki veliki ladji.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po nov 16, 2009 5:22 pm

nevermind je napisal/-a:Hehe kakšne porabe.
Sicer malo off, ampak večje kubature pri ameriških muscle avtih imajo manjšo porabo
kot tale bencinski Phanteon, pa so tudi po 2 tone + ''frgazr'' iz 70-setih let.


off: Glede na to, da ves kaksna je bi lahko bil bolj vzoren od tistih, ki to pravijo in ne bi
zopet "tlacil" noter americanov...

Kaksnih 30l, lepo vas prosim... najvec okoli 20l (pa se to mocno presezeno) tu spodaj
je eden od primerov W12 6.0 (neglede na VAG model)... clovek je imel na testu avto za
1 mesec (ze ta podatek pove, da ga je imel z namenom torej ga ni "sparal"...)
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/292471.html

Nekaj si morate eni dat v glavo... kaj je trenutna in kaj je povprecna poraba. Trenutna
je lahko tudi 100l. Normalno pa, da mestna voznja v kolonah pomeni samo se visanje st.
ampak to ni kombinirana voznja.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po nov 16, 2009 6:36 pm

Sploh ne vem, kaj "tlačijo" v tak avto bencin? Tu not spada "kurilc" in nič drugega(plin mi gre na živce) ....kakor tudi skregano s pametjo met 460ps in vse skupaj omejeno na 250km/h - to hitrost dosežemo že z 200(in še malo) konjev........to je cestna križarka in kot pravim not spada dizl - povprečje 11-12 litrov in basta.....bencin pustimo za ferrarije, porsceje, R8 recimo ipd...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po nov 16, 2009 6:50 pm

sašo5 je napisal/-a:Sploh ne vem, kaj "tlačijo" v tak avto bencin? Tu not spada "kurilc" in nič drugega(plin mi gre na živce) ....kakor tudi skregano s pametjo met 460ps in vse skupaj omejeno na 250km/h - to hitrost dosežemo že z 200(in še malo) konjev........to je cestna križarka in kot pravim not spada dizl - povprečje 11-12 litrov in basta.....bencin pustimo za ferrarije, porsceje, R8 recimo ipd...

Načeloma se strinjam, da cestnih križarkam najbolj pristoji (predvsem z vidika avtonomije) dizelski motor...ampak, ko zapoje bencinski osmak ali dvanajstak je v trenutku vsaka misel na "kurilca" pozabljena! 8)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po nov 16, 2009 7:03 pm

Sašo ne nakladaj :) Dizel ne paše niti malo v take avte. Ajde tam 4.2 TDI recimo da še kolko tolko, ampak, da v taki limuzini ropota 3.0 TDI, prosim te lepo no.
Ni ga lepšegea kot velika limuzina in rafiniran, prijeten V6 ali več bencinar, naj pomaga kakšna turibna ali ne, vseeno, a v tak avto dizel niti malo ne sodi, konec kocev če bi kupil avto za 100.000 € me boli falus kolko porabi, razen če nisem b**** in zapravim ves denar z avto :D. Sicer pa kot je povedal tattoo-, ko pospešuješ in ti pred tabo grmi V8 motor je to tisti pravi občutek, ne pa da se čuje trtrtrtrtr, celoten avto pa je kot dnevna soba.

Dizli najbolj pašejo v avto kot so Passat, Laguna, itd... Klaso višje je nekje pol-pol, v najvišji klasi pa je tisto pravo samo V8 oz. več, vse ostali je anomalija :D. Z razlogom je S500 nanbolj prodana verzija S klase.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To nov 17, 2009 8:21 am

Glede porabe omenjene "ladje" mislim, da sem premalo razumljivo napisal: trenutna poraba je bila na kratki, mestni razdalji resnično okrog 30 l, povprečna pa je pri omenjenem motorju seveda bistveno nižja od 20l / 100km! Žal nisem imel priložnosti opraviti kombinirane vožnje z istim omenjenim službenim avtomobilom.

Diesel je resnično najbolj racionalna izbira, če se avtomobil uporablja na dolgih relacijah, vendar niti 8-cilindrski diesel, niti 5.0 TDI ne uspe pričarati vzdušja omenjenega 12-cilindrskega bencinskega motorja. Mogoče kakšen 12 valjni TDI iz Q7?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To nov 17, 2009 8:58 am

@chan: si vprašal šefa?
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To nov 17, 2009 9:34 am

adis je napisal/-a:@chan: si vprašal šefa?


Samo, da se vrne iz tujine ;)
Tudi mene prav zanima, vendar glede na to, da ga hvali, ga očitno poraba ne žuli.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To nov 17, 2009 11:59 am

Uf, lepega si najdel. Uiiii!
Hja, glede zavarovanja sem se tudi sam pozanimal (RS4) in pride pri tej kubikaži, kot je rekel Mactron cca 900 EUR s 50 % popustom + dodaj še enkrat toliko za kasko (s 50 % popustom). Torej polna registracija + kasko brez popusta je cca 4.000 EUR.

No, podobne cene so tudi v Nemčiji, zanimivo...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To nov 17, 2009 9:50 pm

sašo5 je napisal/-a:Sploh ne vem, kaj "tlačijo" v tak avto bencin? Tu not spada "kurilc" in nič drugega(plin mi gre na živce) ....kakor tudi skregano s pametjo met 460ps in vse skupaj omejeno na 250km/h - to hitrost dosežemo že z 200(in še malo) konjev........to je cestna križarka in kot pravim not spada dizl - povprečje 11-12 litrov in basta.....bencin pustimo za ferrarije, porsceje, R8 recimo ipd...

Mogoče zaradi tega, ker nočejo vsi traktorjev? Nekateri raje vidimo, da zarohni osmak ali dvanajstak. Tega pri dizlu ne boš dobil nikjer in nikoli. ;)

Ravno dizelaš za moje pojme v take avte ne paše (razen seveda, če te pritlehno tresenje rajca). Bencinci bodo vedno bolj uglajeni, da ne omenjamo tega, da se pri 4 in več litrskih kubaturah povsem znebiš "nuje" po turbinici (za razliko od dizla). Če že nekaj šparate na bencinu bo pa potem to razliko nadoknadila turbina :P :tomidelej:

Taka limuzina rabi ZVOK :tomidelej:

edit: 3 litrski dizel je pa precej socialna varianta v teh limuzinah. Če že vsaj osmak
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To nov 17, 2009 11:19 pm

off:
glihkar pršu z ture z pheaton-om 6.0 w12 in se je poraba gibala med 21l in vožnja je bil od sport mode do normal mode, skratka od umirjene, kjer je avto imel borih 1.200rpm in hitrost cca. 60/70 km/h pa vse do 5000rpm kjer je bila hitrost tudi krepko čez 180 km/h

zanimivost: boljše zvočne izolacije še nisem srečal kot je v tem avtomobilu, da ne govorim o peresno lahkem servo volanu.

kar se tiče a8 4.2Q bi ta pomoje morala imet potemtakem porabo okrog 15l seveda kombinirano
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Sr nov 18, 2009 12:14 am

adis ja verjetno je tam nekje.. recimo S500 2002 letnik, poleti ob vožnji 1500-2500 obratov stalno malenkost čez omejitve na dolgi rok (potovalni računalnik ne beleži povprečne porabe od ene ture ampak od vseh, dokler ne resetiraš) je bila poraba 13-14 litrov. avtocesta okoli 160-170. zanimivo mi je bilo predvsem (pač moral sem vse predrkat) kako se avto spremeni ko znižaš in stršaš amortizerje in daš v sport mode.. avto pa je sicer zelo len, če lahko to rečem. motor se zavrti le prvo prestavo ko pohodiš kick-down, naslednjo tudi če držiš ciglo gas ne prestavlja več v rdeče in tudi ne trza več.. slučajno imam možnost spremljat in v 200.000km so bili izredni servisi 2 mehova. vsak po 2000eu. pa še par malenkosti. problem je, da je že alternator ali filtri precej dražji kot sem si mislil. in še kopij originala praktično ni..
no pa da se vrnemo k temi.

zanimiv je ta a8 predvsem zato, ker je tako poceni, da bi si ga kupil za kakšno leto in prodal. tudi če bi izgubil 2000eu in dal 2000 za registracijo še vedno ni tako zelo drag. no sej, zato pa vidim vedno več takih, ki živijo v šotoru in vozijo kaj takega :lol:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr nov 18, 2009 9:00 am

očitno se temu tipu mudi z prodajo ;)

nova cena: 14.990
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3297082&show=1
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov