Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 2:00 pm

Twingo z 1.2 TCE naj bi imel po tehničnih podatkih pospeške od 0-100km/h 9,8s vendar na testu v reviji avtomagazin so dosegli le 10,8s, tako da zelo dvomim da bo golf dosegel 100km/h v omenjenih sekundah (mogoče okrog 12s do 100km/h ali malo manj) - http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=5216
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid To dec 08, 2009 2:24 pm

Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.
Zadnjič spremenil acid, dne To dec 08, 2009 2:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 2:24 pm

Ceed je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:v golfu pravi motor za penzijoniste

Si si ogledal tehnične podatke?
Golf 1.2TSi
Höchstgeschwindigkeit, km/h 190
Beschleunigung
von 0-80 / 0-100 km/h, s 6,9 / 10,6

Za primer nove Astre 1.6 115KM
0-100 v 11.7s
top.speed 188km/h


Meni se zdijo podatki več kot zadovoljivi.


Astra ista mašina samo kar je karavan ima serijsko 12s od 0-100km/h, na testu so izmerili 11,4s do 100km/h, tako da obična Astra ima sigurno boljši pospešek kot navajajo v podatkih - http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=23800
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To dec 08, 2009 2:30 pm

Pri Golfu al pa Astri in podobnih s 100 konji pod havbo je pomoje zadnja stvar, ki te zanima kolk imajo 0-100kmh ;)

Bolj zanimivi podatki (oz. bolje bi bilo sprobat v realnosti) so glede elastičnosti, npr. 80-120kmh v četrti/peti prestavi, al pa npr. 40-90 v tretji. To pride bolj uporabno v vsakdanji vožnji, razen za tiste, ki mislijo dragat med semaforji.

EDIT:
Primera:
http://www.youtube.com/watch?v=Bx8kLA19Kr4
http://www.youtube.com/watch?v=khUux7sb ... re=related
Zadnjič spremenil peroRS, dne To dec 08, 2009 2:32 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 2:31 pm

acid je napisal/-a:Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.


V to sploh ne dvomim, samo kar bo pri preganjanju kar bloboko pogledal v rezervar, glede na to da so z twindotom dobil dobre 11l na 100km najvišje povprečne porabe
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 2:33 pm

peroRS je napisal/-a:Pri Golfu al pa Astri in podobnih s 100 konji pod havbo je pomoje zadnja stvar, ki te zanima kolk imajo 0-100kmh ;)

Bolj zanimivi podatki (oz. bolje bi bilo sprobat v realnosti) so glede elastičnosti, npr. 80-120kmh v četrti/peti prestavi, al pa npr. 40-90 v tretji. To pride bolj uporabno v vsakdanji vožnji, razen za tiste, ki mislijo dragat med semaforji.

Primer:
http://www.youtube.com/watch?v=Bx8kLA19Kr4


Tle se čisto strinjam, samo ne moreš primerjat atmosferca vs turbo od 80-120km/h v četrti ali peti, ker dobro vemo da je treba NA tiščat v obrate. Trenutne porabe, se pa ni upal pokazat
Zadnjič spremenil pskoda, dne To dec 08, 2009 2:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid To dec 08, 2009 2:34 pm

pskoda je napisal/-a:
acid je napisal/-a:Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.


V to sploh ne dvomim, samo kar bo pri preganjanju kar bloboko pogledal v rezervar, glede na to da so z twindotom dobil dobre 11l na 100km najvišje povprečne porabe


Pa tud mislim, da neko priganjanje v višje obrate porabo nebo nevem koliko povečalo. Jaz recimo ko ga poženem v obrate pa ko je motor dobro ogret čez 8l 8,5 ne gre ;) pri tem motorju bi blo kvečjemu nekje 7l kar pa ni nekaj groznega.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 2:40 pm

acid je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
acid je napisal/-a:Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.


V to sploh ne dvomim, samo kar bo pri preganjanju kar bloboko pogledal v rezervar, glede na to da so z twindotom dobil dobre 11l na 100km najvišje povprečne porabe


Pa tud mislim, da neko priganjanje v višje obrate porabo nebo nevem koliko povečalo. Jaz recimo ko ga poženem v obrate pa ko je motor dobro ogret čez 8l 8,5 ne gre ;) pri tem motorju bi blo kvečjemu nekje 7l kar pa ni nekaj groznega.


Ni nujno da bo pil okrog 7l, ker avto je kar težak in je ta motor skoraj malo podhranjen, še posebno če ima avto nekaj pritljage in 2 ali več oseb, kar bi šel skoraj stavit da bo 1.4 122km manj pil kot 1.2
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To dec 08, 2009 2:41 pm

pskoda je napisal/-a:Tle se čisto strinjam, samo ne moreš primerjat atmosferca vs turbo od 80-120km/h v četrti ali peti, ker dobro vemo da je treba NA tiščat v obrate


Sej glih kle je point takih motorjev, ki imejo sicer manjšo prostornino a so turbo. Več navora v spodnjih obratih, občutek večje moči pri raznih prehitevanjih, posledično manjša poraba pri enaki vožnji.

Mislim, da bo 1.2TSI zelo dober motor, majhna registracija, vsekakor bolje kot stari 1.6MPI al pa 1.6 16V v Ibizi/Fabii. Pa še čipat se ga bo dalo :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 2:48 pm

Turbo mašince so sigurno boljše kot NA, samo kar je vse skup veliko bolj občutljivo na segrevanje oz ohlajanje, pač še en šibki člen ki je kar drag če crkne
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To dec 08, 2009 2:57 pm

pskoda je napisal/-a:Twingo z 1.2 TCE naj bi imel po tehničnih podatkih pospeške od 0-100km/h 9,8s vendar na testu v reviji avtomagazin so dosegli le 10,8s, tako da zelo dvomim da bo golf dosegel 100km/h v omenjenih sekundah (mogoče okrog 12s do 100km/h ali malo manj) - http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=5216


pskoda je napisal/-a:Astra ista mašina samo kar je karavan ima serijsko 12s od 0-100km/h, na testu so izmerili 11,4s do 100km/h, tako da obična Astra ima sigurno boljši pospešek kot navajajo v podatkih - http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=23800


Najprej na podlagi konkretnega primera ugotavljas, da ni mozno, da bi imel nek drug avtomobil boljse performanse od tovarnisko deklariranih, nato pa v (drugi citat) popolnoma drugace?

Podatki na papiru tako pri performansah kot pri porabi sluzijo zgolj in samo za neko orientacijo. Odstopanja so pri dolocenih proizvajalcih tako v plus kot v minus. Veliko vlogo pri pospesevanjih igra menjalnik, prestavna razmerja, teza koles, mapa...

Za primejravo: Abarth GP gre prakticno kot Q5 3.0 TDI, Golf VI 1.4 TSI gre identicno kot Punto HGT. Zdaj si pa preberi se tovarniske deklaracije in ti ne bo nic jasno ;)
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid To dec 08, 2009 3:02 pm

pskoda je napisal/-a:
acid je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
acid je napisal/-a:Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.


V to sploh ne dvomim, samo kar bo pri preganjanju kar bloboko pogledal v rezervar, glede na to da so z twindotom dobil dobre 11l na 100km najvišje povprečne porabe


Pa tud mislim, da neko priganjanje v višje obrate porabo nebo nevem koliko povečalo. Jaz recimo ko ga poženem v obrate pa ko je motor dobro ogret čez 8l 8,5 ne gre ;) pri tem motorju bi blo kvečjemu nekje 7l kar pa ni nekaj groznega.


Ni nujno da bo pil okrog 7l, ker avto je kar težak in je ta motor skoraj malo podhranjen, še posebno če ima avto nekaj pritljage in 2 ali več oseb, kar bi šel skoraj stavit da bo 1.4 122km manj pil kot 1.2


Ja to če je avto bolj obtežen tak jasno, da bo pil malo več ;) bomo vidli kak bo v praksi.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 3:14 pm

gofra je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Twingo z 1.2 TCE naj bi imel po tehničnih podatkih pospeške od 0-100km/h 9,8s vendar na testu v reviji avtomagazin so dosegli le 10,8s, tako da zelo dvomim da bo golf dosegel 100km/h v omenjenih sekundah (mogoče okrog 12s do 100km/h ali malo manj) - http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=5216


pskoda je napisal/-a:Astra ista mašina samo kar je karavan ima serijsko 12s od 0-100km/h, na testu so izmerili 11,4s do 100km/h, tako da obična Astra ima sigurno boljši pospešek kot navajajo v podatkih - http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=23800


Najprej na podlagi konkretnega primera ugotavljas, da ni mozno, da bi imel nek drug avtomobil boljse performanse od tovarnisko deklariranih, nato pa v (drugi citat) popolnoma drugace?

Podatki na papiru tako pri performansah kot pri porabi sluzijo zgolj in samo za neko orientacijo. Odstopanja so pri dolocenih proizvajalcih tako v plus kot v minus. Veliko vlogo pri pospesevanjih igra menjalnik, prestavna razmerja, teza koles, mapa...

Za primejravo: Abarth GP gre prakticno kot Q5 3.0 TDI, Golf VI 1.4 TSI gre identicno kot Punto HGT. Zdaj si pa preberi se tovarniske deklaracije in ti ne bo nic jasno ;)


Nikjer nisem napisal, da ni možno imeti boljše podatke kot uradno, jaz sem samo hotel prikazat kako se twingo odreže v njihovih testih, se pravi da slabše kot je opisano in na podlagi tega je sigurno, da golf z isto mašino ne bo dosegel bolje kot twingo

Katere vloge igrajo v pospeševanu je čisto res kar si napisal, samo golf vs twingo ista mašina je sigurno twingo v prednosti

Audi Q5 ima 6,5s in 225km/h kar zelo dvomim da ima punto isto oz da ima šanse praktično (teoretično sigurno ne) Golf vs punto hgt ima golf prednost zaradi turbine. Drugače pa nisem čisto siguren kaj si hotel s tem pokazat, ker v zgornjih postih sem primerjal različna avtomobila z skoraj identično konjenico oz skoraj isto mašino
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To dec 08, 2009 3:42 pm

?

Se pravi, strinjas se z navedenim (o relevantnosti menjalnika, njegovih razmerij, mape, teze koles...) hkrati pa se kar vztrajas pri svojem, ces, da sta motorja enaka in da bi moralo biti enako? Ne razumem te...

Glede navedenga primera - spet se naslanjas na tovarniski podatek!

Jaz sem primer podal ravno z namenom, da bi dopovedal, da ena klinceva cifra tiskana na papir steje nic dokler je ne preveris v praksi. In kolega, verjel ali ne, zgodilo se je - ce bos vztrajen ga bomo pa se dokumentirali ;)

LpF
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To dec 08, 2009 3:54 pm

pskoda je napisal/-a:
acid je napisal/-a:Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.


V to sploh ne dvomim, samo kar bo pri preganjanju kar bloboko pogledal v rezervar, glede na to da so z twindotom dobil dobre 11l na 100km najvišje povprečne porabe

zakaj v TSI mešaš Renaultov motor???? Sploh ni primerljiv, ker VW ima direktni vbrizg, Renaultovi (ker jim IDE povzroča težave) še vedno MPI z dodano turbino....

P.S ja in v cliotu je dejanski požeruh, sicer ne vem zakaj, ampak sem ga vozil in name ni pustil vtisa....
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 08, 2009 4:04 pm

gofra je napisal/-a:?

Se pravi, strinjas se z navedenim (o relevantnosti menjalnika, njegovih razmerij, mape, teze koles...) hkrati pa se kar vztrajas pri svojem, ces, da sta motorja enaka in da bi moralo biti enako? Ne razumem te...

Glede navedenga primera - spet se naslanjas na tovarniski podatek!

Jaz sem primer podal ravno z namenom, da bi dopovedal, da ena klinceva cifra tiskana na papir steje nic dokler je ne preveris v praksi. In kolega, verjel ali ne, zgodilo se je - ce bos vztrajen ga bomo pa se dokumentirali ;)

LpF


Ne da bi morala it enako ampak da je twingo v prednosti zaradi teže, velikosti avta, koles,... pri skoraj istih navedenih tehničnih podatkih

Se pravi da so ljudje biki in ne znajo testirat enga avtomobilčka? Je pa res da napišjejo po nevem koliko testiranj najboljše dosežene podatke.
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky To dec 08, 2009 4:42 pm

Pozdrav
Sam ima Twingota TCE in moram povedat da je super, če ga voziš lepo 1,5k do 2k obrati pije zelo malo, ob res pravem priganjanju pa ga spravim do 12l porabe, z zimskimi gumami. Avto je prožen ker je mala trubinca, lahko se ga čipa, ali pa še kakšen večji poseg v motor. Sedaj šparam denar potem pa se oglasim v LJ in da poštimamo avtek na 200konjev če bo denar, drugače malo manj x)
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To dec 08, 2009 4:53 pm

sašo5 je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
acid je napisal/-a:Tale motor 1.2 TSI 105KM v golfu 6 po tovarniških podatkih dosega cca 10,5sek kar je čist realno pri 175Nm navora. Bo pa vrjetno se ta motor kar dobro prodajal, glede na razmerje med ceno, močjo ter porabo.


V to sploh ne dvomim, samo kar bo pri preganjanju kar bloboko pogledal v rezervar, glede na to da so z twindotom dobil dobre 11l na 100km najvišje povprečne porabe

zakaj v TSI mešaš Renaultov motor????
Sploh ni primerljiv, ker VW ima direktni vbrizg, Renaultovi (ker jim IDE povzroča težave) še vedno MPI z dodano turbino....[/b]

P.S ja in v cliotu je dejanski požeruh, sicer ne vem zakaj, ampak sem ga vozil in name ni pustil vtisa....


Seveda je primerljiv, zakaj ne? Ista kubikaža, isti fora "downsizing". To kakšen vbrizg ma, sploh ni tako pomembno. Je pa res, da je 1.2 TSI v prednosti ravno zaradi IDE-a. To je isto, kot da bi reku da 1.9dCi ni primerljiv z 1.9TDI.

In kater reno bencinar pa je IDE trenutno? In kakšne probleme povzroča? :roll:
Edini IDE, ki je povzročal težave je bil 2.0IDE v Meganu Coupe. Trenutno ni nobenega IDE motorja, ki ga proizvaja reno, tako da res nevem kakšne težave imajo trenutno. :roll: In edini problem je biu t.i. visokotlačna pumpa, ki je skrbela za direktni vbrizg. Le ta je znala ponagajati in so megančki veselo trokirali in se zaletavali.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To dec 08, 2009 6:55 pm

Jože20 je napisal/-a:To kakšen vbrizg ma, sploh ni tako pomembno.


Pa kje ti živiš?!?!?!?!
Vbrizg je bistvo motorja! Brez direktnega vbrizga bi bli dizli še vedno na nivoju izpred 20 let, ko je Audi (ki ga vsi tako kritizirate) predstavil prvi dizelski motor z direktnim vbrizgom TDI (ki ga še bolj kritizirate). Brez direktnega vbrizga, bi dal lahko gor nevemkoliko turbin pa ogromno kubikažo pa ne bi blo tistega navora in vlečne moči.

In zato 1.9TDI in 1.9dCI STA primerljiva, 1.2TSI in 1.2TCE pa NISTA!

Sicer bencinarjev ta "pomanjkljivost" (brez direktnega vbrizga) skozi desetletja ni posebno "prizadela", toda vseeno so v zadnjem desetletju odkar razvijajo in proizvajajo motorje z direktnim vbrizgom zaživeli v popolnoma drugačni luči (več navora skozi večje delovne obrate motorja (turbo luknje so praktično skoraj povsem odpravljene), večji izkoristek iz manjših prostornin, posledično manjša kombinirana poraba).

In če to ne bi bilo pomembno(direktni vbrizg), potem ga ne bi vse več proizvajalcev dodajalo svojim motorjem, ki vsako leto dobijajo razna priznanja za najboljše motorje.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To dec 08, 2009 7:05 pm

scmoky je napisal/-a:Pozdrav
Sam ima Twingota TCE in moram povedat da je super, če ga voziš lepo 1,5k do 2k obrati pije zelo malo, ob res pravem priganjanju pa ga spravim do 12l porabe, z zimskimi gumami. Avto je prožen ker je mala trubinca, lahko se ga čipa, ali pa še kakšen večji poseg v motor. Sedaj šparam denar potem pa se oglasim v LJ in da poštimamo avtek na 200konjev če bo denar, drugače malo manj x)

res? kaj boš pa menjal, ker za 200 konjev boš dal pol novega twinga zraven...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov