Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr jan 06, 2010 7:57 am

Ni kaj več za dodat v to temo, kar niste že povedali... sam si lastim Korejca (Hyundai-a), pa sem izredno zadovoljen z njim. Moj drugi avto je Italijan... no z njim nisem ravno zadovoljen, ampak se da preživet.
Naslednji avto, ki ga bom kupil bo prav tako Korejc brez pomislekov.
Še to da popravim zmotno mišljenje o nizkih plačah v Južni Koreji:

Podatki iz leta 2005:

Engineer average salary 2,190 $
Miner average salary 1,573 $
Bus Driver average salary 1,463 $
Accountant average salary 2,789 $
itd....

Meni tole izgledajo precej lepše plače kot jih imamo v naši evropski Sloveniji, a vam se ne?
Južna Koreja je vsaj tako razvita kot Nemčija, ki je motor evropskega gospodarstva.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Sr jan 06, 2010 8:15 am

Tole so po mojem bruto plače.
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr jan 06, 2010 8:25 am

M je napisal/-a:Tole so po mojem bruto plače.


Res je, pozabil to dopisat. Ampak vseeno, sam sem inženir pa moj bruto, preračunan iz dolarjev v evre še zdaleč ne izgleda tako lepo. S tem da imajo v Koreji manjše davčne obremenitve plač kot pri nas. Se je malo za zamislit.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Napisal/-a ma_hi Sr jan 06, 2010 8:47 am

Korejska vozila so na našem tržišču prisotna že dobrih 20 let in res so bila prva bolj tako, v zadnjih 20 letih pa so napredovala s svetlobno hitrostjo in danes ni zamanj rek, kjer pravijo, da so se Korejci učili od Evropejcev, danes pa bi se lahko Evropejci učili od Korejcev.

Pred letošnjim poletjem sem v okviru nekega projekta imel možnost obiskat tudi J. Korejo in v njej bivat nekaj dni. Država in ljudje se ne morejo primerjat s Slovenijo. Infrastruktura kot so avtoceste, telekomunikacije, železnice na kateri vlaki dosegajo po 250 km/h in več so krepko pred nami pa tudi pred marsikatero državo v EU. ČE se ne motim so med prvimi 5 na svetu po najbolj razvejanim FTTH omrežjem.

Država ima izredno močno gospodarstvo kot je avtomobilska industrija, ladjedelništvo, elektro industrija (LG, Samsung) in večino svojih proizvodov izvozi v Z. Evropo in ZDA. Sami Japonski predstavlja močno konkurenco, saj ponujajo kvalitetne izdelke za bistveno manj denarja.

Če vzamem avtomobilsko industrijo je večina proizvodnje robotizirana, kar zmanjšuje število zaposlenih ter s tem tudi ceno izdelkov. Naj kot zanimivost povem, da je recimo Hyundai motor v letu 2005 zaposloval 54.115 ljudi, prihodki pa so bili 57,435 Mil $, Fiat 173.695 zaposlenih in prihodki 57,834 Mil $, WV pa 344.000 zaposlenih prihodki pa 118 Mil $
Iz tega podatka razumem, da imajo Korejci daleč najmanj zaposlenih s katerim ustvarjajo isti prihodek kot marsikateri Evropski proizvajalec.

Sami ljudje so izredno delovni in v svojem delovnem času skorajda nimajo pavze. Tudi sama kultura je na zelo visoki ravni, ljudje so izredno vljudni in prijazni ter voljni pomagati vsakomur, ki rabi njihovo pomoč. Pretežni del prebivalstva živi v mestih in prevladujejo ljudje z visoko izobrazbo. Manjši % prebivalstva živi izven mest.

Neresno in neumno je zato kritizirat njihove izdelke, državo, saj bi lahko bili Slovenci ponosni če bi imeli eno samo tako tovarno, kot jih imajo Korejci. Res je tudi, da imamo Slovenci še vedno toliko balkanske mentalitete, kjer mislimo da je najbolja njemačka roba, sve drugo pa ništa ne valja. Zato so recimo korejska vozila v Z Evropi dražja pa tudi bolje se prodajajo kot pri nas. In dokler se ne bomo v svojih glavah znebili predsodkov in ugotovili, da je avtomobil potrošni material, katerega kupiš, zvoziš in prodaš, do takrat bomo pač taki kot smo – z dragimi avtomobili, nizkimi plačami, pokvarjenimi politiki, tajkuni in nesposobnimi menedžerji, ki zafurajo vsako podjetje in zato prav nikomur ne odgovarjajo.
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Sr jan 06, 2010 9:08 am

Kritik je napisal/-a: sam sem inženir pa moj bruto, preračunan iz dolarjev v evre še zdaleč ne izgleda tako lepo


:shock: 2.190,00 $ = 1.552,10 € Bruto -> 1.019,16 € neto.

Če tvoja neto plača inženirja še zdaleč ne zgleda tako lepo kot jurja evrov, bi morda moral razmislit o drugih opcijah...
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Sr jan 06, 2010 9:25 am

zakaj pa misliš, da folk raje nosi Hugo Boss hlače kot H&M. Pa HB niso tok kvalitetnejše hlače kot je razlika v ceni...
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Sr jan 06, 2010 9:25 am

M je napisal/-a: :shock: 2.190,00 $ = 1.552,10 € Bruto -> 1.019,16 € neto.

Off:
To je kruta realnost v slovenskem inženirskem svetu ;) , na žalost delo inženirja, ki ustvarja dodano vrednost ni toliko cenjeno, kot delo nekega uslužbenca v javnem sektorju, ki živi od denarja, ki ga ustvari ravno inženirski sektor....
On:
Dejstvo je, da Južna Koreja še zdaleč ni neka revna azijska država, ki izdeluje neke cenene, manjvredne stvari :D.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jan 06, 2010 9:41 am

Premik v glavah potrošnikov je dolgotrajen in mukotrpen proces. Spremeniti koncept razmišljanja ter preseči stare vzorce med avtomobilskimi potrošniki stare celine je zaradi pretiranega nacionalnega protekcionizma posamičnih evropskih držav skoraj misija nemogoče. Nemalokrat se soočamo tudi znotraj evropskih meja z miselnostjo ameriškega "redneck" divjega zahoda ter strahu pred japonsko tehnološko invazijo, ki se vleče že od napada na Pearl Harbour naprej.

Avtomobilski proizvajalci se danes še kako zavedajo, da uspe model, če ga sprejme evropski kupec. Dolgo časa so se s tem ubadale tudi perfekcionistične japonske znamke, ki so žele uspeh preko luže, na tej strani Atlantika pa igrale vlogo stranskega igralca. Šele razumevanje miselnosti povprečnega Evropejca (design centri postavljeni v Evropi), agresivnejše oglaševanje, skrb za okolje, ipd. jih je postavilo v zelo kratkem času tudi na piedestal svetovnih proizvajalcev (Toyota do nedavnega).

Američanom zaradi zastarelega koncepta (Pick up-i, na bazah avtomobilov izpred desetletij) ter samozadostnosti, bazirani na dokajšnji nekompliciranosti povprečnega ameriškega kupca na tej strani ni uspelo. Razen posameznih eksotov, ki pa ne vplivajo na globalno sliko (posamezni modeli Cadilaca, Chryslerja, Jeepa, Hummerja, Viper ter Corvette).
Tudi (neuspešna) združitev Daimlerja ter Chryslerja ni žela uspešnih rezultatov, čeprav se je kvaliteta ameriškega dela koncerna dvignila dovolj za Evropo, kupci pa so spoznali tudi do nedavnega še eksote (Dodge, posamezni Chryslerjevi modeli) - teza predhodnika, da je Chrysler neznana firma je pa milo rečeno, ignorantska (še do nedavnega med 3 največjimi proizvajalci).

Korejci se učijo prvenstveno od Japoncev (tudi znani Kaizen sistem), kajkmalu jih bodo začeli presegati - čeravno mislim, da so jih že, saj so v nedavni gospodarski krizi izvlekli največ. Modeli so že od nekdaj uspešni v ZDA, nazadnje so začeli zmagoviti pohod še v Evropi (podobno odpiranje design studijev v Nemčiji, velika vloga oglaševanja, skrba za okolje, skrba za potrošnika - garancije, ipd.). Težavno pot je začel tlakovati Hyundai, nadaljevala po skupni združitvi Kia (model Sorento - 2002), danes pa atakirajo v najmnožičnejšem razredu nižjega srednjega razreda.
Njihovi koncepti kažejo na zdrav razvoj ter predvidoma bleščečo prihodnost. Evropski potrošnik pa iz leta v leto spoznava, da so meje v glavah potrošnikov že davno padle ter da je lahko tudi pretiran protekcionizem kontraproduktiven (oborožen tudi z mediji - Auto Bild v Nemčiji).

Slovenija? Določen unikum znotraj Evrope, z zelo izdelanimi željami, ki so večje od kupne moči. Večina področja je skoraj zgodovinsko vezana na nemško avtomobilstično področje, Primorski na Italijanskega - če bi Madžari imeli avtomobilsko proizvodnjo, bi se najbrž Prekmurje obrnilo k njim?!?
Opažamo, da se tudi slovenski kupec "mehča" ter podira zidove v svoji glavi.
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Sr jan 06, 2010 9:42 am

Večina ima svojo glupo prepričanje, da Korejci, kot je Kia, Hyundai ipd. niso vredu znamke, ampak lahko iz svojih izkušenj povem, da so najbolj vzdržljivi avtomobili z nizkimi cenami vzdrževanja. Pač imajo znamke, kot je VW, Audi, BMW večjo reklamo že od začetka in so se ljudje prvo navadili na njih :(
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr jan 06, 2010 10:04 am

@ma-hi: se podpišem po vse kar si napisal.

@M: ja taka je kruta realnost, tako kot je napisal sorento. Pa z tem, da je pri nas plača davčno močno obremenjena, v Koreji pa ne oz. občutno manj.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Sr jan 06, 2010 12:37 pm

ma_hi je napisal/-a:Pred letošnjim poletjem sem v okviru nekega projekta imel možnost obiskat tudi J. Korejo in v njej bivat nekaj dni. Država in ljudje se ne morejo primerjat s Slovenijo. Infrastruktura kot so avtoceste, telekomunikacije, železnice na kateri vlaki dosegajo po 250 km/h in več so krepko pred nami pa tudi pred marsikatero državo v EU. ČE se ne motim so med prvimi 5 na svetu po najbolj razvejanim FTTH omrežjem.


Med prvimi 5 je tudi Slovenija :)
J. Koreja je na 2. mestu, Slovenija pa na 4. 8)
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Napisal/-a ma_hi Sr jan 06, 2010 12:43 pm

Tudi to je res, samo Koreja ima 5x večjo površino in 24x več prebivalcev.

Da pa ne bomo malenkostni - v tem postu sem hotel povedati, da je J. Koreja visoko razvita država, ki poleg Japonske predstavlja industrijsko gonilo v tistem delu sveta. In med ta gonila se bo kmalu vključila tudi Kitajska. Mislim, da še veliko slovencev misli, da je Koreja nekaj podobnega kot kakšen Vietnam.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr jan 06, 2010 1:17 pm

ma_hi je napisal/-a:Mislim, da še veliko slovencev misli, da je Koreja nekaj podobnega kot kakšen Vietnam.


Sej Severna je še slabša kot Vietnam :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 06, 2010 1:28 pm

ma_hi je napisal/-a:Tudi to je res, samo Koreja ima 5x večjo površino in 24x več prebivalcev.

Da pa ne bomo malenkostni - v tem postu sem hotel povedati, da je J. Koreja visoko razvita država, ki poleg Japonske predstavlja industrijsko gonilo v tistem delu sveta...


pozabljate, da se lahko J.koreja zahvali za razvitost Ameriki, ki je pred skoraj tridesetimi leti J.koreji dala ne finančno injekcijo, ampak "raketo"........in ve se zakaj...

PS. da ne bi kdo narobe vzel, da nekaj omaložujem, prav nasprotno še danes pomnim ponya za katerega sem 1990 čakal v vrsti pred Slovenijalesom, Samsungove ekrane gledam tako doma, kot v službi.....vendar kot pravim; nora rast se je začela z finančnim in tehnološkim vložkom Amerike in Japonske, vse seveda ob dobri organizaciji in predvsem poštenosti ter močni samozavesti delavcev in vodilnihje privedlo do tega, kar imajo danes in kar so oz le nekaj veljajo v svetu...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jan 06, 2010 2:23 pm

Ravno do Japonske sicer ne gojijo pretiranih simpatij, kar je vezano na japonske apetite po korejskem polotoku že iz sredine srednjega veka, nadaljevano v začetku 20.st. za aneksiranjem Koreje ter travmatično izkušnjo 2. sv. vojne. Zaradi japonskega zavojevanja je bila Koreja spoznana že na medvojnih konferencah, kot žrtev vojne in ne sostorilec. Po koncu koncu 2. sv. v., ko je pristala Koreja pod skrbništvom ZDA ter ZSSR, je kaj kmalu prišlo do znanih nesoglasij (eden prvih produktov hladne vojne) ter kasnejšega razkosanja na 38. vzporedniku ter posledične korejske vojne (1950-53) - izjemno idealizirano prikazana v filmu MASH.

Dandanes gledajo Korejci na japonska vlaganja predvsem negativno (kot neke vrste novodobni imperilaizem) ter jih želijo zaradi zgodovinske travme doseči in v prihodnje preseči.
Sodelovanje z ZDA pa je imelo tudi svojevrstne posledice, ki so se kazale predvsem v vietnamski vojni ter vojaškim suportiranjem in sodelovenjem južnokorejskih vojakov.

Pogled na ZDA je danes podoben, kot na Japonskem, kjer so skrbništvo nad postfašistično Japonsko po padcu in kapitulaciji l.1945 prevzele ZDA z ameriškim generalom Mac Arthurjem. Sicer hvaležni nad ameriško pomočjo in vlaganjem, vendar ob nacionalnem ponosu zelo zavedajoč se posledic te "pomoči". Njihova hvaležnost je bistveno manjša kot npr nemška.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jan 06, 2010 2:38 pm

Kar se tiče miselnosti Slovencev in nizke cene rabljenih Korejcev - meni je to čisto všeč, ker lahko za majhen denar kupujem rabljene, dobro ohranjene in opremljene avte.
Trenutno sem na čakanju, da se začnejo prodajati 4 leta stari I30 in Ceedi. :-P

Čeprav imam občutek, da lastniki Korejcev manj pogosto menjajo avte in jih velikokrat zvozijo "do konca".

Kar se tiče samih avtov - v 10 letih sem vozil 3 Korejce (2 Ponyja, 1 Accenta) in edina hujša napaka je bila strgana zajla od sklopke pri 15 let starem Ponyju poleg okvare lučke v kabini pri Accentu. Vse drugo samo redno vzdrževanje, mašine so kot urce.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 06, 2010 4:20 pm

CHAN je napisal/-a:Ravno do Japonske sicer ne gojijo pretiranih simpatij, kar je vezano na japonske apetite po korejskem polotoku že iz sredine srednjega veka.......

vem, vem - vendar je bilo mišljeno kot tehnološko sodelovanje npr. Hyundai - Mitsubishi ali kompletno gradnjo/posodobitev železnic so jim izpeljali Japonci, da ne govorim o sodelovanju na informacijskem področju.....Hitachi, Toshiba glavno proizvodnjo "pelje" v Koreji.....
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jan 07, 2010 11:54 am

Samo podpišem se lahko pod poste uporabnikov @ma-hi, @CHAN in @cruiser1. :bow

Saj sem že tudi sam pred časom dejal, da je vse v glavah oz. miselnosti ljudi. Pro_ceed-a imam sedaj cca. eno leto in sem zelo zadovoljen z avtom. Tudi naslednji avto bo najverjetneje ali korejec ali pa japonec. :D
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov