Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe jan 15, 2010 10:49 am

Vsem hvala za izčrpne odgovore.

Pač je zdaj že familija, zato iščem diesel karavana in na avtonetu je zdaj kar nekaj zanimivih od 5 - 8 k€. Seveda iščem zgolj take, ki mi lahko dokažejo, da so avto in menjalnik redno vzdrževali. Potreb po športni vožnji s tem avtom ne bom imel, zato sem ugotovil, da je torej vseeno ali bo navaden avtomatic ali tiptronic (ki je, če sem dobro razumel, itak eno in isto, razen da prvi ne omogoča ročnega igračkanja). Pod temi pogoji iščem predvsem Passat, A4, 1.9 tdi, ki mi lahko povprečno ponudita tudi najnižje stroške vzdrževanja (gorivo, gume, registracija).

Hm, kako je z Vectrami 2.2 in 1.9, ter Mondeoti TDCI? Če drugo ne, imajo verjetno porabo višjo...

Če kdo ve za kaj, kar zdaj iščem, in ga trenutno ni na Avtonetu, se priporočam za ZS.


LP

Peter
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Pe jan 15, 2010 11:05 am

M je napisal/-a:Nekaj netočnosti je bilo tukaj napisanih. Se ne bom spuščal v to ali avtomatika ja ali ne, ker je to stvar osebnega okusa ali navade, praviloma pa velja, da kdor enkrat proba avtomatika noče nazaj. Velika večina sodobnih t.i. avtomatskih menjalnikov ima možnost ročnega prestavljanja, za tiste, ki jim to pač paše.

Najprej Tiptronic, oziroma tiptronic:
v principu je zadevo naredil Porsche in samo on jo piše z veliko začetnico. Licenčno ga uporabljajo tudi drugi proizvajalci, npr. koncern VAG, Land Rover, itd. Gre za klasičen avtomatski menjalnik s konverterjem navora, ki omogoča tudi ročno izbiro prestavnih razmerij. Zadeva deluje ODLIČNO v obeh načinih in se praviloma ne kvari.

Multitronic je Audijevo ime za brezstopenjski menjalnik, pri katerem imaš ravno tako možnost ročne izbire prestavnih razmerij. V avtomatskem načinu pospešuje zvezno, brez prekinitev, kot skuter, obrati ves čas pospeševanja ostenejo milimeter pod rdečim poljem. V ročnem načinu prestavljaš pač sam, 6, 7, po novem pa celo 8 prestavnih razmerij je na voljo, odvisno od št. lamel v menjalniku. Multitronic 1. generacije, nekje do 2005, je katastrofa. Redko zdrži do 200.000 km, popravlja se ne, ampak se menja s tovarniškom obnovljenim, strošek je astronomski. Z drugo generacijo naj bi težave odpravili, tudi nekaterim iz 1. generacije so dodali 7. lamelo in naj bi delovali bolje. V vsakem primeru se je zadevi za izognit v širokem loku, čeprav kadar deluje, je vožnja odlična.

Potem pa imaš, poleg klasičnih avtomatskih menjalnikov, še ročne robotizirane menjalnike, kjer ročni menjalnik krmili elektronika, nima pretvornika navora, ima sklopko (ali dve). Deluje lahko v avtomatskem načinu ali pa prestave izbiraš ročno sekvenčno. Takšni so npr. oplov easytronic, VAG-ov DSG ali Alfin selespeed.

Torej: ni vsak avtomatik dejansko avtomatik... ;)

@Lisko: v Mercedesu multitronica ni, in tudi tvoj oče ga nima, ker jih imajo samo Audiji, edina izjema je novi Seat Exeo. Mercedes ima precej različnih vrst svoje lastne avtomatike, npr. 4MATIC (samo v povezavi s pogonom 4x4, že samo ime pomeni kombinacijo 4 kolesnega pogona in avtomatike), 5G-tronic, 7G-tronic...

@IcEm4n: tega zakaj imajo avtomatiki prestavo 1 in 2, tega pa ne razumem, kaj si mislil. Avtomatiki imajo več prestav, nekateri, stari imajo nrp. samo 3, nekateri moderni pa 7. Če pa misliš oznaki 1 in 2 ob ročki menjalnika gre pa za omejevanje prestavljanja. V položaju 2 uporablja menjalnik samo prvi dve prestavi, v položaju 1 pa celo samo prvo. To je primerno zlasti za zelo slabe vozne razmere (led, sneg), za hude klance, vleko težkih prikolic, ali za kombinacijo vsega tega.



Mercedes A in Mercedes B imata oba na voljo (poleg rocnega) izkljucno vecstropenjski menjalnik, torej, multritronic. Kolk sta kej vzdrzljiva pa nimam pojma, je pa res, da imajo v skandinaviji vsi mercedezi B pri taksistih te menjalnike.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe jan 15, 2010 12:39 pm

No, k si omenu Mercedesa A in pa avtomatiko. Bratranec je imel (no, še vedno je v družinski lasti avto) pri tem avtu meni dokaj zanimiv menjalnik. Ubistvu je polavtomatik, šaltaš enako kot ročni menjalnik brez uporabe sklopke. Je kaj takega imel/ima še kkšn avto?

EDIT: Ni tak:
http://images.avto.net/3319246/3_530.jpg

Ampak je tak:
http://images.avto.net/3358118/5_530.jpg
http://images.avto.net/3272015/4_530.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jan 15, 2010 2:01 pm

IcEm4n je napisal/-a:No, k si omenu Mercedesa A in pa avtomatiko. Bratranec je imel (no, še vedno je v družinski lasti avto) pri tem avtu meni dokaj zanimiv menjalnik. Ubistvu je polavtomatik, šaltaš enako kot ročni menjalnik brez uporabe sklopke. Je kaj takega imel/ima še kkšn avto?
Ja, to so pred kar nekaj leti imeli npr. za takratnega Twingota, ampak se menda ni pretirano obneslo. V par testih, ki so bili na voljo, niso ravno pohvalili te zadeve, tudi sicer je govor okoli tega kmalu precej potihnil.
In čeprav nisem nikoli preizkusil, ne vidim veliko smisla v ročnem menjalniku brez sklopke - IMO zgolj združuje slabe plati obeh svetov...

Sicer pa glede avtomatskega menjalnika (naj bo klasični, tiptronic, DSG... - s stališča uporabnika je večinoma isto) menim, da je to trend prihodnosti oziroma bi moral biti. Že zaradi večje varnosti.
Klasičen izgovor proti avtomatiki je 'jaz pa raje šaltam', kar pomojem zgolj prikrije nepripravljenost kupca doplačati dokaj zajetno vsoto za avtomatiko (tudi pri meni je bilo doslej tako, priznam).
Sumim da so ravno zaradi tega razloga ("hočem šaltat") proizvajalci začeli ponujati avtomatike z opcijo ročnega pretikanja, da bi prepričali tiste kupce, ki so bili pred tem "na meji" - po eni strani so želeli avtomatiko, po drugi strani so se bali da bodo vsaj občasno pogrešali šaltanje.
Glede na mnoge izkušnje, ki jih ljudje pišejo na internetu, se novopečeni lastniki avtomatikov namreč z opcijskim ročnim prestavljanjem igrajo le prvih par tednov po nakupu, kasneje pa skoraj vedno zgolj prestavijo v "D" in vozijo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Pe jan 15, 2010 2:17 pm

Se pridružujem mnenju Sonic-a...
Če je avtomatik naj bo avbtomatik, ne pa neko skorpucalo v smislu ročnega prestavljanja brez sklopke.
In ja, vožnja z avtomatiko je bistveno bolj lagodna, saj imaš velikop manj dela in si lahko bolj pozoren na cesto.
Marsikateremu dedku bi prav prišel, bi pomagalo da ne bi ob zeleni na semaforeju še pol ure iskal prvo...
Tisti ki ste tako proti, v smislu "ni ga čez ročno šaltanje", pa kar uživajte. Sem prepričan da bi bili po nekaj 100 prervoženih km z avtomatikom hitro drugačnega mnenja.
EDIT. Tiptronic oz. možnost ročnega prestavljanja pa kljub vsemu pride velikokrat prav, predvsem po kakšni ovinkasti cesti po klancu navzdol...Prišparaš malo zavorne obloge...
Lep dan!
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Pe jan 15, 2010 2:27 pm

Andraz3d je napisal/-a:Mercedes A in Mercedes B imata oba na voljo (poleg rocnega) izkljucno vecstropenjski menjalnik, torej, multritronic. Kolk sta kej vzdrzljiva pa nimam pojma, je pa res, da imajo v skandinaviji vsi mercedezi B pri taksistih te menjalnike.


Mercedesa A in B imata poleg ročnega na voljo izključno BREZSTOPENJSKI (in ne večstopenjski) menjalnik, pravijo mu AUTOTRONIC in dela in enak princip kot Audije MULTITRONIC. ;)
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe jan 15, 2010 3:02 pm

GoGo je napisal/-a:Marsikateremu dedku bi prav prišel, bi pomagalo da ne bi ob zeleni na semaforeju še pol ure iskal prvo...

Pa ne samo dedku! Veliko smotanih šoferjev se vsakodnevno najde, da pri zeleni luči najprj iščejo prvo potem pa ves nervozen hoče speljati mu pa še avto crkne :roll: ....in še veliko je podobnih primerov raznih "pilotov" na cesti. :EE Z avtomtiko se jim to nebi več dogajalo.


Ampak tisti menjalnik, ki ga je pa IcEm4n omenjal. (ročno šaltanje brez sklopke) je pa vrhuska debilnost :shock: ! Pa rečte kar čte!
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu Pe jan 15, 2010 3:05 pm

Pri nas doma je že 3ji Audi s tiptronic sistemom in moram rečt da iz avtomatika nikoli več na ročni menjalnik. Za lepo lagodno vožnjo pač voziš v D mode , za bolj športno vožnjo pač prešaltaš v S in elektronika pusti motor vrteti v višje obrate,tako da je to super. Kadar je pač dolgčas se pač igraš malo z ročnim prestavljanjem. Je pa - pri tem ročnem da s tem nikakor ne moreš divjati, ker ti avto ne pusti "zbiti" v nižjo prestavo če so pač obrati previsoki in obratno. To je pač elektronika, vendar zame ni boljšega sistema. Moraš pač pazit da nabaviš vzdrževan avtomatik!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jan 15, 2010 3:24 pm

Vz_ace je napisal/-a:avtomatik ----> dolgčas.... ;)


To govorijo tisti ki ga nimajo oz. ga sploh niso imeli. Tak da...
 
x-man1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če mar 12, 2009 8:09 pm

Napisal/-a x-man1 Pe jan 15, 2010 6:15 pm

Imam vprašanje! Recimo audiji(za druge znamke ne vem) imajo nekateri tudi na volanu gumbe za prastavljanje(+,-). Ali je to pri multitronicu ali tiptronicu ali je to samo kot dodatna opremi torej doplačilo? Sedaj sem bral to o multitronicu in tiptronicu in me zanima kakšna je razlika med tema dvema avtomatikoma? Kolikor sem razbral iz postov je samo ta da multitronic prestavlja veliko "gladkeje" kot tiptronic.
Malo sem gledal na avto.net audije A4 motor od 130KM do 200KM in sem opazil da se prodaja precej več multitronicov kot tiptronicov(od ~30 avtomobilov je bilo okoli 5 tiptronicov ostalo multitronic). Torej me zanima zakaj je taka razlika, ali ljudje slučajno ne vedo kakšen menjalnik ima avto ali kaj?
Pa še nekaj, nekateri pravijo da moraš imet za avtomatika najmanj 200KM. Meni se pa zdi da je to že kar malo pretirano pa ragistracija in zavarovanje sta tudi že kar krepka. Torej vas sprašujem če bi bilo dovolj 96kW(še nižji razred) za recimo audi A4 s tiptronicom? Oziroma kakšno moč mora imeti avto po vašem mnenju z avtomatskim menjalnikom da suvereno vleče in lahko BREZ problema prehitiš koga na magistralni cesti?
Sam sem se vozil z allroadom nekaj časa nazaj imel je 180KM(2.5tdi) in tiptronic s tipkami na volanu, in recimo za moje "potrebe" bi bilo to dovolj, avto ima recimo ~2toni s potniki.
Upam da mi boste odgovorili na vsa moja vprašanja!!
Hvala!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 15, 2010 6:38 pm

M je napisal/-a:
@Lisko: v Mercedesu multitronica ni, in tudi tvoj oče ga nima, ker jih imajo samo Audiji, edina izjema je novi Seat Exeo. Mercedes ima precej različnih vrst svoje lastne avtomatike, npr. 4MATIC (samo v povezavi s pogonom 4x4, že samo ime pomeni kombinacijo 4 kolesnega pogona in avtomatike), 5G-tronic, 7G-tronic...



No pač napisal sem ker sam osebno se ne spoznam na avtomatike.....pač foter si ga je na stara leta zaželu in kupo. Čeprav pa kdaj le imam možnost si dam duška....Torej je 5G-tronic ker ima 5 prestav. Pri normalni vožnji menjalnik menja ko misli da ima dovolj moči za nasljednjo prestavo in lepo zvezno menja. Pri športni vožnji (pedal to the metal) ali pa v Sport mode pa vleče prestavo do rdečega polja in potem menja višje in spet vleče do rdečega (pri 180 po števcu in stisjenem polnem plinu je menjal prestavo nazaj in vlekel do rdečega polja....) Občutek menjavanja pa je popolnoma enak kot pri ročnem....potegne do rdečega polja....čutiš odklop prestave...obrati začnejo padat in v nasljednjem trenutko zagrabi nasljednja prestava in spet pospešuje na polno....Le da je vse skupaj dosti hitreje kot pa lahko ročno menjaš ( pri navadnem menjalniku) .
Je pa res da se ga moraš malo navadit.....recimo jaz ko ga vozim menjalik kr naprej menjuje.....ker pač imam tak stil vožnje, da s plinom uravnavam hitrost vozila.....in avtomatika kr naprej drkla po svoje.

Aja pa kamot ga lahko zašaltaš....sicer še nisem probal ampak v navodilih lepo piše da moraš pazit pri ročnem pretikanju na obrate motorja. Torej iz tega sklepam da lahko kamot tudi pri 90 pretakneš v prvo in bo "avtomatika" pustila.....Kolega je z BMWjem probal pri 80 dat v R in pohodil plin.....avto se je premikal naprej kolesa pa vrtela nazaj.....kamot je menjalnik pretkanil pa čeprav za moje pojme le ne bi smel....
Zadnjič spremenil lisko, dne Pe jan 15, 2010 6:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Pe jan 15, 2010 6:38 pm

razlika med tema dvema je, da se tiptronik pusti šraufat(se dobijo rez.deli) multitronik pa se ne pusti šraufat(komplet austauš menjalnik- ne moreš naročiti posameznih delov)
multitronik je z tipkami na volanu ali brez, lahko ima tudi samo z ročico +/-
sam imam izkušnje z dvema multitronikoma pri audiju(šest stopenjskim in sedem stopenjskim)
Je pa še en haklc, če si doma v hribu je avto dobro prej segreti, ker ta mrzel menjalnik sploh noče mrzel kam it ko vidi hrib-sploh vzvratno ko pa se olje segreje pa BP, tud sred hriba z ročno BP :)
za tiptronika pa ne vem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe jan 15, 2010 7:07 pm

lisko je napisal/-a:Aja pa kamot ga lahko zašaltaš....sicer še nisem probal ampak v navodilih lepo piše da moraš pazit pri ročnem pretikanju na obrate motorja. Torej iz tega sklepam da lahko kamot tudi pri 90 pretakneš v prvo in bo "avtomatika" pustila.....Kolega je z BMWjem probal pri 80 dat v R in pohodil plin.....avto se je premikal naprej kolesa pa vrtela nazaj.....kamot je menjalnik pretkanil pa čeprav za moje pojme le ne bi smel....


To, da boš pri 90 dal v prvo, pa da ti bo pustil ni res, vsaj po mojih izkušnjah tako s tiptronicom kot z DSG-jem pri VAG. Tudi če nastavljeno na ročno prestavljanje, menjalnik še vedno "prevzame komando":
-v primeru, da prideš do rdečega polja (pri dizlu) sam prestavi višje (pri bencinarjih gre tudi v S-načinu malo v rdeče polje...pač MAX izkoristek)
-v primeru, da bi npr. hotel it 30kmh v 6. prestavi, avtomatsko da v nižjo

Pa tudi to, da daš v rikverc, medtem ko se premikaš naprej, mi ni logično. Če vzameš ročni menjalnik, bi ga na tak način uničil :?
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Pe jan 15, 2010 7:33 pm

x-man1 je napisal/-a:I . Torej vas sprašujem če bi bilo dovolj 96kW(še nižji razred) za recimo audi A4 s tiptronicom?


če ista moč zadostuje passatu s tiptronicom more tudi A4, ki je avto podobnih dimenzij... :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 15, 2010 7:34 pm

Pri meredezu kamot pretakneš v R tudi če se premikaš naprej.....nič ne zaškrta nič....samo nazaj začne vleč. Če imaš v ročnem načinu lahko imaš v bilokeri prestavi in prideš do blokade in tam ostaneš koliko časa hočeš.....se ne zgodi nič....motor pač leti pod blokado dokler ročno ne prestaviš....Nvzdol ravno iz tega razloga niti upam ne menjat ( da bi probal če motor res zavrti prek rdečega polja) kar je tudi lepo v navodilih opisano da se tega ne sme počenjat.....torej tako pametna elektronika je pri mercedezu zelo nora.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po maj 03, 2010 10:18 pm

GoGo je napisal/-a:Marsikateremu dedku bi prav prišel, bi pomagalo da ne bi ob zeleni na semaforeju še pol ure iskal prvo...
Malo obujam temo...
Po slabih 2 mesecih uporabe tourana z DSG menjalnikom (motor je 1.4 TSI) se je posebej na začetku tudi meni pogosto zgodilo da sem 'iskal prvo'. Pravzaprav sem iskal položaj D, ker med stanjem pred semaforji ponavadi dam v P. Med P in D pa sta še R in N, če bi preveč hitel, pa lahko ne končaš v D, temveč v naslednji izbiri - S (slednjemu pa se posebej na začetku izogibal, ker je kao treba pri utekanju paziti na obrate).

Skratka ko je treba hitro reagirati, tudi hitro prestavljanje iz P v D ni enostavno. Seveda bi lahko pustil v D (ampak potem bi moral ves čas tiščati bremzo, kar se mi ne da) ali pa fliknil v N (ampak če cestišče ni ravno, avto pač leze naprej ali nazaj kot v klasičnem leru, torej je treba tiščati bremzo ali zategniti ročno, tako da spet nisem veliko opravil...) :D
No ampak sedaj sem se že navadil.

Vendarle pa - tole zgoraj naj nikar ne zavede kogarkoli, ki razmišlja o avtomatiki oz. konkretno o DSG - v splošnem sem nad DSGjem popolnoma navdušen ter avtomatiko v splošnem lahko le najtopleje priporočam.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po maj 03, 2010 10:58 pm

[quote="sonic Pravzaprav sem iskal položaj D, ker med stanjem pred semaforji ponavadi dam v P. Med P in D pa sta še R in N, če bi preveč hitel, pa lahko ne končaš v D, temveč v naslednji izbiri - S [/quote]

Tole prestavljanje v P na semaforju nikoli nisem razumel in mi je popolnoma brezveze. Pa saj tiščanje bremze ni tako naporno! Oziroma sploh ni potrebno tiščanje ampak samo rahlo nasloniš stopalo pa avto ne gre nikamor.
No ja! Vsak naj vozi kakor mu paše, ampak meni se zdi bolj, kot stisk zavore, prav prestavljanje izguba cajta in zoprno opravilo.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po maj 03, 2010 11:25 pm

cruiser1 je napisal/-a:[quote="sonic Pravzaprav sem iskal položaj D, ker med stanjem pred semaforji ponavadi dam v P. Med P in D pa sta še R in N, če bi preveč hitel, pa lahko ne končaš v D, temveč v naslednji izbiri - S


Tole prestavljanje v P na semaforju nikoli nisem razumel in mi je popolnoma brezveze. Pa saj tiščanje bremze ni tako naporno! Oziroma sploh ni potrebno tiščanje ampak samo rahlo nasloniš stopalo pa avto ne gre nikamor.
No ja! Vsak naj vozi kakor mu paše, ampak meni se zdi bolj, kot stisk zavore, prav prestavljanje izguba cajta in zoprno opravilo.[/quote]

Eni dajo na križišču v ler in ročno, 100 ljudi, 100 čudi ;)
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO To maj 04, 2010 5:37 am

sonic ti kar tišči zavoro, se navadiš.. :)
meni je že to kar samoumevno po treh letih vožnje avtomatika.. :D
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d To maj 04, 2010 1:54 pm

sem totalno proti temu tiscanju bremz... kot prvo, v malce slabsem mokrem vremenu in z dobrimi zavornimi lucmi dobesedno zaslepis voznika za tabo, sploh ce je huda naguzvana kolona in sploh ce mas kaksnega SUVa, on pa nizji avto.
Kot drugo je to pocetje zelo neekolosko.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov