Povprečen prodajalec tehnike ima na skrbi več tisoč izdelkov, ki se menjajo stalno (vsak dan nekaj novih) in o vsakem mora oz bi vsaj moral nekaj vedet. Izdelki npr tehnike so v celotnem cenovnem razponu, a povprečje je recimo nekje 50 - 100 evrov, medtem ko je avto več 100x dražji. In vseeno avt. prodajalci dostikrat ne vedo niti osnovnih stvari, čeprav bi morali zaradi zahtevnosti odločitve o nakupu in vrednosti samega nakupa vedeti še pa še. Lahko pa tudi tako - recimo deset podatkov za vsakega od tisoč artiklov (tehnika) = tisoč podatkov za vsakega od desetih različnih modelov avta?! Pretiravanje? Ne preveliko - za podobno zahtevnost prodajanja in vrednost nakupa. Vsa čast izjemam, a te so redke.
Seveda krivda ni samo njihova, tu so še vsi šefi, ki svojega posla ne obvladajo (kadrovanje, izobraževanje zaposlenih) in običajno niti ne nudijo zgleda. Vse po principu "važno, da se blešči, saj ljudje padajo na to"?
Tu je še vprašanje poprodajnih aktivnosti (tudi vpoklici! - edino prodajalec ima lahko tako bazo), ki se dostikrat zvede predvsem oz samo na jesenske preglede, ko ti za dolitje tekočine za stekla in kontrolo antifriza računajo tudi več kot sto evrov (tu prednjačijo saloni s servisi).
Skratka - glede na zahtevnost prodaje/nakupa avta so naši prodajalci poden.
peroRS je napisal/-a:... "pozabil" pa bo omeniti kako je z vzdrževanjem (menjava olja in filtra pri DSG ter menjava olja v Haldexu na vsakih 60.000km; za to se nobena lučka za servis ne prižge).
In to ni neka malenkost, ki ne zanima povprečna kupca, ampak še en dodaten servis, ki ga je treba plačat![]()
Vse sicer piše v servisni knjigi, a kaj ko jo večina ljudi nikoli ne vzame v roke, potem je pa vroča kri ko kaj odpove.
To je odličen primer nesposobnosti in pomanjkanja vpogleda (tudi šefov!) Vse je namenjeno le kratkoročnemu cilju, da avto prodajo. Lahko bi to pomembno stvar (obvezno vzdrževanje in cena) kasneje (po prodaji) povdarili, a niti tega ne storijo. Zato pa izgubljajo bodoče kupce, ker ni tako, kot jim je bilo predstavljeno oz ker se stvari kvarijo. Kot da se salon postavi sam in traja za dve leti? Ta kriza jih je še dosti premalo izučila.