mito155 je napisal/-a:zakaj pa ne...
A4 2.0 TDI 120 konjev se da čipati na 180 konjev in pa 390NM
A4 2.0 TDI 143 konjev se pa čipa na 180 konjev in 390Nm
kakšna podrobnost?
Kolega (VW specialist) iz SKN tuninga pravi drugace.
ggorenc je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:zakaj pa ne...
A4 2.0 TDI 120 konjev se da čipati na 180 konjev in pa 390NM
A4 2.0 TDI 143 konjev se pa čipa na 180 konjev in 390Nm
kakšna podrobnost?
Kolega (VW specialist) iz SKN tuninga pravi drugace.
ggorenc je napisal/-a:Pa dobro ali nima nihce tukaj gor zdrave pameti? Po vase bi iz 75KM verzije komot istisnili se 55-60KM, da pridemo na 130-135KM, kolikor se chipa 105KM brez problema!? Zgolj s software-om!
Da niti ne omenjam, da nihce od prodajalcev ne ve, da ima novi polo elektronsko zaporo diferenciala serijsko.Kaj pomeni kratica MSR pa tudi ne (Motorschleppmomentregelung) in to ali je blok 1.2tsi motorja iz aluminija ali sive litine. Vsi samo boavista feltne ponujajo.
ggorenc je napisal/-a:Da niti ne omenjam, da nihce od prodajalcev ne ve, da ima novi polo elektronsko zaporo diferenciala serijsko.Kaj pomeni kratica MSR pa tudi ne (Motorschleppmomentregelung) in to ali je blok 1.2tsi motorja iz aluminija ali sive litine.
ggorenc je napisal/-a:Sem imel dve uradni (insajderski) verziji teh. podatkov in na enem je pisalo alu, drug siva litina
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost