Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe feb 12, 2010 11:18 am

ne ti si samo opica... :lol:

hec da ne bo kdo me banal... :lol:


sicer pa je bilo že par pametnih postov... turbo je lahko strošek, amapk ne tak kot ga želijo nekateri prikazat... greš na servis in vprašaš kolik stane "austauš" ... in to je to..
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe feb 12, 2010 11:32 am

mito155 je napisal/-a:ne ti si samo opica... :lol:


Na, pa mas druzbo :D
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe feb 12, 2010 11:47 am

rabiva še eno da bomo... ne vidim, ne slišim, ne govorim... :o
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Pe feb 12, 2010 1:22 pm

gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj. 8)


Brez garancije

gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)


:?:

In kaj si hotel povedat s tem?


To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport


ja kva mislta aa?? najbrž sm hotel povedat, da ga ni ravno šparal oz. ga je res vozil veliko časa na območju visokih obratov.

in ja, vem kaj pomeni tipka sport, če te pa še kaj zanima v zvezi z Bravom ti pa z veseljem odgovorim.


Dej ne stresaj neumnosti prosim.
Popredalckal si nekoga, ker ima vklopljeno tipko Sport...jao.
Glej, jaz se ne spomnim, da bi jo imel sploh kdaj ugasnjeno, pa to se ne pomeni, da ga teram ko opica. Enostavno je s to mapo veliko lepse doziranje moci predvsem pa trsi servo, ki je v osnovi bistveno prevec mehak. Pa se nekaj, vozit T-jeta v obmocju "visokih" obratov je neumnost, tko da resno zacenjam dvomit, da si se sploh kdaj vsedel v tak avto kamoli, da si ga lastis...

Kaj bi rekel zame, ko imam nonstop prizgan Sport mode? Da sem reinkarniran podezelski Senna?


poglej, vse kar sem hotel napisati je, da ga ni šparal in to je to... zdj a mi verjameš da mam tak avto ali ne, mi je vseeno.

tudi moje mnenje je, da ni nobene potrebe za vožnjo v visokih obratih (nekje do max 3500 je čist dovolj). že okol 2500 kar dobro vleče. tudi glede volana se strinjam. že brez city funkcije je otročje lahek.

lp
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 12, 2010 1:31 pm

montezemolo je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj. 8)


Brez garancije

gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)


:?:

In kaj si hotel povedat s tem?


To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport


ja kva mislta aa?? najbrž sm hotel povedat, da ga ni ravno šparal oz. ga je res vozil veliko časa na območju visokih obratov.

in ja, vem kaj pomeni tipka sport, če te pa še kaj zanima v zvezi z Bravom ti pa z veseljem odgovorim.


Dej ne stresaj neumnosti prosim.
Popredalckal si nekoga, ker ima vklopljeno tipko Sport...jao.
Glej, jaz se ne spomnim, da bi jo imel sploh kdaj ugasnjeno, pa to se ne pomeni, da ga teram ko opica. Enostavno je s to mapo veliko lepse doziranje moci predvsem pa trsi servo, ki je v osnovi bistveno prevec mehak. Pa se nekaj, vozit T-jeta v obmocju "visokih" obratov je neumnost, tko da resno zacenjam dvomit, da si se sploh kdaj vsedel v tak avto kamoli, da si ga lastis...

Kaj bi rekel zame, ko imam nonstop prizgan Sport mode? Da sem reinkarniran podezelski Senna?


poglej, vse kar sem hotel napisati je, da ga ni šparal in to je to... zdj a mi verjameš da mam tak avto ali ne, mi je vseeno.

tudi moje mnenje je, da ni nobene potrebe za vožnjo v visokih obratih (nekje do max 3500 je čist dovolj). že okol 2500 kar dobro vleče. tudi glede volana se strinjam. že brez city funkcije je otročje lahek.

lp


Za T-jet 150 je max 5500 vrtljajev v min, (še m-jet 150 ima max 4000 vrtljajev v minuti) kar je višje mu moč samo pada in boljše vleče če prestaviš v višjo. T-jet začne vleči okrog 2200 vrtljajih kjer ima tudi največji navor in se tudi čuti kako turbina zagrabi in vleče konstantno do zgornjih 5500
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe feb 12, 2010 1:50 pm

Zakljucil si, da ga ni sparal na podlagi dejstva, da je imel vklopljen Sport mode ;)

@ pskoda: tud priblizno ne bo drzalo. Stock T-jet 150/155 KM vlece vse prej kot konstantno do 5500 RPM. In ce mene vprasas, je najbolj optimalno saltanje pri cca 4500-4700 rpm, v peti prestavi morda celo nekoliko prej z obzirom na to, da sta 5. in 6. brzina precej "blizu"...

In od kje ti podatek, da "najbolje" vlece od 2200 RPM dalje? To tudi priblizno ni res, vse skupaj se zacne resno dogajat sele slabih 1000 vrtljajev visje...in tudi podatek, da je dovolj vrtenje do 3500 je bolj skromen. Za vsakdanjo voznjo je vrh kape tudi manj. Pri omenjenih obratih pa avto prakticno sele pride do vsega kar zmore...

LpF
Zadnjič spremenil gofra, dne Pe feb 12, 2010 1:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 12, 2010 1:55 pm

gofra je napisal/-a:Zakljucil si, da ga ni sparal na podlagi dejstva, da je imel vklopljen Sport mode ;)

@ pskoda: tud priblizno ne bo drzalo. Stock T-jet 150/155 KM vlece vse prej kot konstantno do 5500 RPM. In ce mene vprasas, je najbolj optimalno saltanje pri cca 4500-4700 rpm, v peti prestavi morda celo nekoliko prej z obzirom na to, da sta 5. in 6. brzina precej "blizu"...


Sem jih kar nekaj vozil in avto je brez probleba vlekel čez 5k vrtlajev, ne rečem za 120km, ta pa vleče do nekje 4,7k
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe feb 12, 2010 1:58 pm

Ne recem, da NE vlece - je pa to vse prej kot konstantno. Boost pri stock T-jetu pade nad 4500 obrati...in to konkretno. Moc vzdrzuje potem z obrati, ampak kot sem rekel, vse skupaj je vse prej kot linearno...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost