dejanz75 je napisal/-a:Poglejta še za kakim BMW-jem serije 1. Zdajle imajo kar ugodne cene...
dejanz75 je napisal/-a:Poglejta še za kakim BMW-jem serije 1. Zdajle imajo kar ugodne cene...
WMB je napisal/-a:dejanz75 je napisal/-a:Poglejta še za kakim BMW-jem serije 1. Zdajle imajo kar ugodne cene...
Res je. Za 21.000€ dobiš 116D. Ima avanggarde paket....se pravi ima avtomatsko klimo, xenon, smodejni izklop avta če dlje časa stojiš na semaforju....je pa res da ima 2.0 dizel motor in ne gre z svojimi 85KW nikamor....Imel sem ga prejšni teden 2 dni kot nadomestno vozilo in npr v 6 prestavi pri naprimer 110km/h ko pohodiš je mrtvilo...kar pa se tiče ostalih voznih lastnosti pa so super...dober občutek v avtu, dobri materiali, ceste se drži kot po tračnicah, nimaš občutka zadnjega pogona itd....
a_sist je napisal/-a:BMW 1-ka je v redu avtomobil, vendar narejen za pritlikavce. Sam nisem posebno velik ( 180 cm ), pa sem se počutil utesnjenega ( že za volanom, kaj šele zadaj..) .. Še Clio ima več prostora znotraj.. da ne omenjam prtljažnika, ki je smeh. 2 vrečke gresta noter.
Med golfom 6 in mazdo 3 nisi zgrešiti. Malo se za ceno dilaj po salonih, pa boš videl kaj lahko iztržiš ... če ne gre drugače -vrzi kovanec, pa je
BeMyWagen je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:BMW 1-ka je v redu avtomobil, vendar narejen za pritlikavce. Sam nisem posebno velik ( 180 cm ), pa sem se počutil utesnjenega ( že za volanom, kaj šele zadaj..) .. Še Clio ima več prostora znotraj.. da ne omenjam prtljažnika, ki je smeh. 2 vrečke gresta noter.
Med golfom 6 in mazdo 3 nisi zgrešiti. Malo se za ceno dilaj po salonih, pa boš videl kaj lahko iztržiš ... če ne gre drugače -vrzi kovanec, pa je
Tudi sam sem velik 180cm, pa sem se peljal čisto brez problema, tisti ki bo kupil bmw-ja bo vedal zakaj ga je ( tisti ki smo se v njih vozili dobro vemo kaj je užitek v vožnji), če bi pa rad sedel "svobodno" noter pa si kupi enoprostorca in boš tudi v prtljažnik spravil več kot 2 vrečki![]()
@ mropc: ja res je samo bmw, ampak nekateri pač dajo nekaj na znamko, tega občutka se ne da opisat, avto se pač zelo zelo zelo dobro pelje.
a_sist je napisal/-a:BeMyWagen je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:BMW 1-ka je v redu avtomobil, vendar narejen za pritlikavce. Sam nisem posebno velik ( 180 cm ), pa sem se počutil utesnjenega ( že za volanom, kaj šele zadaj..) .. Še Clio ima več prostora znotraj.. da ne omenjam prtljažnika, ki je smeh. 2 vrečke gresta noter.
Med golfom 6 in mazdo 3 nisi zgrešiti. Malo se za ceno dilaj po salonih, pa boš videl kaj lahko iztržiš ... če ne gre drugače -vrzi kovanec, pa je
Tudi sam sem velik 180cm, pa sem se peljal čisto brez problema, tisti ki bo kupil bmw-ja bo vedal zakaj ga je ( tisti ki smo se v njih vozili dobro vemo kaj je užitek v vožnji), če bi pa rad sedel "svobodno" noter pa si kupi enoprostorca in boš tudi v prtljažnik spravil več kot 2 vrečki![]()
@ mropc: ja res je samo bmw, ampak nekateri pač dajo nekaj na znamko, tega občutka se ne da opisat, avto se pač zelo zelo zelo dobro pelje.
Ojej .. spet sem stopil na žulj 'vojaku' oz. vsaj 10% lastniku neke firme, ki bo najbolj glasno zagovarjal nek produkt, ker pač ima od tega ogromn profit
Preber še enkrat moj post in boš v prvem stavku videl pohvalo bmw-ju. Odlično se pelje, nesporno. Mislim pa da pomanjkanje prostora ne odbije samo mene, ampak je pomemben pomislek za vsakega, ki bo z avtomobilom naredil 40 - 50k km na leto.
Delo - Primerjalni test je napisal/-a:Kia cee'd 1.6 CRDi VGT TX, mazda3 SP CD110 TX, renault megane berline dCi 105, VW golf 1.6 TDI DPF bluemotion technology comfortline 4v
V nižjem srednjem razredu so najbolj cenjeni dizli. Tokrat smo primerjali štiri takšne, ki z lahkoto upravičijo svojo navzočnost na trgu, čeprav še vedno ni nobenega dvoma, kateri je objektivno najboljši. Pri dizlih je pomembna postavka poraba goriva, a tu so bile razlike minimalne. K sreči so okusi in potrebe različni in si brez slabe vesti izberete avtomobil, ne glede na uvrstitev v našem primerjalnem testu.
Naj najprej pojasnimo, da podatka o porabi goriva na testu ne gre jemati posebno resno in merodajno. Vsekakor je na enak način plin pritiskala ista noga in na popolnoma isti progi, toda vremenske razmere so bile silno različne, od zasnežene ceste in –18 stopinj do kopnega vozišča in +4 stopinje. To vpliva na porabo goriva in zaradi hudega mraza ni mogel golf niti pokazati, kaj šele izigrati svojega aduta, varčevalne blue motion technology.
Kia cee'd je velika prodajna uspešnica, ne samo na našem trgu. Seveda zaradi cene, a nikakor ne več samo zaradi nje – zelo močan adut je dolgotrajno jamstvo. Cee'd je kompleten, v vseh postavkah dober, privlačen avtomobil in se je prikupil celo ženskam. Njegov sodobni turbodizel je rad vžigal, toda v celem spodnjem območju vrtljajev je čutiti za kanec tresljajev, poleg tega je motor glasen, na visokih vrtljajih celo zelo glasen. Uporaben je tudi pod 1500 vrtljaji, toda takrat ne uživa, skoči pri 1700 vrtljajih, potem gre kar zvezno in energično do 4500 vrtljajev, od tam zelo nejevoljno do rdečega pri 4750. Najbolje se počuti med 1800 in 3000 vrtljaji, pri 140 km/h (po merilniku) se vrti v 6. prestavi z 2700 vrtljaji v minuti. Porabo goriva smo merili na delno mokri cesti, med –1 in +4 stopinjami Celzija. Menjalnik je dobro izračunan in sihroniziran, vendar ne zmagovito voljan. Vzmetenje je bolj trde vrste, dogajanje pod kolesi je precej slišno, vozne lastnosti pa so zelo dobre in povsem predvidljive. Elektro servovolan ima malo grobe impulze in vodljivost je bolj povprečna. Zavore so se nam zdele dobro odmerljive in učinkovite, kot pri tekmecih. Notranjost je nekako severnjaška, oblikovno čista, asketska, svetla, urejena, prijetna. Občutek kakovosti je podoben kot pri meganu, ne diha pa odličnosti kot golf in mazda. Ta stopnja opreme ima dobro dvoobmočno klimatsko napravo, merilniki so pregledni, prav vsa upravljala so decentno razsvetljena, sedeži so zelo dobri. Predvsem je v cee'du veliko prostora, zlasti zadaj. Prtljažnik z velikimi vrati je dobro obdelan in povečljiv z zlaganjem naslonjala in sedala na tretjini. Cee'd je zmagovalec, če dajete prednost prostornosti.
Mazda3 kaže odlično, za razred boljše dojemanje kakovosti materialov in izdelave, podobno kot golf. Njen motor rad vžiga in je hitro miren, ima globlji zvok oziroma karoserija za drobec ojačuje zvok. Nasploh je obnašanje motorja zelo kultivirano, uporaben je pri nizkih vrtljajih, neizrazita stopnica je pri 1700 vrtljajih, močnejša pri 2100 vrtljajih in od tod gre zvezno do 4500, z upiranjem do 5000. Pri 140 km/h po merilniku se motor v 5. prestavi zavrti 2900-krat v minuti, najraje pa deluje pri enakih vrtljajih kot cee'd. Menjalnik je gladko delujoč in natančen, dobro sinhroniziran. Porabo goriva smo merili pri –4 do +1 stopinjah, delno na zasneženem cestišču. Potovalni računalnik je pri mazdi precej lažniv glede porabe. Vozne lastnosti so zelo dobre, lega na cesti brez pripomb, vzmetenje je malce udobnejše kot pri tekmecih – ko se ogreje. Delovno okolje je prav prijetno, ergonomija tudi, informacij je dosti (le termometra hladilne tekočine ni), a so nekam razmetane in ne vse dobro vidne. Presenečen si, da so si privoščili takšno nadležno površnost, kot je konec zamaha desnega brisalnika, ki spusti mokro srago naravnost pred voznikove oči. Sedeža vsaj meni še vedno nista ravno udobna, čeprav sta ogrevana. Mazda3 zbuja malo utesnjen občutek na marsikomu prijeten, športen način – bolje rečeno: objemajoč občutek. Zadaj je utesnjenost navadne vrste, posebno za stopala, na sredini lahko sedi otrok. Na tretjini se zloži samo naslonjalo, tako povečate dobro opremljen prtljažnik z velikimi vrati. Če gre za udobje dveh, je mazda3 prava.
Konjev meganu ne manjka, manjšo gibno prostornino pa prikriva z manjšo maso vozila. Motor ni več najbolj nov in hladen teče neenakomerno ter hrupno – sploh je cel avtomobil primerjalno hrupen. Pri nizkih vrtljajih motor ni posebno uporaben, stopnica pri 1700 vrtljajih je izrazita, potem deluje precej zvezno do 4500 vrtljajev, še 500 vrtljajev je samo za rezervo. Zdi se ti, da bo motor živahen, in prvi trenutek se res pogumno zažene, a navdušenje mu skoraj takoj uplahne. Pri 140 km/h po merilniku se motor zavrti 3000-krat v minuti. Meganu smo merili porabo goriva na delno zasneženi cesti, med –8 in –16 stopinjami. Vzmetenje je trše vrste, zavore so odmerljive in učinkovite kot pri tekmecih, vozne lastnosti so prav dobre, vodljivost je spet malo slabša od najboljšega. Menjalnik je dobro izračunan, primerno voljan in natančen. Menda ne samo pri našem primerku se dogaja, da se pri hladnem avtomobilu sliši trepetanje izpuha ob karoserijo. Spredaj je prostorno, odlagališča so bolj povprečna, sedeža sta čisto udobna. Kartica za vstop ni tista najboljša, pač pa ima radio odličen zvok in je priročen, naprednih merilnikov se je treba privaditi, potem so pregledni, le informacij ni preveč. Zadaj se sedi dostojno, razen seveda na sredini. Klop se zloži na tretjini samo, če sta prednja sedeža precej umaknjena, in povečana površina je poševna. Prtljažnik je podobno dober kot pri tekmecih, ima tudi nekaj praga. Megane je zmagovalec za tiste, ki cenijo videz in zelo sprejemljivo ceno.
Golf ostaja referenca tudi med dizli, če nam je to všeč ali ne. Čeprav se tokrat tehnologija bluemotion ni prav nič izkazala: premrzlo je bilo in ni bilo možnosti za delovanje sistema ustavi-spelji, rekuperacija zavorne energije je bila zanemarljiva, tako kot manjši kotalni upor pnevmatik, boljša aerodinamika in druge dobrote, ki naj bi zmanjševale porabo goriva in onesnaževanje. Tega golfa smo vozili med –10 in –18 stopinjami, delno po snegu in verjamemo, da bi v boljših okoliščinah porabil kakšen deciliter manj – toda megane tudi. Motor je tih in miren, obilo navora ima že pri 1100 vrtljajih in zbezlja pri 1500 vrtljajih. Gladko vleče do 4500 vrtljajev, ko nenadoma dobi še eno brco z ostrogami in bi hotel divjati še čez 5000 vrtljajev. Vozne lastnosti so odlične v vseh pogledih, kar zadeva udobje, bi jaz vseeno raje malo mehkejše vzmetenje in sedeže. Menjalnik je res samo petstopenjski, toda odličen. Pri 140 km/h je ta motor zadovoljen že s skromnimi 2500 vrtljaji. Tudi vse drugo je skoraj referenčno, v ostrem ovinku ti dodatno posveti meglenka, edino golf ima luknjo za smuči v zadnjem naslonjalu. Kolikor je opreme, je izvrstna, doplačilni seznam pa je neskončen. Čeprav je golf krajši od tekmecev, to nadomesti z višino in zadaj je skoraj tako prostorno kot v cee'du, na sredini seveda za silo – niti VW ne zna. Prtljažnik je spet podoben tekmecem in povečljivost ni nič boljša. Če res hočemo sitnariti in kaj očitati, sta to brezosebnost, ki izvira iz želje po popolnosti in ugajanju vsem, ter kakovosti primerna cena – najbrž ne previsoka. Golf je pač prepričljiv zmagovalec, celo ob zmrznjeni tehnologiji bluemotion.
Končna razvrstitev:
1.) VW Golf (168 točk)
2.) KIA Cee'd (160 točk)
3.) Mazda3 (158 točk)
3.) Renault Megane (158 točk)
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 22 gostov