
tadej2010 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Kolega kupuje zgoraj omenjeni avto, zanimajo me vaši nasveti za nakup, če si ga kdo lasti in kakšne so izkušnje z njim. Na kaj je treba paziti pri nakupu, kakšne so hibe motorja? Ali je dobro imeti 6 prestavo, je poraba kaj manjša, se splača plačati malo več in imeti 6 prestav? Kako avto pospešuje, kako je odziven motor, je dosti 105km za takšen avto? Če ima kdo še kakšen drug predlog prosim na plan z njim.
Najlepša hvala za vaš čas in odgovore!
Lp Tadej
lexuss je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:Živjo, jst mam tut 105km 6 prestav. Z avtomobilom sem kr zadovoljen, prevoženih mam 97.000 km stroški: menjal sm vztrajnik ubistvu komplet sklopka pa bremze to je pa tut use pa pač servisi
in kašna je bla cena tega servisa?
Dj Big je napisal/-a:Živjo, jst mam tut 105km 6 prestav. Z avtomobilom sem kr zadovoljen, prevoženih mam 97.000 km stroški: menjal sm vztrajnik ubistvu komplet sklopka pa bremze to je pa tut use pa pač servisi
- mislim da kakih posebnih hib ta motor nima, pri nakupu (rabljenega) je pa odvisno predvsem od tega, ali je bil redno vzdrževan in če ga prejšnji lastnik(i) ni nepravilno vozil (znani grehi: tiščanje mrzlega v obrate, ugašanje motorja takoj po veliki obremenitvi)tadej2010 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Kolega kupuje zgoraj omenjeni avto, zanimajo me vaši nasveti za nakup, če si ga kdo lasti in kakšne so izkušnje z njim. Na kaj je treba paziti pri nakupu, kakšne so hibe motorja? Ali je dobro imeti 6 prestavo, je poraba kaj manjša, se splača plačati malo več in imeti 6 prestav? Kako avto pospešuje, kako je odziven motor, je dosti 105km za takšen avto? Če ima kdo še kakšen drug predlog prosim na plan z njim.
Najlepša hvala za vaš čas in odgovore!
Lp Tadej
Polo78 je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:Živjo, jst mam tut 105km 6 prestav. Z avtomobilom sem kr zadovoljen, prevoženih mam 97.000 km stroški: menjal sm vztrajnik ubistvu komplet sklopka pa bremze to je pa tut use pa pač servisi
No, če si ti s tem še kar zadovoljen, potem pa tudi prav. Pri normalni uporabi je to precej, precej prehitro, razen če obstaja kak zunanji vzrok (zloraba sklopke recimo), potem je pa normalno.
sonic je napisal/-a:- glede 6. prestave - menda je enaka kot 5. prestava pri 5-stopenjskem menjalniku, torej so samo vmesne krajše. Enkrat sem sicer vozil 105 KM z 5-stopenjskim, a nisem bil pozoren na detajle glede obratov. Pri mojem 6-stopenjskem je sicer tako: realnih 130 kmh (140 po števcu) je v 6. prestavi na 2800 obratov, pri realnih 100 kmh pa dobrih 2000. Lahko bi bilo bolje, ampak še vedno je hrup pri 130 kmh občutno manjši kot pri primerljivih avtih s klasičnimi bencinarji (in 5 prestavami), ki tulijo na 4000 obratih (sem že enkrat primerjal mojega golfa z Toyoto Auris 1.6)
sonic je napisal/-a:- mislim da kakih posebnih hib ta motor nima, pri nakupu (rabljenega) je pa odvisno predvsem od tega, ali je bil redno vzdrževan in če ga prejšnji lastnik(i) ni nepravilno vozil (znani grehi: tiščanje mrzlega v obrate, ugašanje motorja takoj po veliki obremenitvi)tadej2010 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Kolega kupuje zgoraj omenjeni avto, zanimajo me vaši nasveti za nakup, če si ga kdo lasti in kakšne so izkušnje z njim. Na kaj je treba paziti pri nakupu, kakšne so hibe motorja? Ali je dobro imeti 6 prestavo, je poraba kaj manjša, se splača plačati malo več in imeti 6 prestav? Kako avto pospešuje, kako je odziven motor, je dosti 105km za takšen avto? Če ima kdo še kakšen drug predlog prosim na plan z njim.
Najlepša hvala za vaš čas in odgovore!
Lp Tadej
- glede 6. prestave - menda je enaka kot 5. prestava pri 5-stopenjskem menjalniku, torej so samo vmesne krajše. Enkrat sem sicer vozil 105 KM z 5-stopenjskim, a nisem bil pozoren na detajle glede obratov. Pri mojem 6-stopenjskem je sicer tako: realnih 130 kmh (140 po števcu) je v 6. prestavi na 2800 obratov, pri realnih 100 kmh pa dobrih 2000. Lahko bi bilo bolje, ampak še vedno je hrup pri 130 kmh občutno manjši kot pri primerljivih avtih s klasičnimi bencinarji (in 5 prestavami), ki tulijo na 4000 obratih (sem že enkrat primerjal mojega golfa z Toyoto Auris 1.6)
- pospeški in odzivnost se mi zdijo zelo dobri, je pa odvisno tudi od tega kaj od avta pričakuješ/zahtevaš oziroma na kakšne avte si navajen. Jaz sem npr. presedlal na golfa V TDI z bencinskega cliota II (1.4, 98 KM) in se mi zdi golf opazno močnejši
- če je 105 KM dosti za ta avto - vsekakor. Še bolj od tega je pomembnih 250 Nm navora pri 2000 obratih (velik del navora je sicer na voljo že pri cca 1500).
Seveda je, kot že rečeno, odvisno tudi od pričakvanj in zahtev.
Porabo imam jaz dobrih 6 litrov (dolgoročno), vozim pa večino po mestu in AC. Ob vožnji po regionalnih cestah ni problem porabe spraviti krepko pod 5 litrov (sem enkrat vozil po takih cestah in je pil manj kot 4,5...).
Pomojem je to super kombinacija. Edino če res zelo veliko voziš po avtocesti, bi mogoče veljalo razmisliti o 2.0 TDI, sicer pa pomojem ni treba.
Polo78 je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:Živjo, jst mam tut 105km 6 prestav. Z avtomobilom sem kr zadovoljen, prevoženih mam 97.000 km stroški: menjal sm vztrajnik ubistvu komplet sklopka pa bremze to je pa tut use pa pač servisi
No, če si ti s tem še kar zadovoljen, potem pa tudi prav. Pri normalni uporabi je to precej, precej prehitro, razen če obstaja kak zunanji vzrok (zloraba sklopke recimo), potem je pa normalno.
Morda moraš pa zamenjati pooblaščenca. Sicer ne vem kaj točno si mislil pod 'redni servisi', ampak pred par tedni sem za menjavo olja in filtra (kar je treba vsakih 15.000 km) dal dobrih 130 EUR (na pooblaščenem servisu), večji servis pri 30.000 je pa prišel okoli 200 EUR (se ne spomnim točno, bi moral pogledati na račun).damek1a je napisal/-a:dokler nisem imel vw, sploh nisem vedel kaj je to vztrajnikSedaj pa prvič pri 120k, drugič pri 180k. Seveda narejeni vsi redni servisi pri pooblaščencu (pod 400eur itak ne pridejo),.
sonic je napisal/-a:Morda moraš pa zamenjati pooblaščenca. Sicer ne vem kaj točno si mislil pod 'redni servisi', ampak pred par tedni sem za menjavo olja in filtra (kar je treba vsakih 15.000 km) dal dobrih 130 EUR (na pooblaščenem servisu), večji servis pri 30.000 je pa prišel okoli 200 EUR (se ne spomnim točno, bi moral pogledati na račun).damek1a je napisal/-a:dokler nisem imel vw, sploh nisem vedel kaj je to vztrajnikSedaj pa prvič pri 120k, drugič pri 180k. Seveda narejeni vsi redni servisi pri pooblaščencu (pod 400eur itak ne pridejo),.
damek1a je napisal/-a:bili so t.i. longlife servisi in samo olje so računali po 28eur/lPotem še kake zavorne ploščice in razna ostala olja in filtri in delo pa smo tam.
Saj ne rečem, da je avto slab, vendar me moti vsaka taka stvar, kot je vztrajnik, egr, problem s toplim vžigom, ipd. Golf se vedno šteje med vodilne v razredu in stane tudi po 5k več kot konkurenca in naj ima potem vsaj pameten razlog za tako ime in ceno. Marsikateri znanec ima bistveno slabšo znamko avta in je dal tudi konkretno manj zanj in pri istih km ni menjaval še nobenih vztrajnikov, sklopk, ventilov, regulatorjev, itd.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 16 gostov