Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Vido85
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Ne jan 06, 2008 4:32 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Vido85 Pe apr 23, 2010 9:14 pm

Tut jest sm se resno zanimov za nakup RX8-ke, pa me je pol zov mogl minit. Kogarkol sm uprasov k jo je mel mi je pojamrov zarad motorja pa menjalnika, do 100tisoc velik teh avtov zamenja menjalnik al pa cel motor, vecina jih je sicer takrat se v garanciji ampak je velik sans da se to pol ponovi, cene tega stroska pa noben ni vedu al pa hotu povedat. Masina je tut kr pozresna, pa olja dost popije spotoma cez mesec. Drugac se pa zelo dobr pele pa drzi ceste, zelo kompakten kupe, notr se dobr sedi-je sportn pa obenem udobn. Res skoda zarad teh tezav z motorjem ker je drugace zlo dobr avto, tko zarad izgleda kot voznje. Ce pa dobis ksnga od iskrenga lastnika k ti bo povedov da avto res lepo pa uredu dela, pol si pa zadel, drugac je pa kr rizicen nakup enga tazga avta.
Honda=stroj !!! I love to drive her ...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe apr 23, 2010 9:14 pm

bimmer-mb je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Mogoče malo off-a:
Škoda, ker v RX-8 niso nikoli vgrajevali normalnih motorjev pa naj si bo to atmosferski bencinar, turbo bencinar, morda celo turbo diesel,... ampak samo wankla. Ker meni osebno je ta avto bomba, ampak zaradi specifičnega motorja, ga ne bi imel nikoli (razen če bi imel preveč denarja, da bi ga lahko vzdrževal...). :(


Rotacijski motor z turbo polnilnikom nima konkurence. Še posebaj če 13B motor nadgradijo v 20B oz. 26B

mal bol razloz te oznake pa to.pa kok km ma pa tko...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe apr 23, 2010 9:21 pm

seveda prednost motorja je, ker se konstatno vrti ( http://sl.wikipedia.org/wiki/Wanklov_motor )
pri navadnem celindričnem motorju (otto in dizlu)se bat na najvišiji in najnižji točki ustavi za stotinko ali mogoče tisočinko sekunde. zato je ponavadi tukaj omejitev, da se hitrosti ne gibljejo nad 6 ali 7000 rpm (oz. so to obrati, ki motor "varno" obratuje).

zato pa se lahko wanklov motor vrti na tako visokih obratih in z majhno kubaturo dosega odlične "konje".

pač moreš nekako vedet, da ottov motor se že od vsega začetka motorizacije izdeluje in izboljšuje...kako bi bilo, če bi enako delež razvoja namenjen wanklu.zato pa bi se vrjetno s tem vanklu nardit dosti boljše in zmogljivejše avte, kot z otto-vim motorju, ampak nekako ni v interesu.tut poraba se mi ne zdi pretirana, ker sm ponekod bral da se giblje med 9-11litri. tut navan 230konjski motor ne kuri dost manj oz. približno enako kuri kot wankl
Lep pozdrav :)
 
bimmer-mb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe apr 23, 2010 8:35 pm

Napisal/-a bimmer-mb So apr 24, 2010 7:14 am

dva rotorja 13b 1300ccm 232-250KM razlika je samo v programski verziji
trije rotorji 20b 2000ccm ca.375KM + turbina 550KM
štirje rotorji 26b 2600ccm ca.550KM + turbina 1500KM

Pri obratih je pa tako res, da na obratomerju piše 9500rpm vendar zaradi ekscentra se rotorji vrtijo 3x počasneje kakor sama gred. Sicer pa tud ottojov motor lahko uničimo pri 50000km če ga pred tem ne bomo segreli in uporabljali primernega olja ali še huje ga dolili, ko ga začne primanjkovat. In dajmo se spomnit leta 1991 24ur lemana kateri so zmagali (dirkalnik 787)? Zanimivo,da so jim prepovedali nastopat z rotacijskimi motori :)

Menjalnik se poškuduje kadar mladiči dobijo v roke nekaj malo bolj hitrega in speljujejo z 5000rpm.

Servisi so dokaj poceni, če material naročiš iz Nemčije in Amerike. V sloveniji so cene tudi do 300% dražje.
Primer:
Vžigalne tuljave pri nas 600€ iz tujine 150€.
Dexelia olje 5L 120€ iz tujine 44€
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov