Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
RS84
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če okt 29, 2009 6:24 pm

Napisal/-a RS84 Po maj 17, 2010 1:38 pm

Mislim, da z nakupom ne boš nič zgrešil. Moja stric ima tudi 1.6 star je 4 leta ma pa okrog 90kkma.Edino, če bi še enkrat kupoval bi vzel dizla je rekel, ker ker kr dost km dela. To mu je prvi ford pa je reko, da je zelo zadovolen sej pride kakšna težavica oz. kar bi mogoče bilo lahko boljš ampak noben avto ni brez napake. Kot celota in za ta denar zelo vredu avto. Pa oblikovno kljub temu, da ga bo kmalu zamenjal novi še vedno, kr fajn zgleda.

LP
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Po maj 17, 2010 3:00 pm

Imam ford focusa 1.8 tdci sport. Nikakeršnih problemov ni z njim. Za prvi servis sem dal točno 178€. Avto je že toliko časa na tržišču, da so odpravljene vse morebitne napake.... Če kopuješ bencinarja vzami vsaj 115 KM, če pa imaš možnost še opreme sport pa toliko boljše. Upam si trditi, da je to najboljši avto na tržišču za to ceno.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik To maj 18, 2010 5:26 pm

Pa še to, zmeraj bi dal prednost podvozju avtomobila focus in njemu podobnimi, kot pa tistim plavajočim barčicam. Razlike v udobnosti ni dosti pri varnosti in dinamiki vožnje pa je razlika ogromna.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To maj 18, 2010 5:42 pm

svetilnik je napisal/-a:Pa še to, zmeraj bi dal prednost podvozju avtomobila focus in njemu podobnimi, kot pa tistim plavajočim barčicam. Razlike v udobnosti ni dosti pri varnosti in dinamiki vožnje pa je razlika ogromna.


Si malo za cajtom? Plavajočih barčic danes praktično ni več (včeraj se je zadnja prevrnila v jarek :-P ).

Večja je razlika pri udobju kot pri sami varnosti in dinamiki vožnje - s tem, da je pri varnosti v nasprotju s tvojim mnenjem v precejšnji prednosti Citroen C4 proti Focusu (in vsem ostalim konkurentom). Tu govorim za prejšnjega Focusa (leto testiranja 2005!) in ob predpostavki, da nam varnost pomeni predvsem "držanje" ceste (torej dejanska vodljivost, ne samo subjektiven občutek) in ne odzivnost volana (povratne informacije, natančnost itd) ter seveda tudi zaviranje itd.
Npr na losovem testu je bil Focus kar 7 % slabši od C4! Za lažjo (čeprav malo nategnjeno) predstavo - to bi na povprečni dirki F1 pomenilo celih 4 ali 5 krogov (!!) zaostanka!

Na primerjalnem testu ADAC-a (!!) je pred nekaj leti Citroen C4 gladko posekal vso konkurenco (vso - tudi Focusa in Golfa 5 ter BMW-ja 1, Audija A3. BTW - tudi takratni Megane kot še ena "plavajoča barčica" (?) je bil pred Focusom!) v večini elementov držanja ceste (losov test, krog, slalom, zaviranje in sprememba smeri v ovinku itd itd) in tudi v subjektivni oceni! A seveda znamo bit na forumu oz Slovenci (npr velika večina slo avtomobilskih novinarjev) bolj nemški od Nemcev samih.

Eno je natančen in odziven volan (kjer focus res blesti) - to se precej pozna na subjektivnem občutku za volanom (kar se delno vidi tudi v ocenah s testa), drugo pa samo držanje ceste (je to mišljeno kot glavni element varnosti?), kar pa se pozna na času, objektivnih testih in zna biti celo v kritičnih situacijah.

Razlika med realnostjo in predsodki zna biti res ogromna.

To je bilo objavljeno in komentirano tudi tu, a žal tega nikakor ne najdem več. Sem pa po ovinkih našel članek v Motoreviji (nov 05) - bolj prevod/obrazložitev ADAC-ovega članka/testiranja kot kaj drugega.

http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=33&L2_ID=352

Na sliki je prisoten tiskarski škrat - gre seveda za C4 in ne C1!
Slika

Surprise? Not at all!
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Če maj 20, 2010 4:53 pm

Ne morem verjeti, vozil novega megana in peugeota 308, pa me po voznih lastnostih nista niti najmanj prepričala v primerjavi z focusom ali pa hondo civic, ki sem jo tudi nekajkrat vozil.
Sedaj šele vidim, nekaj let sem bil lastnik peugeota 307, tako, da sedaj lahko 100% trdim, da je to vse larifari. Še danes vozim svojo bivšo barčico peugeota.
Esem
lahko takoj prekineva s to debato :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če maj 20, 2010 5:45 pm

svetilnik je napisal/-a:...
Esem
lahko takoj prekineva s to debato :lol:


Se strinjam.
Samo to bi dodal - vse je "v očeh opazovalca", torej predvsem stvar osebnega dojemanja, saj so sodobni avti vsi po vrsti dovolj dobri. To pomeni, naj avtor sproba nekaj avtov iz ožjega izbora in se odloči za takega, ki bo najbolj ugoden (akcije+popusti) ter hkrati čim bolj zadovoljeval osebnim kriterijem.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 6:12 pm

Tega testa se pa spomnim, vendar na žalost nisem videl nemške verzije. Obstaja namreč nekaj dejavnikov, ki lahko vplivajo na rezultate! Kot prvo bi omenil gume, tako model kot tudi dimenzije! Verjetno je vsem jasno, da se recimo 15 colska varčna michelin-ka in 17 colska bridgestone potenza obneseta čisto drugače, kar se tiče voznih lastnosti! Pomemben dejavnik je tudi, če se v nosu nahaja kakšen 2.0 dizel ali 1.4 bencinar, saj se bo avto zaradi teže obnašal drugače. Ni tudi nič omenjeno koliko vrat imajo določeni predstavniki, obstaja možnost bolj športnega podvozja pri določeni opremi itd., kar verjetno ni tsko različno pri tem testu, ampak vseeno...

Vglavnem že sama razlika med "obutvijo" je lahko odločilna!

Se strinjam, da občutek na volanu in navidezna trdota ne vplivata nujno tudi na dejansko obašanje avtomobila pri določenih hitrostih, sta pa definitivno pomemben dejavnik pri občutku športnosti. Prav tako bo recimo bolj dinamično nastrojen voznik verjetno lažje in tudi rajši lovil nekoliko bolj občutljiv avto z več povratnimi informacijami, medtem ko bo umirjen voznik lažje lovil mehkejši avto, ki se bo tudi v kritični situaciji odzval "prijazno".
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
ger_d
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr feb 17, 2010 3:36 pm

Napisal/-a ger_d Če maj 20, 2010 6:22 pm

zanimivo. :o tud jaz bi dal v sam vrh glede voznih lastnosti ford focus(mazda3) in pa bmw 1, pol pa A3, golf, megane, astra...

Je pa res kot je ze @toMmy povedal, eden kljucnih dejavnikov - gume ;)
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Če maj 20, 2010 7:17 pm

pismo neverjetno hvalite vsi tega focusa (na splošno se mi zdi ne tem forumu). maram pa res enkrat it na testno vožnjo :)

sam imam bravota t-jet 150 KM in priznam, da je podvozje preslabo za tako moč (to se opazi predvsem pri močnem pospeševanju) pa tudi v ovinkih je podkrmarjen. no vozil sem pa tudi novi bmw serije 3 (limuzina in coupe, ubistvu ga mamo doma) in morm rečt, da je bmw-jevo podvozje fenomenalno.
vozil tudi golfa 6 s prilagodljivim podvozjem in po mojem mnenju ne zaostaja kaj dosti (če sploh) za bmw-jevim.

zdj, a je to podvozje (in vozne lastnosti) res tako fenomenalno kar malce dvomim, je pa avto definitivno zelo lep. no motorji so pa druga pesem; ravno zato ga nisem kupil. dizlov na maram, tako da jih ne poznam, bencinarji so pa tko zastareli (vsaj v teoriji), da niti nisem sprobal nobenega...
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Če maj 20, 2010 8:12 pm

esem je napisal/-a:
svetilnik je napisal/-a:...
Esem
lahko takoj prekineva s to debato :lol:


Se strinjam.
Samo to bi dodal - vse je "v očeh opazovalca", torej predvsem stvar osebnega dojemanja, saj so sodobni avti vsi po vrsti dovolj dobri. To pomeni, naj avtor sproba nekaj avtov iz ožjega izbora in se odloči za takega, ki bo najbolj ugoden (akcije+popusti) ter hkrati čim bolj zadovoljeval osebnim kriterijem.



Tukaj pa se strinjam s tabo.
 
iztok04
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr avg 28, 2002 7:46 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a iztok04 Če maj 20, 2010 8:26 pm

@svetilnik: pogledaš prosim pod privat sporočila. Thanks :)
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Če maj 20, 2010 8:28 pm

montezemolo je napisal/-a:pismo neverjetno hvalite vsi tega focusa (na splošno se mi zdi ne tem forumu). maram pa res enkrat it na testno vožnjo :)

sam imam bravota t-jet 150 KM in priznam, da je podvozje preslabo za tako moč (to se opazi predvsem pri močnem pospeševanju) pa tudi v ovinkih je podkrmarjen. no vozil sem pa tudi novi bmw serije 3 (limuzina in coupe, ubistvu ga mamo doma) in morm rečt, da je bmw-jevo podvozje fenomenalno.
vozil tudi golfa 6 s prilagodljivim podvozjem in po mojem mnenju ne zaostaja kaj dosti (če sploh) za bmw-jevim.

zdj, a je to podvozje (in vozne lastnosti) res tako fenomenalno kar malce dvomim, je pa avto definitivno zelo lep. no motorji so pa druga pesem; ravno zato ga nisem kupil. dizlov na maram, tako da jih ne poznam, bencinarji so pa tko zastareli (vsaj v teoriji), da niti nisem sprobal nobenega...


1.6 dizelaši naj bi bili malce slabši (peugeot), dizelaša 1.8 in 2.0 pa odlična.
Razlika med focusom in tvojim bravotom je ogromna kar se tiče moči, tako, da bo ocenjevanje težko, moraš pa še upoštevati, da je focus že kar "star" avtmobil. Za lažjo primerjavo s tvojim bravom bi moral testirati dizelaša 136 KM, opremo sport.Nikakor pa ga ne moreš primerjat z višjo klaso, npr. BMW serijo 3.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov