Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Ne maj 23, 2010 4:01 pm

Hja kaj pa vem ... osebno bi se verjetno odločil za 2.0 tfsi ... pač imam rajši turbo motor ;)
Drugače pa kak letnik kupuješ ??

Aja pa pri registraciji, bi znal bit 2.0 TFSI cenejši, ker spada v razred 1800-2500 ccm, medtem ko 3.2 spada v najvišji razred (2500+ ccm).

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Ne maj 23, 2010 4:07 pm

06/07
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 Ne maj 23, 2010 4:09 pm

Jurchi je napisal/-a:Če bi hotel vprašat katero mašino vag koncerna je najbolj primerna zame, potem bi to tudi vprašal.....sicer pa 12 in 1.4 mlinčki pač po mojem mnenju ne pašejo v več kot tono in pol težke karavane......če bi hotel kupit Aixam-a bi to tudi rekel ne? :roll:

Na tem forumu se res ne da nič več pogovrajat brez kakšnih bedastih komentarjev.

V igri je pač karavan zaradi prostorskih prednosti, še zmeram pa bi jaz kot voznik rad užival v vožnji.... in prosim ne mi probat dopovedat, da se kakšen 150 konsjki bencinar brez turba pri polno naloženem karavanu v klanec na avtocesti ne čuti slabotnega.

Sicer pa ja....glavna razlika je v tem, da je 3.2 V6 DSG in ima 4motion, medtem ko je tfsi ročni menjalnik in je FWD.

Pri štirivaljniku je turbo dandanes že skoraj obvezen. Moje osebno menjen je da z tfsi-jom ne boš zgrešil, ...moraš pa sam sabo razčistit kaj ti je prioriteta: dsg ali ročni, 4motion ali fwd, zvok V6 motorja ali manjša poraba....in za kar koli se odločiš ima svoje slabosti in prednosti ;)
lp
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Ne maj 23, 2010 4:17 pm

:delete:
Zadnjič spremenil snikerson, dne Ne maj 23, 2010 4:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Ne maj 23, 2010 4:23 pm

@Snikerson:
Avtor išče Passata =P ;)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Ne maj 23, 2010 4:37 pm

grem ju3 k okolistu, se opravičujem :D

EDIT; okulistu :D
 
Rossi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po jan 31, 2005 11:04 am

Napisal/-a Rossi Ne maj 23, 2010 4:38 pm

 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne maj 23, 2010 5:16 pm

Obvezno TFSI - poraba pri zmerni vožnji bo občutno nižja.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne maj 23, 2010 5:30 pm

W|zz je napisal/-a:Jaz bi 2.0T, zaradi turbine in bolj komot vožnje pri nižjih obratih ter zaradi porabe. Ima pa 3.2 super zvok, ki pa za moje pojme ne odtehta nekoliko višje porabe, če delaš veliko kilometrov. Razen če se ti dost gre za športno vožnjo in da je v igri še kšn awd, potem pa mogoče...
..

pomoje se z v6 "bol komot" vozis v nizkih obratih kot z 2.0tfsi
on: avtor bo moral sam razcistit kako pa kaj.ce mislis da bo 2.0 tfsi presvoh k bo nalozen pa mas zarad tega pomisleke bo najbol da gres na probno s 5mi v avtu pa bos vidu.
drgac pa glede na to da kupujs karavana (vrjetn naus z njim dirkal pa neki izvajal) ne vidm niti ene prednosti pri 3.2.pa se da se razcist to ni quattro pogon ampak 4 motion(haldex) tko da ni tok superiorn.sam odvecna teza.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Ne maj 23, 2010 5:42 pm

passat ima torsen?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne maj 23, 2010 5:47 pm

snikerson je napisal/-a:passat ima torsen?

ma ce je model 3b ali 3bg.model c3 (od leta 2004/05 naprej) imajo precno postavljen motor tko da nevem ce ma torsen
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne maj 23, 2010 5:48 pm

Stari Passati 4motion so že Quattro... pravi Quattro .. :) Novi pa nevem.. :lol:
I'm not speeding I'm qualifying...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne maj 23, 2010 5:51 pm

snikerson je napisal/-a:passat ima torsen?


Tastari Passati z vzdolžno postavljenimi motorji so imeli Torsen, tanovi s prečnimi motorji pa imajo Haldex, za oboje je oznaka 4Motion.

to ni quattro pogon ampak 4 motion(haldex) tko da ni tok superiorn.sam odvecna teza.


Objektivnost na nivoju. :roll:
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Ne maj 23, 2010 6:13 pm

adis je napisal/-a:
a33 je napisal/-a:za mesto je 1,6 čist dovolj, še preveč

da pa svinjaš s 3,2 v6 mašino pa bi moral prepovedat.


res? čudno, kolikor se jaz spomnim si skoraj vsakemu alfistu svetoval ta pravega dizla in sicer 2.4 jtd...nevem kateri več "svinja" po mestu...

brrr je napisal/-a:
@adis: ce se spomnis, sva ze govorila o 2.0tfsi. ta prijatelj ima 2.0, nek drugi, pa si je omislil 3.2Q isto B8. ce mene vprasas je tehtnica na 2.0. teza v 3.2 unici vse uzitke (navkljub Q avto stalno rine cez nos), edina plusa sta navor cisto spodaj in zvok. pa se ta ni ne vem kaj za sestaka. ok, ce ti je primarni sport biti prvi na semaforju pol sestak. vprasanje glede potabe? ma ne s***. :)


prednost je "stalni" navor pri 3.2 V6 ter zvok.
pa tudi res je, da je lažje vzdrževati na kratki rok 3.2 kot pa 2.0tfsi ( beri: možnost okvare turbine)


za mestno vožnjo je res več kot dovolj 1,6. Mestni avti majo tud krepko manjše mašine.

JTD 2,4 in ostali turbo diesli pa zarad narave zgorevanja ( c02 ) in današnjih DPF jev precej manj onesnažujejo kot bencinci, sploh z CO2.
sam 2,4 ni bil svetvan za mesto ampak kot naj motor za alfo mislim da 156...
Zadnjič spremenil a33, dne Ne maj 23, 2010 7:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Ne maj 23, 2010 6:58 pm

@abbe

nisem napisal za 200 konjskega TFSI-ja, da bi bil podhranjen....daleč od tega....sem vozilo octavio RS s to mašino in mi je bila izredno všeč....moj komentar je letel na 150 konjske n/a bencinarje.

Kako je potem s tem quattrom oz. 4motionom je sploh za kaj?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 2.0 TFSI vs. 3.2 V6 FSI

Napisal/-a Blinder Ne maj 23, 2010 8:24 pm

Jurchi je napisal/-a:Torej sprašujem za mnenja za/proti, če se upošteva dejstvo, da je v igri dobrih cca. 20.000 km/leto in je struktura vožnje 60%mesto,40% avtocesta.

Ali razlika v porabi pri V6 odtehta s stroški vzdrževanja, glede na to, da je relativno veliko mestne vožnje oz. ali so ti sploh nižji kot pri TFSI?

Pri zavarovanju ni razlike, ker sta itak oba najvišji razred :)


Čak a nima 2.0 manjše stroške vzdrževanja? Sam V6 je pa močnejši, v navoru pa je manj razlike .
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Ne maj 23, 2010 8:44 pm

Ta novi 2.0tfsi ima celo več navora skozi daljši razpon.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Ne maj 23, 2010 9:20 pm

Rossi je napisal/-a:Za lažje nasvete.....imaš mogoče ta dva v mislih!?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3770767&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3184511&show=1
Od konkretno teh dveh bi jaz vsekakor raje vzel prvega (torej 3.2 V6). Razlogi:
- ta s 3.2 je z DSG, oni 2.0 ima pa ročni menjalnik (za moj okus bi bilo že to dovolj, ker v takem avu se že skoraj spodobi avtomatika)
- tega 3.2 prodaja lastnik sam
- drugi (TFSI) ima ne samo leseno 'okrasje' na armaturki, temveč celo lesen volan - enim je to očitno nobel, meni pa recimo ogabno
- prvi ima integrirane otroške sedeže, kar utegne biti uporabno...

Sicer pa je itak pred nakupom pametno avto sprobati na cesti, pa boš videl če ti 3.2 V6 ustreza.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne maj 23, 2010 9:40 pm

sonic je napisal/-a:
Rossi je napisal/-a:Za lažje nasvete.....imaš mogoče ta dva v mislih!?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3770767&show=1

Od konkretno teh dveh bi jaz vsekakor raje vzel prvega (torej 3.2 V6). Razlogi:
- ta s 3.2 je z DSG, oni 2.0 ima pa ročni menjalnik (za moj okus bi bilo že to dovolj, ker v takem avu se že skoraj spodobi avtomatika)


VR6+DSG+4motion=zmagovita kombinacija, tako da moj glas gre temu :tomidelej:

Sicer pa:
3.2 FSI VR6:
+zvok
+4x4 pogon
+DSG menjalnik

-dražja registracija (nad 2500ccm)
-dražji servisi za motor
-na vsakih 60.000km je treba menjat olje tako v DSG-ju kot v Haldexu (4x4)
-višja poraba kot pri 2.0TFSI

2.0TFSI:
+ugodnejše vzdrževanje
+s čipom (ca. 250KM, 350Nm) ima boljše zmogljivosti kot 3.2
+ob normalni vožnji zna biti poraba zelo ugodna

lp
Zadnjič spremenil peroRS, dne Ne maj 23, 2010 9:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne maj 23, 2010 9:40 pm

sonic je napisal/-a:
Rossi je napisal/-a:Za lažje nasvete.....imaš mogoče ta dva v mislih!?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3770767&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3184511&show=1
Od konkretno teh dveh bi jaz vsekakor raje vzel prvega (torej 3.2 V6). Razlogi:
- ta s 3.2 je z DSG, oni 2.0 ima pa ročni menjalnik (za moj okus bi bilo že to dovolj, ker v takem avu se že skoraj spodobi avtomatika)
- tega 3.2 prodaja lastnik sam
- drugi (TFSI) ima ne samo leseno 'okrasje' na armaturki, temveč celo lesen volan - enim je to očitno nobel, meni pa recimo ogabno
- prvi ima integrirane otroške sedeže, kar utegne biti uporabno...

Sicer pa je itak pred nakupom pametno avto sprobati na cesti, pa boš videl če ti 3.2 V6 ustreza.


Kako mamo različne okuse :lol:
- ročni menjalnik pri passatih je najboljši ročni menjalnik kar jih obstaja, z automatikom ne čutiš prave moči avta
- leseno okrasje je lepše, lesen volan je morda pretiranje ampak nudi pa dober oprijem rok, ne drsi
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov