
Drugače pa kak letnik kupuješ ??
Aja pa pri registraciji, bi znal bit 2.0 TFSI cenejši, ker spada v razred 1800-2500 ccm, medtem ko 3.2 spada v najvišji razred (2500+ ccm).
LP
Matej
Jurchi je napisal/-a:Če bi hotel vprašat katero mašino vag koncerna je najbolj primerna zame, potem bi to tudi vprašal.....sicer pa 12 in 1.4 mlinčki pač po mojem mnenju ne pašejo v več kot tono in pol težke karavane......če bi hotel kupit Aixam-a bi to tudi rekel ne?![]()
Na tem forumu se res ne da nič več pogovrajat brez kakšnih bedastih komentarjev.
V igri je pač karavan zaradi prostorskih prednosti, še zmeram pa bi jaz kot voznik rad užival v vožnji.... in prosim ne mi probat dopovedat, da se kakšen 150 konsjki bencinar brez turba pri polno naloženem karavanu v klanec na avtocesti ne čuti slabotnega.
Sicer pa ja....glavna razlika je v tem, da je 3.2 V6 DSG in ima 4motion, medtem ko je tfsi ročni menjalnik in je FWD.
W|zz je napisal/-a:Jaz bi 2.0T, zaradi turbine in bolj komot vožnje pri nižjih obratih ter zaradi porabe. Ima pa 3.2 super zvok, ki pa za moje pojme ne odtehta nekoliko višje porabe, če delaš veliko kilometrov. Razen če se ti dost gre za športno vožnjo in da je v igri še kšn awd, potem pa mogoče...
..
adis je napisal/-a:a33 je napisal/-a:za mesto je 1,6 čist dovolj, še preveč
da pa svinjaš s 3,2 v6 mašino pa bi moral prepovedat.
res? čudno, kolikor se jaz spomnim si skoraj vsakemu alfistu svetoval ta pravega dizla in sicer 2.4 jtd...nevem kateri več "svinja" po mestu...brrr je napisal/-a:
@adis: ce se spomnis, sva ze govorila o 2.0tfsi. ta prijatelj ima 2.0, nek drugi, pa si je omislil 3.2Q isto B8. ce mene vprasas je tehtnica na 2.0. teza v 3.2 unici vse uzitke (navkljub Q avto stalno rine cez nos), edina plusa sta navor cisto spodaj in zvok. pa se ta ni ne vem kaj za sestaka. ok, ce ti je primarni sport biti prvi na semaforju pol sestak. vprasanje glede potabe? ma ne s***.
prednost je "stalni" navor pri 3.2 V6 ter zvok.
pa tudi res je, da je lažje vzdrževati na kratki rok 3.2 kot pa 2.0tfsi ( beri: možnost okvare turbine)
Jurchi je napisal/-a:Torej sprašujem za mnenja za/proti, če se upošteva dejstvo, da je v igri dobrih cca. 20.000 km/leto in je struktura vožnje 60%mesto,40% avtocesta.
Ali razlika v porabi pri V6 odtehta s stroški vzdrževanja, glede na to, da je relativno veliko mestne vožnje oz. ali so ti sploh nižji kot pri TFSI?
Pri zavarovanju ni razlike, ker sta itak oba najvišji razred
Od konkretno teh dveh bi jaz vsekakor raje vzel prvega (torej 3.2 V6). Razlogi:Rossi je napisal/-a:Za lažje nasvete.....imaš mogoče ta dva v mislih!?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3770767&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3184511&show=1
sonic je napisal/-a:Rossi je napisal/-a:Za lažje nasvete.....imaš mogoče ta dva v mislih!?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3770767&show=1
Od konkretno teh dveh bi jaz vsekakor raje vzel prvega (torej 3.2 V6). Razlogi:
- ta s 3.2 je z DSG, oni 2.0 ima pa ročni menjalnik (za moj okus bi bilo že to dovolj, ker v takem avu se že skoraj spodobi avtomatika)
sonic je napisal/-a:Od konkretno teh dveh bi jaz vsekakor raje vzel prvega (torej 3.2 V6). Razlogi:Rossi je napisal/-a:Za lažje nasvete.....imaš mogoče ta dva v mislih!?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3770767&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3184511&show=1
- ta s 3.2 je z DSG, oni 2.0 ima pa ročni menjalnik (za moj okus bi bilo že to dovolj, ker v takem avu se že skoraj spodobi avtomatika)
- tega 3.2 prodaja lastnik sam
- drugi (TFSI) ima ne samo leseno 'okrasje' na armaturki, temveč celo lesen volan - enim je to očitno nobel, meni pa recimo ogabno
- prvi ima integrirane otroške sedeže, kar utegne biti uporabno...
Sicer pa je itak pred nakupom pametno avto sprobati na cesti, pa boš videl če ti 3.2 V6 ustreza.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov