Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Po jun 14, 2010 12:35 pm

BTW protone delajo malezijci (manj kot 1/3 jih je posevnookcev, ostalo prihaja iz drugih regij), s protonom, ki si si ga lastil, rover nima nic (tudi z ostalimi ne, so se le zanimali za rebadging protnov za UK trg) in za info, proton je lastnik angleskega lotusa. s tem so pridobili morje znanja. se pa spet pogovarjajo z mitsubishijem in kmalu pride malezijska verzija lancerja (mogocfe celo rally varianta, kot je bila verzija evo III). zal pa pri nas razen starih (kot tvoj) oz. cisto nove persone protonov ni.

principi so j**ba in priporocam, da se sprostis malo in pogledas se kaj drugega. pozdravljam in spostujem pa tvoj financni princip. za razliko od mene, ko sem kupoval avto za cca 3mio sit (po principu, saj ne rabim vec) in na koncu (zal po principu, zakaj pa ne, ce lahko) kupil avto za 8mio. :?
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po jun 14, 2010 8:54 pm

Jaz bi gledal med Accenti, Mazdami 323 in Lanosi.
Teli zadoščajo vsem tvojim kriterijem. Elantre kakšne pametne ne dobiš za ta denar, Lantra pa bi tudi znala bit dober nakup - so bolj trpežna živinčeta od Elanter in za tak denar dobiš res super ohranjeno. Vozi se pa prav fino, tudi na daljše relacije. Carisma je tudi med bolj zanesljivimi, niso vsi ki jo sestavljajo zapohani homiči, tako da ne skrbi.

nekaj primerov:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3829718&show=1 - Accent
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3829718&show=1 - Accent
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3861246&show=1 - 323
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3867808&show=1 - Lanos
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3821148&show=1 - Lantra, če pri tej vse štima, si zmagal ;)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3806950&show=1 - Carisma :shock:
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Po jun 14, 2010 11:25 pm

Eto mene. Hvala za komentarje in predloge.

Kar se tiče Protonov - res je z Roverjem nimajo čisto nič, edino podvozje je menda bilo "Lotus tuned". Hvala bogu Angleži niso imeli prakljev zraven pri sestavljanju. Tehnologija pa je bila - glede na to da izvira iz Mitsubishijeve iz sedemdesetih in osemdesetih let - že zdavnaj preverjena do take mere, da se skoraj ne more pokvarit, razen če namerno vsuješ vrečko sladkorja v rezervar za gorivo. Malezijci ... kaj vem. Ko sem bil tam se mi je večina zdela poševnooka, poleg tega so pod močnim vplivom Kitajcev in Japoncev, kar se tiče delovne etike in kulture proizvodnje. Proton sam pa je itak začel kot sestavljalnica Mickinih zastarelih modelov. Nekateri deli (motor in menjalnik) so bili pripeljani naravnost iz Japonske s trajektom.

Glede debate o tem, da so Evropski Japonci ravno tako dobri. Ne vem. Mene ne prepričajo. Iz lastnih izkušenj. Zelo nadzoren primer je Nissan Almera 1995-2000. 1995-1999 so jih delali poševnooki, leta 2000 pa so proizvodnjo preselili v Anglijo. Ko sem kupoval Protona sem iz firbca šel na ogled Almere letnik 97 (država izvora: Japonska - po prometni) in Almero letnik 00 (država izvora: Velika Britanija). Skoraj nisem mogel verjet. Imelo me je da pri priči prestopim v Budizem. Avta sta enaka le po konceptu. Končna izdelava Angleškega izdelka je toliko slabša, da samo še SPOMINJA na poševnooko 3 leta starejšo Almero. Karoserijski spoji. Stiki plastike na armaturki. Občutek solidnosti in trdnosti komponent. Kot dan in noč. Ali bolje rečeno... kot Tokio in Blackpool. Pa je imela ob času ogleda Japonska deklica 70K km več od nemarne Britanke.
Prav tako sem imel priložnost prevoziti kar nekaj kilometrov v novem Aurisu letnik 2008 (država porekla: Turčija)... kaj naj rečem. Primerjava s Celico letnik 90 - druga Toyota katero sem imel priložnost vozit in občutit - je skoraj neverjetna. Drastičen upad kakovosti. Materiali sicer boljši a šlampasto sestavljeni. Čričkov kot v zavetišču za brezdomce. Končna obdelava prtljažnika kot v Kraguljevcu. Mehanike bolje da ne omenjam (en kup pizdarij v dve leti starem avtu, začenši s škripajočimi zavorami nato trokirajočim ECUjem, menjava zobnikov druge prestave, samomor alternatorja). Avto pač ni Doner Kebab in Toyota se je krepko uštela, če je računala da bodo Turki delali isto kvalitetne avtomobile kot ljudje, ki so v imenu cesarja bili pripravljeni samomorilsko pikirat lovska letala v Ameriške letalonosilke .

Drugi indici so bolj anekdotalni. Enkrat sem na YouTubu videl kako v Sunderlandu (UK) sestavljajo (stare) Primere. Avto polzi po tekočem traku mimo delavcev. En ležerno šraufa kos plastike v armaturko, drugi zraven njega se čoha po spolovilu in ga vzpodbuja, tretji na drugi strani avtomobila s čajem v roki strmi v daljavo in premišljuje o tem kako je bilo fino, ko je Britanski imperij vladal svetu. Na drugi strani zemlje v Tochigiju poševnooki sestavljajo GT-Rja s tako vnemo, da se človeku zazdi, da jim grozi 10 udarcev z bičem po riti, če avto ne prestane vseh kakovostnih preizkusov. Dobesedno letajo okrog avta, kot pridne čebele v panju. Impresivno, poševnooki, impresivno. Dobro kompenzirate tistih 5 centimetrov deficita pri velikosti spolnega organa. In na koncu, Angleški zabušanti in Japonski deloholiki na oba avta prilepijo isti Nissanov znak.
No to je samo en povsem subjektiven in anekdotalen primer, a nekaj mora biti na tem in ne verjamem, da je v drugih tovarnah po Evropi kaj drugače. Saj ne rečem, da smo generalno kaj manj sposobni (ok poševnooki imajo res za odtenek višji IQ v povprečju, a ne verjamem, da je to odločilnega pomena.) Problem je, da smo na tem kontinentu (pa tudi v Ameriki) že malce razvajeni. Vsaka industrija povezana z avtomobilistično ima svoje hujskajoče sindikate, vsi se pritožujejo ker ne bo 13. plače ali božičnice, ker deca ne bodo dobila novega bicikla, namesto, da bi jih raje zanimalo kako bi najučinkoviteje prišraufali tapeto na gola vrata. Poleg tega v EU za tekoče trakove ponavadi posadijo imigrante. Ni realistično pričakovat, da bo Abdullah kvalitetno sestavil novega Golfa VI, še včeraj pa je v Kebab šopu spraševal debele Nemce ali hočejo enega z ovčetino, teletino ali malo mešano. Medtem povprečen Japonec dela intenzivnih 12 ur, ter še 5 ur prostovoljnih nadur preostanek pa nameni spanju in kronični masturbaciji, medtem ko ovohava rabljene spodnje hlačke japonskih šolark. Nekako je logično kateri avtek bo prišel kvalitneje narejen na koncu tekočega traku.

Glede predlogov:

Hyundai Coupeji so na žalost predragi (vsaj tisti ki jih želim - po faceliftu leta 2000), 2.0 pa je prepožrešen in predrag za registrirat.
Accenta in Lantre nočem, ker nočem fasat impotence.
Mazda je zanimiva, a če voziš sedan izvedbe avtov nižjega srednjega razreda, problem ni več impotenca ampak to, da nikoli več ne boš mogel uporabiti "potence". Zato klasične limuzine kupujejo Španci in Portugalci, ker so njihove dekline tako razuzdane, da nastavljajo tudi tipom ki vozijo manjše sedane.
Lanos... vem da je ultra zanesljiv a kultura vožnje je nekje na ravni Protona, tako, da ne bi veliko naredil s takim nakupom.
Tisto rdečo Carismo sem že gledal in mi je dokaj všeč (črna je manj konkurenčna). Najbrž vredna ogleda, čeprav so imeli Evropejci skoraj preveč zraven za dober okus (podvozje deli z Volvom S/V40 prve generacije). Vsaj motorji so pristno poševnooki. (4G92 FTW!) Pa tud pošteno priznam da NedCar v Bornu ni slaba tovarna za Evropske standarde in novi Colti, ki prihajajo od tam so impresivno narejeni, čeprav še daleč od pristne poševnookosti. Mislim da grem jutri pogledat to Carismo in če mi ne bo všeč bom storil harakiri na zadnjih sedežih.
Zadnjič spremenil freddie, dne Po jun 14, 2010 11:49 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po jun 14, 2010 11:36 pm

Freddie, ti je znan izraz globalizacija? ;)

Vse so že povedali ostali, Kia ni več Korejska Kia, Volvo ni več Švedski Volvo itd.

Mislim, da je še najboljši Sonicov predlog Carisma. Zanesljiv, vzdržljiv avto.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Po jun 14, 2010 11:43 pm

freddie je napisal/-a:...in če mi ne bo všeč bom storil harakiri na zadnjih sedežih.


:bow :bow legenda, kk se smejim zraven branja, upam, da še en čas ne kupiš avta, da bomo meli še kaj za brat :twisted:
 
tilen2ki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr sep 12, 2007 11:04 am

Napisal/-a tilen2ki To jun 15, 2010 12:29 am

majstr, če ne pišeš še bloga ga prosim začni, ali pa ne kupit avta še vsaj en mesec, da se bom lahko vsaj malo smejal med tem ko se učim za fax... :) Se pa popolnoma strinjam s tem, da accenta nebi imel pa da mi ga kdo šenka... Mogoče je res še najboljša izbira carisma. LP
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi To jun 15, 2010 1:22 am

:pop:
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking To jun 15, 2010 7:47 am

Mislim da imaš strašno težavo s tem kdo sestavlja avto. Kot da v samem sestavljanju nastanejo vse napake avtomobilov, v bistvu pa je to najbolj optimiran del proizvodnje.

Da te potolažim, Protone sestavljajo tudi imigranti.

Imaš star avtomobil. Kot tak ima manjše število senzorjev itd... Sedaj si želiš klimo, kmalu boš želel še več kar ti ponudi avtomobil, vključno z večjo varnostjo, udobnostjo... K temu bo prišlo več senzorjev, več pokvarljivih oz. občutljivih delov in boš hočeš nočeš kmalu na istem s prijatelji.

Sej v Evropi je kar nekaj avtomobilov ki slovijo po svoji vzdržljivosti. Recimo kot tak slovi Golf 2, potem imaš katrco, diano... potem ti ostane izbira: Golf 4, Renault Megane, Citroen C5...

Kako je s Proton, ah obstal je ujet v svojem času.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To jun 15, 2010 8:02 am

edina vredna zadeva na carismi je motor, vse okoli njega se razpada, seveda zaradi made in eu, kar malo poglej forume o teh carismah, ni to to, jest imam pristno japonsko micko doma in je to eno klaso višja kakovost izdelave, kot pa mitsubishi made in eu...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jun 15, 2010 8:22 am

Kaj pa kaka starejša impreza 1.6 z 90KM. Zanesljiv avto, robusten in vzdržljiv. Pa še poceni so teli subaruji.
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To jun 15, 2010 8:25 am

Of the 5,000 parts on the cars, 4,000 were unique to each. Of the remainder, 650 were produced by Volvo and 350 by Mitsubishi.


o tem koliko imata skupnega volvo s/v 40 ter carisma...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To jun 15, 2010 9:27 am

freddie je napisal/-a:Prav tako sem imel priložnost prevoziti kar nekaj kilometrov v novem Aurisu letnik 2008 (država porekla: Turčija)... kaj naj rečem. Primerjava s Celico letnik 90 - druga Toyota katero sem imel priložnost vozit in občutit - je skoraj neverjetna. Drastičen upad kakovosti. Materiali sicer boljši a šlampasto sestavljeni. Čričkov kot v zavetišču za brezdomce. Končna obdelava prtljažnika kot v Kraguljevcu.
Jaz imam sicer drugačne (obratne) izkušnje - moja je imela takega Aurisa (k sreči je že pred pol leta 'šel stran od hiše'), pa se mi je sicer zdel korektno skupaj sešravfan, ampak problem je bil ravno v zasnovi (dizajn/ergonomija, izbira materialov). In to avto, ki je nov stal več kot 17 jurjev (1.6 bencin, srednja oprema), torej več kot golfi...

freddie je napisal/-a: Accenta in Lantre nočem, ker nočem fasat impotence.
Mazda je zanimiva, a če voziš sedan izvedbe avtov nižjega srednjega razreda, problem ni več impotenca ampak to, da nikoli več ne boš mogel uporabiti "potence". Zato klasične limuzine kupujejo Španci in Portugalci, ker so njihove dekline tako razuzdane, da nastavljajo tudi tipom ki vozijo manjše sedane.
Prijateljski nasvet: če rabiš avto, da boš nanj lovil plehp**ke, potem si itak oplel z omejitvijo budžeta na 2000 EUR - za take namene je treba vsaj 10x toliko, pa seveda potem pozabi Azijo, temveč zapoj 'danke Dojčland' (palijo štirje krogci, belo-modri propelerji in trikrake zvezde, pa ne pozabimo na porše).

Normalna zdrava deklina pa tega ne rabi da ti razširi noge - glej le, da je avto čist (zunaj + znotraj, pa da je pospravljen in nič ne smrdi) in lepo vzdrževan (brez prask in seveda brez mehanskih problemov) ter da primerno skulirano voziš (sicer ne kot penzionist, a brez driftanja in kurjenja gum)...

freddie je napisal/-a: medtem ko ovohava rabljene spodnje hlačke japonskih šolark. Nekako je logično kateri avtek bo prišel kvalitneje narejen na koncu tekočega traku.
Evo - to je skrivnost dobrih avtov - rabljene spodnje hlačke japonskih šolark!

Povejmo Obami, da nabavi par sto tisoč rabljenih spodnjih hlačk japonskih šolark in jih pošlje v Detroit, pa bo rešil ameriško avto industrijo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To jun 15, 2010 9:40 am

Po prebiranju zelo simpatičnih, poševnookofilskih prispevkov, mi je jasno, da bo vsak produkt ostalega sveta "freddie's nightmare".

Če pustimo vnemar trend globalizacije v avtomobilistični branži, je japonski sistem nenehnih izboljšav najbrž resnično najučinkovitejši. V zadnjem času ga pospešeno kopirajo Korejci ter marsikatera neazijska tovarna. Zanimivo, da so sistem nenehnih izboljšav, sprejeli od okupatorskih Američanov, ga modificirali in prilagodili svoji filozofiji. Na koncu najbrž produkt ni toliko odvisen od Abdullaha, Johna ali kronično masturbalnega Japonca temveč od učinkovitega nadzora. Morda se je globalizacija uštela pri zniževanju stroškov ter posledično neučinkovitem nadzoru?!?!?
Ali je moč sindikata pogojena z ne / učinkovitostjo delavcev? Korejski sindikati so zelo močni, njihovi produkti pa čedalje konkurenčnejši. Gonja po svetovnem primatu pa je imidžu nepokvarljivosti primazala Toyoti v zadnjem letu debelo zaušnico. Sistem nenehnih izboljšav ter strah pred osebno diskreditacijo delavca, gor ali dol.

Ne vem, če je odpor do britanskega pogojen s prihajajočim rooney vs. novakovič spektaklom , vendar bi kakšna primerjava med RR, Bentleyem proti najlexusnejšem produktu kaj kmalu ugasnila ob vzhajajočem soncu - če pustimo vnemar propadlost angleške avtomobilistične branže nasploh. Hja, tudi otočani (evropski, da ne bo pomote), znajo skup dajati plehovje, ob tem pa pustiti še določen pečat šarma, katerega industrijsko perfekcionistični poševnooki pač (še) ne znajo.

Najlažji izbor bi bil pogled na tabele "neuničljivih", v posameznih časovnih obdobjih. Tabele sicer razkrivajo tudi kakšnega nemca (Porsche, MB,...). Ostajajoč pri daljnevzhodnih, bi gledal še vedno prepričljive Toyote ali že omenjen Subaru (npr kakšen: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3519962&show=1 ).
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash To jun 15, 2010 9:50 am

Zanimivo, da ti je glavni kriterij pri nakupu avtomobila rasa delavcev, ki jih sestavljajo. :lol: A tud pri nakupu oblačil prvo pogledaš kje je bil kos narejen in šele potem ali je to pulover ali žensko krilo? Ker pazi, Adidas nima tovarne samo v Maleziji in na Kitajskem, ampak tudi v Rusiji.
Spoštujem tvoj princip, da za avto ne zapravjaš veliko denarja. Ampak potem moraš vzeti v zakup, da boš že avtomatsko kupil "j***a". Zmeram se lahko kaj pokvari, črički so skoraj zagotovo prisotni, motor bo glasen, itd. In pri avtih do 2k nima smisla, da gledaš kdo ga je sestavil. Probaj čim več avtov ne glede na poreklo in izberi tistega v katerem se boš najbolj počutil in bo najbolje ohranjen. Seveda pa prej odmisli predsodke glede evropskih avtov.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To jun 15, 2010 9:54 am

Haha, kira dobra tema. :D

Čeprav na šaljivo-zabavno-zanimiv način pa vendarle je kar precej resnice na tem, kar je povedal @freddie. ;) Čistokrvni japonci so narejeni na Japonskem, kar je v EU to nekako ni to, potem je že skoraj vseeno, če imaš neko evropsko znamko.

Glede na budget 2.000 eur bi tudi sam predlagal, da mogoče oko vržeš na kakega starejšega Subaruja (praktično neuničljivi), morda kako Mazdo 323F, mogoče bi se našlo še kaj v smeri Daihatsuja ali še česa kar bi bilo čistokrvno japonsko. Če ne pa kak EU Nissan, Honda ali pa Mitsubishi ampak to bo, kot že sam ugotavljaš kompromis. Jebat ga, ampak takle mamo z globalizacijo. ;)

P.S. Vsekakor se ozri še za korejci, sploh Hyundai, ki je imel mickine motorje. :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To jun 15, 2010 10:06 am

ko berem tvoje komentarje me kar srat pritisne. kupuješ socilani avto za 2000€ pri katerem je ekonomska totalka, ko t že žarnica crkne, pa hočeš neki biser? kera tablete te žreš? daj nehaj se preseravat. ker si izpado pravi m****n s svojimi stavki.najbolj se ti pa itak bomo smajali v faco na koncu mi, ker ko toliko kompliciraš, boš na koncu kupil glih krš. no ja krš je itak vse to kar gledaš v tem rangu, razlikujejo se samo da je edn večja podrtija kot drugi.

pa srečno pri nakupu pooševnooki omejenec.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To jun 15, 2010 10:25 am

Patrik_A3 je napisal/-a:ko berem tvoje komentarje me kar srat pritisne. kupuješ socilani avto za 2000€ pri katerem je ekonomska totalka, ko t že žarnica crkne, pa hočeš neki biser? kera tablete te žreš? daj nehaj se preseravat. ker si izpado pravi m****n s svojimi stavki.najbolj se ti pa itak bomo smajali v faco na koncu mi, ker ko toliko kompliciraš, boš na koncu kupil glih krš. no ja krš je itak vse to kar gledaš v tem rangu, razlikujejo se samo da je edn večja podrtija kot drugi.

pa srečno pri nakupu pooševnooki omejenec.


Podpis pod tole
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To jun 15, 2010 10:30 am

puste človeka nej kupuje kar hoče, sej je njegov keš, ne serrite vag grupaši :?
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To jun 15, 2010 10:46 am

xsara je napisal/-a:puste človeka nej kupuje kar hoče, sej je njegov keš, ne serrite vag grupaši :?


Tukaj se ne gre za nakup avta, ampak kako poveličuje Azijce kot raso, obenem pa trdi da smo Evropejci zanič delavci ker ne znamo sestavit avta po njegovih merilih. :roll:

Zame je to rasizem.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To jun 15, 2010 11:05 am

kar se tiče "poševnookih" je res mogoče mal pretirana izjava, drgač pa v eu res ne znamo delat avtomobilov, mel že veliko evropskih vozil in tudi eden, pazi tudi eden v času mojega lastništva ni bil brez napak.........medtem ko pri pravih japoncih praktično ni bilo težav (vsaj kar sem si jih oziroma si jih lastim)........toliko o tem kdo zna delat bolj kvalitetne avtomobile, popolnoma razumem avtorja teme kam cilja in zakaj se mu ne kupuje škarta made in eu......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov