Hm, bo kar raje 1.9 TDi, na katerem se bo še naredil veliki servis (jermeni, vodna pumpa, španerji, filtri, olje, zavorne obloge in diski) pa ima da je potem spet en čas mir.
Samo pravega je potrebno najti. Ker več al manj je veliko teh passatov iz italije, francije pa še ne vem od kod, za katere pa se zgodovina ne da preveriti. Tile švercerji pa tako iz 300.000km zbijejo kilometre na 115k (že trije takšni primeri), menjajo volan, ono gumo okrog menjalnika, pa gumice na stopalkah, in lepo veselo celega zglancajo, še motor se sveti v nulo in potem nakladajo, kako je bil avto samo malo vožen in iber najboljši
Sem videl stanje te gume prestavne ročice pri realnih 96k prevoženih, kako je spokana, zguljena, isto velja za volan, a tile švercerji nakladajo da je to to (gor pa novi volan, pa nove gumice na stopalkah itd.)
Mislim, da se bo zadeva z iskanjem zavlekla, tako kot v mojem primeru nakupa A4 Q.
Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)