Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 06, 2010 4:23 pm

od kdaj je pa pri stari a6ki motor na ketno. na jermena je.

tam notri so vsteta jermena in sponerji.... res pa, da ne delam servisa na uradnem. ker za tako staro gajbo skoda dnarja za uradne servise.

Ja jaz delam samo redne servise. Drugih stroskov ni, da bi se kaj kvarilo.

Registracio, gume, bencin moras pa pri vsakem avtu..

zdej bos pa reku gume so drage.... jah nevem danes bolsa 13 col guma stane 100€. Nevem meni se za 17, 18 col 120-130€ nezdi nevem kako pretirano drago. No nekaterim je to drago ker kupujejo za cliota nalite gume in odstejejo 15€ po komadu.


recimo audi 100 2.8 v6 je veliko drazji za vzdrzevt... tam pa samo za redni servis pridejo sponerji pa jermena 180€. a6ka je smesno poceni proti 100ki
Slika
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Targa Sr okt 06, 2010 4:27 pm

Avto je doma in bo kar bo. Tiptronic prvi dan še deluje brez problema. O porabi še ne morem povedati nič, sicer pa če bi na porabo gledal bi si omislil šibkejši in manjši avto. Kljub zagotovilom in vsemu ostalemu papirnemu boju bom še pred zimo naredil velik servis.
NI VEČ RJE!!!!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr okt 06, 2010 4:40 pm

Bejbo,

mi smo primerjali Cliota in A6. Normalne gume za Cliota so pod 80 €, normalne za Audija pa čez 100, pri štirih je razlika že precejšnja, pri 8-ih gumah pa še bolj. Poraba je 2x manjša pri Cliotu, tudi zavarovanje je zaradi kW pecej cenejše pri CLiu, v aprih letih je razlika že ogromna.

Nihče ne govorio kaj je komu drago in kaj ni (ne vem zakaj v vsakem postu to pišeš), ampak to, da na letni ravni pride med tema dvema avtoma do precejšnih razlik, zato pa ne vozijo vsi A6-ke, a ne?

Da pa ne menajvaš delov podvozja (amortizerji po teh letih in kilometrih recimo niti slučajno več niso dobri, kot primer), diske in ploščice je pa tvoja stvar. Jaz jih, in ker pač rajši kupujem boljšo robo, so me samo diski+ploščice stali 700€. Seveda bi lahko prišel skozi cenej, ampak v nobenem primeru tako poceni kot pri Cliu.


Kakšen je dejansko Audijev V6 nimam pojma in kaj ga žene, jaz vem, da vsaj jermene vedno kupujem orginal, ti pa kupuj kjer hočeš. In pri meni stane velik servis kolko pač stane, pri tebi pa kot vidiš 3-krat do 4-krat manj, čeprav imava oba V6.

Sicer pa nihče ne trdi da je A6 nevem kako drag za vzdrževanje, je pa drag napram Cliu! In to je poanta vsega kar jaz pišem.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 06, 2010 6:14 pm

sej mislim da je nesmisel primerjat cliota z a6 ker to so hruske in in kiviji ;)

podvozje sem obnovil.... roke, koncnike itd. prislo me je 300€ (brez amortizerjov in fedrov) ker te so se zmeraj v dobrem stanju.

sam ce to tko gledas. pri vsakem avtu pri teh km je potrebno obnovit podovje....

avto je definitivno drazji od cliota ampak ni nevem kako drag, upam da razumes moj pojnt
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr okt 06, 2010 6:56 pm

Itak, da se te avte ne primerja. No saj ravno to sem govoril sam, ni zdaj neka groza vzdrževat tak avto, ampak Clio bo vedno cenejši, saj je 3 razrede manjši avto ;).


Jaz osebno raje vozim (vedno) starejši večji avto, kot nov ampak majhen, ker razlika je ogromna.
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Targa Pe okt 08, 2010 5:03 am

Hehe malo sem se mogel nasmejat kakšne primerjave so tukaj. Lahko povem da komplet velik servis, ker ga bom preventivno naredil stane okoli 850 eur, vključno s svečkami, olji (tudi v menjalniku in diferencialu), kabinskim filtrom, vodno pumpo, napenjalci... skratka vse kar se menjat da.
NI VEČ RJE!!!!
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe okt 08, 2010 7:59 am

Targa je napisal/-a:Hehe malo sem se mogel nasmejat kakšne primerjave so tukaj. Lahko povem da komplet velik servis, ker ga bom preventivno naredil stane okoli 850 eur, vključno s svečkami, olji (tudi v menjalniku in diferencialu), kabinskim filtrom, vodno pumpo, napenjalci... skratka vse kar se menjat da.


j*** ga, eni dajo za diske pa ploscice 700 eurov :rofl :rofl :rofl
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe okt 08, 2010 8:20 am

original diski in ploščice spredaj in zadaj so na uradnem servisu 700€ za S3. Se pa A6 z urejenim podvozjem in dobrim motorjem (menjalnikom) še vedno pelje odlično. Ni seveda to nova A6, je pa za 4000€ kolikor so dobri primerki fantastičen avto. Imeti 5m dolgo ladjo z spiskom dodatne opreme na dveh straneh za nek majhen denar pa je lahko tudi svojevrsten užitek.. in ne pozabimo da je F=m*A v primeru trka... :) mal heca...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Po okt 11, 2010 9:33 am

Ne moremo primerjati stroškov vzdrževanja za A6 C5 4.2 in A6 C5 1.9 TDI.
Karoserija je sicer ista, ampak vse ostalo je pa različno.
Vzdrževanje enega A6 1.9TDI sploh ni drago:
- nove roke 200 eurov
- hladilnik 60 eurov
- zav. pl. spredaj 29 eur
- zav pl. zadaj 14 eurov
- diski spredaj cca 80-100 eur komplet
- LMM 49 eur
- komplet amort. spr. in zad. 149 eur

Ni slabo. Clio ni prav zelo cenejši, ane...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov