Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a simply So dec 04, 2010 8:23 am

Vzameš še DSG in muke odpadejo.

Ja saj vem. 1500 EUR +
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ggorenc So dec 04, 2010 8:39 am

Ni toliko problem v denarju kot vzdrzljivosti. Sploh tale 7. stopenjski s suho sklopko, ki je na voljo v tem polu. Enostavno je rec premalo vzdrzljiva. Bi pa prec vzel klasicno avtomatiko. Kot receno ga ne vozim jaz, v svojem trenutnem bolidu startam v drugi, prestavim v cetrto in pri 40kmh v zadnjo prestavo in vlece tudi v klanec bp :D Kdo rabi avtomatika, razvadis se prostornine.
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a yani So dec 04, 2010 9:02 am

Da še jaz napišem nekaj :)

Veliko sem prebiral teme o tem 1.2TSI motorju, nato sem tudi šel na testno vožnjo s polotom in se odločil in kupil :D Avto ma zdaj okrog 3000 kilometrov in sem izredno zadovoljen. Presenečen sem nad odzivnostjo v nizkih obratih in nasploh pomanjkanja glasnosti in ropotanja =P (prej lastnik TDI-ja). Poraba se suče od 5,5 do 7,0, je pa res da ga še zdaj ne preganjam kaj čez 3k obratov. Pravzaprav ne vidim potrebe, da bi ga preganjal višje, je že v nizkih obratih dovolj poskočen, zdaj ko je sneg, pa skor še preveč :) Torej skor sami plusi pri meni o tem polotu oziroma mašini. No da ne bom samo hvalil, našel sem tudi slabosti: prva je občasna nemirnost pri hladnem vžigu prvih nekaj sekund (sem videl rešitev par postov nazaj) in nimam prikazovalnika temperature :huh: Ok, ta prikazovalnik niti ni toliko problem, ker sem prej bil navajen turbo dizla vozit in sem že tega pazil kak sem ga ogreval in hladil, tak da se moja rutina bistveno kaj ni spremenila.

Bistvo je, da je moje mnenje, da potreba po dizlih upada, ne vidim več velike prednosti napram novim bencinarjem, edino če delaš ogromno kilometrov. Jaz jih delam 30k na leto in sem iz dizla presedlal na bencin :)
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a grizli So dec 04, 2010 9:33 am

ggorenc je napisal/-a:Pa se butast tempomat ima, kjer moras vsakic posebej resetirati shranjeno hitrost z gumbkom na vrhu rocke. Nepotrebno kompliciranje.
:?: :?:
Ne razumem kaj točno si mislil s tem, ampak meni se zdi ta tempomat popolnoma praktičen in enostaven za uporabo. Ne vem zakaj bi ga moral resetirati z gumbom na ročki? Pritisneš sklopko ali narahlo bremzo, pa je to to.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a tha_man So dec 04, 2010 11:36 am

ggorenc je napisal/-a:v svojem trenutnem bolidu startam v drugi, prestavim v cetrto in pri 40kmh v zadnjo prestavo in vlece tudi v klanec bp :D Kdo rabi avtomatika, razvadis se prostornine.

Dobro, ta tvoj bolid je po mojem čisto druga liga. 1.2 je zamenjava za stari 1.6, proti temu je pa 1.2 dejansko bolid. Se pa drugače strinjam s tabo: no replacement for displacement :)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a myster So dec 04, 2010 5:49 pm

pa vseeno se turbina sliši kot strošek (koliko sploh stane). se vozi kdo s tsi-jem po 5-10km na dan? sem mnenja, da na kratke relacije s turbo motorjem ubijaš turbino-kot bencinarja. jaz sem še vedno skeptičen glede tega. vsaj z vidika vzdrževanja in zanesljivosti.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Blinder So dec 04, 2010 6:03 pm

myster je napisal/-a:pa vseeno se turbina sliši kot strošek (koliko sploh stane). se vozi kdo s tsi-jem po 5-10km na dan? sem mnenja, da na kratke relacije s turbo motorjem ubijaš turbino-kot bencinarja. jaz sem še vedno skeptičen glede tega. vsaj z vidika vzdrževanja in zanesljivosti.


Kaj po tvoje ko se motor segreje se turbina začne obnavljat? Ali po tvoje, če greš na daljšo relacijo takoj ko užgeš motor je že segret?
Kolikorkoli daleč greš vedno boš moral nekaj km prevozit z mrzlim motorjem.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a CupraR So dec 04, 2010 6:43 pm

myster je napisal/-a:pa vseeno se turbina sliši kot strošek (koliko sploh stane). se vozi kdo s tsi-jem po 5-10km na dan? sem mnenja, da na kratke relacije s turbo motorjem ubijaš turbino-kot bencinarja. jaz sem še vedno skeptičen glede tega. vsaj z vidika vzdrževanja in zanesljivosti.



Slabo mmenje imaš, pelješ pač kot vsak avto, ko ni segret greš po pameti in nima kaj bit..
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a fare So dec 04, 2010 7:26 pm

Še jaz dodam svoje...
No k ravno teh dni kupujev nov avto sem imel priložnost peljati tako 1.2 tsija kakor tudi 1.6 crtdija v Alteji XL.
1.2 Tsi - ja me je takoj navdušil še posebej pri mestni vožnji kjer se mi ni cel avto tresel tako kot se skoraj da sedaj v Rumstejru s starim 1.9tdijem.
Po prehodu na AC je to navdušenje hitro pošlo ker se je avto dejansko mučil pri kakšnem prahitevanju in podobnih AC zadevah. Poraba, ja to je tudi poglavje zase! Po cca 55 km 50%AC/50% reg ja ta bila 7.8l :( pa pravim da nisem divjal ampak res merkal in lepo vozil. Skratka ta motorček je idealen za avte skupne mase okrog 1300kg in ja vsaj kar se mene tiče vse kar je prek je mučenje za tole zadevico!
1.6 crtdi - je vozil sem ga čisto novega v Ocatviji in se mi je zdel obuuupen,je pa res da je avto imel komaj 380km in je bila mašina še v globokem spancu. Danes sem ga peljal v Alteji in sicer je imela zadeva že 12.000km za seboj in je zgodba bila čist drugačna. Pri speljevanju nisem imel težav in mašina ne crkuje,pač samo malo več gasa zahteva pri speljevanju. Je tih in po zvoku tu nekje s starejšimi bencinarji in komaj ko se lepo segreje le slišiš tisto lepo predenje ki ga dizelaši imamo tako radi. Vleče kje mora in za normalno rabo je več kot dovolj še posebej če je avtu družinica. Peljal sem ga po enaki trasi in gle ga poraba 5.3l :shock: in se pozna da avto ima 75NM več. Seveda sem lepo odmislil nakup Tsija in se bom odločil za dizla! Za foro samo povem da sem kot sovoznika pri testnih vožnjah imel frenda ki je zaprisežen bencinski hondaš in seveda je še do nedavnega prisegal na vrtljaje in bencin,in je danes prizanl da mu je 1.2tsi v povezavi z Alejo XL nočna mora, dokler se mu je dizel 1.6 tdi zdel lep in zelo zadovoljiv za vozit ter da se ga tudi sam ne bi branil!
Torej izbira bo vedno stvar posameznika in le njegova je končna odločitev glede pričakovanj in dobljenega!
Mene je dizel prepričal z razmerjem med dinamiko in porabo,pa seveda tišino v primerjavi s starim tdijem.
1.2 tsi,kaj pa vem za polota ok,za kaj večjega pa že dolgoročno gledano maaalo moreče.
1.4 tsi - nisem ga probal ampak je sigurno boljši od 1.2tsija ampak spet zna biti zadeva maaalo požrešna.
Glede na to delam preskok iz Roomsterja 1.9tdi PD na Altejo XL 1.6crtdi(skok naprej) je ta ocena o tem dizel/bencin motorju le moje mnenje in ni naprej namenjeno kakšni kregariji in prerkanju.
Kako je pa pri zanesljivosti obeh pa bo še čas pokazal,na koncu je tu 4l garancije!
lp. vsem.
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a sandi33 Ne dec 05, 2010 9:37 pm

Komentar k FARETU:

Se v celoti strinjam s teboj, da je 1.2 tsi primeren za vozila največ do velikosti (in teže) golfa, še najbolje pa se izkaže v avtih ranga polo. Sam sem le podal mnenje, da je 1.2 tsi motor najboljša izbira za avto ranga polo in da je v polotu neracionalno razmišljanje o dizlu. Se pa strinjam, da je v večjih avtih dejansko 1.2 tsi prešvoh in da je potem boljša izbira 1.4 tsi.

Pa še o tvoji primerjavi, da 1.2 tsi pokuri 2.5 l več od 1.6 tdi....to nikakor ne more držati, če bi dejansko odpeljal v istem režimu isto relacijo...razlika je namreč v altei kvečjemu 1-1.5 l, medtem ko pa je v polotih ta razlika le 0.5 -1 l. In če pogledaš že tovarniške podatke o porabi, opaziš, da moje navedbe držijo, saj po teh podatkih avte testirajo v istih, idealnih pogojih (pustimo na strani dejstvo, da takšne porabe v praksi skoraj ni mogoče doseči). Pa še nekaj...če te je navdušil 1.6 tdi motor v altei, potem si dejansko zelo umirjen voznik, ki pazi na porabo (poglej namreč podatke o pospeških, kjer je dizel precej zadaj), ampak hkrati me potem preseneča, zakaj si tako gnal 1.2 tsi, da si imel porabo tako visoko....ker ob normalni vožnji ima 6.5 - 7 litra.

Kljub temu, da sem do sedaj prisegal na tdi motorje (še vedno ga vozim), pa sem na podlagi lastnih izkušenj z enimi in drugimi motorji spoznal, da se čas dizlašem izteka....dizli bodo ostali le med veliki avti, tovornjaki in traktorji. Bencinci so namreč s tsi motorji postali varčnejši za 25 %, hkrati pa so izjemno poskočni in odzivni, medtem ko pa dizli CR pokurijo le še največ kak liter manj, hkrati pa so izjemno "zadušeni" zaradi predpisov o izpustu- predvsem v nižjih vrtljajih (bodoči EURO 6 jih bo dobesedno uničil oz. bodo potrebovali izjemno drage sisteme za doseganje izpušnih normativov).

Pa brez zamere...to je le moje menje! Sam bom v prihodnje gotovo tudi pri svojem avtu presedlal na tsi.
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a fare Ne dec 05, 2010 10:20 pm

sandi33 je napisal/-a:Komentar k FARETU:

Se v celoti strinjam s teboj, da je 1.2 tsi primeren za vozila največ do velikosti (in teže) golfa, še najbolje pa se izkaže v avtih ranga polo. Sam sem le podal mnenje, da je 1.2 tsi motor najboljša izbira za avto ranga polo in da je v polotu neracionalno razmišljanje o dizlu. Se pa strinjam, da je v večjih avtih dejansko 1.2 tsi prešvoh in da je potem boljša izbira 1.4 tsi.

Pa še o tvoji primerjavi, da 1.2 tsi pokuri 2.5 l več od 1.6 tdi....to nikakor ne more držati, če bi dejansko odpeljal v istem režimu isto relacijo...razlika je namreč v altei kvečjemu 1-1.5 l, medtem ko pa je v polotih ta razlika le 0.5 -1 l. In če pogledaš že tovarniške podatke o porabi, opaziš, da moje navedbe držijo, saj po teh podatkih avte testirajo v istih, idealnih pogojih (pustimo na strani dejstvo, da takšne porabe v praksi skoraj ni mogoče doseči). Pa še nekaj...če te je navdušil 1.6 tdi motor v altei, potem si dejansko zelo umirjen voznik, ki pazi na porabo (poglej namreč podatke o pospeških, kjer je dizel precej zadaj), ampak hkrati me potem preseneča, zakaj si tako gnal 1.2 tsi, da si imel porabo tako visoko....ker ob normalni vožnji ima 6.5 - 7 litra.

Kljub temu, da sem do sedaj prisegal na tdi motorje (še vedno ga vozim), pa sem na podlagi lastnih izkušenj z enimi in drugimi motorji spoznal, da se čas dizlašem izteka....dizli bodo ostali le med veliki avti, tovornjaki in traktorji. Bencinci so namreč s tsi motorji postali varčnejši za 25 %, hkrati pa so izjemno poskočni in odzivni, medtem ko pa dizli CR pokurijo le še največ kak liter manj, hkrati pa so izjemno "zadušeni" zaradi predpisov o izpustu- predvsem v nižjih vrtljajih (bodoči EURO 6 jih bo dobesedno uničil oz. bodo potrebovali izjemno drage sisteme za doseganje izpušnih normativov).

Pa brez zamere...to je le moje menje! Sam bom v prihodnje gotovo tudi pri svojem avtu presedlal na tsi.
Ha,sej samo debatiramo ne. Vozil sem se res skoraj da identično kot se vozim v službo s tem da pol do šihta imam 1x daljšo razdaljo in sicer od MB do Rogaške vsak dan tja in nazaj je pa res da sem na kakem semaforju,speljevanju,prehitavanju in podobnem oba malo stisnil da vidim kje sta. Največja razlika v porabi med njima je bila na AC. Kaj se pa tiče moje poti do službe je pa stvar taka da niti nimam kje za noret ker lahko kvečjemu hitro letim iz ceste. Če pa primerjam cene torej 1.2tsi Style+teh paket+dodatna temne stekla bi lahko recimo dobo za 16.500 dokler bi za dizla(enaka oprema) odštel 17.500 je to 1000€ razlike ki sem mi po kakem letu in pol pri porabi pa cca -1.5l/2l v prid dizla amortizira nazaj v žep. Pa delam cca do 35.000km letno in avto bom imel recimo 5 let za 1km pa dobim cca 18-19 centov potnih stroškov(odvisno od cene 95ke). No nekaj v tem smislu. lp.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a tristan01 Po dec 06, 2010 12:48 pm

fare je napisal/-a:Ha,sej samo debatiramo ne. Vozil sem se res skoraj da identično kot se vozim v službo s tem da pol do šihta imam 1x daljšo razdaljo in sicer od MB do Rogaške vsak dan tja in nazaj je pa res da sem na kakem semaforju,speljevanju,prehitavanju in podobnem oba malo stisnil da vidim kje sta. Največja razlika v porabi med njima je bila na AC. Kaj se pa tiče moje poti do službe je pa stvar taka da niti nimam kje za noret ker lahko kvečjemu hitro letim iz ceste. Če pa primerjam cene torej 1.2tsi Style+teh paket+dodatna temne stekla bi lahko recimo dobo za 16.500 dokler bi za dizla(enaka oprema) odštel 17.500 je to 1000€ razlike ki sem mi po kakem letu in pol pri porabi pa cca -1.5l/2l v prid dizla amortizira nazaj v žep. Pa delam cca do 35.000km letno in avto bom imel recimo 5 let za 1km pa dobim cca 18-19 centov potnih stroškov(odvisno od cene 95ke). No nekaj v tem smislu. lp.


Tale tvoja matematika žal ne drži čisto. Doma je Golf s takim motorjem in službena Octavia 1.9 TDI. Pri Octaviji dosegam porabo okrog 6l/100km, medtem ko se punca vsak dan z Golfom vozi iz PO v LJ - torej mora premagati precej dolg in strm klanec. Verjel ali ne ob njeni zmerni vožnji je razlika v porabi manj kot pol litra. Če vozim sam - sem malo bolj dinamičen voznik je razlika med TDI in TSI 1 sam liter. To pomeni da pri praktično enaki ceni goriva potrebuješ skoraj 100.000km da se povrne začetna investicija 1.000 EUR, kolikor je dražji TDI. Seveda ob predvidevanju da so vsi ostali stroški enaki. Kar pa zopet ne drži. Za TDI motorje (tudi nove CR) predpisuje VW posebna olja ki so od navadnih precej dražja. Če predpostaviva da oba avtomobila servisiraš na enak interval (dolžina servisnega intervala ne igra vloge saj lahko delaš servise na 30.000 ali 15.000 km pri obeh) hitro ugotoviš da je vzdrževanje TSI cenejše ali v najslabšem primeru enako drago kot za TDI. Ob tem podatku in smešno majhnem prihranku dizla na prevožen kilometer v primerjavi z bencinarjem se prag pokritja pomakne še krepko preko 100.000km.

V obeh primerih lahko tvegaš okvaro turbine, zato med njima tu ni neke velike razlike. Ko k temu dodaš še težave z EGR, ki ga ima le TDI pa je spet v prednosti TSI. Razmišljati da se danes bolje prodaja rabljen TDI in ga zato kupiti in računati na boljšo prodajo pa je tudi račun brez krčmarja. Dvomim da bo čez 3 ali 4 leta ko boš svoje vozilo prodajal TDI vreden tisočaka več od TSI.

V prid TSI govori še 6 brzinski menjalnik, ki ga pri 1.6 TDI ne moreš niti dokupiti, razen pri DSG (zopet dobrega tisočaka doplačila). TSI se pri slabih 140km/h v 6. prestavi vrti s cca 3.000RPM in motorja v kabino sploh ne slišiš. Pri speljevanju je TSI odziven iz prostega teka, medtem ko TDI zaradi doseganja nizkih izpuhov pod 2.000 RPM vleče kot crknjeno kljuse...

Vse to so argumenti, ki me prepričajo v nakup TSI motorja. Dopuščam možnosti različne interpretacije posameznih meril, saj smo si vozniki različni. Vseeno pa dokler gledamo na nakup predvsem z racionalnega vidika TDI žal ne opraviči svoje cene, še posebej ne pri povprečnem vozniku, ki letno dela med 15 in 20.000km. V tvojem primeru kjer več kot pol poti opraviš na magistralkah močno dvomim da je razlika v porabi več kot za dobre pol litra. Velik navor TSI v malih vrtljajih močno zbije porabo na takih poteh. tudi če potuješ preko Poljčan in čez hribe TSI ni požrešen, je pa dovolj radodaren z navorom če ga znaš izkoristiti.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a fare Po dec 06, 2010 1:43 pm

tristan01 je napisal/-a:
fare je napisal/-a:Ha,sej samo debatiramo ne. Vozil sem se res skoraj da identično kot se vozim v službo s tem da pol do šihta imam 1x daljšo razdaljo in sicer od MB do Rogaške vsak dan tja in nazaj je pa res da sem na kakem semaforju,speljevanju,prehitavanju in podobnem oba malo stisnil da vidim kje sta. Največja razlika v porabi med njima je bila na AC. Kaj se pa tiče moje poti do službe je pa stvar taka da niti nimam kje za noret ker lahko kvečjemu hitro letim iz ceste. Če pa primerjam cene torej 1.2tsi Style+teh paket+dodatna temne stekla bi lahko recimo dobo za 16.500 dokler bi za dizla(enaka oprema) odštel 17.500 je to 1000€ razlike ki sem mi po kakem letu in pol pri porabi pa cca -1.5l/2l v prid dizla amortizira nazaj v žep. Pa delam cca do 35.000km letno in avto bom imel recimo 5 let za 1km pa dobim cca 18-19 centov potnih stroškov(odvisno od cene 95ke). No nekaj v tem smislu. lp.


Tale tvoja matematika žal ne drži čisto. Doma je Golf s takim motorjem in službena Octavia 1.9 TDI. Pri Octaviji dosegam porabo okrog 6l/100km, medtem ko se punca vsak dan z Golfom vozi iz PO v LJ - torej mora premagati precej dolg in strm klanec. Verjel ali ne ob njeni zmerni vožnji je razlika v porabi manj kot pol litra. Če vozim sam - sem malo bolj dinamičen voznik je razlika med TDI in TSI 1 sam liter. To pomeni da pri praktično enaki ceni goriva potrebuješ skoraj 100.000km da se povrne začetna investicija 1.000 EUR, kolikor je dražji TDI. Seveda ob predvidevanju da so vsi ostali stroški enaki. Kar pa zopet ne drži. Za TDI motorje (tudi nove CR) predpisuje VW posebna olja ki so od navadnih precej dražja. Če predpostaviva da oba avtomobila servisiraš na enak interval (dolžina servisnega intervala ne igra vloge saj lahko delaš servise na 30.000 ali 15.000 km pri obeh) hitro ugotoviš da je vzdrževanje TSI cenejše ali v najslabšem primeru enako drago kot za TDI. Ob tem podatku in smešno majhnem prihranku dizla na prevožen kilometer v primerjavi z bencinarjem se prag pokritja pomakne še krepko preko 100.000km.

V obeh primerih lahko tvegaš okvaro turbine, zato med njima tu ni neke velike razlike. Ko k temu dodaš še težave z EGR, ki ga ima le TDI pa je spet v prednosti TSI. Razmišljati da se danes bolje prodaja rabljen TDI in ga zato kupiti in računati na boljšo prodajo pa je tudi račun brez krčmarja. Dvomim da bo čez 3 ali 4 leta ko boš svoje vozilo prodajal TDI vreden tisočaka več od TSI.

V prid TSI govori še 6 brzinski menjalnik, ki ga pri 1.6 TDI ne moreš niti dokupiti, razen pri DSG (zopet dobrega tisočaka doplačila). TSI se pri slabih 140km/h v 6. prestavi vrti s cca 3.000RPM in motorja v kabino sploh ne slišiš. Pri speljevanju je TSI odziven iz prostega teka, medtem ko TDI zaradi doseganja nizkih izpuhov pod 2.000 RPM vleče kot crknjeno kljuse...

Vse to so argumenti, ki me prepričajo v nakup TSI motorja. Dopuščam možnosti različne interpretacije posameznih meril, saj smo si vozniki različni. Vseeno pa dokler gledamo na nakup predvsem z racionalnega vidika TDI žal ne opraviči svoje cene, še posebej ne pri povprečnem vozniku, ki letno dela med 15 in 20.000km. V tvojem primeru kjer več kot pol poti opraviš na magistralkah močno dvomim da je razlika v porabi več kot za dobre pol litra. Velik navor TSI v malih vrtljajih močno zbije porabo na takih poteh. tudi če potuješ preko Poljčan in čez hribe TSI ni požrešen, je pa dovolj radodaren z navorom če ga znaš izkoristiti.

LP Tristan01
Faaaak, zdaj sem pa čist z...an. Jaoooo,sploh nebom kupil avta! Ma moram se zmenit da mi tega 1.2Tsija dajo vsaj za en dan pa da točno vem pri čem sem.lp.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a chan Po dec 06, 2010 2:08 pm

fare je napisal/-a: Faaaak, zdaj sem pa čist z...an. Jaoooo,sploh nebom kupil avta! Ma moram se zmenit da mi tega 1.2Tsija dajo vsaj za en dan pa da točno vem pri čem sem.lp.


Že pri malce bolj živahni vožnji bo diferenca v porabi večja - TSI postane ob tiščanju na plin le požrešnejši, kot primerjalno vsak dieselski agregat! Ob predpostavki, da bo Altea večkrat naložena ter z vsemi potniki, se bo TSI agregat-ek preveč matral, poraba pa se bo dvignila na višjo raven. Sam bi gledal samo TDI!
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a tristan01 Po dec 06, 2010 4:25 pm

CHAN je napisal/-a:
fare je napisal/-a: Faaaak, zdaj sem pa čist z...an. Jaoooo,sploh nebom kupil avta! Ma moram se zmenit da mi tega 1.2Tsija dajo vsaj za en dan pa da točno vem pri čem sem.lp.


Že pri malce bolj živahni vožnji bo diferenca v porabi večja - TSI postane ob tiščanju na plin le požrešnejši, kot primerjalno vsak dieselski agregat! Ob predpostavki, da bo Altea večkrat naložena ter z vsemi potniki, se bo TSI agregat-ek preveč matral, poraba pa se bo dvignila na višjo raven. Sam bi gledal samo TDI!


Dokler znaš izkoristit navor ki ga ta motor ponuja (torej med 1.500 in 2500, morda 3.000 RPM) je tale strojček prav lepo varčen in primerljiv z dizlom (razlika cca 1l v porabi). Ko pa preskočimo na tiščanje v stilu Hondašev kjer mora blokada peti non-stop pa se poraba res dvigne v višave. Ampak če imaš vsaj malo občutka boš nad 3.500 RPM opazil da motor počasi umira, nad 4.000 RPM pa od njega tako ni nič več. In vsak voznik z malce občutka bo to znal prevesti da je skrajen čas za pretikanje v višjo prestavo. Z malce vaje ali 50 EUR doplačila kolikor stane prikazovalnik plus v Golfu pa še tega ne rabiš, saj ti avtomobil sam sugerira kdaj prestaviti v višjo/nižjo prestavo. dokler voziš po "nasvetih2 prikazovalnika je poraba res majhna, kot so že premnogi lastniki turbo bnecinskih motorjev ugotovili pa pri tiščanju tudi TSI motorček postane prav požrešna igračka.

Lp Tristan01

@fare: ti pa pred nakupom le vzemi avto na test. Če imaš namen zapraviti lep kup denarja se pred tem pošteno in na lastni koži prepričaj kaj ti ustreza. Konec koncev naslednjih nekaj let boš moral živeti z avtomobilom ki ga boš izbral. Preden pa se odpraviš na testno vožnjo pozabi na predsodke o prostornini motorja in se prepričaj na lastnih izkušnjah - znaš biti precej presenečen.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a aklan86 Po dec 06, 2010 8:07 pm

Moje mnenje je, da za 30.000km in kar nekaj AC je boljša izbira dizel. Kot si sam ugotovil je 1.2 tsi na AC kar žejen in tu bo pri cca.150km/h poraba kar 9L/100, pri dizlu pa sigurno 2,5l manj.

Se pa pozanimaj še za predračune servisov do cca 150.000km na pooblaščenem servisu. Pri porabi računaj na 2,5 litra razlike. Pa upoštevaj še nabavno ceno in ceno zavarovanja/registracije.

Pri meni bo kot trenutno kaže cca. 20.000 v enem letu, ampak se mi še vedno bolj izplača 1.2 TSI, ker je več vožnje po regionalnih cestah in razlika v porabi res manjša kot 2l/100. Tiste 3x na mesec na AC pa tudi ni sile.
Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a maniaxxx Po dec 06, 2010 8:14 pm

tristan01 je napisal/-a:
CHAN je napisal/-a:
fare je napisal/-a: Faaaak, zdaj sem pa čist z...an. Jaoooo,sploh nebom kupil avta! Ma moram se zmenit da mi tega 1.2Tsija dajo vsaj za en dan pa da točno vem pri čem sem.lp.


Že pri malce bolj živahni vožnji bo diferenca v porabi večja - TSI postane ob tiščanju na plin le požrešnejši, kot primerjalno vsak dieselski agregat! Ob predpostavki, da bo Altea večkrat naložena ter z vsemi potniki, se bo TSI agregat-ek preveč matral, poraba pa se bo dvignila na višjo raven. Sam bi gledal samo TDI!


Dokler znaš izkoristit navor ki ga ta motor ponuja (torej med 1.500 in 2500, morda 3.000 RPM) je tale strojček prav lepo varčen in primerljiv z dizlom (razlika cca 1l v porabi). Ko pa preskočimo na tiščanje v stilu Hondašev kjer mora blokada peti non-stop pa se poraba res dvigne v višave. Ampak če imaš vsaj malo občutka boš nad 3.500 RPM opazil da motor počasi umira, nad 4.000 RPM pa od njega tako ni nič več. In vsak voznik z malce občutka bo to znal prevesti da je skrajen čas za pretikanje v višjo prestavo. Z malce vaje ali 50 EUR doplačila kolikor stane prikazovalnik plus v Golfu pa še tega ne rabiš, saj ti avtomobil sam sugerira kdaj prestaviti v višjo/nižjo prestavo. dokler voziš po "nasvetih2 prikazovalnika je poraba res majhna, kot so že premnogi lastniki turbo bnecinskih motorjev ugotovili pa pri tiščanju tudi TSI motorček postane prav požrešna igračka.

Lp Tristan01

@fare: ti pa pred nakupom le vzemi avto na test. Če imaš namen zapraviti lep kup denarja se pred tem pošteno in na lastni koži prepričaj kaj ti ustreza. Konec koncev naslednjih nekaj let boš moral živeti z avtomobilom ki ga boš izbral. Preden pa se odpraviš na testno vožnjo pozabi na predsodke o prostornini motorja in se prepričaj na lastnih izkušnjah - znaš biti precej presenečen.



Spoštujem tvoje komentarje in argumente, ampak ker sam dober teden vozim tega opevanega TSI ( 1.2 ) v vsaj četrt tone lažjem polotu povem, da je poraba 6 ( povprečna ), znanstvena fantastika, če nisi ovira na cesti, pa tudi čuti se avtu, da ima samo 1.2 litra. Prej sem mel astro 1.9 cdti, ki ima 15 konjev več in 300 kg več ampak gre neprimerno bolj brutalno od tega polota v vsaki hitrosti, sploh pa pri višjih hitrostih in ob tem žre liter manj že pri počasni vožnji, na AC bo razlika še večja. Tako da za alteo je ta TSI premalo.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Hren
 

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Hren Po dec 06, 2010 8:42 pm

Ne vem ali ste vsi plačani od VW-ja (bolje rečeno od VAG grupe) ali ste si na račun laganja o povprečni porabi izborili kakšen dober popust pri nakupu avtomobila ali ste morda samo VW fanatiki, ki imajo ne vem kaj od tega, da širijo neresnične informacije o porabi TSI motorjev na forumih ali ste morda le nepremične kante na cesti.

Vozil sem Golfa 1.2 TSI, enak avto z 2.0 TDI motorjem s 100 konji, vozil sem polota z 1.2 TSI-jem in prav tako enak avto z 1.6 TDI-jem 90 KM, in moram povedati da ste nekateri res pravi biseri glede porabe! Da vam z bencinarjem 1.2 TSI uspeva ob NORMALNI VOŽNJI dosegat porabo 6 l / 100 km, vam res ne morem verjeti.

Ob penzionerski vožnji je v Polotu poraba 6 l / 100 km, ob normalni vožnji 7 l / 100 km, ob dinamični (ampak res dinamični!) pa ta ne pade pod 8 l / 100 km.

Ostalo je na kratko povedano iluzija!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a maniaxxx Po dec 06, 2010 8:45 pm

Hren je napisal/-a:Ne vem ali ste vsi plačani od VW-ja (bolje rečeno od VAG grupe) ali ste si na račun laganja o povprečni porabi izborili kakšen dober popust pri nakupu avtomobila ali ste morda samo VW fanatiki, ki imajo ne vem kaj od tega, da širijo neresnične informacije o porabi TSI motorjev na forumih ali ste morda le nepremične kante na cesti.

Vozil sem Golfa 1.2 TSI, enak avto z 2.0 TDI motorjem s 100 konji, vozil sem polota z 1.2 TSI-jem in prav tako enak avto z 1.6 TDI-jem 90 KM, in moram povedati da ste nekateri res pravi biseri glede porabe! Da vam z bencinarjem 1.2 TSI uspeva ob NORMALNI VOŽNJI dosegat porabo 6 l / 100 km, vam res ne morem verjeti.

Ob penzionerski vožnji je v Polotu poraba 6 l / 100 km, ob normalni vožnji 7 l / 100 km, ob dinamični (ampak res dinamični!) pa ta ne pade pod 8 l / 100 km.

Ostalo je na kratko povedano iluzija!



Kakšna je pa pr tdi-ju ( informativno me zanima )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ~toMmy~ Po dec 06, 2010 9:35 pm

Jao kere debate spet, odvisno pač od živcev in posledično stila vožnje. Jaz recimo pri hiši podiram "rekorde" v najvišji in najnižji porabi, čisto odvisno od razpoloženja in razmer na cesti. Sem pripravljen tudi takrat, ko najbolj gonim, spravit na določenih odsekih porabo na čisti minimum, če vem, da nimam šans prit mimo kakšen kilometer. Še vedno je pa povprečje celega rezervoarja za liter ali več višje od nekaterih tukaj na forumu.

P.S.: Povejte pri kakšnem motorju imate kakšno porabo, če jih že več različnih preizkusite, da lahko tisti, ki smo probali le dva, tri(ali celo samo enega) od teh, primerjamo s svojo porabo in iz tega sklepamo, kakšna bi bila pri drugih motorjih!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov