Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Če avg 05, 2010 5:51 pm

MajaI je napisal/-a:pa še to je - avto lahko vzameva samo na leasing, ker noben od naju nima pogodbe za nedoločen čas, banka pa za določen čas ne bo dala kredita, ker je razlika do minimalne plače premajhna. tako da od fizične osebe ne bi mogla kupit, razen če počakava še kakšno leto, pa mogoče našparava. pa bi potem vzela avto z maks.50.000 prevoženih.
In pri vsem tem gl. na finančno nestabilnost ne razumem ko ljudje potem gledate avte za cca -10000€?
Kupi si kako garo za par jurčkov tolko da gre in da se lahko do službe pripelješ kar je pomembno ko pa bosta imela redno zaposlitev pa sanjarita od čem "prestižnejšem".
Kaj pa Yeti, nič več o tem ne razmišljaš?
Kaj pa je z Fabio ki jo imaš?
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Če avg 05, 2010 6:14 pm

MajaI je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Pozdravljena. Tudi jaz ti toplo priporočam dizla.

+ izjemno nizka poraba (na AC pri 120km/h ne preseže 4,5l/100km)
+ v storii deluje poskočno
+ nizki obrati mu zelo pašejo

Vendar: za tak avto se mi zdi bebasto dati kaj več kot 9000€, saj je to že precejšen denar in se za ta denar dobi kaj novejšega.

Sploh bi pa na vajinem mestu pogledal za čim rabljenim; recimo kupil Cliota l. 2004 z DCI motorjem za cca 4000€ - sevedaod prvega lastnika, s preverljivo zgodovino, od fizične osebe ipd.

Tudi meni je cena mal previsoka, ampak dobit novega dizla za 9.000 je pa tudi zelo težko. Pa da ima vsaj osnovno opremo (torej klimo, ABS, airbagi, radio).
Z rabljenimi sva imela slabe izkušnje, pa rada bi imela vsaj par let mir pred servisi. Sem pa tudi gledala rabljene, ampak imajo veliko km, tako da je takoj treba vozit na servis.
Moraš računati, da je težko dobiti sodoben avto z dizlom v nosu za cca 9000€. Premisli; za tisočaka več (če računamo da bi dala za cliota storio DCI 10000€) dobiš mnogo sodobnejši, večji in bolje opremljen avtomobil. Ne bodi naivna in ne kupuj modela, starega 12 let, ki je bil vmes le nekajkrat prenovljen. Saj ne rečem, avto je lahko čisto OK, ampak za to ceno definitivno premalo ponuja.

Sicer se mi zdi v tvoji situaciji nakup novega avtomobila zelo nesmotrn nakup; če kupiš avto za 4000€ od prvega lastnika, s preverljivo zgodovino (tudi če kupiš v AH lahko preveriš zgodovino na pooblaščenem servisu), za 400€ narediš veliki servis in tudi če gre kaj po zlu, se bo nabralo kakšen dodatni evro.

Sicer pa nov sodoben avto, kar storia definitivno ni.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Če avg 05, 2010 6:56 pm

Najboljše je kupit dober rabljen avto, če ti uspe seveda.

Pa ljudje pravijo potem: ''Jaz se pa tega ne grem, ker so pol skoz servisi...bla bla.'' , jaz pa pravim, da lahko kupiš tudi nov avto, pa imaš še večje sranje. Mi smo imeli probleme z delovnim kangoojem vse dokler nismo zagrozili z mediji (novega smo kupili), citroena jumpyja smo tudi preklinjali,... bratova škoda octavija pri določenih obratih cuka (od nove naprej), pa so samo neki reprogramiral, pa ni pomagalo, tako da še vedno cuka. Pri vožnji preko lukenj neki poka zadaj, tudi niso uspeli zrihtat oz. so rekli, da je to normalno.

Glede na vse te izkušnje se pokakam na nove avte in garancijo...garancija je kul samo če ti gre menjalnik ali pa ti zariba, itd. Rajši dam pol manj dnarja, za 2x boljši (rabljen) avto, nekaj dnarja dam za servise, ostalo pa porabim za dopust. Preprosto imam občutek, da je rabljen avto ravno takšna loterija, kot nov in da ti nov lahko marsikdaj požre še veliko več živcev (če nočejo kaj popravit v garanciji, kej ne dela, prve praske, itd).

...matr sem se razpisal...men se zdi greh dat 9000€ za štorijo. Jaz bi kupil BMWja (ker pač hvalim svojo znamko :lol: )...recimo tega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3641943&show=1

Suveren na avtocesti (čeprav je 1.6), saj je končna hitrost okoli 190. Poraba pri 130 je 7.7L/100km, kilovati so denarnici prijazni (registracija), zanesljiv motor, redni servis (če je zelo drag serviser) 150€, motor ima verigo (ni drage menjave jermenov). Pelješ se v stilu in tišini 8) .

Govoril sem. :lol:

PS: Sam sem kupil BMWja s skoraj enako mašino, starega 10let, zdaj ga imam skoraj 2 leti (25.000km prevozil) in zaenkrat samo redni servisi.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Če avg 05, 2010 7:01 pm

fare je napisal/-a:
MajaI je napisal/-a:pa še to je - avto lahko vzameva samo na leasing, ker noben od naju nima pogodbe za nedoločen čas, banka pa za določen čas ne bo dala kredita, ker je razlika do minimalne plače premajhna. tako da od fizične osebe ne bi mogla kupit, razen če počakava še kakšno leto, pa mogoče našparava. pa bi potem vzela avto z maks.50.000 prevoženih.
In pri vsem tem gl. na finančno nestabilnost ne razumem ko ljudje potem gledate avte za cca -10000€?
Kupi si kako garo za par jurčkov tolko da gre in da se lahko do službe pripelješ kar je pomembno ko pa bosta imela redno zaposlitev pa sanjarita od čem "prestižnejšem".
Kaj pa Yeti, nič več o tem ne razmišljaš?
Kaj pa je z Fabio ki jo imaš?
Se strinjam, sem prebral temo in glede na to da je denar na prvem mestu bi bilo mogoce boljse kaksen rabljen bistveno cenejsi avto kupit. Zacetni vlozek bo manjsi, izguba vrednosti bo manjsa (ne pozabit tega!), edino potencialno se lahko pojavijo okvare in posledicno kaksen obisk pri mehaniku. Ampak se to pogojno, saj nekatere avtohise ponujajo celo krajso garancijo (3-mesecno ali kaj takega) na rabljene avte. Torej ce skupaj sestejes, nov avto je res nov in 'samo tvoj', ampak ce denar igra tako veliko vlogo je mogoce vseeno za premislit o kaksnem rabljenem. Evo skoraj isti rabljen avto kot si ogledujes novega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3980997&show=1
 
denis,mag.
aka Fiatfan
 
Prispevkov: 166
Pridružen: To jul 13, 2010 6:45 pm

Napisal/-a denis,mag. Če avg 05, 2010 8:06 pm

js bi pa reku definitivno dizla.
Namreč 1.5 do preizkušeni, prodajna cena je višja, manj porabi pa dosti boljši je za vozit- zaradi večjega navora.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če avg 05, 2010 10:21 pm

@/miha\, odlično povedano. Jaz mislim isto, ker se mi zdi, da so včasih delali boljše avtomobile. Samo kaj ko se nekaterim to pač ne da dopovedat.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Če avg 05, 2010 10:45 pm

Dobro poznam clia bencinarja kot dizla.

Oče ima bencinarja in ga tudi sam velikokrat vozim. Ima sicer 1.4 (98 KM) motor in pospeški so solidni. Izredni stroški so bili tuljave. Pri umirjeni vožnji je poraba dobrih 6 litrov.

Sam si lastim dci-ja, in sicer euro 3 motor, 60 kw. Izredni stroški do zdaj je bila ena šoba (pri 20 tkm - zamenjana še v garanciji) ter enkrat so mi popravljali klimo (na servisu so mi rekli, da sem nekaj povozil in zvil neko cev, ampak smo se tudi zmenili, da je šlo pod garancijo). Ob umirjeni vožnji se poraba giblje pri dobrih 4 litrih. Prevoženih 120 tkm. Oba sva prva lastnika.

Moraš pa se zavedati, da je zasnova clia stara, prav tako oblika, varnost ni na vrhuncu. Moje mnenje, kot voznik clia, je, da si za ta denar najdeš mogoče kaj večjega, bolj udobnega in varnega (še posebej zato, ker se boš vozila po avtocesti).

Upam, da sem kaj pomagal.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe avg 06, 2010 4:46 am

Motor 65KM-nskega diesla ni enak 85KM-emu.
Oziroma, kot bi eni rekli: sej sta enaka, samo eden ima 20KM več.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Pe avg 06, 2010 8:19 am

Moj predlog bi bil definitivno kaj v tej smeri, če že gledaš Storio in ne "novega" Cliota.

Torej Hyundai i20, cene so od 8.790 EUR naprej za 1.2 78KM mašino (3V) oz 9.290 (5V) - oprema Life.
V tej opremi imaš klimo, abs, radio, servo, 6 air-bagov (prednji, bočni, zavese),..

Sem i20-ko večkrat dobil kot nadomestni avto in sploh ni napačen. 1.4 mašina gre sicer bolje od 1.2, ampak tudi z 1.2 sploh ni tako napačen, niti počasen. Pojdi na testno vožnjo in je. Dizli so pa že blizu 11.000 EUR (pod dodatno opremo poglej).

Ima 5* NCAP (celo najvarnejši v svojem razredu), ima 5 let garancije brez omejitve kilometrov (torej, če bosta delala 30k km/leto, boš pri 148.000 km npr še vedno lahko uveljavljala garancijo, itd)..

Evo cenik:
http://www.hyundai.si/filelib/ceniki/ce ... 8_2010.pdf

"Hyundai" leasing lahko vzameš na 7 let npr, polog je 10% (ker je nov avtomobil).
Zadnjič spremenil ejsim, dne Pe avg 06, 2010 8:28 am, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
MajaI
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Po jun 14, 2010 9:59 am

Napisal/-a MajaI Pe avg 06, 2010 8:36 am

Nasty je napisal/-a:Definitivno bencinar. Pusti 65KM diesla.

Razlog?
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Pe avg 06, 2010 8:43 am

MajaI je napisal/-a:
Nasty je napisal/-a:Definitivno bencinar. Pusti 65KM diesla.

Razlog?


Vožnja po avtocesti 130km/h 2 osebi bo kr 7l/100km. Pa nikamor ne gre.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe avg 06, 2010 8:51 am

Mislim da neke velike razlike nebi bilo v porabi, ze v samem startu imata oba motorja nizko porabo in glede na to da si zenska verjetno ne bos kdo ve hudo peljala na obratih in bo poraba izjemno nizka..

Verjetno je tu bolj vprasanje preferiranja dizla ali bencinarja, vzemi tistega na katerega si navajena(govorim o tipu motorja), bos imela tako najmanj tezav z navajanjem in pa seveda bo poslednico tvoja voznja bolj umirjena zaradi tega, kar ti bo bolj pomagalo na AC kot pa ncap 5 zvezdic.
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe avg 06, 2010 9:15 am

Jst sem za bencinarja. In ja vozim dizla :)

Torej moj trenutni avto je Megane II l07 1,5dci 105KM Imam ga eno leto in v tem času sem nardil 34k km. Prej sem imel megana bencinarja.

Porabo na dizlu imam 5,7 na bencinarju 1.6 16v sem imel 7.2.
Ker seveda je dizla treba bolje servisirat ga vozim na 15k. Megana sem na 30k.

In zdej izračun. V enem letu sem prišparal 720e na gorivu ( razlika v ceni in porabi)

Naredil en servis več 200e
Imel okvaro puščanje nafte in stem okvara alternatorja, ker je nafta požrla kontakte je blo treba menjat rotor in regulator popravilo 240e + menajva cevlke za nafto 40€
Tega na bencinarju nebi bilo.

Se pravi sem prišparal 240e ... jupi

Se pravi nč. Ker če računaš še višjo ceno nakupa. In če prodpostaviš, da v teh km bo avto v 5 letih imel 170km. Naj gre turbina, šobe, pumpa .... emmm

Pa tudi če predpostavim, da ne bo vsako leto kaka okvara, ki pri bencianrju nebi bila je to še vedno prišparano samo cca 500e. Se pravi 3 leta se voziš, da pokriješ višjo cena nakupa. Potem se 2 leti voziš da pokrije morebitno okvaro turbine, pa 2 leti za okvaro šob pa 2 leti morebitno okvaro pumpe.

Kok let boš mel avto, da boš kaj privarčeval ?

:)

Jst vem da sem z dizli zaključu in od zdej naprej sam še bencinarji, ki pa ga lahko še na plin predelaš in varčuješ več k z dizlom.

To je moja izkušnja in mnenje o dizl vs bencin
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe avg 06, 2010 12:37 pm

MajaI je napisal/-a:Razlika v ceni je 1600, ker moraš gledat isto opremo. No sej, denarja neki je, pride vsak mesec :), drugače o tem ne bi niti razmišljala, ampak v teh cajtih je vse treba za rezervo jemat. Pa tud mal neumno se mi zdi tok dajat za avto.... Res, da je Storia bolj prevozno sredstvo, ampak tako pač je. Za v službo naj bo Storia, za izlete pa Fabia C. Žal rabiva 2 avta.
Nov Clio nama ni všeč, prevelik je, pa zelo podoben Corsi, ki jo včasih vozim in mi je obupen avto. Je pa soseda menjala nov menjalnik v novem Cliotu, za srečo je bil še v garanciji. Tako da jaz vseen mislim, da je Storia za tak denar ok.


Če se prvenstveno osredotočam na vajine potrebe, se je potrebno najprej odločiti, kaj se potrebuje:

* Za prvi avto, s katerim se bo delalo na letni ravni več kilometrov, uporabljajta Fabio Combi (ne za izlete!). Za ostalo "skakanje" pa manjši avto (če je le možno s 5 vrati)
* Ob letnem delanju cca 30.000km je sicer najprimernejši diesel, vendar je v tem cenovnem rangu novega vozila povsem neekonomičen in neumesten nakup vozila z dieselskim motorjem. Cenovna diferenca je prevelika, razlike se bodo poznale v stroških vzdrževanja, bencinski agregati v tem rangu niso drastično požrešni, cene rabljenih ob prodaji čez x let pa tudi ne bodo prevagale tehtnice v prid dieslu.
* Clio Storia je roko na srce že zelo "passe" in za dano ceno izjemno nekonkurenčno vozilo. Razlika napram novemu Cliu III je pač ogromna in pogojena s tehnološkim napredkom. Modeli, kot npr Storia ali Peugeot 206+ privabljajo z nizkimi cenami v salone potencialne kupce, ki se kasneje odločajo za novejše modele (ob minimalnem doplačilu ;) ).
* Če vama je Renault, kot znamka, simpatičen (ter ne samo nizka cena), bi raje potem gledal razred nižje za sodobnejšim Twingom (ob njihovem financiranju izjemno ugodna cena), manjka mu le dodaten par zadnjih vrat. Nenazadnje je ugodnejša še Dacia s kakšnim Sanderom (ter Storijino tehnologijo).
* Glede na to, da pa bi bil tudi Clio III prevelik, glejta modele najnižjega razreda. Trenutno ponuja Toyota dokaj bogato opremljenega Ayga (klima, ABS, elektrika, radio CD,...) za zelo konkurenčnih 7.090 € (sicer 3 vratni, 5 vratni je dražji za kakšnih 100€)! Konkurenčna zna biti tudi kakšna Panda, ipd...
 
Shooter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To nov 10, 2009 12:07 am

Napisal/-a Shooter Pe avg 06, 2010 3:15 pm

speedfreak je napisal/-a:a nimajo renoji zdaj 4 leta garancije?..DCI ni tok svoh za svojih 70 ps, pa še čipaš ga lahk, pol pa že kar konkretno gre, je pa pri vožnji do 110 nenormalno varčen..

Otroc ravno zaradi tvojega posta.Vsi bi samo nekaj cipal,da pa potem zacne olje spuscat na vseh straneh pa dobeden nepove.Saj avto bolje pospesuje in cisto podzavestno ga tiscis v vecje obrate....
speedfreak in ce je kdo tukaj k****n si to ti zal...Je pa tudi res da ce macki stopis na rep cvili.
Nisem napisal nikjer da je renault zakon ostali so pa zanic,ampak samo to da se ostali tudi kvarijo,kar eni nocejo nikakor slitati oz.so tukaj gluhonemi...
Kar se pa tice teh renaultov ja veliko je zjebanih,zato ker v vecini dobeden ne skrbi za njih,nemca takoj na servis renoja pa ga bomo peljali ko ga pac bomo,in ce lucka sveti nic zato bomo pac se naredili par tisoc km,in potem po netu razglablali kaki j**c je to ane......
Uporabnica je lepo napisala fabia je avto clio bo pa za sluzbo (delavni konj) in ko bo cas servisa ga bomo pac dali ko bo denar.Pa par tisoc km gor ali dol.......potem pa jok in stok ko udari po denarnici.
Vsaki avto je taksen kaki si ti do njega taksen je on do tebe...
Definitivno je pa renaultov najvec v sloveniji,posledicno tudi najvec okvar.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe avg 06, 2010 4:50 pm

MajaI je napisal/-a:
Nasty je napisal/-a:Definitivno bencinar. Pusti 65KM diesla.

Razlog?


Vsakodnevne izkušnje pač.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Pe avg 06, 2010 5:16 pm

Ljudje božji, pozabite na čase Renaultovih DCI motorjev z oznako EURO 3 - ti veljajo za ene najbolj problematičnih dizelskih agregatov na celotnem evropskem trgu. Z letom 2004 oz. prihodom EURO 4 DCI motorjev so ti postali eni boljših, slabost je zgolj Delphijeva vodna črpalka in morda kakšna druga malenkost.

Dobre lastnosti so zagotovo najnižja poraba vseh dizlov na trgu, poskočnost ipd.

Poraba je glede na HDI motorje nižja za vsaj cca 0,5l/100km.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe avg 06, 2010 5:23 pm

zgolj Delphijeva vodna črpalka in morda kakšna druga malenkost.


Ha ha ha. Ne bi rekel, da je malenkost, ko na servisu streseš čez 2000 evrov za popravilo.

Dejstvo je: euro 3 je bil zelo problematičen motor, euro 4 je zelo problematičen motor, v glavnem dizel za francoza je enako kot kamnit krof za etiopijca.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Pe avg 06, 2010 5:36 pm

primozek68 je napisal/-a:
zgolj Delphijeva vodna črpalka in morda kakšna druga malenkost.


Ha ha ha. Ne bi rekel, da je malenkost, ko na servisu streseš čez 2000 evrov za popravilo.

Dejstvo je: euro 3 je bil zelo problematičen motor, euro 4 je zelo problematičen motor, v glavnem dizel za francoza je enako kot kamnit krof za etiopijca.


Ah daj no, zanimivo, da se ravno DCI-ji in HDI-ji zelo dobro prodajajo, tudi v manjših avtih (Clio, 206, C3 ipd.).
V glavnem, DCI-ji niso po letu 2004 prav noben velik bav bav, sam bi ga prej nabavil kot kakšnega 1.9 TDI-ija po principu črpalka-šobe.

In btw, nisem noben zagovornik Renaultov; nasprotno, Renaulti mi nikoli niso bili vizuelno všeč. Lastim si francoskega dizla 1.4 HDI, in glej čudež: že dve leti dela kot šus z zgolj eno okvaro (pa še to je potrošni material): menjati je bilo potrebno zadnji lonec. Star je 8 let, ima pa 100000km, kdo bi si mislil, da tolikšno kilometrino po mestu zdrži ta mlinček, kajne? ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov