/miha je napisal/-a:pero666 je napisal/-a:/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.
se dajo odstrait, par minut, kolko vem. Lopute v sesalnem kolektorju.
Res je...se dajo... samo potem se to pozna na delovanju motorja, saj ni več sposoben kontrolirati razmerja gorivo/zrak in posledično (zaradi nepopolnega zgorevanja) izdihne katalizator. Lopute so tam z razlogom.
...uglavnem... ni kul.
gofra je napisal/-a:Naceloma niso problematicne - so imeli pa nekaj tezav dizli s sobami (obcutljive na slabo gorivo). Meni je sla na Mk 3 (2.0 TDCi) glavna jermenica pri cca 125K km...mikro jermeni ne bodo preziveli vec kot 7 let...starterji so znali bit problematicni, enako velja za vztrajnik, ki se menja v kompletu s celo sklopko...
Sicer je motor dober. Precej suveren nad 2K rpm, ni pozresen, vrti se zvezno dovolj dalec (ne zmanka mu takoj sape), pod temi obrati pa je bolj zalost (se enkrat, govorim o 2.0 TDCi, 1.6 TDCi je recimo povsem obratna storija). Malce robato tece ko je mrzel, topel pa je popolnoma kultiviran..
Za avtocestne krusade ali regionalke je izbira popolna - za veliko premikanj z mesta, v klance ipd. pa ta motor v Mondeu odsvetujem.
LpF
Sam ne bi izbral nobenega od teh. Zdi se mi, da je vsota denarja - okrog 5000EUR premajhna za dobro vozilo tega razreda.
Sam bi pogledal za razred nižje.
mazdo 6 uzemi
p*zda materna pa še jermenica.Drocky je napisal/-a:kaj naj js potem za svojega napišem da je astronomsko dober, ko še ni nič crknalo pri 60k km več?/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), ....![]()
s.....
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov