Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne avg 22, 2010 11:49 am

ribcek glede na to, da gledaš to business 1.9TDI bi šel kar v salon in si pridobil čimveč ponudb. nedavno je moj oče kupil oz. dobil preko firme točno tako avto. izbiral si je lahko med zalogo za skoraj enako ceno kot jo ima dotični link. je pa res, da so mu ponujali bizarno dodatno opremo, katere roko na srce ni želel in bi ceno precej dvignilo oz. so mu želeli "uvaliti" opremo.
o tej opremi pišem, ker je v konfiguratorju uradno ni. recimo alarmna naprava s senzorji gibanja, ki jo že vsak amater skuri z elektrošokerjem.. pa vreča za smuči, sklaplanje ogledal in električne šipe zadaj. pač 1000eu so želeli poriniti kar tako. na koncu se je našel pravi avto za zelo solidno ceno.
za mojega očeta je avto več kot primeren. vozi se večinoma sam, po 50km relacije dnevno, večinoma lokalne ceste. motor je zelo prožen v nizkih obratih in primeren za ležerne voznike. ni res da naložen ne gre nikamor. gre malenkost slabše kot prazen. občutno manj se mu pozna kot kateremukoli bencinarju. ampak tukaj se konča. ko ga vouim jst se poraba abnormno dvigne. da da kaj več od sebe ga je treba gnati kot osla. pa še takrat je efekt ropotanje in bore malo boljši pospešek. priporočam testno vožnjo in razmislek o 2.0TDI, če nisi umirjen voznik.
pa še nekaj 1.9TDI ni tisti prastari motor kot poznavalci govorijo. za začetek ima popolnoma zabrisano turbo luknjo, je ob umirjeni vožnji lahko zelo varčen in porabi kar precej več olja od starih prednikov.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Napisal/-a ribcek Ne avg 22, 2010 2:19 pm

Jerch_ je napisal/-a:ribcek glede na to, da gledaš to business 1.9TDI bi šel kar v salon in si pridobil čimveč ponudb. nedavno je moj oče kupil oz. dobil preko firme točno tako avto. izbiral si je lahko med zalogo za skoraj enako ceno kot jo ima dotični link. je pa res, da so mu ponujali bizarno dodatno opremo, katere roko na srce ni želel in bi ceno precej dvignilo oz. so mu želeli "uvaliti" opremo.
o tej opremi pišem, ker je v konfiguratorju uradno ni. recimo alarmna naprava s senzorji gibanja, ki jo že vsak amater skuri z elektrošokerjem.. pa vreča za smuči, sklaplanje ogledal in električne šipe zadaj. pač 1000eu so želeli poriniti kar tako. na koncu se je našel pravi avto za zelo solidno ceno.
za mojega očeta je avto več kot primeren. vozi se večinoma sam, po 50km relacije dnevno, večinoma lokalne ceste. motor je zelo prožen v nizkih obratih in primeren za ležerne voznike. ni res da naložen ne gre nikamor. gre malenkost slabše kot prazen. občutno manj se mu pozna kot kateremukoli bencinarju. ampak tukaj se konča. ko ga vouim jst se poraba abnormno dvigne. da da kaj več od sebe ga je treba gnati kot osla. pa še takrat je efekt ropotanje in bore malo boljši pospešek. priporočam testno vožnjo in razmislek o 2.0TDI, če nisi umirjen voznik.
pa še nekaj 1.9TDI ni tisti prastari motor kot poznavalci govorijo. za začetek ima popolnoma zabrisano turbo luknjo, je ob umirjeni vožnji lahko zelo varčen in porabi kar precej več olja od starih prednikov.


Jerch, hvala za tvoj post.

Med počasnimi spet nisem. Rad sem pa tja prehitevam, po pameti. Nisem dirkač, se držim po omejitvah, no na odprti cesti izven naselja grem čez omejitev, ampak nič drastičnega, če cesto poznam.

Hja, dilema pa je. 2.0, praviš?
Se jih nekaj kar strinja tukaj na forumu za naveden stroj.

No, lej, če bi imel finance bi raje vzel 1.4 tsi, ker omejitev imam na 10.000 € - razen da me kdo prepriča pa reče - lej, kupi si novega ne bo ti žal :lol:
Vse kar zmorem.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne avg 22, 2010 7:00 pm

ribcek je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:ribcek glede na to, da gledaš to business 1.9TDI bi šel kar v salon in si pridobil čimveč ponudb. nedavno je moj oče kupil oz. dobil preko firme točno tako avto. izbiral si je lahko med zalogo za skoraj enako ceno kot jo ima dotični link. je pa res, da so mu ponujali bizarno dodatno opremo, katere roko na srce ni želel in bi ceno precej dvignilo oz. so mu želeli "uvaliti" opremo.
o tej opremi pišem, ker je v konfiguratorju uradno ni. recimo alarmna naprava s senzorji gibanja, ki jo že vsak amater skuri z elektrošokerjem.. pa vreča za smuči, sklaplanje ogledal in električne šipe zadaj. pač 1000eu so želeli poriniti kar tako. na koncu se je našel pravi avto za zelo solidno ceno.
za mojega očeta je avto več kot primeren. vozi se večinoma sam, po 50km relacije dnevno, večinoma lokalne ceste. motor je zelo prožen v nizkih obratih in primeren za ležerne voznike. ni res da naložen ne gre nikamor. gre malenkost slabše kot prazen. občutno manj se mu pozna kot kateremukoli bencinarju. ampak tukaj se konča. ko ga vouim jst se poraba abnormno dvigne. da da kaj več od sebe ga je treba gnati kot osla. pa še takrat je efekt ropotanje in bore malo boljši pospešek. priporočam testno vožnjo in razmislek o 2.0TDI, če nisi umirjen voznik.
pa še nekaj 1.9TDI ni tisti prastari motor kot poznavalci govorijo. za začetek ima popolnoma zabrisano turbo luknjo, je ob umirjeni vožnji lahko zelo varčen in porabi kar precej več olja od starih prednikov.


Jerch, hvala za tvoj post.

Med počasnimi spet nisem. Rad sem pa tja prehitevam, po pameti. Nisem dirkač, se držim po omejitvah, no na odprti cesti izven naselja grem čez omejitev, ampak nič drastičnega, če cesto poznam.

Hja, dilema pa je. 2.0, praviš?
Se jih nekaj kar strinja tukaj na forumu za naveden stroj.

No, lej, če bi imel finance bi raje vzel 1.4 tsi, ker omejitev imam na 10.000 € - razen da me kdo prepriča pa reče - lej, kupi si novega ne bo ti žal :lol:


Glede na tvoj opis vožnje sklepam da ti bo 1.9 TDI povsem dovolj. Za vožnjo malce čez omejitve tudi naložena je motorček čisto dovolj. Navora je iz prostega teka dovolj, res pa da se za razliko od 2.0 TDI motor bolje počuti v malce nižjih vrtljajih. Sam jo vozim že dobri dve leti (bussunes paket in karavan). Povprečna poraba se giblje malce pod 6l (podatek iz BC), sem dosti na AC in hitrosti do 150km/h so mi stalnica. Občasno tudi do konca (slabih 200 po števcu). Res je na račun 5 brzinskega menjalnika motor malo glasnejši pri višjih brzinah, vendar še v mejah sprejemljivega. V tem času sem naredil 160.000 morda 170.000 km. Okvar ni bilo nobenih (samo ena pregorela žarnica). Tudi poraba olja je zanemarljiva. Na podaljšan interval (30.000km) mi popije cca liter olja. Kot pri vsakem turbo motorju moraš paziti da motor ogreješ in pred ugašanjem primerno ohladiš. Svetujem ti le da poiščeš različico s temno notranjostjo, ki je precej manj občutljiva od svetle.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne avg 22, 2010 7:05 pm

Znanec je kakšna 2 meseca nazaj prodal octavio tdi z realnimi 70kkm ( 1 lastnik ) za 10k evrov, avto je bil prakticno kot nov, res je a da ni bila kombi. Torej če imaš srečo se bo našla kje kakšna vredna nakupa.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Napisal/-a ribcek Ne avg 22, 2010 7:46 pm

[/quote]Glede na tvoj opis vožnje sklepam da ti bo 1.9 TDI povsem dovolj. Za vožnjo malce čez omejitve tudi naložena je motorček čisto dovolj. Navora je iz prostega teka dovolj, res pa da se za razliko od 2.0 TDI motor bolje počuti v malce nižjih vrtljajih. Sam jo vozim že dobri dve leti (bussunes paket in karavan). Povprečna poraba se giblje malce pod 6l (podatek iz BC), sem dosti na AC in hitrosti do 150km/h so mi stalnica. Občasno tudi do konca (slabih 200 po števcu). Res je na račun 5 brzinskega menjalnika motor malo glasnejši pri višjih brzinah, vendar še v mejah sprejemljivega. V tem času sem naredil 160.000 morda 170.000 km. Okvar ni bilo nobenih (samo ena pregorela žarnica). Tudi poraba olja je zanemarljiva. Na podaljšan interval (30.000km) mi popije cca liter olja. Kot pri vsakem turbo motorju moraš paziti da motor ogreješ in pred ugašanjem primerno ohladiš. Svetujem ti le da poiščeš različico s temno notranjostjo, ki je precej manj občutljiva od svetle.
LP Tristan01[/quote]

SUper. Verjetno si tudi peljal naloženega + potniki, kako pa je potem s klanci, vožnja nasploh.

@speed - ja vidiš, potem combi različica naj ne bi bila toliko dražja, se ga da dobit za nek ugoden denar (elegance oprema ali pa bussines), kateri letnik pa je bil?
Vse kar zmorem.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po avg 23, 2010 11:50 am

ribcek je napisal/-a:
Glede na tvoj opis vožnje sklepam da ti bo 1.9 TDI povsem dovolj. Za vožnjo malce čez omejitve tudi naložena je motorček čisto dovolj. Navora je iz prostega teka dovolj, res pa da se za razliko od 2.0 TDI motor bolje počuti v malce nižjih vrtljajih. Sam jo vozim že dobri dve leti (bussunes paket in karavan). Povprečna poraba se giblje malce pod 6l (podatek iz BC), sem dosti na AC in hitrosti do 150km/h so mi stalnica. Občasno tudi do konca (slabih 200 po števcu). Res je na račun 5 brzinskega menjalnika motor malo glasnejši pri višjih brzinah, vendar še v mejah sprejemljivega. V tem času sem naredil 160.000 morda 170.000 km. Okvar ni bilo nobenih (samo ena pregorela žarnica). Tudi poraba olja je zanemarljiva. Na podaljšan interval (30.000km) mi popije cca liter olja. Kot pri vsakem turbo motorju moraš paziti da motor ogreješ in pred ugašanjem primerno ohladiš. Svetujem ti le da poiščeš različico s temno notranjostjo, ki je precej manj občutljiva od svetle.
LP Tristan01[/quote]

SUper. Verjetno si tudi peljal naloženega + potniki, kako pa je potem s klanci, vožnja nasploh.

@speed - ja vidiš, potem combi različica naj ne bi bila toliko dražja, se ga da dobit za nek ugoden denar (elegance oprema ali pa bussines), kateri letnik pa je bil?[/quote]

Saj pravim, v dveh letih sem naredil 160.000 morda celo 170.000km. Služba pač terja od mene precej potovanj. V glavnem se vozim sam, kadar pade kak dopust pa je avto poln do vrha. Da ne omenjam da sem iz MB v PO tovoril v njem celo dnevno sobo. Res da je bolj minimalistična (da ne bo kdo takoj pomislil na 10m omar do stropa). Vseeno pa sem do dobra preskusil kako je s težo in obremenitvijo. Za vsakodnevno porabo motorček povsem zadostuje. Tudi polno naložen ne opeša kar zlepa. Vrhniški klanec in podobni tudi pri 4 osebah ni problem. Ko greva poleti na morje, si ponavadi privoščiva popotovanje (več o tem beri v mojih temah pod potovanja in izleti). Takrat vržem v avto dva paketa vode, velik šotor za 6 oseb, vso mogočo hrano za 10 dni (verjemi ni je malo, saj ponavadi na morju kupujeva le vodo, sadje in kruh), še kakšen športni rekvizit... Pa sva letos recimo na Sveti rok z lahkoto prehitevala večino vozil v koloni. Če nisi prepričan glede zmogljivosti predlagam da se dogovoriš za testno vožnjo (če daš za pivo lahko pri meni) in sam presodiš kako in kaj. Prav tako ti bom na avtu pokazal glede par motečih malenkosti - ki pa so bolj kaprice lastnika kot kaj drugega.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Napisal/-a ribcek Po avg 23, 2010 1:48 pm

tristan01 je napisal/-a:
ribcek je napisal/-a:
Glede na tvoj opis vožnje sklepam da ti bo 1.9 TDI povsem dovolj. Za vožnjo malce čez omejitve tudi naložena je motorček čisto dovolj. Navora je iz prostega teka dovolj, res pa da se za razliko od 2.0 TDI motor bolje počuti v malce nižjih vrtljajih. Sam jo vozim že dobri dve leti (bussunes paket in karavan). Povprečna poraba se giblje malce pod 6l (podatek iz BC), sem dosti na AC in hitrosti do 150km/h so mi stalnica. Občasno tudi do konca (slabih 200 po števcu). Res je na račun 5 brzinskega menjalnika motor malo glasnejši pri višjih brzinah, vendar še v mejah sprejemljivega. V tem času sem naredil 160.000 morda 170.000 km. Okvar ni bilo nobenih (samo ena pregorela žarnica). Tudi poraba olja je zanemarljiva. Na podaljšan interval (30.000km) mi popije cca liter olja. Kot pri vsakem turbo motorju moraš paziti da motor ogreješ in pred ugašanjem primerno ohladiš. Svetujem ti le da poiščeš različico s temno notranjostjo, ki je precej manj občutljiva od svetle.
LP Tristan01


SUper. Verjetno si tudi peljal naloženega + potniki, kako pa je potem s klanci, vožnja nasploh.

@speed - ja vidiš, potem combi različica naj ne bi bila toliko dražja, se ga da dobit za nek ugoden denar (elegance oprema ali pa bussines), kateri letnik pa je bil?[/quote]

Saj pravim, v dveh letih sem naredil 160.000 morda celo 170.000km. Služba pač terja od mene precej potovanj. V glavnem se vozim sam, kadar pade kak dopust pa je avto poln do vrha. Da ne omenjam da sem iz MB v PO tovoril v njem celo dnevno sobo. Res da je bolj minimalistična (da ne bo kdo takoj pomislil na 10m omar do stropa). Vseeno pa sem do dobra preskusil kako je s težo in obremenitvijo. Za vsakodnevno porabo motorček povsem zadostuje. Tudi polno naložen ne opeša kar zlepa. Vrhniški klanec in podobni tudi pri 4 osebah ni problem. Ko greva poleti na morje, si ponavadi privoščiva popotovanje (več o tem beri v mojih temah pod potovanja in izleti). Takrat vržem v avto dva paketa vode, velik šotor za 6 oseb, vso mogočo hrano za 10 dni (verjemi ni je malo, saj ponavadi na morju kupujeva le vodo, sadje in kruh), še kakšen športni rekvizit... Pa sva letos recimo na Sveti rok z lahkoto prehitevala večino vozil v koloni. Če nisi prepričan glede zmogljivosti predlagam da se dogovoriš za testno vožnjo (če daš za pivo lahko pri meni) in sam presodiš kako in kaj. Prav tako ti bom na avtu pokazal glede par motečih malenkosti - ki pa so bolj kaprice lastnika kot kaj drugega.

LP Tristan01[/quote]

Tristan, hvala za povabilo. Ne vem pa kako bova to uskladila hehe.

Bom pa testiral na škodi (Porsche), iščejo varianto z 1.9, drugače pa mi dajo za sprobat 1.6. Od tega nimam nič, ker ne rabim 1.6 variante.

A lahko napišeš tisto o kapricah glede lastnikov, to me pa res zanima.
Vse kar zmorem.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po avg 23, 2010 3:08 pm

Osebno sem malce zameril oblikovalcem barvno kombinacijo notranjosti (svetla različica), kjer so sedeži in spodnji del armaturne plošče peščene barve, zraven pa so dodane srebrne letvice in zgornji del armaturke v črni barvi. Peščena in srebrna ne pašeta najbolje skupaj. Svetla barva notranjosti je zelo občutljiva na madeže od potu, kapljice dežja na sedežu itd...

Drugače pa se je treba malce navaditi sedežev (prej sem vozil Renault Clio), zato so se mi sprva zdeli ti sedeži ravni kot šolske klopi, vendar nudijo vseeno dovolj oprijema v zavojih. Prav tako sem rabil nekaj časa da sem se navadil nekoliko bolj izbočenega ledvenega dela, ki pa na dolgih poteh precej pripomore k pravilni drži in manj utrujenem križu. Rekordno sem v enem dnevu prevozil 1.200km in začuda nisem rabil kiropraktika.

Malce moteča je menjava glavne žarnice, saj je potrebno sneti celoten žaromet (glej navodila v knjižici). V dežju ali snegu precej neprijetno opravilo. .

LP Tristan01

PS: Glede testne vožnje pa ni problem. Sem skoraj dnevno na poti po SLO. Če nisi ravno iz prekmurja se bova že nekako zmenila.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Po avg 23, 2010 3:34 pm

Mene pa zanima, zakaj mora biti prav 1.9 in prejšnji model? :?
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Napisal/-a ribcek Po avg 23, 2010 8:30 pm

Antiznačkar je napisal/-a:Mene pa zanima, zakaj mora biti prav 1.9 in prejšnji model? :?


Pa ni nujno, vendar sem si omejil budžet na 10.000 €.
Vse kar zmorem.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po avg 23, 2010 8:56 pm

Če te zanima - moje bivše podjetje je šlo v stečaj, v kratkem bo licitacija službenih vozil, med drugim tudi škoda Octavia karavan 2.0 TDI DSG, letnik 2006, auto klima, tempomat, ksenon, alu, kup zračnih blazin, lepo ohranjen ... realnih 152.000 km, izklicna cena 8.500€. Avto ni bil nikoli karamboliran, bil je le pobunkan od toče, kar pa so popravili brez barvanja. Že dalj časa pa gori oranžna lučka, ki kaže neko napako na motorju, a avto gre normalno. Menjalnik dela odlično in je v kombinacijo s 140 konji zmagovalna izbira.
 
drdamian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne dec 04, 2005 6:05 pm

Napisal/-a drdamian Po avg 23, 2010 9:20 pm

daj kak kontakt kje/kako se vrsi ta licitacija, prosim
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po avg 23, 2010 9:26 pm

http://www.ajpes.si/eObjave/datoteka.as ... &d=1820943
Prej se registriraj na strani od Ajpesa, je brezplačno in enostavno.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Napisal/-a ribcek Po avg 23, 2010 9:36 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Če te zanima - moje bivše podjetje je šlo v stečaj, v kratkem bo licitacija službenih vozil, med drugim tudi škoda Octavia karavan 2.0 TDI DSG, letnik 2006, auto klima, tempomat, ksenon, alu, kup zračnih blazin, lepo ohranjen ... realnih 152.000 km, izklicna cena 8.500€. Avto ni bil nikoli karamboliran, bil je le pobunkan od toče, kar pa so popravili brez barvanja. Že dalj časa pa gori oranžna lučka, ki kaže neko napako na motorju, a avto gre normalno. Menjalnik dela odlično in je v kombinacijo s 140 konji zmagovalna izbira.


Kontaktiraj me na ZS.
Vse kar zmorem.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe avg 27, 2010 8:05 pm

tista škoda je bila 2005 letnik.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Napisal/-a ribcek To avg 31, 2010 8:26 pm

Kakšna pa so glavne razlike med 1.2 in 1.4 tsi ??

Verjetno bo prsvo oceno podal nekdo, ki je že oba peljal.
Vse kar zmorem.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To avg 31, 2010 9:09 pm

ribcek je napisal/-a:Kakšna pa so glavne razlike med 1.2 in 1.4 tsi ??

Verjetno bo prsvo oceno podal nekdo, ki je že oba peljal.


Pa sej je več al manj ista reč. Mogoče pri 1.4 122 prej zagrabi turbo. Seveda gre 1.4 boljše.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr sep 01, 2010 8:10 am

ribcek je napisal/-a:Kakšna pa so glavne razlike med 1.2 in 1.4 tsi ??

Verjetno bo prsvo oceno podal nekdo, ki je že oba peljal.


1.2 TSI je doma v Golfu, 1.4 TSI pa sem vozil na testu. 1.4 je bistveno živahnejši, vseeno pa je 1.2 za umirjenega voznika povsem dovolj. Navora je ogromno že iz prostega teka (kar je bistveno za tekočo vožnjo). 6 brzinski menjalnik pa naredi vožnjo mirno, tiho, predvsem pa v vsaki situaciji najdeš prave motorne vrtljaje.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Sr sep 01, 2010 1:39 pm

PeroRS dej roko u ogenj, js mam za zamenat vztrajnik, tip mašine BKD, DSG menjalnik, tko da ni use tko rožnato kokr se vid/sliš na prvi pogled ;) Drugače pa vsekakor svetujem 2.0 TDI pa DSG, nikol ti nebo žou. Js se ful hitr naveličam avta, ampak tega pa vrjetn nebom prodou še neki cajta, če ti to kej pove.

LP
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr sep 01, 2010 9:33 pm

Suljo20 je napisal/-a:PeroRS dej roko u ogenj, js mam za zamenat vztrajnik, tip mašine BKD, DSG menjalnik, tko da ni use tko rožnato kokr se vid/sliš na prvi pogled ;) Drugače pa vsekakor svetujem 2.0 TDI pa DSG, nikol ti nebo žou. Js se ful hitr naveličam avta, ampak tega pa vrjetn nebom prodou še neki cajta, če ti to kej pove.

LP


Motor je eno vztrajnik pa drugo, nima eno z drugim nobene veze. Vztrajnik ti gre lahko tudi pri drugih mašinah ;)

Z vztrajniki so bile težave tudi pri Octavii. To sem pisal že v eni drugi temi. V začetni seriji (2004-2005), so se vgrajevali vztrajniki dveh proizvajalcev, Sachs in Luk. Lukovi vztrajniki so vsi tresli (nekateri že od novega), zato so vse Octavie z 2.0TDI motorji vpoklicali. Kdor je imel vztrajnik znamke Luk se ga je menjalo pod garancijo in vgradili so Sachsove vztrajnike, s katerimi ni bilo težav.

Upam, da se razumemo. Napisel sem, da s samim motorjem z oznako BKD, ki so ga vgrajevali v Octavie ni bilo znanih težav, ki so pestile nekatere druge 2.0TDI motorje (pokanje glav, crkovanje šob ipd.).

Zame je bil 2.0TDI PD 16V (BKD) tip top mašina in bi ga jutri brez posmisleka zopet izbral, če bi kupoval avto :twisted:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov