Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
dejanz75
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:54 am

Napisal/-a dejanz75 Sr sep 22, 2010 5:24 pm

Če xenonke ne svetijo tudi kot dolge, potem niso bi-xenon. Ni treba gledat v katalog...
Ne vem če kdo sploh še ponuja xenon sam za krakte. Da ni kak AFM kit???
 
Uporabniški avatar
stanc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jun 26, 2010 12:58 pm

Napisal/-a stanc Sr sep 22, 2010 5:52 pm

Potem mi nej pa nekdo, ki prebere vsa navodila pove, zakaj polek xenona, ko prižgem dolge luči gori zraven še žarnica H7? Pri mojih lučeh, ter pri lučeh, ki nimajo xenona, gori pri obeh žarometih ista dolga luč.
Lahko, da se med vklopom dolgih luči spremeni kot pot katerim svetijo xenonski žarometi, vendar je vpliv svetenja navadne žarnice veliko bolj opazen.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr sep 22, 2010 5:59 pm

Če bi prebral navodila bi vse to vedel. Res težka reč za nardit :roll:


Podobno imajo narejeno številno avti z bi-xenonom. Ko blendaš gorijo kratke xenon + H7, ko prižgeš dolge pa gorijo dolge xenon in H7. Snop svetlobe halogenske žarnice je namreč bolj razpršen ker ni v leči ampak v paraboli, torje nima tako ostrega "cut off-a" in s tem dodtano pripomore k osvetljenosti. V splošnem - dodatni vir svetlobe je vedno dobrodošel.

Razlog da ti opaziš H7 halogensko tako očitno je v barvi svetlobe. Namreč xenon sveti kristalno belo (4300 K), medtem ko halogenska žarnica sveti bolj rumeno in oči takoj zazajo spremembo barve, kajti snop potem ni več kristalno bel, ampak mešanica halogenske svetlobe in sicer precej močnejše xenonske svetlobe.

Vzami H7 žarici ven in probaj prižgat dolge ;)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr sep 22, 2010 6:12 pm

Nekako se strinjam z predhodnikom.

Seveda so nekateri avtomobili, ki imajo tudi dvojne ksenonske žaromete - Phaeton, Tuareg za dolgo in kratko luč posebej.

Mogoče kdo ve kako je pri Fiat Bravu glede tega? Ima bixenon?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr sep 22, 2010 6:18 pm

Kolko vem nima.

Res obstjajo tudi taki avti ki imajo dve xenonski žarnici. Vendar je zanimivo to, da xenon žarnica na začetku rabi nekaj sekund da se ogreje in šele takrat sveti s polno močjo. Me prav zanima kako so to rešili, pravtako je za xenonske žarnice, če prav vem hitro prižiganje in ugašanje precej škodljivo.

Zaradi zgoraj napisanega zato domnevam da pri Pheatonu, Touaregu,... ko blendaš deluje samo bi-xenon, se pravi, da se premika samo zaslonka gor dol, ko pa prižgeš dolge luči pa se pravtako premakane zaslonka + prižge se še dodatna xenon žarnica.
 
Uporabniški avatar
stanc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jun 26, 2010 12:58 pm

Napisal/-a stanc Sr sep 22, 2010 6:32 pm

lizard je napisal/-a:Če bi prebral navodila bi vse to vedel. Res težka reč za nardit :roll:


Podobno imajo narejeno številno avti z bi-xenonom. Ko blendaš gorijo kratke xenon + H7, ko prižgeš dolge pa gorijo dolge xenon in H7. Snop svetlobe halogenske žarnice je namreč bolj razpršen ker ni v leči ampak v paraboli, torje nima tako ostrega "cut off-a" in s tem dodtano pripomore k osvetljenosti. V splošnem - dodatni vir svetlobe je vedno dobrodošel.

Razlog da ti opaziš H7 halogensko tako očitno je v barvi svetlobe. Namreč xenon sveti kristalno belo (4300 K), medtem ko halogenska žarnica sveti bolj rumeno in oči takoj zazajo spremembo barve, kajti snop potem ni več kristalno bel, ampak mešanica halogenske svetlobe in sicer precej močnejše xenonske svetlobe.

Vzami H7 žarici ven in probaj prižgat dolge ;)

No pol je pa to tko :D .
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr sep 22, 2010 6:42 pm

http://www.youtube.com/watch?v=_a4_jSSPXtU

tukaj se malenkost vidi...ko prizge dolge se mu prizge H7 in pa xenon malo drugace (mocneje) sveti
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a ESTEMP Sr sep 22, 2010 7:01 pm

_furby_ je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=_a4_jSSPXtU

tukaj se malenkost vidi...ko prizge dolge se mu prizge H7 in pa xenon malo drugace (mocneje) sveti


Moj posnetek! :D
Tako je.Ko prižgeš dolgo luč sveti xenon in hkrati H7 žarnica(xenon močneje)
Tukaj v moji temi imaš tudi nekaj napisano glede xenona.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr sep 22, 2010 8:26 pm

vzami si na test 1.6 bencinarja, mamo doma men dober potegne, res da pr 130 ne ravno neki ekstra ampak poraba pri 130 je nekej dobrih 7, avto ma pač 6 prestav (prejšni je pil 8)
mam pa tud sam 1.5 dci, potegne malo bolše, sam glede na razliko v ceni, nebi več vzel dizla, ker je ta 1.6 men fajn za vozt.. pa poraba znosna.. povprečna kamot 7,5..
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Sr sep 22, 2010 8:38 pm

sa je napisal/-a:Se popolnoma strinjam. Vozim Megane III s tem (1.6) motorjem, prevoženih 20 k km. Res je, da motor ni nek biser, opazno je pomanjkanje navora, ampak za normalno vožnjo je povsem dovolj. Povprečna poraba je 7,5 - 8l (pretežno AC, malce mesta). pri 130 km/h se vrti na 3500 obratov (6. prestava), pri 150 na 4000 obratov.

Lj - Dunaj, kamor se pogosto vozim, je poraba 7 - 7,5 l. Po občutku je glasen na AC, meritve hrupa v testih tega sicer ne potrjujejo. Kot spremljam forume, posebnih težav s tem motorjem naj ne bi bilo. Prednost je tudi v tem, da se takoj segreje, ne ukvarjaš se z ogrevanjem in ohlajanjem turbine ....Obvezno zavarovanje je malenkost dražje (81 kw) kot pri 1.5 dci, vendar se to zravna pri kasko zavarovanju.

Edina stvar, ki me moti, ampak to je pri večini znamk: uradni servisni interval je 2 leti ali 30 k km. Pooblaščeni serviserji (pa tudi večina uporabnikov različnih avtomobilskih forumov) priporočajo menjavo olja in filtra na 15 k km ali 1 leto - dobrih 100 €.


Vmesno menjavo opravim sam; olje je 40€ (4L, elf excellium 5W40), podložka nekaj centov in ne pretirano drag filter na uradnem servisu. Rečeš za kateri motor potrebuješ filter, olje dobiš pa praktično povsod.Pa tudi, če boš komu plačal menjavo ne boš čez 70€.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Lookie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr sep 15, 2004 10:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lookie Če sep 23, 2010 8:51 pm

Ima kdo kakšen info zakaj so bili tce motorji začasno umaknjeni iz prodaje v Sloveniji?
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Če sep 23, 2010 9:04 pm

Pa ko je že tema o meganih... A ima kdo informacije če bo rs 3 tudi dci verzija tako kot pri starem rs-u?

Hvala, Lp!
 
Uporabniški avatar
Shadez
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: So maj 15, 2010 5:57 pm
Kraj: Lost in stereo

Napisal/-a Shadez Če sep 23, 2010 9:31 pm

@Lookie: Prodajalec pravi, da niso šli v prodajo, zato so na Renault Slovenija ukinili TCE motorje, sedaj pa je povpraševanje veliko večje in so jih vrnili nazaj v akcijo.
@Jack: Močno dvomim, da se bo ponovila zgodba s prejšnjim. Bo kar ostal samo 2.0 turbo bencinc ;)
Patience is something you admire in the driver behind you and scorn in the one ahead.
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm Če sep 23, 2010 9:50 pm

Da še jaz pristavim skodelo. 1.5 DCi 105 je opevan, ker je zares dober motor za 1.5 prostornine in se obnese veliko bolje kot prejšnje različice. Jaz sem imel Megana II 1.5 (sicer 80 KM ampak sem takrat vozil tudi 100 KM od sodelavca) in je ta novi bistveno boljši. Megane III, ki ga imam sedaj ima boljšo lego na cesti, je tišji, hitrejši, bolj prostoren. Jaz ponavadi umirjeno vozim zjutraj, ko je avto mrzel, popoldne norim, ker se mi vedno mudi po tamalga v vrtec, na daljših poteh po AC pa tudi pritisnem (preveč :roll: ). Avto gre za moje pojme od 20km/h do 200 km/h ves čas dobro in s 6 stopenjskim menjalnikom se mi ne zdi sploh glasen. Moti me edino luknja na začetku. Gas tiščiš kar nekaj trenutkov, preden se sploh kaj zgodi. To mi je edini minus. Porabo imam pa 7 litrov. :?

Če primerjam pa Megane 1.6 z recimo 1.6 od Toyote, ki ga imamo v Aurisu tudi doma, se mi zdita približno enaka za vozit s tem, da je Auris 130 konjev dual VVT-i in 5 prestav, Megane pa 110 konjev in 6 prestav. Oba postaneta po 140 km/h glasnejša, vendar zame še vedno ni moteče. Megana torej več prestavljaš, ampak kot je že nekdo napisal, temu je menjalnik tudi namenjen. Poraba je pri meni višja kot pri dizlu. :roll:

Če bi jaz moral izbirati Megana za privat avto, bi verjetno tudi vzel bencinarja, ker dolgih privat voženj ravno nimam pogostih. Če so, so službene in zato imam tudi službenega dizla. Za po mestu pa je 1.6 16V super. ;)
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
sa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jan 23, 2007 6:37 pm

Napisal/-a sa Pe sep 24, 2010 7:16 am

Vmesno menjavo opravim sam; olje je 40€ (4L, elf excellium 5W40), podložka nekaj centov in ne pretirano drag filter na uradnem servisu. Rečeš za kateri motor potrebuješ filter, olje dobiš pa praktično povsod.Pa tudi, če boš komu plačal menjavo ne boš čez 70€.[/quote]

Hvala za nasvet, žal pa nimam časa se ukvarjati s temi stvarmi.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Pe sep 24, 2010 8:27 am

@Shadez:
@Jack: Močno dvomim, da se bo ponovila zgodba s prejšnjim. Bo kar ostal samo 2.0 turbo bencinc ;)


Novi RS mi je noro hud, vendar si ga za 50.000km letno ne morem privoščit. :roll:
Pri tolkih km se že pozna če kuri 9 al pa 6 litrov...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe sep 24, 2010 5:00 pm

Lookie je napisal/-a:Ima kdo kakšen info zakaj so bili tce motorji začasno umaknjeni iz prodaje v Sloveniji?


Vzrok je bila izključno previsoka poraba = 10lit. +.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Pe sep 24, 2010 5:36 pm

Nasty je napisal/-a:
Lookie je napisal/-a:Ima kdo kakšen info zakaj so bili tce motorji začasno umaknjeni iz prodaje v Sloveniji?


Vzrok je bila izključno previsoka poraba = 10lit. +.


Jaz imam na GrandSCenicu cca 10,5-11l/100km izključno metsne voznje
 
Uporabniški avatar
Shadez
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: So maj 15, 2010 5:57 pm
Kraj: Lost in stereo

Napisal/-a Shadez Pe sep 24, 2010 5:48 pm

jack86 je napisal/-a:@Shadez:
@Jack: Močno dvomim, da se bo ponovila zgodba s prejšnjim. Bo kar ostal samo 2.0 turbo bencinc ;)


Novi RS mi je noro hud, vendar si ga za 50.000km letno ne morem privoščit. :roll:
Pri tolkih km se že pozna če kuri 9 al pa 6 litrov...

RS je za moje pojme 3. avto v garaži za občasne gromozanske užitke v vožnji, za vsak dan je preveč :)
Patience is something you admire in the driver behind you and scorn in the one ahead.
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Pe sep 24, 2010 6:01 pm

Kaj zdaj so ze RSi eksoti za ob nedeljah ? :roll:
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov