Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To okt 12, 2010 12:53 pm

Ja mogoče je tako na papirju, v praksi pa nekako tako, kot sem opisal. Vozil sem oba 1.6 dizla, medtem ko si 2.0 dizla lastim. Mogoče imam tudi zaradi tega občutek, da šibkejši 1.6 dizel ne gre nikamor, za nekoga, ki bo prešaltal iz kakega 1.1 mlinčka, se mu bo pa zdel raketa. :lol:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Pe okt 15, 2010 8:50 am

tudi jaz pravim, vzemi tistega, keri te bolj privlači!!

jaz bi pa vzel Hyundaja
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak So okt 16, 2010 8:22 am

Ne dvomim v kakovost firme kia/hyundai, saj to dokazujejo številni testi in strokovna mnenja. Sem pa opazil, da se izredno teško dobi avto od prvega lastnika, saj so očitni z njim zadovoljni. Opaziti je tudi dobro ali celo pretirano ohranjanje vrednosti rabljenih; cena leto/dve rabljene kie je relativno višja od kakega folCvagna, kar potrjuje moje domneve.

LP
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po okt 18, 2010 10:06 am

marjan novak je napisal/-a:Ne dvomim v kakovost firme kia/hyundai, saj to dokazujejo številni testi in strokovna mnenja. Sem pa opazil, da se izredno teško dobi avto od prvega lastnika, saj so očitni z njim zadovoljni. Opaziti je tudi dobro ali celo pretirano ohranjanje vrednosti rabljenih; cena leto/dve rabljene kie je relativno višja od kakega folCvagna, kar potrjuje moje domneve.

LP


Jap, res je to. Sam bom npr. menjal svojega pro_ceed-a šele tedaj, ko bom rabil večji avto ali pa vsaj enako velik avto s 5-vrati, zaradi familije (ko bo), ker zakaj bi menjal avto, s katerim sem zadovoljen?! :) Zato morda ni presenetljivo, da kljub temu, da so prodali kar precej teh avtov (v določenem obdobju celo več kot Golfov in Meganov), se jih na avto.net prodaja relativno malo.

Cena rabljenih je torej po eni strani zagotovo odraz kvalitete, po drugi strani se pa dogaja tudi to, kar sem slutil da se bo in to je posledica dolge garancije (čeprav jih je bilo veliko pametnih, češ, kako bo avto kljub temu na veliko izgubljal vrednost). Marsikdo se raje odloči za npr. 3 leta rabljenega Ceed-a, ki je še nadaljni 2 leti v splošni garanciji oz., ki ima še nadaljna 4 leta garancijo na motor in menjalnik, kot pa za enako star EU avto, ki mu je garancija potekla že pred enim letom. Možnost natega oz. neljubih stroškov zaradi okvar je torej precej manjša in tudi zaradi tega rabljene KIE kar lepo držijo ceno.

So se pa medtem nekatere znamke že "spametovale" in začele podaljševat garancijo oz. jamstvo, nekatere jo pa še bodo. Nekatere celo zastonj (VW), nekatere proti doplačilu. In to je vse odraz drzne poteze Hyundai/KIA koncerna, ki je pomenila pravo malo revolucijo v dojemanju trga in katero so drugi očitno podcenjevali.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po okt 18, 2010 10:19 am

Polo78 je napisal/-a:Zato morda ni presenetljivo, da kljub temu, da so prodali kar precej teh avtov (v določenem obdobju celo več kot Golfov in Meganov), se jih na avto.net prodaja relativno malo.


2X
To je pa res. Skoraj cela Slovenija polna belih ProCeedov in Ceedov, na avto.net jih je pa manj kot Meganov ali Golfov npr.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po okt 18, 2010 10:56 am

Ja ta poteza z garancijo je bila tako uspešna tudi zato, ker so končno imeli resnično konkurenčen avto v zelo razžirjenem in "odprtem" segmentu za spodobno ceno in s tem delno zatrli nezaupanje v znamko. Posledično so pa končno tudi pri bolj "samozavestnih" vzpodbudili podljšanje garancije, kar je zame še najbolj pomembno pri vsej tej zgodbi.

Zakaj se prodaja malo rabljenih? Iz istega razloga kot so se novi (med drugim) kupovali, zaradi garancije. Nekdo, ki je kupil avto zaradi garancije, ga v tem obdobju skoraj sigurno ne bo prodal. Druga stvar je po mojem sklepanju tudi relativno majhna kupna moč večine kupcev takšnih (poceni) avtov. Veliko jih je namreč razmišljalo o rabljenem/manjšem avtu in so zaradi nekoliko bolj ugodne ponudbe nagrebli še kak evro več ali si pa pomagajo s kakšnim financiranjem. Pomemben dejavnik je tudi to, da se Golfi, Megani ipd. množično uvažajo.

ON: Med Ceedom in i30 bi se tudi sam težko odločil. i30 bi bil nedvomno v prednosti zaradi večjega zaupanja v Hyundai, boljših sedežev ipd., vse dokler ne pridemo do izgleda zadnjega konca, ki meni resnično ne odgovarja. :?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po okt 18, 2010 11:25 am

~toMmy~ je napisal/-a:Ja ta poteza z garancijo je bila tako uspešna tudi zato, ker so končno imeli resnično konkurenčen avto v zelo razžirjenem in "odprtem" segmentu za spodobno ceno in s tem delno zatrli nezaupanje v znamko. Posledično so pa končno tudi pri bolj "samozavestnih" vzpodbudili podljšanje garancije, kar je zame še najbolj pomembno pri vsej tej zgodbi.

Zakaj se prodaja malo rabljenih? Iz istega razloga kot so se novi (med drugim) kupovali, zaradi garancije. Nekdo, ki je kupil avto zaradi garancije, ga v tem obdobju skoraj sigurno ne bo prodal. Druga stvar je po mojem sklepanju tudi relativno majhna kupna moč večine kupcev takšnih (poceni) avtov. Veliko jih je namreč razmišljalo o rabljenem/manjšem avtu in so zaradi nekoliko bolj ugodne ponudbe nagrebli še kak evro več ali si pa pomagajo s kakšnim financiranjem. Pomemben dejavnik je tudi to, da se Golfi, Megani ipd. množično uvažajo.

ON: i30 bi bil nedvomno v prednosti zaradi večjega zaupanja v Hyundai, boljših sedežev ipd.,


x2
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Po okt 18, 2010 11:43 am

Se strinjam z zgoraj napisanim. Definitivno je garancija eden od razlogov za ohranjanje vrednosti rabljenih in ozke ponudbe.

Jaz imam i30, sedaj že cca slabi dve leti, imam pa še dve leti garancije (takrat je bila garancija 4 leta). Do takrat ga res ne planiram menjati, pa četudi bo imel 200-300.000 km, kilometri tako ali tako niso omejeni. Ko pa se bo garancija bližala koncu, pa bom (če bo vse po sreči) spet začel gledati za kako opcijo staro-novo in to je to.. Po sedanjih izkušnjah verjetno spet isto znamko.. Podobno je tudi z drugimi avtomobili pri hiši.

Sicer pa, še enkrat..Ceed vs i30.. Upoštevaj predvsem kako se ti dopade oblika, notranjost, vožnja in pa oddaljenost in prijaznost servisev.. Ostalo je bolj ali manj zelo podobno.

lp
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To okt 19, 2010 5:49 pm

Druga stvar je po mojem sklepanju tudi relativno majhna kupna moč večine kupcev takšnih (poceni) avtov.


Zelo zanimiva teza.

Polo78 - ne se razburjat :)


Torej po tvojem prepričanju je nekdo, ki kupi Ceed-a za 11.000 EUR, finančno slabše stoječ, kot nekdo, ki kupi rabljenega Passata ali Vectro z enako ceno.

Imam kolega z visokimi prihodki - več kot 9000 EUR mesečno - in vozi Ceed-a - je kupil novega.

Posploševanje ni potrebno.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To okt 19, 2010 6:29 pm

simply je napisal/-a:
Druga stvar je po mojem sklepanju tudi relativno majhna kupna moč večine kupcev takšnih (poceni) avtov.


Zelo zanimiva teza.

Polo78 - ne se razburjat :)


Torej po tvojem prepričanju je nekdo, ki kupi Ceed-a za 11.000 EUR, finančno slabše stoječ, kot nekdo, ki kupi rabljenega Passata ali Vectro z enako ceno.

Imam kolega z visokimi prihodki - več kot 9000 EUR mesečno - in vozi Ceed-a - je kupil novega.

Posploševanje ni potrebno.


Napisal sem večina, nikakor pa ne vsi in primerjal sem z kupci avtov "golfovega" ali mogoče celo nižjega razreda, ki imajo malce drugačne zahteve pri avtih, kot tisti, ki kupujejo rabljene limuzine. Se ti ne zdi? Najbolj da premešamo vse možne razrede in dodamo še žlico vegete, pa bo. Se ti tvoj kolega zdi tipičen kupec Ceed-a ali kaj hočeš povedat? V reklamah je vedno velik povdarek na najcenejših akcijskih modelih z dolgoletno garancijo, verjetno ne zato, ker bi večina kupovala konkretno opremljene verzije z močnejšo motorizacijo. Za primerjavo se pri konkurenci veliko več reklamirajo razne tehnične novosti ipd., čeprav se na koncu omeni tudi standardni "Že od xyz €". Pa hkrati ne moreš zanemarit dejstva, da povprečen slovenski kupec pri avtomobilu ne razmišlja tako racionalno kot tvoj kolega, ampak nameni za zamenjavo avta precej velik delež svojih prihodkov.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To okt 19, 2010 7:01 pm

Oh sploh se mi ne zdi napačno moje mišljenje.

Po tvoji tezi, naj bi bil povprečni kupec Ceeda, človek z majhno kupno močjo.
No večina si napisal. Res - večina jo v Sloveniji sploh nima.

Kaj pa nekdo, ki kupi avtomobil za 5.000 EUR - kupne moči sploh nima?

Če povzamem, zmotilo me je to, da se predvsem korejske znamke pojmuje kot vozila za človeka z nizko kupno močjo.

Pač si olepšal stavek : Korejska j***a kupujejo samo tisti, ki nimajo denarja.

Kaj bi rekel zame : name je pisan Fiat Punto 1.2 SX ( sicer z vso opremo - oops ) - torej sklepaš, da je moja kupna moč manjša oziroma nična. ;)
Ah daj no. Poglej si po svetu - v Monacu je vse več Cliov in P207.

Glede razredov : Govorimo o ceni avtomobila, ne o razredu. Vectra z ceno 10.000 EUR je enaka ceni Ceeda. Za oba plačamo isto. Razred gor ali dol.
Vzdrževanje je izvzeto.

Strinjam pa se s teboj pri racionalnosti nakupa - slovenskega kupca. Tudi sam sem bil tak - priznam. oops
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr okt 20, 2010 8:03 am

simply je napisal/-a:
Druga stvar je po mojem sklepanju tudi relativno majhna kupna moč večine kupcev takšnih (poceni) avtov.


Zelo zanimiva teza.

Polo78 - ne se razburjat :)


Torej po tvojem prepričanju je nekdo, ki kupi Ceed-a za 11.000 EUR, finančno slabše stoječ, kot nekdo, ki kupi rabljenega Passata ali Vectro z enako ceno.

Imam kolega z visokimi prihodki - več kot 9000 EUR mesečno - in vozi Ceed-a - je kupil novega.

Posploševanje ni potrebno.


Kje pa ti vidiš, da se kaj razburjam ali si morda mislil, da se še bom?! :lol:

Nasprotno, tu se povsem strinjam. Mogoče gledano v globali za celotni SLO trg, recimo da gre meddrugim tudi za kupno moč. Še bolj kot to, gre pa za racionalno razmišljanje, ki je v času kriznih časov še toliko bolj prisotno. Eno je kupit avto za toliko in toliko denarja, druga stvar je pa vzdrževanje in to tisti, ki znajo vsaj malo razmišljat racionalno, vzamejo v obzir.

Tudi sam imam med kolegi in znanci ene in druge "ekstreme". Nek kolega se npr. vozi v stari in že precej zgonjeni Renault Thalii pa bi si komot lahko privoščil precej boljši in novejši avto. Ampak ne, on ga bo zvozil oz. zgonil do konca kot je pred tem to storil s Škodo Forman :lol: in si šele nato kupil nekaj novega (rabljenega) za max. 8k eur. Enostavno mu avto pomeni le prevozno sredstvo od točke A do točke B in mu prav dol visi, da bi se z avtom nekaj brezveze dokazoval.

Na drugi strani pa poznam take primere, ki nimajo niti rednih dohodkov ali pa so le ti precej nižji, vozijo se pa v BMW-jih in drugih premium znamkah, ko greš z njimi ven pa nimajo niti za pijačo, doma pa verjetno jejo kruh pa salamo, ker gre ostalo za vzdrževanje avta. :roll:

Zatorej se ravno iz takih primerov, ki jih je kar precej, ne bi strinjal oz. posploševal, da je vse le v kupni moči ljudi. Delno ja, večinoma pa ne!
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr okt 20, 2010 8:04 am

Zanimiva razmišljanja...
...pred časom, ko se je družinica povečala ter se je že pojavljala potreba po zamenjavi starega štirikolesnika, je padla odločitev, da čez mejo 20 evrskih tisočakov pač ne grem. Za dano ceno je pač moč dobiti dovolj dober avtomobil in pika! Za "preseravanje" pač ne... Začuda (?) je končna odločitev padla na plebejskega korejca, sicer s konca cenovne ponudbe. Ponujal je pač več avtomobila (beri: oprema, garancija, oblikovna všečnost, razredno velik prtljažni prostor,...) od tedanje podobne konkurence - brez da bi se lastnik moral sramovati pred, tedaj še, kakšnim Golfom V oziroma je bil lahko pred bledo oblikovnim Variantom celo ošaben.
Zatorej najbrž tudi sam ne spadam v slovensko večino (?!?), ker za takisto ceno nisem iskal kakšnega sumljivo prevrtenega A6 Avant ali pa celo kakšnega "gosposkega" taksi E-Klasse.
In s tem postal "gospod"...(?!?) - vsaj pred City Parkom...

Statistika sicer ne laže - več kot 50% prodanih Cee'dov je v oglaševani najcenejši 3-vratni ProCee'd različici 1.4. Statistika na drugi strani pa ne zajema kupčevega blagostanja, da bi lahko potegnili logične vzporednice. Gledoč psihologijo povprečnega slovenskega kupca, ki pa namenja prekomeren družinski budget za nakup plehovja, gre najbrž @toMmy-jevo razmišljanje v pravo smer - ne gre pa ga posploševati!!! Dandanes večina, meni poznanih, pametnih, premožnih ljudi namenja minorna sredstva za nakup osebnega vozila, vedoč da so v življenju pametnejši izdatki (otroci, rekreacija, udobnost bivanja,...).

Da ne zaidem s teme, avtorju teme svetujem, da pri nobenem od obeh modelov ne bo zgrešil - pri karavanski različici je Hyundai v podrejenem položaju (beri: manjši prtljažnik), osebno me moti na daljši poti modra osvetlitev merilnikov (sicer deluje prestižneje, vendar po x kilometrih zelo utrujajoče - preverjeno pri mnogih VW modelih, kjer sem konstantno zatemnjeval osvetlitev!!!). Daleč najverjetneje pa bo odločalo subjektivno mnenje o obliki ter cenovna diferenca med obema modeloma v danem trenutku.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov