Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a ribcek Pe mar 18, 2011 2:37 pm

a_sist je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
ribcek je napisal/-a:
a_sist je napisal/-a:nisi napisal koliko kilometrov delaš.. se ti dizel sploh splača..? če bi jaz kupoval novo M6 bi se vsekakor odločil za 2.5 bencinca - spada v enako zavarovalno skupino kot 2.0 bencinc .. s tem da po pritisku na gas ni mrtev :) ..zadevo še predelaš na plin in si zmagal..

--sam vozim m6 dizel letnik 2004 .. kupil sem ga ker sem delal veliko kilometrov.. sedaj le okoli 30 na dan (in bi mi bencin sedaj bolj odgovarjal..)

Ma zaenkrat malo, ker imam službo blizu, vendar se bo s preselitvijo to spremenilo na 100km na dan. Je pa res težko dobit tapravega, od 1. lastnika.


Dokler boš delal malo km in kratke vožnje, ti po izkušnjah določenih uporabnikov odsvetujem Mazdo iz linka. Problematičen je namreč DPF filter, ki je v tem starem faceliftanem modelu 1. generacije in lahko povzroča veliko problemov pri kratkih vožnjah, ker se zabaše. Ko bodo pa enkrat v igri dnevne vožnje po 100 km pa avto vsekakor priporočam. Za več info poglej še malo po Mazda forumu.


točno zaradi dpf filtra sem spraševal.. pri mazdah od 2005 naprej (faceliftana verzija) do nove izvedbe je dpf filter zelo problematičen, če avtomobil uporabljaš na kratke vožnje in z nizkimi obrati.. veliko o tem lahko prebereš na mazda forumu..

A potem najbolje gledati pred 2005 letnik, potem pa od 2008 letnika naprej, ali kako?
Vse kar zmorem.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Mazda6

Napisal/-a Polo78 Po mar 21, 2011 12:06 pm

ribcek je napisal/-a:A potem najbolje gledati pred 2005 letnik, potem pa od 2008 letnika naprej, ali kako?


Da. S tem da večina letnikov 2005 še ni faceliftana. Faceliftano spoznaš po malenkost spremenjeni notranjosti, menjalniku, ki ima 6 prestav in še po kaki malenkosti. 2008 naprej je pa že itak nov model, malce predelan 2.0 dizel motor in 2. generacija DPF filtra. Šele od 2009 naprej z 2.2 dizel motorji pa govorimo o 3. generaciji DPF-ja. V bistvu pa so že pri 2. gen. DPF odpravili večino težav. Če se pa dela dolge ture pa mislim, da tudi faceliftan stari model s tem zloglasnim DPF-jem ne bi smel delat problemov. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a andrejus Pe avg 19, 2011 9:52 am

Dodal bom kar v to temo, mogoče bo komu pomagalo.


Lastim si M6. Preden sem se odločil za nakup sem hotel kupit tega VW. Na netu sem komaj našel kako "realno" primerjavo. Upam da bo komu to v pomoč. To primerjavo sem hotel napisat že nekaj časa. Vendar šele prejšnji teden sem vozil in se vozil (kot sopotnik) v VW dovolj časa, da lahko podam mnenje.

Torej:
Mazda 6 CD130SportCombi TE plus 2011 (brez dodatne opreme) cena: 22.700€
VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 2011 (z nekaj nekaj malega dodatne opreme). Cena: 25.700€ Cena že sama dosti pove. Passat bi moral biti boljši za vsaj 3.000€ Ali je res?


1. Motor
Oba avtomobila sta z tako motorizacijo podhranjen. Za vožnjo po predpisih sicer res ne rabiš več. Vendar za avtocestno križarjenje po autobanih sta oba motorja prešvoh. Kljub dodatnim 10KM ima Passatov motor na nižjih obratih manj navora zato je za spoznanje prijetnješa vožnja z Mazdo.

2. Poraba
Imam občutek da Passat porabi manj goriva če se ga voziš po predpisih. Če pa ga malce navijaš se poraba povzpne krepko čez 7 l, tako kot pri mazdi. V glavnem, če vozi avtomobil žena je poraba pri Passato 6,4-6,5 pri Mazdi pa 6,8-6,9 l/100 km. Če vozim jaz je poraba tako pri Mazdi kot pri Passatu med 7,2-7,5 l/100 km.

V glavnem oba motorja nista neka huda bisera. Vendar če bi jaz izbiral mi je bolj všeč tisti iz Mazde ker je vseeno bolj živ kot tisti iz VW.


3. Lega na cesti
To sta velika avtomobila, poleg tega še karavana in nekega dirkanja z njimi ne boste uprizarjal. Passat gre kot po tirnicah dejansko nimaš pripomb. Dokler se ne usedeš v Mazdo. Mazda je dobesedno privezana na raketo. Spremmeba smeri je v primerjavi z VW instantna. Puščaš si prostor pred vozilom spredaj, da greš lahko hitreje in odločneje v ovinek in to s polnim vozilom. Vsakič dobiš nasmešek.

To je prva kategorija kjer je VW deklasiran s strani japonca. Vendar moraš za to plačati ceno. V V Mazdi čutiš vsako luknjo, vsakge ležečega policaja itd.

4. Volan & Menjalnik
Od tih dveh komponent, poleg lege seveda, je odvisen občutek pri vožnji. Res ne vem kaj so pri VW mislili samo to je slabše kot je bilo leta 2005. Volan pri VW enostavno ni dovolj natančen in ti ne daje pravega občutka. Polege tega je narejen iz enega čudnega materiala - lahko d aje usnje - sam je čudno vse skupaj. Menjalnik pri VW je natančen vendar so hodi predolgi. Pri mazid sta obe komponetni TOP ŠIT.

Mislim, da je to druga kategorija kjer je Mazda občutno boljša.

Ker so karavani gremo najprej k prostoru v prtljažniku.

5. Prtljažnik
Kljub temu da M6 nima rezervnega kolesa je prostor v prtljažniku Passata za 80l večji. To se že pozna. Prostor je tudi bolj kvadratast tako da lažje zložiš stvari notri. Mazda se malce odkupi z avtomatskim rolojem, ki se sam odmakne ko odpreš vrata in z nekaj prostora pod ravnim podom kjer bi moralo biti kolo.

To je po mojem edina kategorija, kjer je Passat res občutno boljši. Za družine z 2 otrokoma je to zelo pomembno.

6. Prostornost notranjosti.
Tukaj sem avtomobila primerjal tako, da sem se vozil z sinčkom naokoli v sedežku zadaj. Povem vam da je meni osebno bilo več prostora v Mazdi. Tako da sem jaz lahko sedel na sopotnikovem sedežu kolikor toliko komot. Sinček pa za mano. V Passatu sem moral imeti bolj ravno naslonjalo, kar pomeni manj prostora. Težava je da lastnica Passata (1,8m visoka punca) pa pravi ravno obratno. Moji ženi (1,65m) je pa itak vseeno. Očitno je vse odvisno od ukrivljenosti prednje armaturne plošče, koliko ta zaseda ipd. Vendar meni osebno je bilo več prostora v Mazdi kot v VW. To naj bi potrjevali tudi uradni podatki.

7. Prostor za volanom.
Tukaj ima prednost M6. Manj je utesnjeno, poleg tega ima M6 naslon za roko ki zdrsi naprej. Tega VW nima. Ni za verjet. Po drugi starni pa M6 nima držala za roko nad vrati voznika. Na dolgih vožnjah si včasih odpočiješ roko, tako da se držiš za kljuko.

8. Notranjost in materiali
Glede lepote znotraj je treba vzeti v zakup okus. Meni sta oba lepa vendar drugačna. Japonska filozofija se mi dopade, prav tako nemška. Malce sem razočaran na VW ker je imel isti izgled prejšnji Passat. Samo ceneno uro so dali na sredino.

Pri materialih imaš občutek da je VW boljši, ampak to le na prvi pogled. Dejansko oba bi lahko bila boljša. Pa recimo da je VW za spoznanje boljše glede kakovosti materialov.

Mazda od dodatne opremem ima samo originalne Mazda senzorje zadaj. Ta Passat je imel še senzorej spredaj/zadaj. Zadnji so skorajda nuja pri obeh avtomobilih, saj govorimo o skoraj 5 metrskih ladjah. Passat je imel še zanimiv sedež, ki se je sam zračil - zadeva dela tako tako. Zanimivo in mogoče celo za imet. Poleg tega ima električno pomičen sedež - to je brez veze, še posebej zato ker nima spomina!!!. Če bi imel spomin še na vseh 3 ogledalih bi bilo zanimivo.

Kot vidite sta avtomobila enakovredna. Passat ima več prostora v prtljažniku, M6 pa boljše pelje po ovinkih. In ima več prostora v notranjosti.

9. Zunanji izgled.
Vsake oči imajo svojega Malerja. Moje pravijo takole.

Passat: Prejšnji passat je bil izredno neharmoično dizajniran. Prav težko sem ga gledal. Všeč je bil 90% populacije. Ta je precej boljši in je všeč tudi meni. Karavanski zadek se jim je res posrečil. Tudi s strani lepo izgleda. Sprednji del je malce trd ampak je harmonično zlit v celoto.

M6: Mislim da edino AR 159ka se lahko kosa v dizajnu. V tem razredu ni drugih. Dokler ne pride Giulia ali nova M6. Tokrat so Japanci zadelo terno.


10. Zaključek
Če imaš Passata tudi nekaj velja?
DA, v primerjavo z M6 to stane 3.000€. Vsaj toliko je vreden renome "VW Passat" v SLO.

A bi zamenjal M6 za Passata iz testa?
Ne, ker smo tam tam po objektivnosti. Bi pa 3.000€ raje investiral v močnejši motor M6 in dražjo opremo.

Kateri je torej boljši?
Jaz pravim tako. Če gledaš samo po €€€€ je Mazda 6 boljša oz cenejša. Če živiš v SLO pa si z novim Passatom kupiš tudi ugled. To ni nič sramotnega. In se zaradi tega tehtnica prevesi na stran VW.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Mazda6

Napisal/-a Polo78 Po avg 22, 2011 11:34 am

@andrejus, zanimiv opis, se v večini kar strinjam. Pa vendarle imam nekaj pripomb oz. stvari, ki jih sam vidim drugače:

1. Motor
Oba avtomobila sta z tako motorizacijo podhranjen. Za vožnjo po predpisih sicer res ne rabiš več. Vendar za avtocestno križarjenje po autobanih sta oba motorja prešvoh. Kljub dodatnim 10KM ima Passatov motor na nižjih obratih manj navora zato je za spoznanje prijetnješa vožnja z Mazdo.


Tu sicer ne vem kaj smatraš pod avtocestno križarjenje...:?: Sam smatram tempomat in 130 km/h. In za to sta oba motorja več kot dovolj močna, da niti v najhujših avtocestnih klancih pri nas (npr. vrhniški, ivančnogoriški itd.) ne upehata. Se bi pa strinjal, da nista za športno vožnjo ampak to je nekaj povsem drugega... Oba pa relativno hitro pospešujeta tja do 160 km/h, naprej pa malenkost počasneje. So pa konji pri avtih nasplošno zelo relativni, podobno kot zunanji izgled: Enim bo 90km čez glavo dovolj, drugim jih bo 200 premalo. In na a.com sem že večkrat dobil občutek, da je precej tega duvanja v smislu, da če ima avto pod 150km, je avtomatsko krš. Pač vsakemu svoje glede na želje in potrebe, meni bi bila ta dva motorja dovolj.

10. Zaključek

A bi zamenjal M6 za Passata iz testa?
Ne, ker smo tam tam po objektivnosti. Bi pa 3.000€ raje investiral v močnejši motor M6 in dražjo opremo.


Jok brate, odpade. Če hočeš pri Mazdi močnejši motor (npr. CD163), je ta na voljo le z opremo GTA, tu se boš pa moral stegnit za cca. 6 tisočakov. In to je v mojih očeh tudi edina slabost napram Passatu, torej nezmožnost kombiniranja opreme in motorjev.

Kateri je torej boljši?
Jaz pravim tako. Če gledaš samo po €€€€ je Mazda 6 boljša oz cenejša. Če živiš v SLO pa si z novim Passatom kupiš tudi ugled. To ni nič sramotnega. In se zaradi tega tehtnica prevesi na stran VW.


Če že govorimo o tem, ima Mazda kot znamka lep ugled in tu ne vidim pomankljivosti napram VW, kaj šele, da bi se tehtnica izključno zaradi tega prevesila na stran slednjega, bog ne daj! Na to, kaj bodo pa rekli tipični slovenceljni aka germanofili pa se poserjem in poščijem. :twisted:
Antiznačkar po prepričanju
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a ilyerik Po avg 22, 2011 2:54 pm

andrejus je napisal/-a:Dodal bom kar v to temo, mogoče bo komu pomagalo.

Torej:
Mazda 6 CD130SportCombi TE plus 2011 (brez dodatne opreme) cena: 22.700€
VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 2011 (z nekaj nekaj malega dodatne opreme). Cena: 25.700€ Cena že sama dosti pove. Passat bi moral biti boljši za vsaj 3.000€ Ali je res?


Zanimivo, da je mazda3 CD116 TE brez neke hude dodatne opreme že tam okrog 20 jurjev (dizel), mazda6 pa zgolj 22.700. Nisem vedel, da so tako majhne razlike v ceni.

Popravek - sem ravnokar na avto.net videl eno, ki je pod 18 tisoč €, tako da so očitno ceniki na mazda.si malo naviti.
 
miha666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po maj 17, 2010 8:45 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a miha666 Po avg 22, 2011 4:18 pm

http://www.siol.net/avtomoto/tehnika/20 ... avani.aspx

v pomoč glede prostornosti, sam si lastim mazdo6, kolega ima passata, mislim da je mazda veliko boljša izbira...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a lizard To avg 23, 2011 12:32 am

@ilyerik: Hmm - ob par stvari bi se vseeno v tej primerjavi dalo obregnit, ker je napisana precej "promazdaško".

Se strinjam glede VW-jevega volankega mehanizma, pa tudi pri Audiju je enako/podobno - nekako ne daje pravega občutka v ovinkih, hkrati pa manjka ostrine. Ko pohodiš avto v ovinku ne veš kaj se s kolesi dogaja in če so res obrnjena v tisto smer kot imaš obrnjen volan. Povratne informacije s ceste se mi zdijo nekako umetne in ne pristne in iz tega sledi nezaupanje. Kakšen je pri Mazdi ne vem.

Interier - Mazda je še vedno plastik fantastik, kot skorajda vsi japonci, evropejci uporabljajo za klaso boljše materiale, japonci pa tudi v 21. stoletju v interier upajo dati stikala (sicer bolj na skrita mesta) ki bi bolj pasala na 20 let star pralni stroj od Gorenja. So pa zelo natačni pri izdelavi in sestavljanju. Pač različna filozofija - japoncem ni vžano to kar je važno evropejcem.

Mazda 6 se pelje skozi ovinke bolje od Passata verjetno na račun drugačne zasnove prednjega vpetja. Passat ima klasično McPherson vpetje, Mazda pa double wishbone. Ob tem pa je - sodeč po tvojem opisu - Mazda precej bolj trdo nastavljena. Zadaj imata oba multi-link, a zadnje vpetje pri FWD avtih ne vpliva na lego kaj dosti, samo na udobje. Si pa upam trditi, da je VW bolje nastavil podovzje kot Mazda in tako našel boljši kompromis med udobjem in športnostjo, čeprav Mazde nisem nikoli vozil.

Dizajn - oprosti, ampak Mazda 6 se s 159-ko ne more kosat, ker je dizajn 159-ke pač na drugem (višjem) nivoju. Mazda ni slaba, ampak je daleč od presežka. In konec koncev te klase ravno ne moremo opisovati kot skoraj 5 metrske ladje, ker je do 5 metrskih ladij vmes še vsaj en razred, kateremu bolj paše tale opis. Je pa treba priznat da je Mazda 6 kar se prostornosti tiče zelo dobra.

Sam bi sicer raje izbral Mazdo, a zgolj iz enega razloga - VW Passat je enostavno preveč navaden, običajen avto, ki ga ima skorjada vsak, če ga nima pa ga ima vsaj na spisku želja, za tako neindividualen avto pa je življenje kakopak prekratko. Čeprav ne smemo pozabit, da rjavenje Mazd oz. slaba kvaliteta njihovega pleha presega vse meje zdravega razuma, pa lahko ga popravljaš, na novo ščistiš, spet bo rjavelo. Pa pri enem motorju (ne vem točno katerem) je treba še vedno štelat ventile. Take info imam od človeka zaposlenega pri mazdinem salonu in servisu.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Mazda6

Napisal/-a Polo78 To avg 23, 2011 7:13 am

Spet moram malo replicirat :mrgreen:

lizard je napisal/-a:Povratne informacije s ceste se mi zdijo nekako umetne in ne pristne in iz tega sledi nezaupanje. Kakšen je pri Mazdi ne vem.

Interier - Mazda je še vedno plastik fantastik, kot skorajda vsi japonci, evropejci uporabljajo za klaso boljše materiale, japonci pa tudi v 21. stoletju v interier upajo dati stikala (sicer bolj na skrita mesta) ki bi bolj pasala na 20 let star pralni stroj od Gorenja.

Si pa upam trditi, da je VW bolje nastavil podovzje kot Mazda in tako našel boljši kompromis med udobjem in športnostjo, čeprav Mazde nisem nikoli vozil.


Vozil Mazde nisi ampak meni se zdi, da v njej nisi še niti sedel. Ker sicer ne bi trdil, da je notri plastik fantastik in da evropejci uporabljajo za razred boljše materiale. S taisto trditvijo za prejšnji model bi se še strinjal, za novo pač ne. Enako tudi ne vem kako lahko komentiraš udobje in vožnjo skozi ovinke, če kot sam praviš avta še vozil nisi?!

lizard je napisal/-a:Dizajn - oprosti, ampak Mazda 6 se s 159-ko ne more kosat, ker je dizajn 159-ke pač na drugem (višjem) nivoju. Mazda ni slaba, ampak je daleč od presežka.


O dizajnu je brezpredmetno razpravljat, ker imajo pač vsake oči svojega malarja zato mene in še koga ne boš nikoli prepričal v zgornjo trditev. Kot te jaz ne bi obratno, če bi uporabil tvoj tekst in namesto 159-tke vstavil Mazdo6 in obratno.

lizard je napisal/-a:Čeprav ne smemo pozabit, da rjavenje Mazd oz. slaba kvaliteta njihovega pleha presega vse meje zdravega razuma, pa lahko ga popravljaš, na novo ščistiš, spet bo rjavelo. Pa pri enem motorju (ne vem točno katerem) je treba še vedno štelat ventile. Take info imam od človeka zaposlenega pri mazdinem salonu in servisu.


Naj ti ta človek, ki je zaposlen pri Mazdi pove za katere modele gre konkretno, ker če ne je to spet podajanje dezinformacij. Rjavele so stare šestice pa še to samo od letnika '02-'05, faceliftan model ('06-'07) teh problemov nima, za nov model pa tudi še nisem slišal, da bi rjavele. Sicer pa rjavijo tudi drugi avti, videl sem rjaveče BMW-je, VW-je, Alfe, Renaulte itd., dočim Mazd kljub slabšemu plehu ne vidim rjavih. Morda pa zato, ker za razliko od ostalih znamk ne komplicirajo pri uvljavljanju garancije, ko je treba popravit rjo in ne čakajo na luknjo v plehu, kakor dobesedno govori drobni tisk o prerjavenju...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a lizard To avg 23, 2011 10:50 am

Polo78 je napisal/-a:Spet moram malo replicirat :mrgreen:

lizard je napisal/-a:Povratne informacije s ceste se mi zdijo nekako umetne in ne pristne in iz tega sledi nezaupanje. Kakšen je pri Mazdi ne vem.

Interier - Mazda je še vedno plastik fantastik, kot skorajda vsi japonci, evropejci uporabljajo za klaso boljše materiale, japonci pa tudi v 21. stoletju v interier upajo dati stikala (sicer bolj na skrita mesta) ki bi bolj pasala na 20 let star pralni stroj od Gorenja.

Si pa upam trditi, da je VW bolje nastavil podovzje kot Mazda in tako našel boljši kompromis med udobjem in športnostjo, čeprav Mazde nisem nikoli vozil.


Vozil Mazde nisi ampak meni se zdi, da v njej nisi še niti sedel. Ker sicer ne bi trdil, da je notri plastik fantastik in da evropejci uporabljajo za razred boljše materiale. S taisto trditvijo za prejšnji model bi se še strinjal, za novo pač ne. Enako tudi ne vem kako lahko komentiraš udobje in vožnjo skozi ovinke, če kot sam praviš avta še vozil nisi?!


Udobje sem komentiral na podlagi tega kar je zapisal ilyerik, sem upal, da je to bilo povsem jasno. Zapisal, je da se Mazda bolje pelje skozi ovinke, a je posldeica tega da čutiš vsako malenkost na cesti, verjetno boljšo lego pa sem argumentiral še s tipom sprednejga vpetja - mislim, da je tu vse logično.
Sedel sem pa v njej - in ja zame materiali pač niso na nivoju evropejskega avta podobne cene. Ampak to je japonska filozofija, njim ni važno to kar je vžano evropcejcem, dajte si to že enkrat priznat. Tudi ko se iz Lexusa vsedeš v Mercedesa je razlika precejšnja. To je pač enako kot italjanom ni važno, da je zadeva dobro skup sestavljena, ampak da dobro izgleda, nemcem pa je važno kako je skup zašraufano, dizajn je pa da zaspiš. Pač vsak narod ima svoje lastnosti, kvalitete in mue in te se manifestirajo tudi v avtih.

lizard je napisal/-a:Dizajn - oprosti, ampak Mazda 6 se s 159-ko ne more kosat, ker je dizajn 159-ke pač na drugem (višjem) nivoju. Mazda ni slaba, ampak je daleč od presežka.


O dizajnu je brezpredmetno razpravljat, ker imajo pač vsake oči svojega malarja zato mene in še koga ne boš nikoli prepričal v zgornjo trditev. Kot te jaz ne bi obratno, če bi uporabil tvoj tekst in namesto 159-tke vstavil Mazdo6 in obratno.


Nisi razumel. Noben ne govori kateri avto je lepši, ampak na kakšnem nivoju je dizajn. Alfin je pač precej više kot Mazdin, kaj je komu lepo je povsem druga stvar. Kot analogija - nekomu je lahko slika lokalnega kvazi umetnika dosti lepša od Picassojeve, a je od Picassoja na precej višjem nivoju. Upam, da je zdaj malce bolj jasno kaj sem mislil.

lizard je napisal/-a:Čeprav ne smemo pozabit, da rjavenje Mazd oz. slaba kvaliteta njihovega pleha presega vse meje zdravega razuma, pa lahko ga popravljaš, na novo ščistiš, spet bo rjavelo. Pa pri enem motorju (ne vem točno katerem) je treba še vedno štelat ventile. Take info imam od človeka zaposlenega pri mazdinem salonu in servisu.


Naj ti ta človek, ki je zaposlen pri Mazdi pove za katere modele gre konkretno, ker če ne je to spet podajanje dezinformacij. Rjavele so stare šestice pa še to samo od letnika '02-'05, faceliftan model ('06-'07) teh problemov nima, za nov model pa tudi še nisem slišal, da bi rjavele. Sicer pa rjavijo tudi drugi avti, videl sem rjaveče BMW-je, VW-je, Alfe, Renaulte itd., dočim Mazd kljub slabšemu plehu ne vidim rjavih. Morda pa zato, ker za razliko od ostalih znamk ne komplicirajo pri uvljavljanju garancije, ko je treba popravit rjo in ne čakajo na luknjo v plehu, kakor dobesedno govori drobni tisk o prerjavenju...


Tudi MB S klasa, pa kaka ML klasa znajo malce povrjavet, ampak kako so pa znale Mazde oz. po tvojih info. so znale rjavet pa je (kolko jaz vem) bilo precej bolj divje rjavenje, ki ga nisi mogel odpravit niti s kvalitetnim popravljanjem. Meni je konec koncev sicer vseeno, in niti kaj dosti več o Mazdi ne znam pvoedat kot sem pveodal, ker me slednje niso nikoli kaj preveč privlačile, zato tudi nisem načitan o njih... Tako, da to je to iz moje strani, ker če bom nadaljeval grem v vode ki so preko mojega poznavanja znamke.
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a jony To avg 23, 2011 11:41 am

rjavele so tud faceliftane šestice, žlahtnik ma 2006 letnik 1.8 bencinarka, prvi lastnik, rjavi pa na zadnih blatnikih.

LP
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a ilyerik To avg 23, 2011 12:03 pm

lizard je napisal/-a:Udobje sem komentiral na podlagi tega kar je zapisal ilyerik, sem upal, da je to bilo povsem jasno. Zapisal, je da se Mazda bolje pelje skozi ovinke, a je posldeica tega da čutiš vsako malenkost na cesti, verjetno boljšo lego pa sem argumentiral še s tipom sprednejga vpetja - mislim, da je tu vse logično.


Majhen lapsus, jaz nisem pisal o udobju, temveč zgolj o presenetljivo majhni razliki med ceno mazde3 in mazde6.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Mazda6

Napisal/-a ~toMmy~ To avg 23, 2011 1:19 pm

Glede "kvalitete" dizajna se strinjam z lizardom, Mazda je mogoče lepa (meni ni napačna, je pa preveč "vesoljska"), ni pa to nek dizajn na "nivoju", kot je recimo pri Alfi in tudi materiali niso ravno na "evropskem" nivoju, čeprav daleč od tega, da bi bili slabi.

Drugače ima vsak svoje prednosti in sta zame to najbolj zanimiva avtomobila tega razreda, če odštejemo tiste najbolj poceni in (naj)bolj drage. Odločitev med njima je predvsem subjektivne narave, objektivno je težko argumentirat neko veliko razliko, ker imata nekoliko drugačno poslanstvo in je vsak na svoj način boljši.

To, da si pa nekdo s VW-jem želi kupit nek imidž, je zame osebno totalni absurd, sploh pri (povprečno opremljenih in motoriziranih) avtomobilih, ki so na vsakem koraku. Res pa da po drugi strani Mazda pri nas uživa presenetljivo dosti ugleda, več kot kje drugje.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a lizard To avg 23, 2011 11:40 pm

ilyerik je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Udobje sem komentiral na podlagi tega kar je zapisal ilyerik, sem upal, da je to bilo povsem jasno. Zapisal, je da se Mazda bolje pelje skozi ovinke, a je posldeica tega da čutiš vsako malenkost na cesti, verjetno boljšo lego pa sem argumentiral še s tipom sprednejga vpetja - mislim, da je tu vse logično.


Majhen lapsus, jaz nisem pisal o udobju, temveč zgolj o presenetljivo majhni razliki med ceno mazde3 in mazde6.


Ne razumem tega kaj si zdaj napisal.

Prej si zapisal tole, in o tems em tudi govoril ;):

3. Lega na cesti
To sta velika avtomobila, poleg tega še karavana in nekega dirkanja z njimi ne boste uprizarjal. Passat gre kot po tirnicah dejansko nimaš pripomb. Dokler se ne usedeš v Mazdo. Mazda je dobesedno privezana na raketo. Spremmeba smeri je v primerjavi z VW instantna. Puščaš si prostor pred vozilom spredaj, da greš lahko hitreje in odločneje v ovinek in to s polnim vozilom. Vsakič dobiš nasmešek.

To je prva kategorija kjer je VW deklasiran s strani japonca. Vendar moraš za to plačati ceno. V V Mazdi čutiš vsako luknjo, vsakge ležečega policaja itd.
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a ilyerik Sr avg 24, 2011 9:15 am

lizard je napisal/-a:
ilyerik je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Udobje sem komentiral na podlagi tega kar je zapisal ilyerik, sem upal, da je to bilo povsem jasno. Zapisal, je da se Mazda bolje pelje skozi ovinke, a je posldeica tega da čutiš vsako malenkost na cesti, verjetno boljšo lego pa sem argumentiral še s tipom sprednejga vpetja - mislim, da je tu vse logično.


Majhen lapsus, jaz nisem pisal o udobju, temveč zgolj o presenetljivo majhni razliki med ceno mazde3 in mazde6.


Ne razumem tega kaj si zdaj napisal.

Prej si zapisal tole, in o tems em tudi govoril ;):

3. Lega na cesti
To sta velika avtomobila, poleg tega še karavana in nekega dirkanja z njimi ne boste uprizarjal. Passat gre kot po tirnicah dejansko nimaš pripomb. Dokler se ne usedeš v Mazdo. Mazda je dobesedno privezana na raketo. Spremmeba smeri je v primerjavi z VW instantna. Puščaš si prostor pred vozilom spredaj, da greš lahko hitreje in odločneje v ovinek in to s polnim vozilom. Vsakič dobiš nasmešek.

To je prva kategorija kjer je VW deklasiran s strani japonca. Vendar moraš za to plačati ceno. V V Mazdi čutiš vsako luknjo, vsakge ležečega policaja itd.


Tega nisem napisal jaz.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a thunderbolt Sr avg 24, 2011 10:03 am

Polo78 je napisal/-a:Jok brate, odpade. Če hočeš pri Mazdi močnejši motor (npr. CD163), je ta na voljo le z opremo GTA, tu se boš pa moral stegnit za cca. 6 tisočakov. In to je v mojih očeh tudi edina slabost napram Passatu, torej nezmožnost kombiniranja opreme in motorjev.


Mogoče pogledaš v Nemčijo in 163 konjskega z Edition opremo dobiš že za 22500€, isti motor z najvišjo opremo pa za okoli 25000€. Glede na to, da bi šlo za uvoz novega avta, pa stroški ne bi smeli presegati 1500€. Vprašanje je samo, kje je potrebno delati servise, če želiš ohranjanje garancije.
http://www.restart-auto.de
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a andrejus Sr avg 24, 2011 11:11 am

Cena na avto.net za Mazdo6 160 KM z GTA opremo je 28.600€, po mojem se bi dalo zdilat da ti jo prodajo za 25.700€ toliko kot stane tisti Pasat v primerjalnem testu. Taka mazada ima pa precej boljšo opremo kot opisan passat in občutno močnejši motor.

Glede dizajan. Bi stavil da če se nebi videlo zanačke bi večina ljudi reklo da je M6 lepši kot Passat. Ampak kot sem napisal vsake oči imajo svojega malerja. Že prejšnja M6 je bila lepa, po mojem je ta še lepša. Glede dizajna Passata lahko rečem da sem vesel, da so spet šli na urejen, klasični dizjan, ker prejšni dizjan mi ni ugajal, predprejšnji je pa bil zakon.

Imel sem novega Passata letnik 2005 (zdanji model pred-prejšnje različice). In občutek za volanom je bil tam občutno boljši kot v tem. Tudi material s katerega je volan v tem Passatu ni OK. Občutek da je nekaj umetnega usnja/plastike. Pojdite v salon in probajte. Če bi si punca kupila usnjen volan in zanj plačala te opombe nebi bilo.

Dimenzija Passatovega prtljažnika je po podatkih večja za 80 l. In tudi ko odpreš vzadaj se teh 80 litrov pozna io vidi. Nisem pa šel merit, če je to res. Če imaš en kup majhnih torb, nahrbtnikov, dekc, vozičkov kot jih imajo sodobne mlade družine lahko spraviš več v Passata. To je dejstvo.

O sami udobnosti oz legi. Ker je M6 trša in ima nižje gume čutiš precej več nepravilnosti kot v Passatu. V ovinke pa je M6 občutno bolj zabavna. Bom napisal bolj zabavna, da ne bo kdo mislil, da je Passat slab za ovinke, je pravzaprav zelo dober in gre kot po tirnicah. M6 gre tudi po tirnicah, samo da lahko ti z volanom te tirnice še spreminjaš :)

Kakovost materilaov je v M6 mogoče za spoznanje slabša kot v Passatu. Ampak o kaki plastičnosti ali cenenosti govora. Čeprav ima Passat za spoznanje kvalitetnejšo notranjost me je razočaral. Dejansko sem mislil, da bo kakovost napredovala od prejšnje različice. V resnici ni, s tisto ceneno analogno uro na sredini, zagotovo ne.

Za moj okus ima M6 nekaj pomankljivosti, ki jih nisem naštel. Passata pa nisem imel dovolj časa da bi stestiral take pomankljivosti. Ena pomankljivost M6 ki bo presenetila evropskega kupca je ta da nima (10 inčnega) zaslona na naketerem lahko vsi gledajo instantno porabo oz ostale BC podatke (jaz štejem to v plus). Oz da ni mogoče BC podatkov istočasno prikazovat in imeti uro na zaslonu.

Recimo pri M6 meni osebno moti naslednje:

a. nima naslonjala za roko pri vozniku nad glavo (nad vrati)
b. ob zori oz mraku je potrebno stisnit gumbek za osvetlitev oz razsvetlitev armaturne plošče
c. nima BC1 & BC2
d. nima avtomatskega timerja (Accord je to imel in je res fanj)
e. ect ect

Pri Passatu me moti:

a. avtomatska ročna zavora (treba se bo navadit ker je očitno prihodnost)
b. cenena analogna ura sredi armaturne plošče
c. nima mreže za psa
d. ima navaden rolo prtljažnika (kako avtomatsko dviganje kot pri M6 bi bilo za pričakovati)
e. tempomat na ročici namesto na volanu
f. podiranje zadnjega sedeža

Primerjal sem dva REAL LIFE avtomobila, ki sta ga kupili dve družini. Točka po točki je M6 rahlo boljša (glej prvotni opis) in stane 3.000€ manj. Še pri garanciji je Mazda boljša. M6 ima 3+2 let garancije (3 leta splošno jamstvo, 2 leti podaljšane na nekatere sklope) Pasat ima 2+2 leti. Mazda ima eno leto garancije več, že to nekaj velja. Nisem pa preštudiral VW dodatne garancije, ker tukaj so zelo pomembni detajli.

So pa servisi pri Mazdi skoraj zagotovo dražji. Prvi servis pri mazdi na 20 kkm stane 300€, VW bi moral bit cenejši (nisem pa preveril).

Samo ne mi reč, da v SLO nima boljšega renomeja Pasat od neke M6 ker je to sprenevedanje. Kateri avto bi vzeli če bi oba stala 25.000€?
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Mazda6

Napisal/-a Polo78 Sr avg 24, 2011 11:20 am

@lizard, podrobnejši opis avta je naredil uporabnik @andrejus in ne @ilyerik. ;)

Hm, zakaj je v Nemčiji tako občutno cenejša, kje je catch? A je to brez davka, ali so dali kake super popuste ali kaj tretjega? Ker poleg so tudi s sivo barvo zapisane (in malce slabše vidne) cene, ki so pa višje kot pri nas...

http://www.restart-auto.de/liste-mazda- ... r-A612.php
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Mazda6

Napisal/-a Polo78 Sr avg 24, 2011 11:37 am

Cena na avto.net za Mazdo6 160 KM z GTA opremo je 28.600€, po mojem se bi dalo zdilat da ti jo prodajo za 25.700€ toliko kot stane tisti Pasat v primerjalnem testu. Taka mazada ima pa precej boljšo opremo kot opisan passat in občutno močnejši motor.


Po uradnem ceniku pride karavan CD163 GTA 32.600€, tako da je pri tisti ceni na avto.net že všet popust v višini 4.000€, kolikor ga trenutno ponujajo za M6. In kolikor sem sam povpraševal, so pripravljeni spustiti ceno za največ kakih 500€. Če ti pa uspe znižat še za dodatne 3 tisočake, dam pa za :pivo

Samo ne mi reč, da v SLO nima boljšega renomeja Pasat od neke M6 ker je to sprenevedanje. Kateri avto bi vzeli če bi oba stala 25.000€?


Ob predpostavki, da imata oba približno enako močan motor in opremo, jaz osebno Mazdo, čeprav mi Passat variant sploh ni napačen (limuzina je bljak). :D
Antiznačkar po prepričanju
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Mazda6

Napisal/-a thunderbolt Sr avg 24, 2011 12:27 pm

Polo78 je napisal/-a:@lizard, podrobnejši opis avta je naredil uporabnik @andrejus in ne @ilyerik. ;)

Hm, zakaj je v Nemčiji tako občutno cenejša, kje je catch? A je to brez davka, ali so dali kake super popuste ali kaj tretjega? Ker poleg so tudi s sivo barvo zapisane (in malce slabše vidne) cene, ki so pa višje kot pri nas...

http://www.restart-auto.de/liste-mazda- ... r-A612.php


Aha, na prvi strani sem našel obrazložitev:
Verkauf auch an private Endkunden. Sie haben Anspruch auf volle Werksgarantie und Service in ganz Europa. Alle Preise inkl. MwSt.
Torej, vse cene vključujejo DDV - tudi na mobile.de, če pogledaš njihove modele, so te znižane cene z davkom. Torej mazda 6, s 163 konji z Edition opremo te pride brez davka malo pod 19000€. Imaš pa na prvi strani tudi konfigurator (klikaš logote avtomobilskih firm). Mazde za tak denar v Sloveniji nikoli ne dobiš - tako kot si rekel, če ti dajo popust za 1000€, si lahko že zelooo srečen.

Sicer niso vse firme tu gor tako ugodne - npr. VW je še vedno cenejši pri nas oziroma so cene tam-tam. V okolici Munchna sem zasledil podobno trgovino, kjer imajo volvote. Tam je obrazloženo, da so cene tako male, ker se naroča tako velike količine avtomobilov.
Zadnjič spremenil thunderbolt, dne Sr avg 24, 2011 12:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Mazda6

Napisal/-a Tattoo- Sr avg 24, 2011 12:46 pm

andrejus je napisal/-a:Še pri garanciji je Mazda boljša. M6 ima 3+2 let garancije (3 leta splošno jamstvo, 2 leti podaljšane na nekatere sklope) Pasat ima 2+2 leti. Mazda ima eno leto garancije več, že to nekaj velja. Nisem pa preštudiral VW dodatne garancije, ker tukaj so zelo pomembni detajli.

Predno pride do kakšnih dezinformacij...Passat (in tudi vsi ostali Volkswagnovi modeli) imajo 4-letno garancijo brez kakršnekoli omejitve kilometrov in ostalega drobnega tiska!

P.S.: In če se že delajo primerjave cen naj se v obeh primerih primerja cena po ceniku (seveda upoštevajoč uradne popuste) ne pa neke primerjave cen na podlagi avto.net / mobile.de / itd.! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov