witboy007 je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Čeprav si se očitno že odločil (deloma pravilno), vseeno še moje kratko mnenje: če TDI, potem vsekakor 2.0, za take potrebe. (če bi bil v ponudbi še vedno 77 kilovatni 1.9 TDI, bi se malo težje odločil).
No, glede tega si izbrav pravilno. Sicer bi imelo smisel vzeti v obzir še 1.2 TSI (sem ga imel v roki v golfu VI, tisti ki pravijo da je 'premajhen' ... pa ga očitno še niso niti videli od blizu)
Vsekakor bi namesto ročnega menjalnika svetoval DSG, če finance dovoljujejo. 6-stopenjski ročni v VW so sicer čisto v redu, ampak ko imaš enkrat v roki DSG, si pečen, hehe...
Če ti je pa kdo nalagal da DSG poveča porabo za 2(!) litra, ... bi mu pa dal za kazen za popit liter motornega olja za TDI motorje. Rabljenega!
torej je bolše če vzamem DSG-ja ? res da je za 1300 ue dražji ampak za udobje je potrebno poskrbet
Nočem ti kvariti veselja z nakupom novega vozila, vendar imam občutek da si precej odločen kaj kupiti, se pa sprašujem ali si premislil vso zadevo.
Iz povsem neznanega razloga za 100km dnevno vsak drugi dan vztrajaš na dizelskem motorju, ki v primerjavi s sodobnimi bencinskimi motorji ni toliko varčen kot je dražji. Poglejva preprost izračun:
Izbrani 2.0 TDI je v štartu dražji od 1.2 TSI (105km) dražji kar za 4.000 EUR. Pri razliki v porabi cca. 1. liter na 100km (preverjeno ne bo pil več kot malce čez 6l/100km) si z manjšo porabo povrneš začetni strošek v cca 400.000km oz pri tvojem režimu vožnje (100km vsak drugi dan, kar znese 10x mesečno oz 1.000km/mesec ali letno 12.000km), k temu dodaj še nekaj potovanj kot so dopusti in podobno, torej letno narediš cca 15.000km. Torej začetne razlike v ceni ne boš nikrad privarčeval z razliko v porabi. Verjetno boš sedaj uporabil argumetn da je ob prodaji dizel vreden več. Danes to sicer drži, vendar ob prodaji čez nekaj let močno dvomim da boš dobil 4.000 EUR več za TDI kot za bencinarja.
Glede na to da si verjetno še precej mlad (sklepam po tem da si zaposlen v vojski in ti tudi starši še svetujejo pri nakupu) preveri še kako je z lizingom. Višina mesečna obroka bo pri TDI drastično poskočila. Pri pologu 5.000 EUR, ti do TSI-ja manjka še malce čez 10.000 EUR medtem ko za TDI celih 15.000 EUR. V praksi to pomeni da pri TDI plačuješ obrok in pol na mesec v primerjavi s TSI. K temu dodaj še obresti ki jih z lizingom/kreditom plačaš, stroške vzdrževanja, goriva...
Pred kratkim sva bila z boljšo polovico v isti situaciji kot ti. Kupovala sva zanjo avtomobil za vsakodnevno vožnjo v službo (relacija Postojna - Ljubljana). V igri je bil seveda dizel. Po razočaranju z neodzivnostju 1.6TDI sva preskusila še 1.2TSI ki se je pokazal v vožnji za precej bolj odzivnega in prijetnega. Nato sem avto vzel na test za dva dni. Poraba se je pokazala za cca. liter višja kot pri TDI in dileme ni bilo več. Avto je dovolj hiter v vseh pogojih vožnje, neverjetno tih v primerjavi z dizli... Zaradi precej lažjega motorja v nosu pa je avtomobil v hitrih zavojih mnogo lepše vodljiv, saj nos ne sili iz zavoja.
Preden se odločiš poglej na vse skupaj še nekoliko širše in preskusi še bencinarja. Presenečenje zna biti zelo prijetno.
LP Tristan01
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.