Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
crocar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Ne dec 26, 2004 10:07 pm

Re: Alfa 159 1.9 JTDM ali Honda accord 2.2 CTDI

Napisal/-a crocar So nov 06, 2010 11:01 am

No bom jst nekaj dobrih stvari napisal pa slabih po mojem mnenju oz. ki mene motijo:

+
Motor je absolutno zelo dober in izredno tih če ne celo najtišji v tistih časih tako tudi noter. Avtomobil za 350 navora vleče zelo dobro tako da se da tudi z 6. prestavo brez problema prehitevat kdaj. Menjalnik se zelo lepo prestavlja hitro natančno in mehko meni osebno eden najboljših menjalnikov. Notranjost je meni osebno pri tem faceliftanem accordu ena najlepših in je tudi najbolj sestavljen accord brez kakršnih koli čričkov in pokanja v notranjosti pomoje najbolj kvalitetno sestavljen accord. Sedenje spredaj in zadaj je zelo dobro, ampak ne tako dobro kot v alfi in njenih sedežih. Podvozje je kar mehko za naše ceste kar dobro in lepo blaži udarce.

-
Servisi so, kar dragi ampak so zato kvalitetni in redko kater se pritoži na njih, da o delih ne govorim. Zelo rado se zarosijo sprednje luči, katere naj bi zamenjali v določenih letih brezplačno. Slišal sem že eno par primerov, da turbine se kr razletijo po 100.000km zgleda da je odvisno tudi od vožnje dosti. Podvozje samega accorda kot sem napisal je mehko zato malo rizično pri določenem priganjanju na neravninah kar malo poskakuje. Bremze kot pri vsakem japoncu so slabše od konkurence. Izpušni kolektor po določenem času začne puščati. Klimatska naprava deluje super in vse lepo in prov samo ni kot pri konkurenci, kjer ko klimo prižgeš ti vzame moč in se tako voziš brez problema da boš moč moč izgubil, pri accordu ta zadeva deluje drugač da določenih obratih se izklaplja in vklaplja, tako da se tudi minimalno čuti cukajne zaradi klime.


Moje osebno mnenje zelo zelo dober avto in osebno mi je eden med najboljšimi avti v tem cenovnem rangu. Ima nekaj slabosti, katero ti z malo modifikacij pride do zelo dobrega podvozja in bremz.
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Re: Alfa 159 1.9 JTDM ali Honda accord 2.2 CTDI

Napisal/-a Scremer Ne nov 07, 2010 12:01 am

Moj glas bi bil vsekakor za Alfo. Na njeni strani so emocije in pa samo, dejstvo, da Alfa ni tako slab avtomobil kot se govori. Je pa res, da ima lahko kakšen "Fabrizio" v petek slab dan in kaj slabo sestavi :D . Mal heca.

Kar se pa tiče filtra prašnih delcev bo pa stric google nametal nemalo rezultatov. V delovanje filtra se sicer nisem veliko poglabljal, sem pa že pred časom malce brskal za informacijami zgolj iz splošnega zanimanja... Tako, da iz glave lahko povem da se regeneracija dela neopazno, ko računalnik zazna, da so v naprej vnešeni pogoji izpolnjeni (temperatura, pretočnost,...).

Sistemov je nebroj , ampak v veliki večini se regeneracija vrši aktivno z dodatnim izgorevanjem goriva (elektronika pač prilagodi izgorevanje tako, da so izpušni plini za kratek čas bolj vroči). Cilj je, da se v filtru pošteno segreje, tako, da ujeti trdni delci zgorijo (če se ne motim okoli 500°C) . Obstaja tudi pasivni način, ampak se ne uporablja, ker bi potem moral proizvajalec avtomobila voznika nekako prisilit, da se na toliko in toliko časa za toliko in toliko časa vozi nad določenimi obrati... Skratka elektronika v avtomobilu naredi to namesto nas.

Je pa treba je vedet, da avto z dpf filtrom ni najbolj primeren za kratke vožnje z veliko prižiganja in ugašanja. Sicer bojda ni neke panike, če avto ugasneš med regeneracijo, je pa problem če to delaš neprestano, ker se potem filter nikoli ne očisti. In ko se filter "zabaše" do neke mere, ga elektronika ni več sposobna očistit sama. Takrat se ponavadi prižge opozorilna lučka, kakšna oz. na kakšen način ti avto to sporoči je pa povsem odvisno od proizvajalca. Potem je pač potrebno filter snet in "ročno" očistit (da ne bi kdo tega dol jemal in s kakšnim sesalcem sesal, ker nisem imel takšnega ročnega čiščenja v mislih). Če opozorilo ignoriraš pa obstaja velika verjetnost, da filtra tudi na servisu ne bodo več mogli rešit. Nov je seveda zelo drag in če se ne motim je nekdo zgoraj omenjal 2.000€. Je pa mogoče dobro vedeti, da če se nekaj časa voziš na kratke relacije, da se na vsake kvatre splača zapeljat po daljši poti domov in reskirat kak literček nafte. Če sem prav razumel kakšnih deset minut in z malo več obrati zadostuje, za uspešno regeneracijo.

Tako, da pred nakupom avta s filtrom velja vedet, da to ni avto samo za v trgovino, ki je za vogalom. In pa nekaj se je govorilo, da se nekateri filtri "bašejo" kljub temu, da je avtomobili neprestano na avtocesti. Avto naj nebi izvajal regenracije kot bi jo moral. Domnevno zaradi "šeste" prestave z nizkimi obrati. Ampak to so bili verjetno bolj ali manj porodni krči. Kljub vsemu lahko kdaj pa kdaj privoščite svojemu avtu mal višjih obratov :) .

http://www.nordicad.com/index.php?optio ... icle&id=57 če bo link deloval se da videt kako naj bi približno izgledal filter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter mal ve tudi wikipedia

Moj zaključek. DPF je fin na papirju, pa tudi za okolje je okej, ampak za denarnico pa ni najbolj blagodejen. Se mi pa tudi pri dpfju poraja vprašanje če je res tako zelen. Da se ne bo potem izkazalo, da je zgodba podobna katalizatorju kjer z izdelavo enega katalizatorja onesnažijo planet bolj kot pa pridobimo s filtriranjem v času avtomobilovega življenskega cikla. Čudna so ta pota zelenega kapitala.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Alfa 159 1.9 JTDM ali Honda accord 2.2 CTDI

Napisal/-a lizard Po nov 08, 2010 1:09 am

~toMmy~ je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Če bi dal recimo predelat v Anglijo, pa to v Sloveniji ne pride v poštev, saj merijo na tehničnem tudi saje, ali karkoli že, in brez DPF-ja padeš na tem testu.


Si prepričan, da padeš? Sam močno dvomim, ker z DPF-om ti avto dosegajo "nadstandardno" ekološke izpuste, kaj bi potem bilo šele s kakšnimi starimi jajci, ki se še vedno veselo vozijo po naših cestah. Bliniran EGR recimo ni sploh problem na tehničnem, če ne drugo pa avto malo "prepihaš" pred meritvijo.


To seveda merijo samo dizlom z DPF-jem.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov